Типова освітня програма для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти розробленої під керівництвом О.Я.Савченко. Затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022р. №743-22
Я досліджую світ. Підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах). Бібік Н.М., Бондарчук Г.П. / Харків: «Ранок», 2018
За програмою - 105 годин (3 год. на тиждень),
за навчальним планом – 105 годин (3 год. на тиждень)
І семестр – 46 години
№ уроку |
№ кори-гуючий |
Дата |
Дата кори- гуюча |
Тема уроку |
Примітки |
Синхронне/Асинхронне навчання |
|
||||||
|
|
|
|
Моя країна Україна, а я – її дитина (с.3-5) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Символи держави – прапор, герб, гімн. Пізнання історії свого краю. (с.6-7) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Грамадянські права та обов язки як члена сусрільства (с.8) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Спостереження в довкіллі. Організація досліджень (с.9) |
|
Синхронно |
|
||||||
|
|
|
|
Дорога до школи. Правила безпечного руху ( с. 10-11) |
|
Асинхронно |
|
|
|
|
Безпека в школі. Поведінка в сім ї, школі, громадських місцях. (с.12) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Навички співжиття і співпраці. Благодійні заходи школи та громади. (с.13) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Спостереження в довкіллі. Як правильно спланувати день школяра. (с. 14-15) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Моя поведінка в суспільстві, в громадських місцях ( транспорті, на вулиці, в храмі). (с.32) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Моя поведінка в театрі, в бібліотеці. (с.33) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Чи потрібно бути доброзичливим, щирим, подільчивим, правдомовним? (с.34-35) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Дбай про свою безпеку! Розв язання ситуацій морального вибору. (с.67-69) |
|
Асинхронно |
3 Людина і природа |
||||||
|
|
|
|
З чого складається світ. Жива і нежива природа. (с.16-17) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Міні-проект «Жива і нежива природа» |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Сонце і його вплив на живу і неживу природу (с.18-19) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
На прогулянці будемо обережними! Правила поведінки в ситуаціях загрози для життя. (с.22-23) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Урок-екскурсія Спостереження за рослинами, тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року |
|
Асинхронно |
|
|
|
|
Дослідження властивостей тіл природи. Рослини восени. (с.20-21) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Рукотворні тіла матеріали та їх властивості. |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. Охорона і збереження природи. (с.24-25) |
|
Синхронно |
4 Людина |
||||||
|
|
|
|
Людина – частина природи і суспільства. Осінні турботи людей (с.26-27) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Пізнання себе, своїх можливостей; місце проживання, безпечна поведінка вдома і на вулиці. (с.30-31) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Розпізнання застережливих знаків, сигналів (типу «прохід заборонено», «Повітряна тривога», «Обережно: міни»); поведінка під час виявлення незнайомих предметів. |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Спостереження в довкіллі (с.30-31) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички (с.36-37) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? (с.38-39) |
|
Асинхронно |
|
|
|
|
У світі незвичайних звуків. Чим я чую? (с. 40-41) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Чим я пізнаю світ? Смаки, Запахи (с.42-43) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Для чого нам зуби? (с.44-45) |
|
Асинхронно |
|
|
|
|
Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? (с.46-47) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла (с.48-49) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Повітря. Як це працює? Незвичайні досліди: повітря і вода (с.50) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Досліджуємо властивості повітря. Виготовлення літачка з паперу (с.51) |
|
Асинхронно |
|
|
|
|
Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає?(с.52-53) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? (с.54-55) |
|
Синхронно |
5. Світ рослин |
||||||
|
|
|
|
Толерантне ставлення до різноманітності культур, звичаїв народів, які проживають в Україні та за її межами. (с.56-57) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Дослід. Спостереження в природі. Як виростити нову рослину? |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Рукотворні тіла, матеріали та їх властивості. Винаходи людства та їх впив на життєдіяльність людини |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Як живуть тварини? (с.60) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
У двері стукає зима (с.66-67) |
|
Асинхронно |
|
|
|
|
Жива і нежива природа взимку (с.68-69) Як допомогти тваринам взимку? (с. 70-71) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Зимові розваги (72 – 73). Дбай про здоров’я взимку (с.74 - 75) |
|
Асинхронно |
|
|
|
|
Святковий календар зими (с.76 - 77) |
|
Синхронно |
|
|
|
|
Новий Рік і Різдво (с. 78 - 79) |
|
Асинхронно |
|
|
|
|
Узагальнення знань учнів. |
|
Асинхронно |
|
|
|
|
Підсумок за семестр |
|
Асинхронно |