Календарне планування для 1 класу шкіл з російською мовою навчання .Містить планування з предметів українська мова,українська мова в інтегрованому курсі, навчання грамоти(російська мова), математика,я досліджую світ, фізична культура. Програма Савченко.
Календарне планування для 1 класу 2018- 2019 н.р. (програма О.Я. Савченко)
для шкіл з російською мовою навчання
ТИЖДЕНЬ 1 «Я — ШКОЛЯР»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Екскурсія школою. |
|
Знайомство. Привітання |
Урок.Правила поведінки на уроці. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Школа. Що покласти у шкільний ранець? |
|
|
Урок Інтерв’ю з однокласником « Де ти живеш?» |
|
Навчання грамоти |
Мы-школьники. Учимся рассматривать предметы. Ознакомление с букварём. Беседа на тему «Как ты собирался в школу?», «Чего ты ждёшь от школьной жизни?» Ознакомление с тетрадью, с условными обозначениями тетради, правилами сидения за партой во время письма, с письменными принадлежностями. Упражнение в правильном держании карандаша. Раскрашивание рисунков карандашом. |
Знакомство. Учимся знакомиться. Введение понятия «общение». Цель и результат речевого общения. Приветствие. Знакомство. Ответы учащихся на вопросы учителя: «Кто это?», «Как тебя зовут?» Составление правил знакомства. Сравнение произношения имён в русском и украинском языках. Повторение правил посадки за партой. Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование, дорисовка, раскраска рисунков. |
Урок. Перемена. Определение слов- названий предметов (Кто? что?) Определение слов- названий предметов (Кто? что?) Представление о диалоге (без введения термина). Диалоги по рисункам «Кто я, кто мои одноклассники». Повторение правил посадки за партой. Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование, дорисовка, раскраска рисунков. |
Сказка «Три медведя». Слушание сказки. Рассматривание детской книги с этой сказкой. Работа с рисунками к сказке в букваре. Определение слов- названий действий. Работа с детской книгой. Повторение правил посадки за партой. Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование, дорисовка, раскраска рисунков. |
|
Я досліджую світ |
|
Чого я хочу навчитися в школі? «Школа моєї мрії» |
«Хто як дістався до школи». Перегляд мультфільму, сюжетних картинок або моделювання ситуації про безпеку на дорозі Створення та представлення схеми-малюнка «Дорога до школи». |
|
Гра-пантоміма «Відгадай Моє хобі». Дослідження околиць школи для розроблення безпечного маршруту (мандрівка). Колаж «Знайомтесь — це ми!» |
Математика |
Геометричні фігури. Упорядкування об’єктів за збільшенням або зменшенням певної величини. |
Взаємне розміщення предметів. Гра/вправа «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із зображенням геометричних фігур). |
Дослідження в парах шкільного ранця(колір,форма, зручність, маса — легший/важчий) Загадки- пантоміми «Покажіть, що ви несете(ранець/портфель/ рюкзак; /легкий/у лівій руці/у правій руці/на спині тощо»). |
|
Ознаки предметів. Узагальнення. Класифікація. Довший — коротший. Назви чисел у межах 10. Лічба предметів. Цифри. Порівняння (на око) об’єктів навколишнього світу завдовжки, за масою. Упорядковування об’єктів за збільшенням Або зменшенням певної величини. |
Фізична культура |
Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.
|
|
Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Різновиди ходьби. |
Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час уроків фізичної культури. Біг. |
|
ТИЖДЕНЬ 2 МІЙ КЛАС»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Навчальне приладдя. |
|
Навчальне приладдя.
|
Повторюємо.Створення малюнка про безпеку в класі (робота в парах). |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Клас. « Що варто і що не варто робити в класі ?» |
|
|
На перерві Вироблення правил співіснування в класі. |
|
Навчання грамоти |
На уроке. Знакомство со словами – названиями признаков (Какой? Какая? Какие?) Работа с рисунками. Знакомство со словами – названиями признаков (Какой? Какая? Какие?) «Как комфортно чувствовать себя в классе?» Повторение правил посадки за партой. Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование, дорисовка, раскраска рисунков. |
На экскурсии в парке. Учусь общаться. Диалог «учитель — ученик»: вопросы — ответы по сюжетному рисунку в букваре (Кто это? Где? Что делает? и др.) Работа в парах: составление связного высказывания по одному из фрагментов сюжетного рисунка. Составление связного высказывания о том, как делали кораблик.Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование, дорисовка, раскраска рисунков. |
Детские забавы. Исследование предложения. Ознакомление со знаками в конце предложения. «Как вести себя в классе». Формирование умения ориентироваться на ограниченной плоскости (странице тетради: вверху, внизу, слева, справа). Наведение, штрихование, Дорисовка, раскраска рисунков. |
Детские забавы. Исследование предложения. Знакомство со знаками в конце предложения. Закрепление умения писать в строке. Беседа по рисунку в тетради, составление предложений. Написание точек, волнистых линий, знаков препинания в строке. Раскраска рисунков. |
|
Я досліджую світ |
|
Екскурсія школою/квест (з допомогою працівників школи — бібліотекаря, психолога, соціального педагога, медсестри, запрошених батьків тощо). Ознайомлення з розміщенням кабінетів, класної кімнати, бібліотеки, медичного кабінету тощо |
Гра-ознайомлення з осередками класної кімнати та їхнім призначення (живим куточком, класною бібліотекою, ігровим осередком тощо). Спостереження за рослинами у класі. |
|
Гра «Так — ні» (відпрацювання правил поведінки у класі). Перегляд відеоролика «Безпека у класі». Розроблення емблеми(смайлика...) Для класної кімнати |
Математика |
Лічба предметів. Кількісна лічба. Вимірювання з використанням нестандартної мірки різного роду (стрічка, сірникова коробка тощо). Порівняння об’єктів навколишнього світу |
Порядкова лічба. Тиждень. Двовимірні (площинні) фігури на предметах навколишнього середовища. Розпізнавання у предметах навколишнього світу відомих геометричних фігур. Відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо) |
Лічба за правилами лічби об’єктів класної кімнати (розташовані послідовно, хаотично). Використання зібраних даних для спілкування щодо досліджуваної проблеми. Складання маршрутів на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем |
|
Лічба предметів. Множина. Порядкові відношення. Підмножина. «Руховий» (математичний) диктант (для закріплення понять ліворуч, праворуч, прямо) |
Фізична культура |
Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливихігор
. |
|
Різновиди ходьби та бігу. Правила безпечноповедінки під час рухливих ігор та естафет. |
Біг із високим підніманням стегна. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. |
|
ТИЖДЕНЬ 3 «МОЇ ДРУЗІ»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Родинні стосунки. Називання один одного пестливим, лагідним, ніжним іменем. |
|
Родинні стосунки. |
Домашні справи. Обговорення спільних зацікавлень. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Родина. Моя сім’я. Бесіда «Яким повинен бути друг» |
|
|
Українські народні казки. « Курочка Ряба» Вироблення та прийняття правил дружби. |
|
Навчання грамоти |
Осень. Слова- помощники. Составление диалога с другом. Беседа «Кто такие друзья?» Закрепление правил пользования письменными принадлежностями. Ознакомление с основной строкой сетки тетради (верхней, нижней строчными линиями). Изображение предметов в строке. Дать представление о поле страницы. Составление предложений по рисункам. Раскрашивание рисунков. |
Щедрые дары осени. Деление слов на слоги. Разыгрывание диалога с другом (подругой) Беседа по рисунку в тетради, составление предложений. Написание прямых и наклонных линий в строке. Раскраска рисунков. Составление предложений по рисунку. |
Природа родного края. Определение ударения в словах. Составление правил взаимопомощи. Ознакомление с междустрочной (вспомогательной надстрочной, подстрочной) линией сетки тетради. Письмо в строке прямых наклонных линий с закруглением внизу и вверху. Нахождение похожих элементов в строке и на рисунке. Раскрашивание рисунков штрихами соответствующей формы. |
Родной край. Выделение и развитие умения различать звуки. Просмотр мультфильма о дружбе. Обсуждение. Письмо в строке прямых наклонных линий с закруглением внизу и вверху. Нахождение похожих элементов в строке и на рисунке. Деление слов на слоги. Раскрашивание |
|
Я досліджую світ |
|
Гра «Мій друг» (учні по черзі називають риси характеру своїх друзів). Вивчення і виконання «Пісні про дружбу». |
Дослідження «Сила дружби» (на прикладі віника). Запитання для обговорення: «Чи може казковий герой бути другом?». Вправа «Оживи друга» |
|
Вправа «Квітка». Збирання квітки з пелюсток, на яких написані/зображені риси характеру друга. Голосування. Вправа «Тренуємось розпізнавати емоції» |
Математика |
Число і цифра 1. Поняття стільки ж.
|
Число і цифра 2 Встановлення розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичне Мовлення. |
Число і цифра 3. Визначення знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації |
|
Число і цифра 4 та 5. Об’єднання об’єктів навколишнього світу у групу за спільною ознакою. Моделювання об’єктів навколишнього світу, використовуючи готові геометричні фігури |
Фізична культура |
Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри
|
|
Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. |
Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри |
|
ТИЖДЕНЬ 4 «МОЄ ДОВКІЛЛЯ»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Режим дня. Вимова слів |
|
Режим дня. Екскурсія шкільним подвір’ям. |
Розвиток зв’язного мовлення. Слухання і обговорення творів про природу. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Домашні справи. Гра « Скринька невідкритих таємниць»
|
|
|
Фіксування вражень від екскурсії « Яку таємницю ти виявив на шкільному подвір’ї ?» |
|
Навчання грамоти |
Гласные и согласные звуки. Исследование определения « Окружающий мир». Письмо в строке прямых наклонных линий с закруглением внизу и вверху. Составление диалога по рисунку. Раскрашивание |
Сказка « Репка». Гласные и согласные звуки. Дидактическая игра «Узнай растение по его описанию» Беседа по рисунку в тетради. Составление звуковой модели. слова. Письмо в полной строке прямых элементов с закруглениями. |
Семья. Твёрдые и мягкие звукии. Письмо полуовалов и овалов. Отработка круговых движений пальцами. Пись¬мо полуовалов, которые начинаются движением влево, вправо. Опорная линия для контроля ширины овалов, полуовалов. Контроль за началом письма этих элементов (на 1/3 от междустрочной линии). |
Семья. Учимся общаться. Сказка « Гуси – лебеди». Беседа « Береги природу» Закрепление гигиенических правил письма. Письмо верхних петель плавным движением пальцев снизу вверх. Безотрывное письмо петель между собой и с прямыми элементами. Дорисовывание пропу-щенных предметов |
|
Я досліджую світ |
|
Слухання вірша В. Чуба «Що таке довкілля?» або казки В. Сухомлинського «Горобчик І вогонь». Знаходження слів На позначення живої чи неживої природи |
Які таємниці має шкільне подвір’я? Дослідження рукотворних І природних тіл за допомогою органів чуття. Експерименти. Екскурсія на шкільне подвір’я. Таємниці шкільного подвір’я «Хто тут живе? Що тут росте?» |
|
Складання правил поведінки У природі. Створення пам’ятки «Правила поведінки в природі» за допомогою символів, знаків тощо. Вправа «Я у природі». Розв’язування проблемних ситуацій, пов’язаних Зі збереженням довкілля. Виготовлення знаків для охорони природи |
Математика |
Об’єднання множин. Вилучення частини множини.
|
Дослідження рукотворних І природних тіл за допомогою органів чуття. Лічба. |
Порівняння чисел. Знаки рівності та нерівності. Слухання «кольорових» віршів. Лічба |
|
Арифметичні діїдодавання та віднімання. Схематичне зображення додавання І віднімання. |
Фізична культура |
Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук.
|
|
Ходьба «змійкою». Біг до 500 м. Рухливі ігри. |
ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри. |
|
ТИЖДЕНЬ 5 «ОСІНЬ»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Природа восени. Вправа « Упізнай місяць»
|
|
Городні рослини Гра « Щедра осінь» |
Овочі та фрукти. Гриби. Вправа «Стоп – кадр» |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Осінь. Слухання і інтерпретація художнього образу осені. |
|
|
Фрукти та ягоди. Рефлексія від екскурсії. Вправа « Незакінчене речення» |
|
Навчання грамоти |
Город букв. Учусь читать Звуки [а], [м]. Буквы а А, мМ («эм»). Письмо строчной и заглавной букв а А . Беседа « В осенний день семь погод».
|
Звуки [а], [м]. Буквы а А, мМ («эм»). Беседа «Признаки осени». Письмо строчной и заглавной букв М м. |
Звук [у], буква у У Осень в лесу. Письмо сторчной и заглавной букв Уу. |
Звуки [ы], [т], [т]. Буквы ы, т («тэ»). Письмо буквы ы. Составление предложений по рисункам на тему «Осень». |
|
Я досліджую світ |
|
Тіла неживої природи. Екскурсія до парку. Ознайомлення з ознаками осені. Збирання природного матеріалу (осіннє листя, каштани, жолуді тощо). Гра «Я — спостерігач» |
Спостереження Та досліди — методи вивчення природи. Прилади, необхідні Для пізнання природи. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи. Ескіз виробу. Підготовка природних матеріалів до роботи. Інструменти для роботи З природними матеріалами. «Півник». |
|
Ріст і розвиток людини. Практичні роботи «Вимірювання зросту і маси тіла» (з допомогою дорослих). Створення і заповнення лепбука (фото, написані розповіді, казки про місяці, календар, малюнки плодів, листків тощо...) |
Математика |
Склад числа 4. Порівняння чисел у межах 4. Написання цифр. Дидактична вправа «з’єднай цифру з відповідним малюнком». Графічні вправи |
Число і цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння чисел У межах 5. Написання цифри 5. Математичне конструювання «Танграм». |
Порівняння чисел у межах 5. П’ятикутник. Монети 1 к., 2 к., 5 к. Написання цифр. Гра «Їжачкова математика». |
|
Склад числа 5. Поняття вищий, нижчий. Порівняння чисел у межах 5. Написання цифр. |
Фізична культура |
ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри . |
|
Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри. |
Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму |
|
ТИЖДЕНЬ 6 «Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Професії. Професіії моїх батьків.
|
|
Повторюємо.Створення «Візуального словника» . |
Розмова/діалог в малих групах про родинні традиції. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Інструменти. Бесіда « Рідний край» |
|
|
Лист родичам в Україні. Письмо з використанням графічних символів, малюнків, піктограм. |
|
Навчання грамоти |
Звуки [ы], [т], [т]. Буквы ы, т Т («тэ»). Письмо строчной и заглавной букв тТ. Игра «Продолжи предложение «Родина – это…..»» с использованием иллюстративного материала |
Закрепление умения читать. Сказка Корнея Чуковского «Мойдодыр». Письмо изученных букв. |
Звуки [о], [н], [н]. Буквы о О, н Н («эн»). Письмо строчной и заглавной буквы Оо. Слушание легенды о родном крае. Обсуждение. |
Звуки [о], [н], [н]. Буквы о О, н Н («эн»). Письмо заглавной буквы Н. |
|
Я досліджую світ |
|
Прогулянка вулицями міста Дослідження природи рідного краю. Ознайомлення з рослинами, тваринами рідної місцевості. Оформлення власного куточка в класі «Моя група підтримки» з вивішуванням фотографій членів сім’ї. Обмін враженнями «Хто зображений на фотографії» |
Мала і велика Батьківщина. Досліджен- ня карти України. З’ясування, у яких містах живуть родичі учнів (випереджувальне навчання). Розповідь учителя про українських воїнів — наших захисників (із використанням фотографій воїнів чоловіків і жінок). Обговорення. Які якості слід мати, щоб стати захис- ником/захисницею України? |
|
Бесіда в малих групах «Чи траплялося тобі стати на захист слабшого?/Чи траплялося тобі зустріти того, хто тебе захистив(ла) у важкій ситуації?». Представлення в малих групах. Щоденник вражень: «Я розкажу про традиції моєї України» |
Математика |
Додавання і віднімання на числовому променіЛічба обраного ілюстративного матеріалу. Класифікація обраного матеріалу В малих групах (символи — краєвид — люди; фотографії — малюнки тощо). Повторення числового ряду 1–4. Співвіднесення кількості елементів З числом 4 і навпаки. Утворення рівності на основі складу чисел 2–4. |
Число і цифра 6.Додавання і віднімання в межах 6. Лічба фотографій членів родини, позначення кількості членів «групи підтримки». |
Число і цифра 7. Лічба. Скільки слів (означень) дібрала кожна команда до слів «захисник», «захисни- ця»? Яка команда дібрала найбільше слів? |
|
Порівняння чисел у межах 7. Ознайомлення з грошовими купюрами України (1 грн, 2 грн, 5 грн). Хто і що на них зображено? Створення числа 4 за допомогою грошових купюр (у різні способи) |
Фізична культура |
Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.
|
|
Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м. |
Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри |
|
ТИЖДЕНЬ 7 «Я ПІДПРИЄМЛИВИЙ»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Дружба. Дитячі розваги. Вправа «Що значить бути підприємливим?» |
|
Дружба. Дитячі розваги. |
Іграшки. Дослідження слова «доброчинність». |
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
.Читання та обговорення казки про винахідливих героїв. Обговорення. |
|
Навчання грамоти |
|
Звуки [о], [н], [н]. Буквы о О, н Н («эн»). Письмо строчной буквы н. |
Звуки [д], [д'], буква д.Д («дэ»). Письмо строчной буквы д. Беседа «Как достичь успеха» |
Закрепление звуков [д], [д], буквы д ,Д («дэ»). Письмо заглавной буквы Д. Диалог на тему «Что я умею делать самостоятельно». |
|
Я досліджую світ |
|
Як стати успішною людиною? Розповідь учителя про історію успіху Марка Цукерберга, Джамали тощо. Складання формули успіху у вигляді квітки- семицвітки. Проект «Успішний українець». |
Рольова гра «Як підготуватися До зустрічі з успішною людиною» (спортсменом, художником, багатодітною мамою, власником підприємства та ін.)». Робота в групах (відповіді На запитання: «Що б ти зробив(ла), аби допомогти іншим?») |
|
Гра «Умілі руки» (Учні класу об’єднується у 4 групи, кожна з яких обирає картку Із зображенням одного з видів домашньої роботи: прання білизни, миття посуду, прибирання, догляд за собакою/кішкою. У групах обговорюють етапи виконання цієї діяльності. Переможе та група, яка повно й цікаво розповість про всі операції свого виду роботи) |
Математика |
|
Лічба засвоєних слів. Додавання і віднімання в межах 6. Шестикутник. Точки та лінії. Замкнені й незамкнені лінії. Складання і запис виразів. Гра «Математична крамниця». |
Області та межі. Групування предметів. Групування предметів за функціями. Математичне лото. Аплікація з геометричних фігур |
|
Області та межі. Групування предметів. Лічба ідей, що потрапили до скарбнички. Сортування ідей на такі, що можемо зробити вже сьогодні, і такі, що потребують часу. |
ТИЖДЕНЬ 8 «ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Українська народна казка « Колобок». |
|
Ввічливість і дружба. |
День народження. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Відгадування загадок на тему « Винаходи» .Слухання тексту про історію деяких винаходів. |
|
|
Ввічливість і дружба. Діалог « Чи полегшують роботи життя людини?». |
|
Навчання грамоти |
Звуки [к], [к], буква к К («ка»). Письмо строчной буквы к. |
Звуки [к], [к], буква к К («ка»). Письмо заглавной буквы К. Отгадывание загадок о изобретениях |
Звуки [с], [с'], буква с С («эс»). Письмо строчной буквы с. |
Звуки [с], [с'], буква с С («эс»). Письмо заглавной буквы С. Просмотр мультфильма о использовании компьютера. |
|
Я досліджую світ |
|
Перегляд фільму або комп’ютерної презентації на тему «Винаходи людства, які полегшують людині життя». Вправа «Ми — конструктори і винахідники» (конструювання та моделювання з готових елементів (конструкторів) відповідно до теми) |
Сюжетно-рольова гра «Крамниця побутової техніки». Перегляд навчального фільму «Правила безпеки — правила життя». Обговорення «Чи завжди техніка безпечна?» |
|
Руханка «Я — робот». Робота з конструктором Lego (складання власного робота). Виставка робіт «Країна роботів» |
Математика |
Відрізок і його частини. Групування предметів за функціями. Лото «Види техніки: машини (або транспорт), комп’ютерна, побутова, робототехніка тощо» (робота в групах). |
Число 7. Цифра 7. Завдання «Знайди і порахуй усіх робо- тів на малюнку». |
Додавання і віднімання в межах 7. Ламана, многокутники. Робота в групах (знаходження геоме- тричних фігур у зображеннях предметів техніки, що допомагає). |
|
Складання виразів за малюнками. Порівняння виразів. Лічба. Гра «Математичний робот» |
Фізична культура |
Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри
. . |
|
Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри |
ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри |
|
ТИЖДЕНЬ 9 «ІГРИ»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Повторюємо. Який, яка, яке, які? Діалог «Які ігри любили мої батьки7»
|
|
Людина. Частини тіла.
|
Людина. Частини тіла. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Повторюємо. Уживання слів на, за, під. Вправа «Твоя улюблена гра»
|
|
|
Перегляд малюнків. Фотографій для визначення можливих наслідків недотримання правил гри. |
|
Навчання грамоти |
Закрепляю умения читать. Сказка «Кот, петух и лиса». Закрепление написания изученных букв. |
Звук[и], буква и И. Твёрдые и мягкие согласные звуки. Письмо строчной и заглавной буквы Ии. Обсуждение рассказа «Лучший друг». |
Закрепление умения читать. Учусь общаться. Закрепление написания изученных букв. |
Буква я Я. Обозначение буквой я звука [а] и мягкости предыдущего согласного. Письмо строчной буквы я. «Для чего нужны правила игры». |
|
Я досліджую світ |
|
Ігрова діяльність учнів в осередках класу. З’ясування, яка гра є улюбленою для кожного учня. Різновиди ігор. «Чому я люблю бавитися в різні ігри?».
|
У які ігри грали наші батьки? Визначення спільних і відмінних ознак між іграми. Презентація «Іграшки наших батьків» Чому потрібні правила гри? Створення правил до відомої гри. |
|
Чого навчає комп’ютерна гра? Ознайомлення з історією створення комп’ютерних ігор. Презентація створених правил. |
Математика |
Числа 1–8. Запис чисел від 1 до 8. Лічба до 6 в прямому і зворотному порядку. Будування відрізків заданої довжини. |
Число і цифра 9. Побудова відрізка заданої довжини. Створення моделі шестикутника з підручного матеріалу |
Порівняння чисел у межах 9. Склад числа 9. Демонстрування основних можливостей цифрових пристроїв |
|
Утворення рівностей на основі знання про склад чисел 1–9. Знаходження помилок у математичних обчисленнях |
Фізична культура |
Танцювальні кроки. Стрибки зі скакалкою. Естафети.
.
|
|
Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри |
Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях. |
|
ТИЖДЕНЬ 10 «ТЕАТР
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Частини тіла.
|
|
Частини тіла. Складання сценарію до казки «Рукавичка» |
Одяг. Розповідь про театральний костюм. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Складання правил поведінки в театрі. «Незакінчене речення.» |
|
|
Правила для глядача. Перегляд мультфільму « Рукавичка». |
|
Навчання грамоти |
Учусь отстаивать своё мнение. Обозначение буквой я звукосочетания [йа]. Письмо заглавной буквы Я..Работа с театральной афишей. |
Звуки [в], [в], буква в В («вэ»). Письмо строчной буквы в. |
Закрепление звуков [в], [в'], буквы в(«вэ»). Письмо заглавной буквы В. Словарная викторина по теме «Театр». |
Звуки [л], [л'], буква л Л («эль»). Письмо строчной буквы л. |
|
Я досліджую світ |
|
Міні-проект «Плануємо похід до театру». Робота в групах «Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?» Робота з театральною афішею. |
Похід до театру. Перегляд вистави. Зустріч з героями вистави, акторами чи іншими працівниками театру. Хто найголовніший у театрі? Складання правил поведінки у театрі |
|
Ми творимо театр. Інсценізація вистави, підготовленої самостійно |
Математика |
Числа 1–9. Математична розминка. Утворення рівностей на основі знання про склад чисел 1–9. Відтворення в різних видах діяльності ймовірних Та фактичних результатів лічби навколишніх об’єктів. |
Число 10. Вправа «Знайди свій ряд і місце». Співвідношення кількості елементів у групі об’єктів навколишнього середовища З відповідним числом і навпаки. |
Порівняння чисел у межах 10. Лічба в межах 10. Обирання малюнка Для ілюстрування арифметичної дії додавання (віднімання). |
|
Склад числа 10. Побудова відрізка заданої довжини. |
Фізична культура |
ЗРВ з предметами. Ходьба «змійкою». Вправи для профілактики плоскостопості.
.
|
|
ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухливі ігри. |
Вправи для профілактики плоскостопості. Комплекси ритмічних вправ. |
|
ТИЖДЕНЬ 11 «МОДА»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Одяг і взуття |
|
Одяг і взуття |
Національний одяг. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Що таке мода? Слухання вірша «Мода і природа». Обговорення. |
|
|
Національний одяг |
|
Навчання грамоти |
Закрепление звуков [л], [л'], буквы л Л («эль»). Закрепление умения читать. Учимся общаться. Письмо заглавной буквы Л. Что такое мода? |
Сказка «Лиса и журавль» |
Звуки [п], [л'), буква п П («пэ»). Письмо строчной буквы п. Как мода влияет на здоровье. |
Закрепление звуков [п], [п'], буквы п П («пэ»). Письмо заглавной буквы П. |
|
Я досліджую світ |
|
Гра «Модний показ». Перегляд мультфільму про моду. Створення ескізів святкових суконь, костюмів, карети, автомобіля. Перегляд старих фотографій про моду різних років. Обговорення. |
Як змінюється мода? Розпізнавання професій, пов’язаних із модою, За малюнками. Показ моди майбутнього. |
|
Чому здоровим бути модно? Відгадування загадок Для знаходження спільного Між словами «мода» і «здоров’я» |
Математика |
Числа 1–10. Гра «Крамниця одягу». Сортування речей та лічба. Робота з геометричним матеріалом. Складання виразів за картками |
Склад чисел першого десятка. Порівняння чисел у межах 8, використовуючи знаки «>», «<», «=» |
Назви компонентів і результатів дії додавання. Математичний вираз «сума ». Склад чисел першого десятка. |
|
Додавання і віднімання числа 2. Вправа «Ґудзикова математика». Гра «А що в коробці?» |
Фізична культура |
Стрибкові вправи зі скакалкою. Ходьба « змійкою». Танцювальні кроки.
|
|
Ходьба у напівприсіді. Стрибки на місці. Танцювальні кроки. |
Ходьба приставними кроками. Стрибки по «купинах». |
|
ТИЖДЕНЬ 12 «ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Лічба. Дні тижня.
|
|
Дні тижня. Бесіда « Навіщо потрібна вода?» |
Повторюємо. Складання фантастичних історій про краплинку. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Повторюємо. На кому? На чому? Бесіда « Як мандрує вода» |
|
|
Дні тижня. Бесіда за малюнками « Хто з них дбає про воду?» |
|
Навчання грамоти |
Звуки [р], [р], буква р Р («эр»). Письмо строчной буквы р. Рассказ о водоёмах родного края. |
Закрепление звуков [р], [р'], буквы р Р («эр»). Письмо заглавной буквы Р. |
Повторение изученных букв. Закрепление написания изученных букв. Беседа «Зачем нужна вода». |
Закрепление умения читать. Учусь общаться. Сказка «Лиса и рак». |
|
Я досліджую світ |
|
«Знайомство з краплиною води». Де є вода в природі? Впізнавання і називання водойм Якою буває вода в природі? Де вона мандрує? Бесіда «Вода — непосида». |
Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде? Дослідження властивостей води. Чарівна лабораторія. |
|
Як берегти воду? Сюжетно-рольова гра «Уявна подорож пустелею». Створення пам’ятки «Збережімо воду». |
Математика |
Число 0. Віднімання однакових класів. Утворення рівностей на основі знань про склад чисел. |
Додавання і віднімання з нулем. Лічба в межах 10. Гра «Склади вирази з краплинок». |
Повторення складу чисел. Робота з геометричним матеріалом. Гра «В річку гоп, з річки гоп». |
|
Руханка під математичний віршик. Лічба. Робота з геометричним матеріалом. |
Фізична культура |
Різновиди ходьби. Стрибки по «купинах» вистрибування з присіду.
|
|
Стрибки із поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри. |
Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети. |
|
ТИЖДЕНЬ 13 «ЗИМА»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Зимові розваги. Бесіда « Що змінилося довкола?» |
|
Зимові розваги. Інсценізація –імпровізація « У зимовому лісі» |
Народні звичаї. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Зима. Природа взимку. Як тварини готуються до зими. |
|
|
Новий рік. Бесіда за коміксом «За що любити зиму?» |
|
Навчання грамоти |
Буква е Е на обозначение звука Гэ1 и мягкости предыдущего согласного. Письмо строчной буквы е. Составление рассказов «Зимушка- зима».
|
Буква е Е на обозначение звукосочетания [йэ]. Письмо заглавной буквы Е. |
Звуки [б], [б'], буква б Б («бэ»). Письмо строчной буквы б. Сюжетно- ролевая игра «Лесные разговоры». |
Закрепление звуков [б], [б], буква Б б («бэ»). Письмо заглавной буквы Б. |
|
Я досліджую світ |
|
Екскурсія «Ознаки зими у природі». Обговорення побаченого. Малюнки на тему «Зима-чарівниця» «Хто робить сніг?». Виготовлення штучного снігу. Бесіда «Як дерева готувалися до зими» |
Як зимують тварини? Моделювання життєвих ситуацій для запобігання негативних наслідків шкідливих «сюрпризів зими». |
|
Виготовлення дітьми годівничок для пташок. Екскурсія до парку для дослідження поведінки пташок. |
Математика |
Додавання і віднімання чисел 0, 1,2. Виконання математичних завдань. Складання виразів за малюнками. |
Таблиці додавання і віднімання числа 1 .«Снігова математика». Лічба 1–10. |
Переставний закон додавання. Гра «Сюрприз у коробці». Робота з геометричним матеріалом. |
|
Обчислення математичних виразів на додавання та віднімання У межах 10. Складання задач за малюнками. |
Фізична культура |
Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри.
|
|
Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби. |
Вправи з вихідних положень . Танцювальні кроки. |
|
ТИЖДЕНЬ 14 «КОСМОС»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Повторюємо. Ой весела в нас зима. Сюжетно- рольова гра « День і ніч» |
|
Помешкання. Будинок і подвір’я. Створення асоціативного куща «Космос». |
Помешкання. Будинок і подвір’я. Слухання казки « Де сонечко живе?». |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Українські народні казки «Коза –Дереза»
|
|
|
Гра- фантазування «Казкова планета». Уявна мандрівка космосом. |
|
Навчання грамоти |
Звук [ш], буква ш Ш («ша»). Письмо строчной буквы ш. Составление предложений о космосе. |
Закрепление звука [ш], буквы ш Ш («ша»). Письмо заглавной буквы Ш. |
Письмо изученных букв, слов с изученными буквами. Игра- фантазирование «Сказочная планета». |
Работа с детской книгой. Закрепление умения плавно читать, декламировать. Стихи А. Барто. |
|
Я досліджую світ |
|
Уявна мандрівка космосом. Гра «Показую настрій». Бесіда «Що можна побачити в космосі?». |
Сюжетно-рольова гра «День і ніч». Моделювання зміни дня і ночі За допомогою глобуса та джерела світла. |
|
Розповідь з елементами бесіди про Сонце як зірку Сонячної системи та його значення для живих організмів Проведення простих спостережень на визначення впливу сонячного світла для живих організмів. |
Математика |
Сантиметр. Вимірювання довжин відрізків. Складання виразів за малюнками. Лічба 1–10. |
Взаємозв’язок додавання і віднімання. Відновлення зображення ракети за допомогою послідовного з’єднання цифр. Гра «Літаки» |
Взаємозв’язок додавання і віднімання. Дидактична гра «Парад планет». Лічба 1–10. Робота з геометричним матеріалом |
|
Додавання і віднімання числа 2. Виготовлення циферблату годинника для дидактичної гри «Покажи годину/ частину доби». |
ТИЖДЕНЬ 15 «ПОДОРОЖ У ЧАСІ»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
Будинок і подвір’я. Чітка вимова дзвінких приголосних звуків. |
|
Квартира. Дидактична гра « Веселий тиждень».
|
У спальні. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Будинок і подвір’я. Чітка вимова дзвінких приголосних звуків. Складання казки « Загублений час». |
|
|
У кімнаті. Бесіда « Як ми змінилися під час навчання у школі».
|
|
Навчання грамоти |
Буква й (и краткое), обозначающая мягкий согласный звук [й] Письмо строчной буквы й . Просмотр мультфильма «Часы» (Фиксики). Продолжение сценария мультфильма. |
Закрепление буквы й (и краткое). Письмо заглавной буквы Й. |
Закрепляю умение читать выразительно. Составление фантастического рассказа на тему «Путешествие во времени» |
Звуки [з], [з'], буква з 3 «зэ». Письмо строчной и заглавной букв З з. |
|
Я досліджую світ |
|
Ранкова зустріч. «Що було б без чисел/без слів» (простір і смисли). Гра «Я — спостерігач» Вправа «Упізнай мене» (дитячі фото учнів у різному віці). Вправа «Машина часу першокласника». |
Що знаємо і про що маємо дізнатися для майбутніх подорожей. Робота в малих групах: «Обери об’єкт дослідження» (годинник, терези, лінійка, лупа, метр і т. Ін.) |
|
За що ми любимо зимові канікули? Пісня-караоке «Новий рік». Підготовка до новорічних свят |
Математика |
Додавання і віднімання чисел 0, 1, 2. Математична гра «Календар» (рахунок днів тижня, місяців, пір року, дат народження) |
Таблиці додавання і віднімання числа 2. Математичне лото. Гра «Назви сусідів». |
Різницеве порівняння чисел. Гра«Додавання і віднімання». Вправа «Зроби та поясни». |
|
Математичний малюнок. Лічба 1–10. Порівняння чисел. Складання аплікації з геометричних фігур |
Фізична культура |
Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Рухливі ігри
|
|
Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Рухливі ігри |
ЗРВ для формування постави. Рухливі ігри |
|
ТИЖДЕНЬ 16 «ЗИМОВІ СВЯТА»
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Українська мова |
|
|
|
Гра «Подорож країнами світу» Слухання та виконання колядок. |
Слухання оповідання «Колядування» Перегляд відеороликів. |
Українська мова в інтегрованому курсі |
Побутова техніка. Правила прикрашання ялинки.
|
|
|
Слухання оповідання» Вертеп». Підписування вітальних листівок для родини.
|
|
Навчання грамоти |
Работа по усвоению буквы з 3 «зэ», звуков [з], [з']. Сравнение букв з-с. Стихи о зимних забавах. Игра с рифмой. |
|
Закрепляю умение рассказывать. Слушание и исполнение колядок. Слушание рассказа «Вертеп» |
Итоговый урок за первый семестр. Работа с детской книгой Закрепление написания изученных букв и их соединений. |
|
Я досліджую світ |
Створення індивідуального малюнка «Що викликає радість?». Гра- пантоміма «Зимові розваги». |
|
Чому свято є важливим? Бесіда про святковий настрій. Перегляд фрагмента мультфільму «Вінні-Пух та всі-всі-всі» про святкування Різдва. Створення аплікації «Карнавальний костюм». |
|
Гра- змагання «Підготовка до приходу гостей». «Прикрашаємо оселю». Обмін досвідом: ігри для свята. Лялькова вистава. |
Математика |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба 1–10. Вимірювання довжин відрізків. Побудова відрізків. Гра «Святкове меню |
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба 1–10. Вимірювання довжин відрізків. Побудова відрізків. Гра «Святкове меню» |
|
Повторення вивченого матеріалу. Сюжетно-рольова Гра «Забезпечуємо свято» |
Фізична культура |
ЗРВ для формування постави. Естафети. Дихальні вправи. |
|
Естафети з м’ячем. Вправи на релаксацію. |
Урок-гра «Старти звірят». |
|