КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ 2019-2020 3 клас "Літер.чит." чинна програма

Про матеріал
Календарне планування з усіма видами контролю, передбаченими Державним стандартом
Перегляд файлу

ЛІТЕРАТУРНЕ  ЧИТАННЯ

119 годин

(І семестр – 3 год на тиждень, ІІ семестр – 4 год на тиждень)

Тема

Дата

Примітки

 

Цікава книга природи

1

Знайомство з підручником. Вступ. «Цікава книга природи». На порозі чарівниця осінь. «Перший подих осені» (за А. Волковою)

 

 

2

Листки тендітні та сумні летять, кружляючи крилато. К. Перелісна «Осінні танці».

 

 

3

Осінь, ось вона, осінь! Л. Костенко «Вже брами літа замикає осінь» «Шипшина важко віддає плоди». (напам’ять),

 

 

4

Де лісова гілка — там і білка. М. Сингаївський «Осіння гра».

 

 

5

Ми кожну річку і горбок від лиха зберегти повинні. Г. Черінь. «Чи ми з природою єдині».  В.Сухомлинський «Соромно перед соловейком»

 

 

6

Позакласне читання №1. ___________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________

 

 

7

Аналіз контрольної роботи. Як же гарно, чудово, привітно, ніби в казці, в осінньому лісі. О. Донченко «Лісовою стежкою»

 

 

8

Образи природних явищ.  «Листопад — ворота зими» За Алевтиною Волковою. Навчальне аудіювання.

 

 

9

 Узагальнення та систематизація знань за розділом  «Цікава книга природи»

 

Тема 1

Від слова – до книги

10

Вступ до розділу «Від слова — до книги». Мова-дивний скарб  «Наша мова» (за А. Коваль)

 

 

11

Мова-дивний скарб. «Наша мова» (за А. Коваль)(продовження)

 

 

 

12

Позакласне читання №2. _____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

13

 Мова барвиста, мова багата.Д. Білоус «Кожну літеру ціни» І. Січовик «Мова»

 

 

14

Привчайтеся працювати зі словниками. О.Савченко «Привчайтеся працювати із словниками».

 

 

15

Мова — безцінний скарб. Д.Білоус «Дивне розмаїття». Нузет Умеров «Диктант».

 

 

16

Вступ до теми «Похвала книгам!». «Як з’явилася друкована книга» (за В. Дацкевичем) .

 

 

17

«Як зявилася друкована книга?» За В.Дацкевичем (продовження). Контрольна робота № 1. Аудіювання

 

 

18

Позакласне читання №3. ____________________________________

____________________________________________________________

 

 

19

Книги в Київській Русі. «Як жила книга за часів Київської Русі» (за О.Єфімовим)

 

 

20

Перший український майстер книгодрукування. «Друкар книг, перед тим небачених» (за О. Єфімовим)

 

 

21

Сонце — джерело світла, а книга — знань. Д.Павличко«Соняшник». Прислів’я. Цікаво знати!

 

 

22

Книга дітей до себе манить. Л. Повх «У бібліотеці» Будь допитливим. Олександра Савченко «Чи любиш ти читати журнали?»

 

 

23

  • Контрольна робота №2. Навичка читання мовчки (письмово)

 

 

24

Аналіз контрольної роботи. Місто твоїх друзів  «Бібліотека — затишний дім для зустрічі читача з книгою»  (за матеріалами Державної бібліотеки України для дітей)

 

 

25

Позакласне читання №4. _____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

26

Узагальнення та систематизація знань за розділом  «Від слова до книги». Бліц-турнір «Чи уважно ти читав

 

Тема 2

З чистого джерела народної творчості

Чарівні казки

27

Вступ до розділу «З чистого джерела народної творчості». Українська народна казка «Кирило Кожум’яка»

 

 

28

Українська народна казка «Кирило Кожум’яка» (продовження)

 

 

29

Дивовижні перетворення. «Кривенька качечка» (українська народна казка). Контрольна робота №3. Усний переказ прочитаного твору (усно)

 

 

30

Народні пісні. Українська народна пісня  «Два півники»

Контрольна робота №3. Усний переказ прочитаного твору (усно)

 

 

31

Позакласне читання №5. _____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

32

Народні пісні. Жартівлива народна пісня «Грицю,Грицю». (напамять). «Пісенька житнього віночка»

 

 

33

Народ скаже, як зав’яже. Прислівя. Приказки.

 

 

34

Скоромовки. Загадки.   Мирилки. «Вишеньки» (напам’ять).

 

 

35

Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «З джерела народної творчості»

 

Тема 3

 

Літературні казки й п’єса -казка. 

36

Вступ до розділу «Літературні казки й п’єса-казка». Валентин Бичко «Казка-вигадка». Анатолій Дімаров «Для чого людині серце»

 

 

37

Позакласне читання №6. ____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

38

Яка совість, така й честь. Вадим Скомаровський «Чому в морі вода солона?»

 

 

39

Позитивні та негативні персонажі.  Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів»

 

 

40

Позитивні та негативні персонажі. Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів»  ( Продовження роботи над текстом. Складання плану казки; переказ казки за планом)

 

 

41

Несмійся з другого, щоб тобі не було того. Всеволод Нестайко «Суд у цирку»

 

 

42

Несмійся з другого, щоб тобі не було того. Всеволод Нестайко «Суд у цирку»

 

 

43

Позакласне читання №7. _____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

44

Поняття «п’єса-казка», «діалог»,  «монолог». Олександр Олесь «Бабусина пригода»

  • Контрольна робота №4. Навичка читання вголос (усно)

 

 

45

Не гостри зубів на чуже. Олександр Олесь «Бабусина пригода» (продовження)

  • Контрольна робота №4. Навичка читання вголос (усно)

 

 

46

 Ми в театрі. Наталя Забіла «У дитячому театрі»

 

 

47

Узагальнення та систематизація знань за розділом  “Літературні казки”. Вікторина “Чи уважно ти читав?

 

 

 

Байки

48

Вступ до розділу «Байки». Що таке байка,і хто такий байкар?  Життєвий і творчий шлях Л.Глібова.  Леонід  Глібов «Лебідь, Щука і Рак»(напам’ять) 

 

 

49

Позакласне читання №8.  _____________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

 

50

 Л.Глібов «Коник-стрибунець»

 

 

51

 Не смійся з другого, щоб тобі не було того. Леонід Глібов «Чиж та Голуб»

 

 

52

Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «Байки»

 

Тема 4

 

Світ дитинства у поезії і прозі

53

Вступ до розділу «Світ дитинства у поезії і прозі». Життя і творчість Лесі Українки. «Як дитиною, бувало…», «Мамо, іде вже зима…»

 

 

54

Життя і творчість Лесі Українки. Леся Українка «Мамо, іде вже зима…»

 

 

55

Позакласне читання №9.  _____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

56

Серцем розуміти картини природи. Життя і творчість Олександра  Олеся. «Згадую: так я в дитинстві любив …», «Серед краси»

 

 

57

Життєвий і творчий шлях Д.Павличка. Сила уяви. Дмитро Павличко «Мрія!», «Гном». Контрольна робота №5. Аудіювання.

 

 

58

Життєвий і творчий шлях  Грицька Бойка. «Як невдаха виступав», «Сашко».

 

 

59

Веселинки, скоромовки. Грицько Бойко  «Чому Тимко подряпаний».

 

 

60

Особливий і неповторний світ віршів Анатолія Качана. Життєвий і творчий шлях А.Качана. Анатолій Качан «Дівчинка і море».

 

 

61

Позакласне читання №10.  ____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

62

Життєвий і творчий шлях А. Качана Анатолій качан «Біля тихого Дунаю»

 

 

63

Життєвий і творчий шлях С.Жупанина. Степан Жупанин «Оленчині вишивки» (напам’ять). «Сім вітрів».

 

 

64

Головна думка твору. Людина красна не словами, а добрими ділами. Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло».

 

 

65

Приятеля легше знайти,ніж зберегти. Василь Сухомлинський «Кінь утік».

 

 

66

Смішне і повчальне – поряд.  О.Буцень «Наше відкриття»

 

 

67

Смішне і повчальне – поряд. О.Буцень «Наше відкриття» (продовження)

 

 

68

Позакласне читання №11.  __________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

69

  • Контрольна робота №6. Навичка читання мовчки (письмово)

 

 

70

Аналіз контрольної роботи. Життєвий і творчий шлях Я.Стельмаха. Літні пригоди. Я.Стельмах «Ловись ,рибко!»

 

 

71

Літні пригоди. Я.Стельмах «Ловись ,рибко!»  (продовження)

 

 

72

Літні пригоди. Я.Стельмах «Ловись ,рибко!». Робота з текстом

 

 

73

Узагальнення та систематизація знань за розділом “Світ дитинства у поезії і прозі”

 

Тема 5

 

Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості

74

Вступ до розділу . Дитинство Тараса Шевченка.  Антін Лотоцький «Малий Тарас чумакує»

 

 

75

Позакласне читання №12 _____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

76

Тяжко-важко в світі жити сироті без роду. Оксана Іваненко «Тарас у наймах”

 

 

77

Шевченкове слово. Тарас Шевченко «Село! І серце одпочине...»,

 

 

78

 Шевченкове слово. Тарас Шевченко «І досі сниться: під горою»

 

 

79

Пейзажна лірика .  Т Шевченко. «Тече вода із-за гаю» (напам’ять)

 

 

80

Головна думка твору . В.Сухомлинський «Сонце заходить».

 

 

81

Узагальнення та систематизація знань за розділом.  Перевір свої досягнення.

 

 

 

Із скарбниці казкарів світу

82

Вступ до розділу «Із скарбниці казкарів світу». Життєвий і творчий шлях братів  Грімм  Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено).(напам’ять уривок )

 

 

83

Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (продовження)

 

 

84

Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (продовження).

 

 

85

Позакласне читання №13.  ____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

86

Весела дерев’яна лялька ,  яку знає весь світ. Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»

 

 

87

Пригоди дерев’яного чоловічка Карло  Коллоді «Пригоди Піноккіо».

 

 

88

Чудеса поруч. Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»

 

 

89

Чудеса поруч. Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»

 

 

90

  • Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово)

 

 

91

Позакласне читання №14. ____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

92

Узагальнення  знань за розділом  «Із скарбниці казкарів світу»

 

Тема 6

 

Прийди, весно, з радістю!

93

Вступ до розділу «Прийди, весно, з радістю!», «Благослови, мати, весну зустрічати» (за  Василем Скуратівським)

 

 

94

 Казка живої природи. Тамара Коломієць «Березень».

 

 

95

Несуть птахи весну.  Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять».

Д.Павличко «Птиця»

 

 

96

Прокинулись луки, ліси і поля. Валентина  Ткаченко «Квітень». Стародавні назви місяця квітня

 

 

97

Позакласне читання №15. ____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

98

Прокинулись луки, ліси і поля. Андрій М’ястківський «Розмова з одудом».Леся Українка «Уже весняне сонце припікає»

 

 

99

Життєвий і творчий шлях М.Сингаївського.Микола Сингаївський «Вийшов травень з лісу»

 

 

100

Життєвий і творчий шлях Миколи Сингаївського. Микола Сингаївський «На врожай».

 

 

101

Марія  Познанська «Співай, соловейку!»

  • Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно)

 

 

102

За Борисом Комаром  “Як співає соловейко?”

  • Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно)

 

 

103

Позакласне читання №16  ____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

104

Узагальнення та систематизація знань за розділом «Прийди, весно, з радістю!». Вікторина « Чи уважно ти читав?»

 

Тема 7

 

Візьму перо і спробую...

105

Вступ до розділу «Візьму перо і спробую». Анатолій Костецький «Імена».

 

 

106

Анатолій Костецький «Дивна звичка»

 

 

107

Чи легко стати поетом? Микола Носов «Як Незнайко складав вірші»

 

 

108

Чи легко стати поетом? Микола Носов «Як Незнайко складав вірші» (продовження)

 

 

109

Іван Світличний «Слухала Лисичка Солов’я».Андрій М’ястківський «Біла хмарка, біла».

 

 

110

Розповідь за картиною О.Камінської “Моя сестричка”

 

 

111

Умій у звичайному побачити незвичайне. Тамара Коломієць «Чоловічки». Леся  Мовчун «Загадки-добавлянки». Наталія Хаткіна «Веселі римки».

 

 

112

Позакласне читання №17.  ____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

113

В.Сухомлинський «Сергійкова квітка»

 

 

114

Сила уяви. Галина Кирпа «Чого я другу не сказав?»

 

 

115

Розповідь за картиною М.Тинченко “Я хотіла побудувати місто”

 

 

116

Народження краси.  В.Сухомлинський «Що таке школа під голубим небом?» В.Сухомлинський «Флейта і вітер»,

 

 

117

Народження краси. А. Григорук «Сопілонька з калиноньки, ясенове денце»

 

 

118

Узагальнення та систематизація знань за розділом «Візьму перо і спробую...». Вікторина « Чи уважно ти читав?»

 

Тема 8

119

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 серпня 2019
Переглядів
3875
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку