Календарне планування 1 клас НУШ інтегрований курс основи здоров'я і трудове навчання

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уклали відповідно до листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році».

Перегляд файлу

Похожее изображение 

 

 

 

 

Іванівська загальноосвітня школа І-ІІ ступеня

 

 

 

ПОГОДЖЕНО                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

Заступник директора школи з НВР                                    Директор школи

____________ Іванова І. В.    _________________ Косенко І. М.

«______» _______________ 2018 р.   «______» _______________ 2018 р.

____________ Іванова І. В.    _________________ Косенко І. М.

«______» _______________ 2019 р.   «______» _______________ 2019 р.

 

 

 

 

                                                                                                                                                     

Календарно-тематичний план

з трудового навчання

на 2018 – 2019 навчальний рік 

для  1  класу

 

Розглянуто на засіданні методичного обєднання вчителів початкових

класів. Протокол №__ від «_____» _____________ 2018 р.

 

 

 

 

 

 

Учитель:

Іванова

Іванна

Батьківна

 

 

Календарно-тематичне планування уклали відповідно до листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році».

 

№ п/п

Тема уроку

Очікувані результати навчання

Дата

Скор.

  1.  

Я школяр, я школярка. Аплікація хлопчика та дівчинки з геометричних фігур

- планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт) [2 ТЕО 1-1.1-2]

- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу, картону, ниток, нетканих чи природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу) [2 ТЕО 1-1.4-4];

- виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами з допомогою дорослих та самостійно (склеювання, складання, зв’язування тощо) [2 ТЕО 1-2.1-1];

- аналізує зображення схем технологічної послідовності за допомогою дорослих та дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень, малюнків) [2 ТЕО 2-1.2-1];

- розмічає прямі лінії на папері і картоні [2 ТЕО 2-1.2-2];

- дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, ножиць, шпильок, гачків тощо) [2 ТЕО 2-4.3-1];

- організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих [2 ТЕО 2-4.3-2]

- прогнозує, яким має бути виріб [2 ТЕО 1-1.1-1];

- добирає конструкційні матеріали відповідно до їх властивостей для виготовлення виробу: папір, пластилін, полімерна глина чи солене тісто, тканина, нитки; неткані, природні та інші матеріали [2 ТЕО 1-1.3-3];

- розкриває послідовність дій та дотримується її під час виготовлення виробів із природних матеріалів, під час виготовлення та оздоблення об’ємних виробів, самостійно або з допомогою дорослих [2 ТЕО 1-1.4-7];

- аргументує послідовність та доцільність виготовленого виробу [2 ТЕО 1-1.4-8]

 

соціальна і здоровʹязбережна галузь

- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6];

- описує зміни власних емоцій, почуттів (настрою) [2 СЗО 2-3.2-1];

- порівнює вплив різних емоцій та почуттів на себе та інших [2 СЗО 2-3.3-11]

- виражає словесно і несловесно потреби, бажання, почуття [2 СЗО 2-4.4-1];

- пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь [2 СЗО 3-3.4-5];

- підтримує та приймає інших [2 СЗО 2-1.2-2];

- описує свої почуття в різних ситуаціях [2 СЗО 2-2.2-4];

- дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях [2 СЗО 1-2.4-2];

- пояснює можливі наслідки для себе від власної необачної поведінки вдома [2 СЗО 1-2.2-1];

- пояснює можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в довкіллі [2 СЗО 1-2.2-2];

- дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях [2 СЗО 1-2.4-2];

 

 

  1.  

Дружний клас (виготовлення спільного виробу)

 

 

  1.  

Дорога до школи. Аплікація «Автомобіль»

 

 

  1.  

Техніка колись і тепер. Малюнок акварельними фарбами «Чумацький віз»

 

 

  1.  

Безпека у школі + Досліджуємо шкільне подвір'я. Малюємо план школи, поверху

 

 

  1.  

Тварини – наші друзі (виготовлення виробу)

 

 

  1.  

Як зробити песика з паперу?

Виготовлення паперових виробів
способом згинання (песик, метелик)

 

 

  1.  

Який я маю вигляд?
Створення образу­портрета

 

 

  1.  

Яку рослину я люблю?
Аплікація «Гілка калини»

 

 

  1.  

Як відтворити пташку в небі? Рельєфні аплікації з пластиліну

 

 

  1.  

Особиста гігієна.

Малюємо мильними бульбашками.

 

 

  1.  

Як восени дбати про своє здоров’я?

Аплікація з листя (метелик, їжачок,
колективна робота «дівчинка­осінь»)

 

 

  1.  

Рукотворний світ (виготовлення спільного виробу). Колаж з пластикових предметів

 

 

  1.  

Чи рухаються рослини?
Виготовлення квітки соняшника з пластиліну та природного матеріалу

 

 

  1.  

Яка їжа корисна?

Рельєфне ліплення овочів та фруктів

 

 

  1.  

Які відчуття тобі подарувала осінь?

Аплікація з рваного паперу
«Чарівна осінь»

 

 

  1.  

Які відчуття у вас викликають ці тваринки? Аплікація з ватних дисків «Совеня» або «Кошенята»

 

 

  1.  

Хто до тебе звертається «моє сонечко»?
Виготовлення паперового сонечка

 

 

  1.  

Дарунки осені (виготовлення виробу). Вироби з пластиліну «Щедрий кошик»

 

 

  1.  

Як подарувати гарний настрій?

Виготовлення вазочки для квітів
або підставки для олівців

 

 

  1.  

Коли ми називаємо когось «добрим»?

Виготовлення іграшки «Добрий лев»

 

 

  1.  

Виготовляємо динозавра (виготовлення виробу)

 

 

  1.  

Хто оберігає мою родину?

Виготовлення мобілі з ангелами

 

 

  1.  

Плоскостопість. Виготовляємо килимок з різних матеріалів

 

 

  1.  

Чисте довкілля. Земля – наша планета. Малюнок акварельними фарбами

 

 

  1.  

Державні свята. Виготовлення державних символів України

 

 

  1.  

Чому кажуть, що книга — найкращий
подарунок?

Виготовлення закладок­ подарунків

 

 

  1.  

Заощаджуємо гроші. Виготовити скарбничку

 

 

  1.  

Тварини взимку. Виготовлення тварин з пластиліну

 

 

  1.  

Святкування Нового року. Виготовлення новорічних прикрас з паперу

 

 

  1.  

«А хто, хто Миколая любить?»

Робота з різними матеріалами.

Виготовлення черевичка
або рукавички для Миколая

 

 

  1.  

Як я готуюся до новорічних свят?

Створення колективної композиції

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пашковська Тетяна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Трудове навчання, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
3014
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку