Календарне планування 1 класу "Я досліджую свт"

Про матеріал
Вітаю! Календарне планування Я досліджую світ для 1го класу І семестр, до пілручника Бібік Н.М. За оновленою прграмою для закладів загальної середньої освіти, від 12 серпня 2022р. Бережіть себе!
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Типова освітня програма для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти розробленої під керівництвом О.Я.Савченко. Затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022р.  №743-22

 

 

 

Я досліджую світ. Підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах). Бібік Н.М., Бондарчук Г.П. / Харків: «Ранок», 2018

 

 

 

 


За програмою  - 105 годин (3 год. на тиждень),

за навчальним планом – 105 годин (3 год. на тиждень)

І семестр – 46 години

 

№ уроку

№ кори-гуючий

Дата

Дата

кори-

гуюча

Тема уроку

Примітки

Синхронне/Асинхронне навчання

  1. Людина в суспільстві

 

 

 

 

Моя країна Україна, а я – її дитина (с.3-5)

 

Синхронно

 

 

 

 

Символи держави – прапор, герб, гімн. Пізнання історії свого краю. (с.6-7)

 

Синхронно

 

 

 

 

Грамадянські права та обов язки як члена сусрільства (с.8)

 

Синхронно

 

 

 

 

Спостереження в довкіллі. Організація досліджень (с.9)

 

Синхронно

  1. Людина серед людей

 

 

 

 

Дорога до школи. Правила безпечного руху ( с. 10-11)

 

Асинхронно

 

 

 

 

Безпека в школі. Поведінка в сім ї, школі, громадських місцях.  (с.12)

 

Синхронно

 

 

 

 

Навички співжиття і співпраці. Благодійні заходи школи та громади. (с.13)

 

Синхронно

 

 

 

 

Спостереження в довкіллі. Як правильно спланувати день школяра.  (с. 14-15)

 

Синхронно

 

 

 

 

Моя поведінка в суспільстві, в громадських місцях ( транспорті, на вулиці, в храмі). (с.32)

 

Синхронно

 

 

 

 

Моя поведінка в театрі, в бібліотеці. (с.33)

 

Синхронно

 

 

 

 

Чи потрібно бути доброзичливим, щирим, подільчивим, правдомовним? (с.34-35)

 

Синхронно

 

 

 

 

Дбай про свою безпеку! Розв язання ситуацій морального вибору. (с.67-69)

 

Асинхронно

3 Людина і природа

 

 

 

 

З чого складається світ. Жива і нежива природа. (с.16-17)

 

Синхронно

 

 

 

 

Міні-проект «Жива і нежива природа»

 

Синхронно

 

 

 

 

Сонце і його вплив на живу і неживу природу (с.18-19)

 

Синхронно

 

 

 

 

На прогулянці будемо обережними! Правила поведінки в ситуаціях загрози для життя. (с.22-23)

 

Синхронно

 

 

 

 

Урок-екскурсія Спостереження за рослинами, тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року

 

Асинхронно

 

 

 

 

Дослідження властивостей тіл природи. Рослини восени. (с.20-21)

 

Синхронно

 

 

 

 

Рукотворні тіла матеріали та їх властивості.

 

Синхронно

 

 

 

 

Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. Охорона і збереження природи. (с.24-25)

 

Синхронно

4 Людина

 

 

 

 

Людина – частина природи і суспільства. Осінні турботи людей (с.26-27)

 

Синхронно

 

 

 

 

Пізнання себе, своїх можливостей; місце проживання, безпечна поведінка вдома і на вулиці. (с.30-31)

 

Синхронно

 

 

 

 

Розпізнання застережливих знаків, сигналів (типу «прохід заборонено», «Повітряна тривога», «Обережно: міни»); поведінка під час виявлення незнайомих предметів.

 

Синхронно

 

 

 

 

Спостереження в довкіллі (с.30-31)

 

Синхронно

 

 

 

 

Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички (с.36-37)

 

Синхронно

 

 

 

 

Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір?  (с.38-39)

 

Асинхронно

 

 

 

 

У світі незвичайних звуків. Чим я чую?   (с. 40-41)

 

Синхронно

 

 

 

 

Чим я пізнаю світ? Смаки, Запахи  (с.42-43)

 

Синхронно

 

 

 

 

Для чого нам зуби? (с.44-45)

 

Асинхронно

 

 

 

 

Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? (с.46-47)

 

Синхронно

 

 

 

 

Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла (с.48-49)

 

Синхронно

 

 

 

 

Повітря. Як це працює? Незвичайні досліди: повітря і вода (с.50)

 

Синхронно

 

 

 

 

Досліджуємо властивості повітря. Виготовлення літачка з паперу (с.51)

 

Асинхронно

 

 

 

 

Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає?(с.52-53)

 

Синхронно

 

 

 

 

Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? (с.54-55)

 

Синхронно

5. Світ рослин

 

 

 

 

Толерантне ставлення до різноманітності культур, звичаїв народів, які проживають в Україні та за її межами.  (с.56-57)

 

Синхронно

 

 

 

 

Дослід. Спостереження в природі. Як виростити нову рослину?

 

Синхронно

 

 

 

 

Рукотворні тіла, матеріали та їх властивості. Винаходи людства та їх впив на життєдіяльність людини

 

Синхронно

 

 

 

 

Як живуть  тварини? (с.60)

 

Синхронно

 

 

 

 

У двері стукає зима (с.66-67)

 

Асинхронно

 

 

 

 

Жива і нежива природа взимку (с.68-69) Як допомогти тваринам взимку? (с. 70-71)

 

Синхронно

 

 

 

 

Зимові розваги (72 – 73). Дбай про здоров’я взимку (с.74 - 75)

 

Асинхронно

 

 

 

 

Святковий календар зими (с.76 - 77)

 

Синхронно

 

 

 

 

Новий Рік і Різдво (с. 78 - 79)

 

Асинхронно

 

 

 

 

Узагальнення знань учнів.

 

Асинхронно

 

 

 

 

Підсумок за семестр

 

Асинхронно

 

docx
Додав(-ла)
Манжак Марина
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
20 жовтня 2023
Переглядів
411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку