Слайд 1. Для вчителя. Містить тему та план уроку.
Слайд 2. Позитивний настрой дітей на урок.
Слайд 3. Діти спостерігаючи за рухомою під керівництвом вчителя стрілочкою називають вже вивчені букви. Потім називають знайомі букви, які поступово з'являються на слайді.
Слайди 4, 5. Діти впізнають напівзакриті букви та слова, вчитель натискає на жука, той зникає.
Слайд 6. Взаємодія в групах. Діти розподіляють картинки згідно з позицією звука (початок, середина, кінець слова). Потім звіряються зі слайдом. Під керівництвом вчителя з'являється картинка та відлітає в потрібну колонку.
Слайд 7. Починаючи зі слова тарілка (картинка) діти визначають твердіість-м'якість звука. Під керівництвом вчителя з'являється стрілочка, яка вказує на відповідь.
Слайд 8. Діти фантазують, на що схожа буква. Друкують її.
Слайд 9. Учні мають індивідуальні картки. Вставляють самостійно в слова за картинками букву т. Перевіряється за слайдом. Під керівництвом вчителя поступово з'являються букви т в словах.
Слайд 10, 11, 12. Учні відгадують загадки. В групах складають звукові моделі відгадок та перевіряють за слайдом. Також читають слова цілком, складами (залежить від рівня умінь дитини), ставлять наголос.
Слайд 13. Мовна гра. Діти за номерами складів поданих слів складають нове слово.
Слайд 14, 15. Вправи з читання для дітей з різними уміннями. Можна читати, слідкувати і намагатися прочитувати, впізнавати букви.