Календарно-тематичне планування в 1 класі НУШ з інклюзивним навчанням ( для дитини з затримкою психічного розвитку) . Розроблено за навчально-методичним комплектом К.І.Пономарьової ( Буквар та зошит з розвитку мовлення "Я пишу" , картки-тренажери для читання "Я учусь читати" ) .. Матеріал буде корисним для учителів класів з інклюзивним навчанням, асистентів вчителів та батьків дітей з особливими освітніми потребами .
Календарно-тематичне планування на І семестр 2018-2019 н.р. в 1 класі НУШ з інклюзивним навчанням (для дитини з ЗПР)
Календарно-тематичне планування укладено згідно чинних документів:
Програма для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням українською мовою . За ред. Сак Т. В. 2014р. 1-4 класи
Наказ МОН №693 від 25.06.2018р. Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Лист МОН №1/9-485 від 06.08.2018 “Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році”
Лист МОН України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»
Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362 "Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році"
Державний стандарт початкової освіти
Типова освітня програма для 1-2 класів під редакцією Р.Б.Шияна
№ уроку, сторінка в букварі |
Дата прове- дення
|
Тема |
Очікувані результати |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети |
1 С. 1-3 |
3.09 |
Ознайомлення з букварем. Тема для спілкування: «Правила поведінки на уроці» Робота з дитячою книжкою. Наші улюблені казки |
Сприймає та доречно реагує на усну інформацію , називає кілька улюблених казок та їх головних героїв |
Збагачення словникового запасу розвиток здатності спілкуватися українською мовою |
Ілюстративний матеріал , картки –пазли «Впізнай казку» Робота в парі |
2 С. 4-5 |
5.09
|
Слова, які відповідають на питання що? Тема для спілкування: «Навчальне приладдя» |
Розрізняє слова – назви предметів , самостійно добирає слова, які відповідають на питання що? |
Формування пізнавальної діяльності Створення позитивної мотивації до навчання
|
Робота в парі Подача матеріалу невеликими частинами |
3 С. 6-7 |
6.09
|
Слова, які відповідають на питання хто? Складання речень. Що покласти у шкільний ранець? Жива природа. Істоти та неістоти. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Розрізняє слова- назви предметів, які відповідають на питання хто? |
Активізація пізнавальних процесів Розвиток знань про слово |
Диференційоване навчання |
4 С. 8-9 |
10.09
|
Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Тема для спілкування: «Правила дорожнього руху»
|
Розрізняє слова- ознаки предметів , добирає слова –ознаки до заданих слів |
Удосконалює власне мовлення за допомогою вчителя |
Розвивальна дидактична гра «Порівняй» |
5 С. 10-11 |
12.09
|
Слова, які відповідають на питання що робить? Тема для спілкування: «Режим дня» |
Розрізняє та добирає слова- назви дій , використовує їх у власному мовленні |
Розвиток уміння використовувати у мовленні слова – назви дій , формулювання своєї думки |
Робота в групі Релаксаційні вправи |
6 С. 12-13 |
13.09
|
Речення. Тема для спілкування: «Відпочинок на природі (пікнік)» Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
На прикладах розрізняє речення від групи слів |
Формування вмінь складати речення за малюнком |
Диференційоване навчання Дидактична гра 2Дай відповідь» |
7 С. 14-15 |
17.09
|
Службові слова в реченні. Тема для спілкування: «Природа навколо нас» . Робота з дитячою книжкою Сюжетно-рольова гра «Переоблік. Робимо замовлення» (спільне створення комфортну й оновлення дизайну в класі: поповнення класної бібліотеки) |
Усвідомлює роль слів- помічників у реченні |
Розширення умінь складати речння, давати відповідь на питання
|
Робота в парі Роздатковий матеріал |
8 С. 16-17 |
19.09
|
Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Дитячі ігри» |
Практично інтонацією виділяє питальне , окличне речення |
Відтворює основний зміст та характер речення |
Дидактична гра «Актори» Робота в групі |
9 С. 18-19 |
20.09
|
Поділ слів на склади. Тема для спілкування: «Сімейний обід». Правила гостинності Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Початкове вміння ділити слова на склади |
Розвиток поняття що склад – найменша мовна одиниця |
Індивідуальні картки . Малюнковий диктант |
10 С. 20-21 |
24.09
|
Наголос у словах. Тема для спілкування: «Казки. Ляльковий театр»
|
Практично за допомогою вчителя визначає наголос у словах |
Спостереження та удосконалення власного мовлення |
Аудіо казки Розвивальні дидактичні ігри |
11 С. 22-23 |
26.09
|
Звуки голосні і приголосні. |
Розуміє , що звуки вимовляємо і чуємо |
Розвиток фонематичного слуху |
Робота в парі Релаксаційні вправи |
12 С. 24-25 |
27.09
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Тема для спілкування: «Зоряне небо». Обговорення спільних зацікавлень. Слухання і обговорення вірша Н. Тріщ «Нові сусіди» Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Практично розрізняє на слух тверді і м’які приголосні звуки |
Розвиток фонематичного слуху , спостереження за власним мовленням |
Індивідуальна робота за картками Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого
|
13 С. 26-27 |
1.10
|
Звукові схеми слів. Тема для спілкування: «Птахи» Робота з дитячою книжкою. Слухання і обговорення творів В. Сухомлинського |
За допомогою вчителя позначає звукову схему слова за допомогою фішок |
Спостерігає за мовними одиницями і явищами , відтворення змісту прослуханого тексту |
Обладнання – фішки звукового аналізу Розвивальна дидактична гра «Склади потяг» |
14 С. 28-29 |
3.10
|
Звуковий аналіз слів. Тема для спілкування: «Звірі. У зоопарку» |
Визначає звукову схему простого слова |
Збагачення словникового запасу, вміння висловлювати думку на задану тему |
Розвивальна дидактична гра «Зоопарк» Робота в парі |
15 С. 30-31 |
4.10
|
Повторення вивченого в добукварний період. Слухання дитячої пісеньки «Звуки природи». Гра «Як звучить довкілля? Як говорять люди?» Слухання твору О.Крижановської «Казка про Зайчика і пори року. Осінь» з метою пригадування ознак осені. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Розрізняє звуки природи і звуки мовлення , вміє слухати аудіотекст |
Розвиток уміння слухати та висловлювати власну думку |
Диференційоване навчання Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого |
16 С. 32-33 |
8.10
|
Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками |
Співвідносить звук а і букву а , знаходить її місце в словах |
Розвиток фонематичного слуху |
Робота в парі |
17 С. 34-35 |
10.10
|
Велика буква А. Розповідь за малюнками |
Має поняття , що великою А починаються імена людей |
Розвиток знань про слова, що починаються з великої букви |
Диференційоване навчання |
18 С. 36-37 |
11.10
|
Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками. Створення «візуального словничка». Добирання відповідних означень до слів «захисник» - який?, «захисниця» - яка? Дослідження чоловічого і жіночого роду іменників, означень/прикметників (без уживання термінів). Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Вирізняє звук О в словах Вміє дібрати означення «захисник» або «захисниця» відповідно до ситуації |
Розширення словникового запасу Розвиток фонематичного слуху |
Розвивальні дидактичні ігри |
С. 38-39 |
Ущільн.
|
Велика буква О. Складання розповіді за малюнками. Вправа на доповнення незавершених речень. Робота з дитячою книжкою . Перегляд «Казочки про добро/Те, що повертається» або читання оповідання В.Сухомлинського «Конвалія»; «Всі добрі люди – одна сім’я» тощо. Обговорення побаченого і почутого. |
З допомогою вчителя вміє доповнювати речення |
Розвиток зв’язного мовлення |
Використання алгоритму поетапного виконання роботи |
19 С. 40-41 |
17.10
|
Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками
|
Відносить звук у до голосних звуків, |
Розширення та закріплення набутих знань про голосні звуки |
Розвивальні дидактичні ігри Робота в парі |
20 С. 42-43 |
18.10
|
Велика буква У. Складання речень за малюнками. «Мозковий штурм» для скарбнички ідей «Що можемо зробити, щоб стати волонтером вже сьогодні?» Робота з деформованим текстом. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
За допомогою вчителя висловлює свою думку , відновлює порядок в реченні |
Вживання та використовування вивчених звуків у мовленні , розвиток мисленнєвиої операції порівняння |
Алгоритм планування дій дидактичні картки
|
21 С. 44-45 |
22.10
|
Звук [и]. Букви Ии. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. |
Позначає звук и буквою и та читає слова з вичавними буквами |
Розвиток вміння співвідносити звукову схему та слово |
Диференційоване навчання |
22 С. 46-47 |
24.10
|
Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками. |
Вміє розрізняти звук і , позначати його букво. І. |
Розвиток вміння читати слова і склади з вивченими буквами |
Розвивальні дидактичні ігри |
23 С. 48-49 |
25.10
|
Велика буква І. Складання речень за малюнками. Перегляд мультфільмів про роботів. Діалог «Чи полегшують роботи побут?» Обмін враженнями щодо переглянутого відеосюжету. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Під керівництвом вчителя вміє висловлювати думку під час складання діалогу |
Розвиток вміння сприймати медіа тексти та висловлювати думку |
Навчальний відеофільм Поділ завдань на невеликі частини |
24 С. 50-51 |
5.11
|
Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками. Робота з дитячою книжкою. Книжки про історію створення комп’ютерних ігор. |
Розрізняє звук е і позначає його буквою е |
Розвиток фонематичного слуху |
Розвивальні дидактичні ігри Робота в парі |
25 С. 52-53 |
7.11
|
Велика буква Е. Складання речень за малюнками. Спостереження за близькими за значенням словами |
Під керівництвом вчителя вміє добирати слова, близькі за значенням за допомогою вчителя |
Розширення лексичного запасу , знань про слово |
Робота в групі Дидактична гра «Добери слово» |
26 С. 54-55 |
8.11
|
Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л. Обговорення оповідання «Найкращий друг». Відгадування предметів, «чарівної скриньки» для обговорення призначення пристрою. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Ознайомлення з приголосним звуком, практичне розрізнення м’якого та твердого звуків |
Розвиток фонематичного слуху , розширення словникового запасу з теми «Техніка» |
Алгоритм планування дій Дидактичні ігри |
27 С. 56-57 |
12.11
|
Велика буква Л. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу
|
Вміє читати слова і склади з вивченими буквами |
Розвиток пізнавальних умінь , діалогічного мовлення |
Робота в парі |
28 С. 58-59 |
14.11
|
Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами. |
Вміє самостійно позначати звук м буквою м |
Розвиток вміння читати слова з вивченими буквами |
Планування дій Релаксаційні вправи |
29 С. 60-61 |
15.11
|
Велика буква М. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу. Перегляд мультфільму «Рукавичка». Складання сценарію за серією малюнків та текстом казки «Рукавичка». Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Виявляє вміння читати слова з вивченими буквами |
Розвиток монологічного мовлення |
Планування дій Картки-підказки |
30 С. 62-63 |
19.11
|
Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою. Пригадування казки Шарля Перро «Попелюшка» за мнемо таблицею. |
Вміє розрізняти звук с та позначати його буквою с, читати слова з вивченими буквами
|
Розвиток фонематичного слуху, запам’ятовування раніше почутого матеріалу |
Мнемо таблиці Планування дій |
31 С. 64-65 |
21.11 |
Велика буква С. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу |
Читацькі навички в межах вивченого матеріалу |
Розвиток діалогічного мовлення |
Розвивальні дидактичні ігри Робота в парі |
32 С. 66-67 |
22.11
|
Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами. Бесіда на тему «Здоровий спосіб життя. Що це?». Гра «Що корисно для здоров’я?» Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Під керівництвом вчителя вміє розрізняти твердий і м’який звук н та читати слова з буквою н |
Розвиток вміння висловлювати думку на дану тему |
Дидактична гра «Корисно – некорисно» |
33 С. 68-69 |
26.11
|
Велика буква Н. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу |
Читає слова і речення з вивченими буквами |
Розвиток діалогічного мовлення |
Робота в парі |
34 С. 70-71 |
28.11
|
Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами. Читання і обговорення оповідання «Найкращий друг». |
Розрізняє твердий і м’який звуки к та читає слова з буквою к |
Розвиток вміння визначати головну думку тексту |
Картки- підказки Робота в парі |
35 С. 72-73 |
29.11
|
Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами. Опис води за відповідними ознаками. Гра «Вода буває…» вправа «Берег – море». Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Читає слова зі речення з вивченими літерами |
Розвиток зв’язного мовлення , збагачення словникового запасу |
Робота в групі Картки – підказки |
36 С. 74-75 |
3.12
|
Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою. Слухання казки Марини Яремчук «В очікуванні зими» для пригадування, як тварини готуються до зими. |
Читає слова з новою буквою |
Розвиток уміння помічати в тексті нові слова . відтворювати вже відому інформацію |
Робота в групі Сповільненість темпу навчання зважаючи на знижену психічну витривалість |
37 С. 76-77 |
5.12
|
Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів) |
Практично вміє удосконалювати мовлення за допомогою займенників |
Збагачення словникового запасу , уміння осмислювати матеріал |
Розвивальні дидактичні ігри |
38 С. 78-79 |
6.12
|
Звук [п]. Мала буква п. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Визначення «кольорів зими». Бесіда «Що змінилося довкола?» Інсценізація – імпровізація «Як зимують тварини» Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Читає слова з вивченими буквами |
Розвиток мисленнєвих операцій порівняння, узагальнення , образного мислення |
Робота в групі Дидактична гра «Я – актор» |
39 С. 80-81 |
10.12
|
Велика буква П. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читацькі вміння в межах вивченого матеріалу |
Розвиток пізнавальних вмінь |
Диференційоване навчання |
40 С. 82-83 |
12.12
|
Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання складів, слів з вивченими літерами та діалогу |
Читає слова з букво р |
Розширення словникового запасу |
Розвивальні дидактичні ігри |
41 С. 84-85 |
13.12
|
Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Слухання української народної казки «День і ніч». Читання казки «Де сонечко живе?» Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Читає слова і речення з вивченими буквами |
Розвиток вміння сприймати текст на слух, образного мислення |
Робота в групі Використання алгоритму поетапного виконання завдань |
42 С. 86-87 |
17.12
|
Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою. Складання фантастичної розповіді на тему «Уявна подорож у часі» за допомогою книг. |
Читає слова і речення з вивченими буквами , складає розповідь про уявні події за допомогою вчителя |
Розвиток уяви , фантазії |
Розвивальні дидактичні ігри Мультисенсорний підхід |
43 С. 88-89 |
19.12
|
Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читає слова з вивченими буквами |
Розвиток навичок свідомого виразного читання (дотримання логічних пауз, інтонації) |
Диференційоване навчання |
44 С. 90-91 |
20.12
|
Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Вправа «Чарівні перетворення» (цифри/букви у малюнках). Дидактична гра «Веселий тиждень». Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Читає слова.,речення з вивченими буквами |
Розвиток уміння утворювати нові слова , образного мислення |
Робота в групі |
45 С. 92-93 |
24.12
|
Велика буква Д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читає слова, речення з вивченими буквами |
Розвиток вміння знаходити ключові слова в тексті |
Диференційоване навчання |
46 С. 94-95 |
26.12
|
Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. |
Має уявлення про слова . які звучать і пишуться однаково , але мають різне значення |
Збагачення словникового запасу |
Робота в парі Розвивальні дидактичні ігри |
47 С. 96-97 |
27.12
|
Велика буква З. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами. Закріплення вміння читати. Розповідь учителя з елементами бесіди «Де в Україні або в яких країнах ви побували під час зимових свят?»Слухання віршів про зимові забави. Підписування вітальних листівок для родини, друзів. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Читає слова, речення , тексти з вивченими буквами . Складає розповідь про зимові свята |
Розвиток зв’язного мовлення |
Робота в групі Релаксаційні вправи |
Календарно-тематичне планування уроків української мови (письмо) за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової
№ уроку, сторінка в зошиті, посіб-нику |
Дата прове-дення
|
Тема |
Очікувані результати |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети |
1 С. 1-2
|
4.09
|
Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) |
Слідкує за поставою під час письма , знаходить в зошиті напрямки вниз, вгору , посередині |
Розвиток просторової орієнтації Створення позитивної мотивації до навчання |
Диференційоване навчання
|
2 С. 3 |
5.09
|
Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч) Складання речень за малюнками. Діалог/ гра «Що варто покласти у ранець і навіщо?» |
Визначає в зошиті напрямки праворуч, ліворуч , підтримує діалог з учителем |
Удосконалення рухових дій , збагачення словникового запасу |
Робота в парі Тренажер для письма |
3 С. 4 |
6.09
|
Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Зображення геометричних фігур (без уживання термінів) у рядку. Гра «Добери словечко» Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Знаходить верхню і нижню рядкову лінію , зображує геометричні фігури в рядку |
Розвиток дрібної моторики , просторової орієнтації |
Диференційоване навчання Дидактична гра
|
4 С. 5 |
7.09
|
Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці. Письмо прямих ліній до середини рядка |
Зображує прямі лінії в рядку, орієнтується в сітці зошита |
Удосконалення всіх рухових дій |
Планування дій за алгоритмом |
5 С. 6 |
11.09
|
Міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова). Зображення фігур у сітці зошита з міжрядковими лініями. Вироблення правил співіснування в класі та розподіл обов’язків. Гра «Добери словечко». |
Знаходить міжрядкову лінію, розміщує фігури під керівництвом учителя |
Розвиток дрібної моторики пальців рук |
Дидактична гра Тренажер для письма |
6 С. 7 |
12.09
|
Письмо прямих ліній (вертикальної і горизонтальної) |
Розрізняє горизонтальні і вертикальні лінії |
Удосконалення рухових дій та просторової орієнтації |
Диференційоване навчання Сповільнений темп виконання дій |
7 С. 8 |
13.09
|
Письмо похилих ліній (короткої і подовженої). Правила класу. Лінії у довкіллі. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Пише похилі лінії , орієнтується в сітці зошита |
Розвиток дрібної моторики пальців руки |
Розвивальні дидактичні вправи |
8 С. 9 |
14.09
|
Письмо короткої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі . Вивчення «мирилки». Вироблення та прийняття правил дружби. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Навчальне приладдя» |
Пише короткі похилі лінії з заокругленням , орієнтується в напрямках внизу, вгорі |
Удосконалення всіх рухових дій, розвиток мовлення |
Робота в парі Тренажер для письма
|
9 С. 10 |
18.09
|
Письмо подовженої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі |
Слідкує за поставою, пише подовжені похилі лінії |
Розвиток дрібної моторики пальців руки |
Планування дій за алгоритмом |
10 С. 11-12 |
19.09
|
Письмо подовженої похилої лінії з петлею внизу. |
Пише лінії з петлею внизу під керівництвом учителя |
Удосконалення рухових дій |
Релаксаційні вправи Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого
|
11 С. 13 |
20.09
|
Письмо подовженої похилої лінії з петлею вгорі Фіксування вражень від екскурсії за допомогою писаних/друкованих літер, малюнків, символів, піктограм «Яку таємницю ти виявив на шкільному подвір’ї?» Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Розрізняє і пише елементи верхня і нижня петля , висловлює власні враження |
Розвиток дрібної моторики, зв’язного мовлення |
Розвивальні дидактичні вправи Трафарет |
12 С. 14 |
21.09
|
Написання півовалів (малого і великого) |
Пише охайно у рядку |
Розвиток дрібної моторики |
Диференційоване навчання |
13 С. 15 |
25.09
|
Письмо овалів (малого і великого) |
Слідкує за поставою під час письма, пише овали |
Розвиток просторової орієнтації, рухових дій |
Релаксаційні вправи Сповільнений темп навчання |
14
|
26.09
|
Письмо овалів (малого і великого) у поєднанні з іншими елементами. |
Поєднує вивчені елементи |
Удосконалення рухових дій |
Індивідуальна робота |
15
|
27.09
|
Письмо з’єднувальних ліній (верхнє, середнє і нижнє з’єднання) Заучування скоромовки. Гра «Допоможіть Зайчикові побачити щедрість Осені». Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Пише вивчені елементи та поєднує їх під керівництвом учителя |
Удосконалення рухових дій, уміння запам’ятовувати |
Планування дій за алгоритмом Дидактична гра |
16 С. 16 |
28.09 |
Письмо з’єднувальних ліній (верхнє, середнє і нижнє з’єднання) Заучування скоромовки. Гра «Допоможіть Зайчикові побачити щедрість Осені». Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Іграшки» |
Самостійно пише та поєднує вивчені елементи |
Розвиток дрібної моторики, вміння складати висловлювання на дану тему |
Робота в парі Поділ завдання на невеликі частини
|
17 |
2.10 |
Письмо вивчених елементів літер у поєднанні між собою. |
Пише вивчені елементи літер |
Розвиток дрібної моторики |
Диференційоване навчання |
18 С. 17-18 |
3.10 |
Повторення вивчених елементів букв. |
Самостійно пише вивчені елементи |
Розвиток дрібної моторики пальців рук |
Розвивальні дидактичні ігри |
19 |
4.10 |
Повторення вивчених елементів букв. Складання зв’язного висловлювання за поданим початком «Осінній ліс». Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Самостійно пише вивчені елементи |
Розвиток дрібної моторики пальців рук |
Картки-схеми Використання алгоритму дій |
20 С. 19 |
5.10
|
Закріплення написання вивчених елементів букв. Орієнтування на сторінці зошита. |
Орієнтується на сторінці зошита |
Розвиток просторової орієнтації |
Трафарети |
21 |
9.10 |
Написання малої букви а. |
Розпізнає і пише рукописну малу букву а |
Розвиток дрібної моторики |
Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички.,модель букви а) |
22 С. 20 |
10.10
|
Написання великої букви А. |
Розрізняє і пише велику рукописну букву А |
Розвиток графічних навичок |
Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички.,модель букви А) |
23 С. 21 |
11.10
|
Написання малої букви о . Щоденник вражень: лист родичам в Україні. Письмо з використанням графічних символів, літер, малюнків, піктограм. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Використовує з допомогою вчителя графічні символи для передачі інформації |
Збагачення словникового запасу , розширення уявлень про способи передачі інформації |
Робота в групі Алгоритм поетапного виконання роботи |
24 |
12.10 |
Закріплення написання вивчених літер а, А, о. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Овочі і фрукти» |
Розпізнає та пише вивчені рукописні букви, виправляє недоліки письма під керівництвом учителя |
Розвиток графічних навичок |
Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички., тренажери) |
25 С. 22 |
16.10
|
Написання великої букви О
|
Пише і розпізнає велику букву О , знає, що імена пишуться з великої букви |
Розвиток графічних умінь |
Диференційоване навчання. Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого |
26 С. 23 |
17.10
|
Письмо малої букви у та з’єднань її з вивченими буквами. |
Правильно пише графічну схему букви у |
Удосконалення графічних навичок |
Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички., тренажери) |
27 С. 24 |
18.10
|
Написання великої букви У. Діалог на тему «Що я вмію зробити самостійно?» Списування друкованих речень. Гра з прищепками «Відтвори слова». Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Розпізнає малу і велику рукописні букви у,У , списує друковані букви . склади |
Розвиток навички письма |
Диференційоване навчання |
28 |
19.10 |
Закріплення написання вивчених літер. Малюнковий диктант. |
Знає і відтворює графічні схеми вивчених літер |
Удосконалення графічних навичок |
Розвивальні дидактичні вправи |
29 С. 25-26 |
23.10
|
Написання букв и И.
|
Пише рукописну букву и , під керівництвом знаходить і виправляє недоліки |
Розвиток дрібної моторики , уміння знаходити недоліки порівнянням із зразком |
Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички., тренажери) |
30 С. 27 |
24.10
|
Письмо малої букви і та з’єднань її з вивченими буквами. |
Розрізняє і пише рукописну букву і |
Розвиток графічних навичок |
Диференційоване навчання |
31 С. 28 |
25.10
|
Написання великої букви І та з’єднань її з вивченими буквами. Слухання і обговорення вірша А.Бортняка «Зламана гілка». Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Пише велику І поєднує її з іншими буквами , слухає і приймає участь в обговоренні тексту |
Розвиток зв’язного мовлення |
Робота в групі |
32 |
26.10 |
Закріплення написання вивчених літер. Диктант складів. Списування друкованих слів і складів. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Сім’я» |
Пише під диктовку букви,склади, слова |
Розвиток уміння писати диктанти |
Алгоритм планування дій |
33 С. 29 |
6.11
|
Письмо малої букви е та з’єднань її з вивченими буквами |
Пише букви правильної форми, під нахилом та поєднує їх |
Удосконалення графічних навичок |
Поділ завдань на невеликі частини |
34 С. 30 |
7.11
|
Написання великої букви Е та з’єднань її з вивченими буквами. |
Правильно поєднує вивчені букви, виконує роботу охайно |
Формування правописних вмінь |
Поступове заповнення прогалин в знаннях |
35 С. 31 |
8.11
|
Написання малої букви л і складів з нею. Бесіда «Чому потрібні правила гри?» Гра «Утвори слово» для визначення ключового слова заняття. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Перевіряє написане, виправляє недоліки з допомогою учителя |
Розвиток дрібної моторики, вміння аналізувати написане з опорою на зразок |
Використання алгоритму виконання дій |
36 |
9.11 |
Закріплення написання вивчених літер. Диктант складів і слів. Списування друкованих слів і складів. |
Пише під диктовку слова і склади з вивченими буквами |
Формування правописних вмінь |
Сповільнений темп навчання |
37 С. 32 |
13.11
|
Написання великої букви Л, складів і слів з нею |
Пише та поєднує вивчені букви з буквою л |
Розвиток графічних та правописних вмінь |
Використання алгоритму поетапного виконання роботи |
38 С. 33-34 |
14.11
|
Написання малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами. |
Самостійно пише слова і склади з вивченими буквами |
Удосконалення правописних вмінь |
Сповільнений темп навчання |
39 С. 35 |
15.11
|
Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами. Створення візуального словника – «стіни слів» за темою «Театр». Словниковий диктант – вікторина з теми «Театр». Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Добирає слова за темою, пише під диктовку |
Збагачення словникового запасу |
Картк и-нагадування |
40 |
16.11 |
Закріплення написання вивчених літер. Диктант складів. Списування друкованих слів і складів. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Одяг і взуття» |
Правильно пише склади та слова з вивченими буквами |
Удосконалення навичок писемного мовлення |
Використання алгоритму поетапного виконання дій |
41 С. 36 |
20.11
|
Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
Засвоює графічні схеми написання рукописних літер |
Розвиток графічних навичок |
Тренажер для письма |
42 С. 37 |
21.11
|
Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
Перевіряє написане та виправляє недоліки |
Удосконалення графічних та правописних навичок |
Диференційоване навчання |
43 С. 38 |
22.11
|
Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами. Гра «Що корисно для здоров’я?» Складання речень за малюнками. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Складає невеликі речення за ілюстрацією |
Розвиток зв’язного мовлення |
Розвивальні дидактичні ігри |
44 |
23.11 |
Закріплення написання вивчених літер. Диктант складів. Списування друкованих слів і складів.
|
Списує друкований текст рукописними літерами |
Розвиток правописних та графічних навичок |
Опорні схеми |
45 С. 39 |
27.11
|
Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
Перевіряє написане за зразком, виправляє недоліки |
Розвиток навичок самоконтролю |
Картки- зразки |
46 С. 40 |
28.11
|
Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами. Друкування вивчених букв та слів з ними. |
Пише рукописними та друкованими буквами |
Розвиток пізнавальних інтересів та активності |
Розвивальні дидактичні ігри |
47 С. 41-42 |
29.11
|
Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Бесіда за малюнками «Хто з них дбає про воду?» Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Складає невеличкий текст за ілюстрацією |
Збагачення словникового запасу |
Використання алгоритму планування дій |
48 |
30.11 |
Закріплення написання вивчених літер. Словниковий диктант. Списування друкованих слів і складів. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Посуд». |
Знає і записує словникові слова |
Розвиток зорової та слухової пам’яті |
Пам’ятки та карки-підказки |
49 С. 43 |
4.12
|
Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами |
Пише та перевіряє написане |
Розвиток графічних навичок |
Поділ завдань на невеликі частини |
50 С. 44 |
5.12
|
Написання великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
Пише слова та склади з вивченими буквами |
Розвиток правописних вмінь |
Диференційоване навчання |
51 С. 45 |
6.12
|
Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами . Обговорення «листа від синички», у якому вона розповідає ластівці про зиму. Бесіда за змістом коміксу «За що любити зиму?» Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Складає текст листа під керівництвом учителя та відповідає на питання |
Розвиток зв’язного мовлення , збагачення словникового запасу |
Сповільнений темп виконання дій |
52 |
7.12 |
Закріплення написання вивчених літер. Словниковий диктант. Списування друкованих слів і складів. |
Пише слова і склади під диктовку |
Удосконалення правописних вмінь |
Релаксаційні вправи |
53 С. 46 |
11.12 |
Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
Перевіряє написане та виправляє недоліки |
Розвиток навичок самоконтролю |
Картки - зразки |
54 С. 47 |
12.12
|
Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами. Друкування вивчених літер, складів і слів з ними. |
Пише слова , речення з вивченими буквами |
Удосконалення правописних вмінь |
Диференційоване навчання |
55 С. 48-49 |
13.12
|
Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Вивчення вірша «Маленька зірочка». Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Знає та читає напам’ять вірш |
Розвиток пам’яті |
Мнемотехніка |
56 |
14.12 |
Закріплення написання вивчених літер. Словниковий диктант. Списування друкованих слів і складів. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Меблі». |
Записує вивчені словникові слова під диктовку |
Розвиток пам’яті |
Використання алгоритму планування дій |
57 С. 50 |
18.12
|
Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами |
Пише слова з вивченими буквами |
Розвиток графічних навичок |
Диференційоване навчання |
58 С. 51 |
19.12
|
Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
Перевіряє та виправляє недоліки письма |
Розвиток навичок самоконтролю |
Використання алгоритму планування дій |
59 С. 52 |
20.12
|
Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами . Вправа «Ялинка друзів» (створення та обговорення плакатів). Складання речень з поданих слів. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Складає речення з запропонованих слів під керівництвом учителя |
Збагачення словникового запасу |
Картки- інструкції |
60 |
21.12 |
Закріплення написання вивчених літер. Словниковий диктант. Списування друкованих слів і складів. |
Пише слова і речення під диктовку |
Розвиток правописних вмінь |
Диференційоване навчання |
С. 53 |
Ущільн. |
Написання великої букви Д. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
Пише, перевіряє та виправляє недоліки письма |
Розвиток графічних та правописних вмінь |
Використання алгоритму планування дій |
61 С. 54 |
26.12
|
Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
Пише слова та речення з вивченими буквами |
Розвиток графічних навичок |
Диференційоване навчання |
62 С. 55 |
27.12
|
Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами . Слухання віршів про зимові забави. Підписування вітальних листівок для родини, друзів. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Під керівництвом учителя пише вітальну листівку |
Збагачення словникового запасу |
Використання алгоритму планування дій |
63 |
28.12 |
Закріплення написання вивчених літер. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Побутова техніка і правила безпеки під час користування нею». Підсумковий урок за семестр. |
Складає невеликий текст за темою |
Розвиток зв’язного мовлення |
Використання алгоритму планування дій |