Календарно-тематичне планування уклали відповідно до листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році».
Іванівська загальноосвітня школа І-ІІ ступеня
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник директора школи з НВР Директор школи
____________ Іванова І. В. _________________ Косенко І. М.
«______» _______________ 2018 р. «______» _______________ 2018 р.
____________ Іванова І. В. _________________ Косенко І. М.
«______» _______________ 2019 р. «______» _______________ 2019 р.
Календарно-тематичний план
з трудового навчання
на 2018 – 2019 навчальний рік
для 1 класу
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових
класів. Протокол №__ від «_____» _____________ 2018 р.
Учитель:
Іванова
Іванна
Батьківна
Календарно-тематичне планування уклали відповідно до листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році».
№ п/п |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання |
Дата |
Скор. |
|
Я школяр, я школярка. Аплікація хлопчика та дівчинки з геометричних фігур |
- планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт) [2 ТЕО 1-1.1-2] - створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу, картону, ниток, нетканих чи природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу) [2 ТЕО 1-1.4-4]; - виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами з допомогою дорослих та самостійно (склеювання, складання, зв’язування тощо) [2 ТЕО 1-2.1-1]; - аналізує зображення схем технологічної послідовності за допомогою дорослих та дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень, малюнків) [2 ТЕО 2-1.2-1]; - розмічає прямі лінії на папері і картоні [2 ТЕО 2-1.2-2]; - дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, ножиць, шпильок, гачків тощо) [2 ТЕО 2-4.3-1]; - організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих [2 ТЕО 2-4.3-2] - прогнозує, яким має бути виріб [2 ТЕО 1-1.1-1]; - добирає конструкційні матеріали відповідно до їх властивостей для виготовлення виробу: папір, пластилін, полімерна глина чи солене тісто, тканина, нитки; неткані, природні та інші матеріали [2 ТЕО 1-1.3-3]; - розкриває послідовність дій та дотримується її під час виготовлення виробів із природних матеріалів, під час виготовлення та оздоблення об’ємних виробів, самостійно або з допомогою дорослих [2 ТЕО 1-1.4-7]; - аргументує послідовність та доцільність виготовленого виробу [2 ТЕО 1-1.4-8]
соціальна і здоровʹязбережна галузь - дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6]; - описує зміни власних емоцій, почуттів (настрою) [2 СЗО 2-3.2-1]; - порівнює вплив різних емоцій та почуттів на себе та інших [2 СЗО 2-3.3-11] - виражає словесно і несловесно потреби, бажання, почуття [2 СЗО 2-4.4-1]; - пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь [2 СЗО 3-3.4-5]; - підтримує та приймає інших [2 СЗО 2-1.2-2]; - описує свої почуття в різних ситуаціях [2 СЗО 2-2.2-4]; - дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях [2 СЗО 1-2.4-2]; - пояснює можливі наслідки для себе від власної необачної поведінки вдома [2 СЗО 1-2.2-1]; - пояснює можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в довкіллі [2 СЗО 1-2.2-2]; - дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях [2 СЗО 1-2.4-2]; |
|
|
|
Дружний клас (виготовлення спільного виробу) |
|
|
|
|
Дорога до школи. Аплікація «Автомобіль» |
|
|
|
|
Техніка колись і тепер. Малюнок акварельними фарбами «Чумацький віз» |
|
|
|
|
Безпека у школі + Досліджуємо шкільне подвір'я. Малюємо план школи, поверху |
|
|
|
|
Тварини – наші друзі (виготовлення виробу) |
|
|
|
|
Як зробити песика з паперу?
Виготовлення паперових виробів |
|
|
|
|
Який я маю вигляд? |
|
|
|
|
Яку рослину я люблю? |
|
|
|
|
Як відтворити пташку в небі? Рельєфні аплікації з пластиліну |
|
|
|
|
Особиста гігієна. Малюємо мильними бульбашками. |
|
|
|
|
Як восени дбати про своє здоров’я?
Аплікація з листя (метелик, їжачок, |
|
|
|
|
Рукотворний світ (виготовлення спільного виробу). Колаж з пластикових предметів |
|
|
|
|
Чи рухаються рослини? |
|
|
|
|
Яка їжа корисна? Рельєфне ліплення овочів та фруктів |
|
|
|
|
Які відчуття тобі подарувала осінь?
Аплікація з рваного паперу |
|
|
|
|
Які відчуття у вас викликають ці тваринки? Аплікація з ватних дисків «Совеня» або «Кошенята» |
|
|
|
|
Хто до тебе звертається «моє сонечко»? |
|
|
|
|
Дарунки осені (виготовлення виробу). Вироби з пластиліну «Щедрий кошик» |
|
|
|
|
Як подарувати гарний настрій?
Виготовлення вазочки для квітів |
|
|
|
|
Коли ми називаємо когось «добрим»? Виготовлення іграшки «Добрий лев» |
|
|
|
|
Виготовляємо динозавра (виготовлення виробу) |
|
|
|
|
Хто оберігає мою родину? Виготовлення мобілі з ангелами |
|
|
|
|
Плоскостопість. Виготовляємо килимок з різних матеріалів |
|
|
|
|
Чисте довкілля. Земля – наша планета. Малюнок акварельними фарбами |
|
|
|
|
Державні свята. Виготовлення державних символів України |
|
|
|
|
Чому кажуть, що книга — найкращий Виготовлення закладок подарунків |
|
|
|
|
Заощаджуємо гроші. Виготовити скарбничку |
|
|
|
|
Тварини взимку. Виготовлення тварин з пластиліну |
|
|
|
|
Святкування Нового року. Виготовлення новорічних прикрас з паперу |
|
|
|
|
«А хто, хто Миколая любить?» Робота з різними матеріалами.
Виготовлення черевичка |
|
|
|
|
Як я готуюся до новорічних свят? Створення колективної композиції |
|
|