Календарно-тематичне планування до підручника "ENGLISH WITH SMILING SAM 3" для 3 класу (автор О. Д. Карпюк) ІI семестр (2 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Лексичний матеріал |
Фонік-
си |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Повторення |
Інформційний ресурс з нац пат виховання |
Тема 4: «Природа» (How many legs?) 9 год.
|
||||||||||
1 |
|
Тварини в зоопарку. |
Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, crocodile |
|
Ex.1-4 p.62-63 |
Ex1 p.63 |
Ex 6, p. 63 |
|
Моя школа. |
|
2 |
|
Опис тварини. Частини тіла |
Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous |
|
Ex. 2-3 p.64 |
Ex.3-5, p.64 |
|
|
Кольори |
|
3 |
|
Читаємо,слухаємо і повторюємо разом. |
Mouth, tooth, foot |
Th |
Ex. 1,2,4 p.65 |
|
Ex.3, p.65 |
Ex.5, p.65 |
Тварини. |
|
4 |
|
У мене є…Частини тіла . Скільки рук та ніг? |
Head, ears, eyes, neck, nose, head, fingers, hands, arms, legs, feet, toes |
|
Ex.1,3 p.66 |
Ex.2, p.66 |
Ex.4 p.66 |
|
Моє ім’я починається з літери …
|
|
5 |
|
Скільки пальців на моїх руках? How many? |
shoulders, knees |
|
Ex.1,2 p.67 |
Ex.3, 6 p.67 |
Ex.4 p.67 |
|
Познайомся з моєю родиною!
|
|
6 |
|
Фото в зоопарку. Слухаємо і читаємо разом. |
Elephant, brown |
Ph, ou, ow |
Ex.1,4 p.68 |
|
Ex.3 p.68 |
Ex.2,5 p.66 |
Розповідаємо про себе. |
https://www.dinternal.com.ua/topics/kyiv/
|
7 |
|
Скільки тваринок ти бачиш? Розвиток мовлення.
|
|
|
|
Ex.1,2 p.69 |
|
|
Моя родина. |
|
8. |
|
Story time. Активізація ЛО теми. Моє портфоліо. Виготуй тваринку. |
|
|
Ex.1, p.70 |
Ex.3,4 p.70 |
Ex.3 p.71 |
Ex.1,2 p.70 |
Тварини. |
|
9 |
|
Узагальнюючий урок з теми «Природа» Test 4 |
|
|
Ex.1 p.72 |
Ex.4 p.73 |
Ex.3 p.72 |
Ex.2 p.72 |
|
|
Тема 5: « Людина» (Doing things) 9 год
|
||||||||||
10 |
|
Мій ранок. |
Bathroom, clothes, wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school |
|
Ex.1,2,4 p.74-75 |
Ex.3,5 p.74 |
|
|
Це гарний велосипед!
|
|
11 |
|
Я іду до школи. Дні тижня. |
Wake up, get up, catch the bus, have lunch |
|
Ex.1,2,3 p.76 |
|
|
|
Сім'я твого двоюрідного брата |
|
12 |
|
Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікси Ea, ng |
Teacher, eat, pudding, swing. |
Ea, ng |
Ex.1,2,4 p.77 |
|
Ex. 3,6 p.77 |
|
Мені подобається мій друг. |
|
13 |
|
Я плаваю як рибка. Вчимося співати. |
I’m playing. I’m jumping |
|
Ex.1 p.78 Ex.1 p.79 |
Ex.2,3 p.78 |
|
Ex. 2 p.79 |
Ми друзі. |
https://www.dinternal.com.ua/topics/kyiv/
|
14 |
|
Він спить. Вона одягається. |
He’s sleeping. She’s putting on her clothes. |
|
Ex.1 p.79 |
Ex.3 p.79 |
|
Ex.2 p.79 |
Хто твій друг? |
|
15 |
|
Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікси alk, all, o. |
Talk, walk. |
Alk, all, o |
Ex.1, 2 p.80 |
|
Ex.3 p.80 |
Ex. 2 p.80 |
Мій найкращий друг
|
|
16 |
|
Що він зараз робить? Опис малюнків. |
Is he fishing? Yes, he is./No, he isn’t |
|
Ex.1, 2 p.81 |
Ex.3,4 p.81 |
|
|
Речі у моєму класі |
|
17 |
|
Моє портфоліо. Що я роблю вранці. Розповідь за малюнками. Перевір себе. Який це день тижня? |
|
|
Ex.1, 2 p.82 |
|
|
Ex.3 p.82 |
Я у своєму класі.
|
|
18 |
|
Узагальнюючий урок з теми «Природа» Test 5 |
|
|
Ex.1, p.84 |
Ex.5 p.85 |
Ex.2 p.84 |
Ex.6 p.85 |
Моє шкільне приладдя. |
|
Тема 6: “Свята та традиції» «Продукти харчування» (Do you like carrots?) 9 год
|
||||||||||
19 |
|
Запрошення на день народження. Питальні речення. |
Chicken, lemonade, juice, sweets, cake, fruit, yogurt, sandwich, pizza, salad |
|
Ex.1,2,3 p.86 |
Ex.4 p.86 |
Ex.6 p.87 |
|
Котра година? |
|
20 |
|
Фрукти. Використання артикля а/an |
Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange |
|
Ex.1 p.88 |
Ex.2,4 p.86 |
Ex. 4 p.86 |
|
Я щасливий вранці. |
|
21 |
|
Дитяче меню. I like/ I don’t like. Фонікс Ch |
Food, desserts, drinks |
Ch |
Ex.1,3 p.89 |
|
Ex.5 p.89 |
Ex.2,4 p.89 |
Я не можу знайти свого ведмедика.
|
|
22 |
|
Овочі. У магазині. |
Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
|
Ex.1,2 p.90 |
Ex.2,4 p.89 |
|
|
Подивись, що на моєму столі! |
|
23 |
|
Мій режим харчування.
|
Breakfast, lunch, dinner |
|
Ex.1,2,3 p.91 |
Ex.5 p.91 |
Ex.4 p.91 |
|
Ми щасливі.
|
|
24 |
|
Що я їм на сніданок. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси Wh, ir,er,ur |
White, girl, bird |
Wh, ir,er,ur |
Ex.1,2,3 p.92 |
|
|
Ex.4 p.92 |
Рахунок до 20 |
|
25 |
|
Моя подруга любить. Вживання дієслів 3 особи однини. |
He likes/She likes |
|
Ex.1,2 p.93 |
Ex.3,4 p.93 |
Ex.6 p.93 |
|
Це мої олівці. |
https://www.dinternal.com.ua/topics/kyiv/
|
26 |
|
Story time. Похід в магазин. |
|
|
Ex.1,2 p.94-95 |
Ex. 3,4 p.94-95 |
|
|
Мій найкращий друг |
|
27 |
|
Узагальнюючий урок з теми «Природа» Test 6 |
|
|
Ex.6, p.99 |
Ex. 5, p.98 |
Ex.1,2 |
Ex.7, p.99 |
Мої іграшки |
|
Тема 7: «Відпочинок і дозвілля» (Seasons and clothes) 13 год
|
||||||||||
28 |
|
Коли твій день народження? Пори року. Погода. |
Spring, summer, autumn, winter. It’s cold/hot. It’s raining/snowing. |
|
Ex. 1 p.100 |
Ex.2,4,5 p.100 |
|
|
Познайомся з моєю родиною!
|
|
29 |
|
Пори року. Погода. Чим я займаюся кожної пори року. |
It’s sunny. Watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman |
|
Ex. 1 p.101 |
Ex. 4 p. 101 |
Ex.5, p.101 |
Ex. 2, p.101 |
Тварини. |
|
30 |
|
Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікс ght |
|
Ght |
Ex. 1, 2,3 p.102 |
|
|
Ex. 4,5 p.102 |
Моя школа. |
|
31 |
|
Що він/вона покладе в свою валізу? Одяг. Вживання his/her, is/are. |
Clothes, cap, shorts, T-shirt, jacket, bikini, jeans, sandals, mask, trainers |
|
Ex. 1, 2,3 p.103 |
|
|
|
Розповідаємо про себе |
|
32 |
|
У що ти сьогодні одягнений? Предмети одягу. |
Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat |
|
Ex. 4,5 p.104 |
Ex. 6 p.104 |
Ex. 7 p.104 |
|
Де твоя мама? |
https://www.dinternal.com.ua/topics/kyiv/
|
33 |
|
Читаємо, слухаємо і говоримо разом . Фонікси ir, oa, ear, air,ere
|
|
Ir, oa, ear, air, ere |
Ex. 1.2.4, p.106 |
|
|
Ex. 3, 5, p.106 |
Сімейне фото.
|
|
34 |
|
Story time. Чим займаються члени моєї родини? Моє портфоліо. |
|
|
Ex. 1,2 p.108 |
Ex. 3,4 p.108 |
|
|
|
|
35 |
|
Узагальнюючий урок з теми «Відпочинок і дозвілля» Test 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
Діагностична робота з письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
37 |
|
Діагностична робота з читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
38 |
|
Діагностична робота з аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
Діагностична робота з говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
40 |
|
Підсумковий урок за рік
|
|
|
|
|
|
|
|
|