Календарне планування 1 клас

Про матеріал

Календарне планування для 1 класу шкіл з російською мовою навчання .Містить планування з предметів українська мова,українська мова в інтегрованому курсі, навчання грамоти(російська мова), математика,я досліджую світ, фізична культура. Програма Савченко.

Перегляд файлу

Календарне планування для 1 класу 2018- 2019 н.р.  (програма О.Я. Савченко)

для шкіл з російською мовою навчання

ТИЖДЕНЬ 1 «Я — ШКОЛЯР»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Екскурсія школою.

 

Знайомство. Привітання

Урок.Правила поведінки на уроці.

Українська мова в інтегрованому курсі

Школа.

Що покласти у шкільний ранець?

 

 

Урок

Інтерв’ю з однокласником « Де ти живеш?»

 

Навчання грамоти

Мы-школьники. Учимся рассматривать предметы. Ознакомление с букварём. Беседа на тему «Как ты собирался в школу?», «Чего ты ждёшь от школьной жизни Ознакомление с тетрадью, с условными обозначениями тетради, правилами сидения за партой во время письма, с письменными принадлежностями. Упражнение в правильном держании карандаша. Раскрашивание рисунков карандашом.

Знакомство. Учимся знакомиться.

Введение понятия «общение». Цель и результат речевого общения. Приветствие. Знакомство. Ответы учащихся на вопросы учителя: «Кто это?», «Как тебя зовут?» Составление правил знакомства. Сравнение произношения имён в русском и украинском языках. Повторение правил посадки за партой. Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование, дорисовка, раскраска рисунков.

Урок. Перемена. Определение слов- названий предметов (Кто? что?)

Определение слов- названий предметов (Кто? что?)

Представление о диалоге (без введения термина). Диалоги по рисункам «Кто я, кто мои одноклассники». Повторение правил посадки за партой. Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование, дорисовка, раскраска рисунков.

Сказка «Три медведя».

Слушание сказки. Рассматривание детской книги с этой сказкой. Работа с рисунками к сказке в букваре. Определение слов- названий действий. Работа с детской книгой. Повторение правил посадки за партой. Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование, дорисовка, раскраска рисунков.

 

Я досліджую світ

 

 

Чого я хочу навчитися в школі?

«Школа моєї мрії»

«Хто як дістався до школи». Перегляд мультфільму, сюжетних картинок або моделювання ситуації про безпеку на дорозі

Створення та представлення схеми-малюнка «Дорога до школи».

 

Гра-пантоміма «Відгадай

Моє хобі». Дослідження околиць школи для розроблення безпечного маршруту (мандрівка).

Колаж «Знайомтесь — це ми!»

Математика

Геометричні фігури. Упорядкування об’єктів за збільшенням або зменшенням певної величини.

Взаємне розміщення предметів. Гра/вправа «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із зображенням геометричних фігур).

Дослідження в парах шкільного ранця(колір,форма, зручність, маса — легший/важчий) Загадки- пантоміми «Покажіть, що ви несете(ранець/портфель/ рюкзак; /легкий/у лівій

руці/у правій руці/на спині тощо»).

 

 

Ознаки предметів. Узагальнення. Класифікація.

Довший — коротший. Назви чисел у межах 10. Лічба предметів.

Цифри.

Порівняння (на око) об’єктів навколишнього світу завдовжки, за масою. Упорядковування об’єктів за збільшенням

Або зменшенням певної величини.

Фізична

культура

Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.

 

 

 

Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Різновиди ходьби.

Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час уроків фізичної культури. Біг.

 

 

ТИЖДЕНЬ 2 МІЙ КЛАС»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Навчальне приладдя.

 

Навчальне приладдя.

 

Повторюємо.Створення малюнка про безпеку в класі (робота в парах).

Українська мова в інтегрованому курсі

Клас. « Що варто і що не варто робити в класі ?»

 

 

На перерві Вироблення правил співіснування в класі.

 

Навчання грамоти

На уроке. Знакомство со словами – названиями признаков (Какой? Какая? Какие?)

Работа с рисунками.

Знакомство со словами – названиями признаков (Какой? Какая? Какие?)

«Как комфортно чувствовать себя в классе?» Повторение правил посадки за партой. Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование, дорисовка, раскраска рисунков.

 На экскурсии в парке. Учусь общаться.

Диалог «учитель — ученик»: вопросы — ответы по сюжетному рисунку в букваре (Кто это? Где? Что делает? и др.) Работа в парах: составление связного высказывания по одному из фрагментов сюжетного рисунка. Составление связного высказывания о том, как делали кораблик.Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование, дорисовка, раскраска рисунков.

Детские забавы. Исследование предложения. Ознакомление со знаками в конце предложения.

«Как вести себя в классе».

Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование,

Дорисовка, раскраска рисунков.

 Детские забавы. Исследование предложения. Знакомство со знаками в конце предложения. Закрепление умения писать в строке. Беседа по рисунку в тетради, составление предложений. Написание точек, волнистых   линий, знаков препинания  в строке. Раскраска рисунков.

 

Я досліджую світ

 

Екскурсія школою/квест (з допомогою працівників

школи — бібліотекаря, психолога, соціального педагога, медсестри, запрошених батьків тощо).

Ознайомлення з розміщенням кабінетів, класної кімнати, бібліотеки, медичного кабінету тощо

Гра-ознайомлення з осередками класної кімнати та їхнім призначення (живим куточком, класною бібліотекою, ігровим осередком тощо).

Спостереження за рослинами у класі.

 

Гра «Так — ні» (відпрацювання правил поведінки у класі).

Перегляд відеоролика «Безпека у класі».

Розроблення емблеми(смайлика...) Для класної кімнати

Математика

Лічба предметів. Кількісна лічба. Вимірювання з використанням нестандартної мірки різного роду (стрічка, сірникова коробка тощо). Порівняння об’єктів навколишнього світу

Порядкова лічба. Тиждень. Двовимірні (площинні) фігури на предметах навколишнього середовища. Розпізнавання

у предметах навколишнього світу відомих геометричних фігур.

Відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо)

Лічба за правилами лічби об’єктів класної кімнати (розташовані послідовно, хаотично).

Використання зібраних даних для спілкування щодо досліджуваної проблеми. Складання маршрутів на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем

 

 

 

Лічба предметів. Множина. Порядкові відношення.

Підмножина.

«Руховий» (математичний) диктант (для закріплення понять ліворуч, праворуч, прямо)

Фізична

культура

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета  Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливихігор

 

.

 

Різновиди ходьби та бігу. Правила безпечноповедінки під час рухливих ігор та естафет.

Біг із високим підніманням стегна. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю.

 

 

ТИЖДЕНЬ 3 «МОЇ ДРУЗІ»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Родинні стосунки.

Називання один одного пестливим, лагідним, ніжним іменем.

 

Родинні стосунки.

Домашні справи.

Обговорення спільних зацікавлень.

Українська мова в інтегрованому курсі

Родина. Моя сім’я.

Бесіда «Яким повинен бути друг»

 

 

Українські народні казки. « Курочка Ряба»

Вироблення та прийняття правил дружби.

 

Навчання грамоти

Осень. Слова- помощники. Составление диалога с другом. Беседа «Кто такие друзья?» Закрепление правил пользования письменными принадлежностями. Ознакомление с основной строкой сетки тетради (верхней, нижней строчными линиями). Изображение предметов в строке. Дать представление о поле страницы. Составление предложений по рисункам. Раскрашивание рисунков.

Щедрые дары осени. Деление слов на слоги.

Разыгрывание диалога с другом (подругой)

Беседа по рисунку в тетради, составление предложений. Написание прямых и наклонных линий в строке. Раскраска рисунков. Составление предложений по рисунку.

Природа родного края. Определение ударения в словах.

Составление правил взаимопомощи.

Ознакомление с междустрочной (вспомогательной надстрочной, подстрочной) линией сетки тетради.

Письмо в строке прямых наклонных линий с закруглением внизу и вверху. Нахождение похожих элементов в строке и на рисунке.

Раскрашивание рисунков штрихами соответствующей формы.

Родной край.  Выделение и развитие умения различать звуки.

Просмотр мультфильма о дружбе. Обсуждение.

Письмо в строке прямых наклонных линий с закруглением внизу и вверху. Нахождение похожих элементов в строке и на рисунке. Деление  слов на слоги.  Раскрашивание

 

Я досліджую світ

 

Гра «Мій друг»

(учні по черзі називають риси характеру своїх друзів).

Вивчення і виконання

«Пісні про дружбу».

Дослідження «Сила дружби» (на прикладі віника).

Запитання для обговорення:

«Чи може казковий герой бути другом?». Вправа «Оживи друга»

 

Вправа «Квітка».

Збирання квітки з пелюсток, на яких написані/зображені риси характеру друга. Голосування.

Вправа «Тренуємось розпізнавати емоції»

Математика

Число і цифра 1. Поняття стільки ж.

 

Число і цифра 2

Встановлення розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичне

Мовлення.

Число і цифра 3.

Визначення знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації

 

Число і цифра 4 та 5.

Об’єднання об’єктів навколишнього світу у групу за спільною ознакою. Моделювання об’єктів навколишнього світу, використовуючи готові геометричні фігури

Фізична

культура

Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях,  п’ятах. Рухливі ігри

 

 

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна.

Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри

 

 

ТИЖДЕНЬ 4 «МОЄ ДОВКІЛЛЯ»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Режим дня. Вимова слів

 

Режим дня.

Екскурсія шкільним подвір’ям.

Розвиток зв’язного мовлення. Слухання і обговорення творів про природу.

Українська мова в інтегрованому курсі

Домашні справи.

Гра « Скринька невідкритих таємниць»

 

 

 

 

Фіксування вражень від екскурсії « Яку таємницю ти виявив на шкільному подвір’ї ?»

 

Навчання грамоти

Гласные  и согласные звуки.

Исследование определения

« Окружающий мир».

Письмо в строке прямых наклонных линий с закруглением внизу и вверху. Составление диалога по рисунку.

Раскрашивание

Сказка « Репка». Гласные и согласные звуки.

Дидактическая игра «Узнай растение по его описанию»

Беседа по рисунку в тетради. Составление  звуковой модели. слова. Письмо в полной строке прямых элементов с закруглениями.

Семья. Твёрдые и мягкие звукии.

Письмо полуовалов и овалов. Отработка круговых движений пальцами. Пись¬мо полуовалов, которые начинаются движением влево, вправо. Опорная линия для контроля ширины овалов, полуовалов. Контроль за началом письма этих элементов (на 1/3 от междустрочной линии).

Семья. Учимся общаться. Сказка

« Гуси – лебеди».

Беседа « Береги природу»

Закрепление гигиенических правил письма.

Письмо верхних петель плавным движением пальцев снизу вверх. Безотрывное письмо петель между собой и с прямыми элементами. Дорисовывание пропу-щенных предметов

 

Я досліджую світ

 

Слухання вірша В. Чуба

«Що таке довкілля?» або казки В. Сухомлинського «Горобчик

І вогонь». Знаходження слів

На позначення живої чи неживої природи

Які таємниці має шкільне подвір’я?

Дослідження рукотворних

І природних тіл за допомогою органів чуття. Експерименти. Екскурсія на шкільне подвір’я. Таємниці шкільного подвір’я

«Хто тут живе? Що тут росте?»

 

Складання правил поведінки

У природі. Створення пам’ятки

«Правила поведінки в природі» за допомогою символів, знаків тощо. Вправа «Я у природі».

Розв’язування проблемних ситуацій, пов’язаних

Зі збереженням довкілля. Виготовлення знаків для охорони природи

Математика

Об’єднання множин. Вилучення частини множини.

 

Дослідження рукотворних

І природних тіл за допомогою органів чуття. Лічба.

Порівняння чисел. Знаки рівності та нерівності.

Слухання «кольорових» віршів. Лічба

 

Арифметичні діїдодавання та віднімання. Схематичне зображення додавання

І віднімання.

Фізична

культура

Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук.

 

 

Ходьба «змійкою». Біг до 500 м. Рухливі ігри.

ЗРВ імітаційного характеру.

Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри.

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 5 «ОСІНЬ»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Природа восени.

Вправа « Упізнай  місяць»

 

 

Городні рослини

Гра « Щедра осінь»

Овочі та фрукти.

Гриби.

Вправа «Стоп – кадр»

Українська мова в інтегрованому курсі

Осінь.

Слухання і інтерпретація художнього образу осені.

 

 

Фрукти та ягоди.

Рефлексія від екскурсії. Вправа

« Незакінчене речення»

 

Навчання грамоти

Город букв. Учусь читать

Звуки [а], [м]. Буквы а А, мМ («эм»).

Письмо строчной   и заглавной букв а А .

Беседа « В осенний день семь погод».

 

Звуки [а], [м]. Буквы а А, мМ («эм»).

Беседа «Признаки осени».

Письмо строчной и заглавной букв М м.

Звук [у], буква у У

Осень в лесу.

Письмо сторчной и заглавной букв Уу.

Звуки [ы], [т], [т]. Буквы ы, т («тэ»).

Письмо буквы ы.

Составление предложений по рисункам на тему «Осень».

 

Я досліджую світ

 

Тіла неживої природи. Екскурсія до парку.

Ознайомлення з ознаками осені. Збирання природного матеріалу (осіннє листя, каштани, жолуді тощо).

Гра «Я — спостерігач»

Спостереження

Та досліди — методи вивчення природи. Прилади, необхідні

Для пізнання природи. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи.

Ескіз виробу. Підготовка природних матеріалів до роботи. Інструменти для роботи

З природними матеріалами.

«Півник».

 

Ріст і розвиток людини. Практичні роботи «Вимірювання зросту і маси тіла» (з допомогою дорослих).

Створення і заповнення лепбука (фото, написані розповіді, казки про місяці, календар, малюнки плодів, листків тощо...)

Математика

Склад числа 4. Порівняння чисел у межах 4. Написання цифр.

Дидактична вправа «з’єднай цифру з відповідним малюнком». Графічні вправи

Число і цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння чисел

У межах 5. Написання цифри 5. Математичне конструювання

«Танграм».

Порівняння чисел у межах 5. П’ятикутник. Монети 1 к., 2 к., 5 к. Написання цифр.

Гра «Їжачкова математика».

 

 

Склад числа 5. Поняття вищий, нижчий. Порівняння чисел у межах 5. Написання цифр.

Фізична

культура

ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри

.

 

Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри.

Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму

 

 

ТИЖДЕНЬ 6 «Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Професії.

Професіії моїх батьків.

 

 

 

Повторюємо.Створення «Візуального словника» .

Розмова/діалог в малих групах про родинні традиції.

Українська мова в інтегрованому курсі

Інструменти.

Бесіда « Рідний край»

 

 

Лист родичам в Україні. Письмо з використанням графічних символів, малюнків, піктограм.

 

Навчання грамоти

Звуки [ы], [т], [т]. Буквы ы, т Т («тэ»).

Письмо строчной и заглавной букв тТ.

Игра «Продолжи предложение «Родина – это…..»» с использованием иллюстративного материала

Закрепление умения читать.

Сказка Корнея Чуковского  «Мойдодыр».

Письмо изученных букв.

Звуки [о], [н], [н]. Буквы о О, н Н («эн»).

Письмо строчной и заглавной буквы Оо.

Слушание легенды о родном крае.

Обсуждение.

Звуки [о], [н], [н]. Буквы о О, н Н («эн»).

Письмо заглавной буквы Н.

 

Я досліджую світ

 

Прогулянка вулицями міста Дослідження природи рідного краю. Ознайомлення з рослинами, тваринами рідної місцевості. Оформлення власного куточка в класі «Моя група підтримки» з вивішуванням фотографій членів сім’ї.

Обмін враженнями «Хто зображений на фотографії»

Мала і велика Батьківщина. Досліджен- ня карти України. З’ясування, у яких містах живуть родичі учнів (випереджувальне навчання).

Розповідь учителя про українських воїнів

наших захисників (із використанням фотографій воїнів чоловіків і жінок).

Обговорення.

Які якості слід мати, щоб стати захис- ником/захисницею України?

 

Бесіда в малих групах «Чи траплялося тобі стати на захист слабшого?/Чи траплялося тобі зустріти того, хто тебе захистив(ла) у важкій ситуації?».

Представлення в малих групах. Щоденник вражень:

«Я розкажу про традиції моєї України»

Математика

Додавання і віднімання на числовому променіЛічба обраного ілюстративного матеріалу.

Класифікація обраного матеріалу

В малих групах (символи — краєвид — люди; фотографії — малюнки тощо).

Повторення числового ряду 1–4. Співвіднесення кількості елементів

З числом 4 і навпаки.

Утворення рівності

на основі складу чисел 2–4.

Число і цифра 6.Додавання і віднімання в межах 6. Лічба фотографій членів родини, позначення кількості членів «групи підтримки».

Число і цифра 7. Лічба.

Скільки слів (означень) дібрала кожна команда до слів «захисник», «захисни- ця»? Яка команда дібрала найбільше слів?

 

 

Порівняння чисел у межах 7.

Ознайомлення з грошовими купюрами України (1 грн, 2 грн, 5 грн).

Хто і що на них зображено?

Створення числа 4 за допомогою грошових купюр (у різні способи)

Фізична

культура

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

 

 

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.

Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри

 

ТИЖДЕНЬ 7 «Я ПІДПРИЄМЛИВИЙ»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Дружба. Дитячі розваги.

Вправа «Що значить бути підприємливим?»

 

Дружба. Дитячі розваги.

Іграшки.

Дослідження слова «доброчинність».

Українська мова в інтегрованому курсі

 

 

 

.Читання та обговорення казки про винахідливих героїв. Обговорення.

 

Навчання грамоти

 

Звуки [о], [н], [н]. Буквы о О, н Н («эн»).

Письмо строчной буквы н.

Звуки [д], [д'], буква д.Д («дэ»).

Письмо строчной буквы д.

Беседа «Как достичь успеха»

Закрепление звуков [д], [д], буквы

д ,Д («дэ»).

Письмо заглавной буквы Д.

Диалог на тему «Что я умею делать самостоятельно».

 

Я досліджую світ

 

Як стати успішною людиною? Розповідь учителя про історію успіху Марка Цукерберга, Джамали тощо. Складання формули успіху у вигляді квітки- семицвітки.

Проект «Успішний українець».

Рольова гра «Як підготуватися

До зустрічі з успішною людиною» (спортсменом, художником, багатодітною мамою, власником підприємства та ін.)».

Робота в групах (відповіді

На запитання: «Що б ти зробив(ла), аби допомогти іншим?»)

 

Гра «Умілі руки»

(Учні класу об’єднується у 4 групи, кожна з яких обирає картку

Із зображенням одного з видів домашньої роботи: прання білизни, миття посуду, прибирання, догляд за собакою/кішкою.

У групах обговорюють етапи виконання цієї діяльності. Переможе та група, яка повно й цікаво розповість про всі операції свого виду роботи)

Математика

 

Лічба засвоєних слів.

Додавання і віднімання в межах 6. Шестикутник. Точки та лінії.

Замкнені й незамкнені лінії. Складання і запис виразів. Гра

«Математична крамниця».

Області та межі. Групування предметів. Групування предметів за функціями.

Математичне лото.

Аплікація з геометричних фігур

 

Області та межі. Групування предметів. Лічба ідей, що потрапили до скарбнички.

Сортування ідей на такі, що можемо зробити вже сьогодні, і такі,

що потребують часу.

ТИЖДЕНЬ 8 «ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Українська народна казка « Колобок».

 

Ввічливість і дружба.

День народження.

Українська мова в інтегрованому курсі

Відгадування загадок на тему « Винаходи» .Слухання тексту про історію деяких винаходів.

 

 

Ввічливість і дружба.

Діалог « Чи полегшують  роботи життя людини?».

 

Навчання грамоти

Звуки [к], [к], буква к К («ка»).

Письмо строчной буквы к.

Звуки [к], [к], буква к К («ка»).

Письмо заглавной буквы К.

Отгадывание загадок о изобретениях

Звуки [с], [с'], буква с С («эс»).

Письмо строчной буквы с.

Звуки [с], [с'], буква с С («эс»).

Письмо заглавной буквы С.

Просмотр мультфильма о использовании компьютера.

 

Я досліджую світ

 

Перегляд фільму або комп’ютерної презентації на тему «Винаходи людства, які полегшують людині життя». Вправа «Ми — конструктори і винахідники» (конструювання

та моделювання з готових елементів (конструкторів) відповідно до теми)

Сюжетно-рольова гра «Крамниця побутової техніки».

Перегляд навчального фільму «Правила безпеки — правила життя».

Обговорення «Чи завжди техніка безпечна?»

 

Руханка «Я — робот». Робота з конструктором Lego (складання власного робота).

Виставка робіт «Країна роботів»

Математика

Відрізок і його частини.

Групування предметів за функціями. Лото «Види техніки: машини (або транспорт), комп’ютерна, побутова, робототехніка тощо» (робота в групах).

Число 7. Цифра 7.

Завдання «Знайди і порахуй усіх робо- тів на малюнку».

Додавання і віднімання в межах 7. Ламана, многокутники.

Робота в групах (знаходження геоме- тричних фігур у зображеннях предметів техніки, що допомагає).

 

 

Складання виразів за малюнками. Порівняння виразів.

Лічба. Гра «Математичний робот»

Фізична

культура

Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри

 

.

.

 

Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри

ЗРВ без предметів.  Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри

 

    ТИЖДЕНЬ 9 «ІГРИ»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Повторюємо. Який, яка, яке, які?

Діалог «Які ігри любили мої батьки7»

 

 

Людина. Частини тіла.

 

Людина. Частини тіла.

Українська мова в інтегрованому курсі

Повторюємо. Уживання слів на, за, під.

Вправа «Твоя улюблена гра»

 

 

 

Перегляд малюнків. Фотографій для визначення можливих наслідків недотримання правил гри.

 

Навчання грамоти

Закрепляю умения читать. Сказка «Кот, петух и лиса».

Закрепление написания изученных букв.

Звук[и], буква и И. Твёрдые и мягкие согласные звуки.

Письмо строчной и заглавной буквы Ии.

Обсуждение рассказа «Лучший друг».

Закрепление умения читать. Учусь общаться.

Закрепление написания изученных букв.

Буква я Я. Обозначение буквой я звука [а] и мягкости предыдущего согласного.

Письмо строчной буквы я.

«Для чего нужны правила игры».

 

Я досліджую світ

 

Ігрова діяльність учнів в осередках класу. З’ясування, яка гра є улюбленою для кожного учня. Різновиди ігор. «Чому я люблю бавитися в різні ігри?».

 

У які ігри грали наші батьки? Визначення спільних і відмінних ознак між іграми.

Презентація «Іграшки наших батьків»

Чому потрібні правила гри? Створення правил до відомої гри.

 

Чого навчає комп’ютерна гра? Ознайомлення з історією створення комп’ютерних ігор.

Презентація створених правил.

Математика

Числа 1–8.

Запис чисел від 1 до 8.

Лічба до 6 в прямому і зворотному порядку. Будування відрізків заданої довжини.

Число і цифра 9. Побудова відрізка заданої довжини. Створення моделі шестикутника з підручного матеріалу

Порівняння чисел у межах 9. Склад числа 9.

Демонстрування основних можливостей цифрових пристроїв

 

Утворення рівностей на основі знання про склад чисел 1–9.

Знаходження помилок

у математичних обчисленнях

Фізична

культура

Танцювальні  кроки. Стрибки зі скакалкою. Естафети.

 

.

 

 

Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 10 «ТЕАТР

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Частини тіла.

 

 

Частини тіла.

Складання сценарію до казки

«Рукавичка»

Одяг.

Розповідь про театральний костюм.

Українська мова в інтегрованому курсі

Складання правил поведінки в театрі.

«Незакінчене речення.»

 

 

 Правила для глядача. Перегляд мультфільму

« Рукавичка».

 

Навчання грамоти

Учусь отстаивать своё мнение. Обозначение буквой я звукосочетания [йа].

Письмо заглавной буквы Я..Работа с театральной афишей.

Звуки [в], [в], буква в В («вэ»).

Письмо строчной буквы в.

Закрепление звуков [в], [в'], буквы в(«вэ»).

Письмо заглавной буквы В.

Словарная викторина по теме «Театр».

Звуки [л], [л'], буква л Л («эль»).

Письмо строчной буквы л.

 

Я досліджую світ

 

Міні-проект «Плануємо похід

до театру». Робота в групах «Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?»

Робота з театральною афішею.

Похід до театру. Перегляд вистави. Зустріч з героями вистави, акторами чи іншими працівниками театру.

Хто найголовніший у театрі? Складання правил поведінки у театрі

 

Ми творимо театр. Інсценізація вистави, підготовленої самостійно

Математика

Числа 1–9. Математична розминка.

Утворення рівностей на основі знання про склад чисел

1–9. Відтворення в різних видах діяльності ймовірних

Та фактичних результатів лічби навколишніх об’єктів.

Число 10.

Вправа «Знайди свій ряд і місце». Співвідношення кількості елементів у групі об’єктів навколишнього середовища

З відповідним числом і навпаки.

Порівняння чисел у межах 10. Лічба в межах 10.

Обирання малюнка

Для ілюстрування арифметичної дії додавання (віднімання).

 

 

 

 

Склад числа 10.

Побудова відрізка заданої довжини.

Фізична

культура

ЗРВ з предметами. Ходьба «змійкою». Вправи для профілактики плоскостопості.

 

.

 

 

ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухливі ігри.

Вправи для профілактики плоскостопості. Комплекси ритмічних вправ.

 

ТИЖДЕНЬ 11 «МОДА»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Одяг і взуття

 

Одяг і взуття

Національний одяг.

Українська мова в інтегрованому курсі

Що таке мода? Слухання вірша «Мода і природа». Обговорення.

 

 

Національний одяг

 

Навчання грамоти

Закрепление звуков [л], [л'], буквы л Л («эль»).

Закрепление умения читать.  Учимся общаться.

Письмо заглавной буквы Л.

Что такое мода?

Сказка «Лиса и журавль»

Звуки [п], [л'), буква п П («пэ»).

Письмо строчной буквы п.

Как мода влияет на здоровье.

Закрепление звуков [п], [п'], буквы п П («пэ»).

Письмо заглавной буквы П.

 

Я досліджую світ

 

Гра «Модний показ». Перегляд мультфільму про моду.

Створення ескізів святкових суконь, костюмів, карети, автомобіля.

Перегляд старих фотографій про моду різних років.

Обговорення.

Як змінюється мода? Розпізнавання професій, пов’язаних із модою,

За малюнками.

Показ моди майбутнього.

 

 

Чому здоровим бути модно? Відгадування загадок

Для знаходження спільного

Між словами «мода» і «здоров’я»

Математика

Числа 1–10.

Гра «Крамниця одягу». Сортування речей та лічба.

Робота з геометричним матеріалом. Складання виразів за картками

Склад чисел першого десятка. Порівняння чисел у межах 8, використовуючи знаки «>», «<», «=»

Назви компонентів і результатів дії додавання. Математичний вираз

«сума ».

Склад чисел першого десятка.

 

Додавання і віднімання числа 2. Вправа «Ґудзикова математика». Гра «А що в коробці?»

Фізична

культура

Стрибкові вправи зі скакалкою. Ходьба « змійкою». Танцювальні кроки.

 

 

 

 

 

 

Ходьба у напівприсіді.

Стрибки на місці. Танцювальні кроки.

Ходьба приставними кроками. Стрибки по «купинах».

 

ТИЖДЕНЬ 12 «ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Лічба. Дні тижня.

 

 

Дні тижня.

Бесіда « Навіщо потрібна вода?»

Повторюємо.

Складання фантастичних історій про краплинку.

Українська мова в інтегрованому курсі

Повторюємо.

На кому? На чому?

Бесіда « Як мандрує вода»

 

 

Дні  тижня.

Бесіда за малюнками « Хто з них дбає про воду?»

 

Навчання грамоти

Звуки [р], [р], буква р Р («эр»).

Письмо строчной буквы р.

Рассказ о водоёмах родного края.

Закрепление звуков [р], [р'], буквы р Р («эр»).

Письмо заглавной буквы Р.

Повторение изученных букв.

Закрепление   написания изученных букв.

Беседа «Зачем нужна вода».

Закрепление умения читать. Учусь общаться. Сказка «Лиса и рак».

 

Я досліджую світ

 

«Знайомство з краплиною води». Де є вода в природі?

Впізнавання і називання водойм

Якою буває вода в природі? Де вона мандрує?

Бесіда «Вода — непосида».

Навіщо потрібна вода?

Що станеться, якщо її не буде? Дослідження властивостей води. Чарівна лабораторія.

 

Як берегти воду? Сюжетно-рольова гра «Уявна подорож пустелею». Створення пам’ятки «Збережімо воду».

Математика

Число 0. Віднімання однакових класів. Утворення рівностей

на основі знань про склад чисел.

Додавання і віднімання з нулем. Лічба в межах 10.

Гра «Склади вирази з краплинок».

Повторення складу чисел.

Робота з геометричним матеріалом. Гра «В річку гоп, з річки гоп».

 

Руханка під математичний віршик. Лічба. Робота з геометричним матеріалом.

Фізична

культура

Різновиди ходьби. Стрибки по «купинах» вистрибування з присіду.

 

 

 

Стрибки із   поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри.

Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети.

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 13 «ЗИМА»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Зимові   розваги.

Бесіда « Що змінилося довкола?»

 

Зимові розваги.

Інсценізація –імпровізація « У зимовому лісі»

Народні звичаї.

Українська мова в інтегрованому курсі

Зима. Природа взимку.

Як тварини готуються до зими.

 

 

Новий рік.

Бесіда за коміксом «За що любити зиму?»

 

Навчання грамоти

Буква е Е на обозначение звука Гэ1 и мягкости предыдущего согласного.

Письмо строчной буквы е.

Составление рассказов «Зимушка- зима».

 

Буква е Е на обозначение звукосочетания [йэ].

Письмо заглавной буквы Е.

Звуки [б], [б'], буква б Б («бэ»).

Письмо строчной буквы б.

Сюжетно- ролевая игра «Лесные разговоры».

Закрепление звуков [б], [б], буква Б б («бэ»).

Письмо заглавной буквы Б.

 

Я досліджую світ

 

Екскурсія «Ознаки зими у природі».

Обговорення побаченого. Малюнки на тему «Зима-чарівниця»

«Хто робить сніг?». Виготовлення штучного снігу. Бесіда «Як дерева готувалися до зими»

Як зимують тварини? Моделювання життєвих ситуацій для запобігання негативних наслідків шкідливих

«сюрпризів зими».

 

Виготовлення дітьми годівничок для пташок.

Екскурсія до парку

для дослідження поведінки пташок.

Математика

Додавання і віднімання чисел 0, 1,2.

Виконання математичних завдань. Складання виразів за малюнками.

Таблиці додавання і віднімання числа 1 .«Снігова математика». Лічба 1–10.

Переставний закон додавання. Гра

«Сюрприз у коробці».

Робота з геометричним матеріалом.

 

Обчислення математичних виразів на додавання та віднімання

У межах 10.

Складання задач за малюнками.

Фізична

культура

Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри.

 

 

 

Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби.

Вправи з вихідних положень .  Танцювальні кроки.

 

ТИЖДЕНЬ 14 «КОСМОС»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Повторюємо. Ой весела в нас зима.

Сюжетно- рольова гра

« День і ніч»

 

Помешкання. Будинок і подвір’я.

Створення асоціативного куща «Космос».

Помешкання. Будинок і подвір’я.

Слухання казки

« Де сонечко живе?».

Українська мова в інтегрованому курсі

Українські народні казки «Коза –Дереза»

 

 

 

Гра- фантазування «Казкова планета». Уявна мандрівка космосом.

 

Навчання грамоти

Звук [ш], буква ш Ш («ша»).

Письмо строчной буквы ш.

Составление предложений о космосе.

Закрепление звука [ш], буквы ш Ш («ша»).

Письмо заглавной буквы Ш.

Письмо изученных букв, слов с изученными буквами.

Игра- фантазирование «Сказочная планета».

Работа с детской книгой.

Закрепление умения плавно читать, декламировать. Стихи А. Барто.

 

Я досліджую світ

 

Уявна мандрівка космосом. Гра

«Показую настрій».

Бесіда «Що можна побачити в космосі?».

Сюжетно-рольова гра «День і ніч». Моделювання   зміни  дня  і  ночі За допомогою глобуса та джерела світла.

 

Розповідь з елементами бесіди про Сонце як зірку Сонячної системи та його значення

для живих організмів

Проведення простих спостережень на визначення впливу сонячного світла для живих організмів.

Математика

Сантиметр. Вимірювання довжин відрізків.

Складання виразів за малюнками. Лічба 1–10.

Взаємозв’язок додавання і віднімання.

Відновлення зображення ракети за допомогою послідовного з’єднання цифр.

Гра «Літаки»

Взаємозв’язок додавання і віднімання.

Дидактична гра «Парад планет». Лічба 1–10.

Робота з геометричним матеріалом

 

Додавання і віднімання числа 2. Виготовлення циферблату годинника для дидактичної

гри «Покажи годину/ частину доби».

ТИЖДЕНЬ 15 «ПОДОРОЖ У ЧАСІ»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

Будинок і подвір’я. Чітка вимова дзвінких приголосних звуків.

 

Квартира.

Дидактична гра

« Веселий тиждень». 

 

У спальні.

Українська мова в інтегрованому курсі

Будинок і подвір’я. Чітка вимова дзвінких приголосних звуків.

Складання казки

« Загублений час».

 

 

У кімнаті.

Бесіда « Як ми змінилися під час навчання у школі».

 

 

Навчання грамоти

Буква й (и краткое), обозначающая мягкий согласный звук [й]

Письмо строчной   буквы й .

Просмотр мультфильма

«Часы» (Фиксики). Продолжение сценария мультфильма.

Закрепление буквы й (и краткое).

Письмо заглавной буквы Й.

Закрепляю умение читать выразительно.

Составление фантастического рассказа на тему

«Путешествие во времени»

Звуки [з], [з'], буква з 3 «зэ».

Письмо строчной и заглавной букв З з.

 

Я досліджую світ

 

Ранкова зустріч. «Що було б без чисел/без слів» (простір і смисли).

Гра «Я — спостерігач»

Вправа «Упізнай мене» (дитячі фото учнів у різному віці).

Вправа «Машина часу першокласника».

Що знаємо і про що маємо дізнатися для майбутніх подорожей.

Робота в малих групах: «Обери об’єкт дослідження» (годинник, терези, лінійка, лупа, метр і т. Ін.)

 

За що ми любимо зимові канікули? Пісня-караоке «Новий рік».

Підготовка до новорічних свят

Математика

Додавання і віднімання чисел 0, 1, 2. Математична гра «Календар» (рахунок днів тижня, місяців, пір року, дат народження)

Таблиці додавання і віднімання числа 2. Математичне лото.

Гра «Назви сусідів».

Різницеве порівняння чисел. Гра«Додавання і віднімання». Вправа

«Зроби та поясни».

 

Математичний малюнок. Лічба 1–10.

Порівняння чисел. Складання аплікації з геометричних фігур

Фізична

культура

Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Рухливі ігри

 

 

 

Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Рухливі ігри

ЗРВ для формування постави. Рухливі ігри

 

ТИЖДЕНЬ 16 «ЗИМОВІ СВЯТА»

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Українська мова

 

 

 

Гра «Подорож країнами світу»

Слухання та виконання колядок.

Слухання оповідання «Колядування»

Перегляд відеороликів.

Українська мова в інтегрованому курсі

Побутова техніка.

Правила прикрашання ялинки.

  

 

 

Слухання оповідання» Вертеп».

Підписування вітальних листівок для родини.

 

 

Навчання грамоти

Работа по усвоению буквы з 3 «зэ», звуков [з], [з'].

Сравнение букв з-с.

Стихи о зимних забавах. Игра с рифмой.

 

Закрепляю умение рассказывать.

Слушание и исполнение колядок.

Слушание рассказа «Вертеп»

Итоговый урок за первый семестр. Работа с детской книгой

Закрепление написания изученных букв и их соединений.

 

Я досліджую світ

Створення індивідуального малюнка

«Що викликає радість?». Гра- пантоміма «Зимові розваги».

 

Чому свято є важливим? Бесіда про святковий настрій.

Перегляд фрагмента мультфільму

«Вінні-Пух та всі-всі-всі» про святкування Різдва. Створення аплікації

«Карнавальний костюм».

 

Гра- змагання «Підготовка до приходу гостей».

«Прикрашаємо оселю». Обмін досвідом: ігри для свята. Лялькова вистава.

Математика

Повторення вивченого матеріалу. Лічба 1–10. Вимірювання довжин відрізків. Побудова відрізків.

Гра «Святкове меню

 

Повторення вивченого матеріалу. Лічба 1–10. Вимірювання довжин відрізків. Побудова відрізків.

Гра «Святкове меню»

 

Повторення вивченого матеріалу. Сюжетно-рольова

Гра «Забезпечуємо свято»

Фізична

культура

ЗРВ для формування постави. Естафети.

Дихальні вправи.

 

Естафети з м’ячем. Вправи на релаксацію.

Урок-гра «Старти звірят».

 

 

 

  

 

docx
Додано
15 жовтня 2018
Переглядів
2965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку