Для 1го класу
За програмою - 105 годин (3 год. на тиждень),
за навчальним планом – 99 годин (3 год. на тиждень)
ІІ семестр – 54 години
№ уроку |
№ кори-гуючий |
Дата |
Дата кори- гуюча
|
Тема уроку |
Синхронно Асинхронно
|
|||
Людина і природа
|
||||||||
|
|
|
|
Що належить до природи. Зміни в природі взимку. |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Жива і нежива природа |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Праця людей узимку |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Сонце і його вплив на живу природу |
Асинхронно |
|||
|
|
|
|
Спостереження за рослинами, тваринами, явищами природи та діяльністю людей |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Я та інші. Створення родовідного дерева |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Охорона і збереження природи. |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Правила поведінки в ситуаціях загрози для життя |
Асинхронно |
|||
|
Людина |
|||||||
|
|
|
|
Людина – частина природи і суспільства. Людина – от що найкраще у світі |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Як ставитися до інших? |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Не будь жадібним |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Почуття людини, емоції. Пізнання себе, своїх можливостей. |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Спостереження в довкіллі. |
Асинхронно |
|||
|
|
|
|
Який буває в мене день? |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Розпізнання застережливих знаків, сигналів (типу «Прохід заборонено», «Повітряна тривога», «Обережно: міни»); поведінка під час виявлення незнайомих предметів. |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Моє улюблене заняття |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Винаходи, які придумали діти |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Дослідження: «Який винахід найпотрібніший?» |
Асинхронно |
|||
Людина серед людей
|
||||||||
|
|
|
|
Сім я, школа. Поведінка в сім ї, школі, громадських місцях. |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Я тут живу. Моральні норми. |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Культура та звичаї українців |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Я живу в місті. Поведінка в громадських місцях. |
Асинхронно |
|||
|
|
|
|
Я живу в селі. Стандарти поведінки в суспільстві. |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
У музеї. Моральні якості (доброзичливість, подільчивість) |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
У супермаркеті |
Асинхронно |
|||
|
|
|
|
Запрошуємо до театру |
Синхронно |
|||
Людина в суспільстві
|
||||||||
|
|
|
|
Дбаю про свою безпеку |
Асинхронно |
|||
|
|
|
|
Громадські права та обов язки як члена суспільства |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Коли гаджет заважає |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Пізнання історії свого краю, символів держави |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Коли ми самі вдома |
Асинхронно |
|||
|
|
|
|
Турбуйся про своє здоров я |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Корисна їжа |
Асинхронно |
|||
|
|
|
|
Звідки беруться продукти харчування? |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Твоя країна – Україна. Символи держави – прапор, герб, гімн |
Асинхронно |
|||
|
|
|
|
Кожен народ має свої народні символи |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Я маю право на права |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Зростаю громадянином |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Мої громадянські обов’язки |
Синхронно |
|||
Людина і світ
|
||||||||
|
|
|
|
Досліди, спостереження в природі Як дізнатися, що вже весна? |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Сторінка дослідника |
Асинхронно |
|||
|
|
|
|
Турботи тварин навесні |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Свійські тварини навесні |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Весняні роботи в місті та селі |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Сторінка дослідника. Твій город на вікні |
|
|||
|
|
|
|
Святковий календар весни. Великдень |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Святковий календар весни. Мамине свято |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Умій дружити. Дружба починається з посмішки |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Чемним треба бути скрізь. Складання словничка ввічливих слів |
Асинхронно |
|||
|
|
|
|
Про акуратність |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Як поводитися за столом? |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Сюжетно-рольова гра «Мене запросили в гості» (закріплення правил поведінки) |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Тварини влітку |
Синхронно |
|||
|
|
|
|
Узагальнення, повторення вивченого |
Асинхронно |
|||