тут ви можете знайти готовий матеріал "календарно -тематичний план" до уроків англійської мови для 7 класу за підручником А.Несвіт (І семестр). КТП розроблений відповідно до методичних рекомендацій Міністерства освіти. у ньому є інтегровані змістові лінії, домашнє завдання
КАЛЕНДАРНО- ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 7 КЛАСУ ( за підручником А.НЕСВІТ) 3 години на тиждень І семестр |
|||||||||||||
№ |
Дата |
Підтема |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||
Граматика
|
Лексика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
My Family and Friends ( Я, моя сім’я та друзі) |
1 |
|
Знову до школи |
I`m happy… I`m glad… I`m excited… |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5 |
Впр.2, с.5 |
Впр.1, с.5 Впр.4, с.6 Впр.5, с.6 |
Впр.6, с.6 |
Впр.7, с.6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Літні канікули |
|
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Впр.2, с.8 Впр.3, с.8 |
|
Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
|
Впр.5, с.9 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Новий шкільний рік |
Will I find…? Will I get on…? Will I Like…? |
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset
|
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
Впр.2, с.10 |
|
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 |
Впр.4, с.11 |
Впр.5, с.11 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
На уроці англійської мови |
I like it. I don`t like it |
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
Формулює правила безпеки онлайн-спілкування |
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12 Впр.3, с.13 |
Впр.4, с.13 |
Впр.6, с.13 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Моя сім’я |
To like/don`t like doing smth |
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
Впр.2, с.16 Впр.3, с.17 |
|
Впр.1, с.16 Впр.5, с.18 |
Впр.4, с.17 |
Впр.6, с.18 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Моя сім’я, людина, якою я захоплююся |
|
|
Наводить приклади внеску своєї родини
|
Планує траєкторію власного життя |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
Демонструє розуміння цінності праці |
Впр.4, с.19 |
Впр.2, с.19 |
Впр.1, с.18 Впр.3, с.19
|
|
Впр.6, с.19 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Моя сім’я |
Object pronouns, reflexive pronouns |
Get on well with, a lot of things in common |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
|
Впр.2, с.20 Впр.3, с.20 |
|
Впр.1, с.20 Впр.5, с.21 |
Впр.4, с.21
|
Впр.6, с.21 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Домашні обов’язки |
What do you usually do? What do you do well? |
Household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.2, с.22 Впр.3, с.23 |
Впр.1, с.22 |
Впр.4, с.23 Впр.5, с.23 |
|
Впр.6, с.23 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Домашні обов’язки |
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Впр.2, с.24 |
|
Впр.5, с.24 Впр.3, с.25 Впр.4, с.26 |
Впр.5, с.26 |
Впр.6, с.26 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Новий літній котедж |
Question tags |
|
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
|
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28 |
Впр.5, с.29 |
Впр.6, с.29 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Сімейні традиції та звичаї |
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.2, с.30 |
Впр.2, с.30 |
Впр.1, с.30 Впр.3, с.31 |
Впр.4, с.31 |
Впр.5, с.31 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Question tags |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети
|
|
|
Впр.2, с.33 |
|
Впр.4, с.34 |
Впр.1, с.32 Впр.3, с.33 |
Впр.5, с.34 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Контрольна робота по темі“ My family and friends” |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Food (Харчування ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Здорова їжа |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables,
|
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для харчування |
|
|
Впр.2, с.39 |
|
Впр.1, с.38 Впр.3, с.39 Впр.4, с.39 |
Впр.5, с.39 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Їжа |
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр.2, с.40
|
|
|
Впр.1, с.40
|
Впр.6, с.41 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Що у вас на ланч? |
Структури to let smb. do smth., tobe allowed to do smth |
a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti, jam
|
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону |
Складає перелік продуктів |
Впр.3, с.41 |
|
Впр.4, с.41
|
|
Написати електронний лист другу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Як правильно харчуватись |
Preposition With By |
Способи обробки продуктів |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
Складає перелік покупок |
Впр.2, с.42 |
Впр.1, с.42 |
|
Впр.5, с.41 |
Написати статтю до шкільної газети |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Наша кухня |
Сompari -sons with as…as So…as |
Впр.1, с.42 |
|
|
Обговорює способи приготування їжі для збереження здоров’я
|
|
Впр.3, с.44
|
|
Впр.4, с.43 |
Впр.3, с.43 |
Впр.5, с.43 рецепт улюбленої страви |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Наша кухня |
|
Впр.1, с.44 |
|
|
Обговорює способи приготування їжі для дотримання безпеки
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр.5, с.45
|
текст |
|
Впр.2, с.44 Впр.6, с.45 |
Впр.8, с.46 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
20
|
|
Приготу- вання їжі Cервіровка столу |
Making Suggestions |
cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
Складає перелік покупок |
Впр.4, с.45 Впр.3, с.47 |
|
|
Впр.1, с.46 Впр.4, с.48
|
Впр.6, с.48 Написати статтю до шкільної газети |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фрази |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Ми куховаримо |
The Past Perfect Tense |
ЛО теми |
|
|
Обговорює особливості харчування |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр.2, с.49
|
Відео презентація |
Впр.2, с.47 Впр.1, с.49
|
Впр.5, с.48 Впр.4, c.50
|
Текст для читання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
На кухні з дідусем |
The Past Perfect Tense |
Smell, home-smoked, jelly, taste, |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр.3, с.49 |
|
|
Впр.5, с.50 |
Впр.6, с.51, скласти 8 запитань до тексту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Розвиток граматичних навичок. Злічувальні та незлічувальні іменники |
|
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я |
Складає перелік покупок |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Контрольна робота по темі «Їжа» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Health Highlights ( Охорона здоров’я) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Здоров’я |
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.4, с.58 |
Впр.1, с.56 Впр.2, с.56 |
|
Впр.3, с.57 |
Впр.5, с.59 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Як ти себе почуваєш? |
|
a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee, |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
|
Обговорює можливості замовлення ліків |
Впр.4, с.60 |
Впр.2, с.60 |
Впр.5, с.61 |
Впр.3, с.60
|
написати електрон-ний лист другу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Хвороби |
How do you feel? |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 |
|
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
|
Ввпр.6, с.63 Впр.6, с.61, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Як я хворів. |
You should… You must/mustn’t |
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.3, с.64 |
Впр.1, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64 Впр.5, с.65 |
|
Впр.6, с.65 Написати поради другу щодо поведінки під час епідемії |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Як залиша-тись здоровим?
|
You should… You must/mustn’t |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.2, с.66 Впр.3, с.66 |
Впр.1, с.65 |
Впр.4, с.67 Діалог |
Впр.5, с.67 |
Впр.5, с.67 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Форми лікувальних засобів |
Модальні слова |
vitamins, eye drops, a heating pad, an ice pack, a lotion. An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
Обговорює можливості замовлення ліків онлайн |
Впр.3, с.69 |
Текст «У лікаря» Впр.2, с.68 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69 |
|
Впр.5, с.69 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Допомога при травму-ванні
|
Reflexive pronouns as object/ complement (myself, ourselves) |
a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
|
|
Діалог |
An Infotmal Letter |
Впр.6,с.76 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Контрольна робота по темі «Охорона здоров'я» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
The World of Cinema and Theatre ( Кіно і театр ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Наш вільний час |
What are you going to do? |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.3, с.81 |
|
Впр.1, с.80 Впр.2, с.80
|
Впр.4, с.82 |
Впр.5, с.82 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Дивлячись кіно |
|
An action film, an adventure film, a comedy, a fantasy
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.1, с.82 |
Впр.3, с.83 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4, с.84 |
Впр.6, с.84 Впр.5, с.84 |
Впр.6, с.84 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
У кінотеатрі |
|
A hall, a billboard, a box office,
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.2, с.86 Впр.3, с.86 |
Впр.1, с.85 |
Впр.4, с.87 |
|
Впр.5, с.87 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Про фільм |
A film Review |
a romance, a science fiction film, a thriller |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.3, с.88 |
Впр.6, с.89 |
Впр.1, с.88 Впр.2, с.88 Впр.5, с.89 |
Впр.7, с.89 |
Впр.7, с.89 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Відвіду-вання театру |
|
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor,
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.3, с.91 Впр.4, с.92 Впр.5, с.93 |
Впр.1, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.6, с.94 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Відвідування театру |
|
an orchestra, the audience, a balcony, the stalls, a programme, a ticket
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.2, с.94 Впр.5, с.96 |
|
Впр.1, с.94 Впр.2, с.94 Впр.3, с.95
|
Впр.4, с.96 Впр.6, с.96 |
Впр.7, с.96 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Дивлячись виставу |
The Theatrical Performance Review |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.2, с.97 |
Впр.1, с.97 |
Впр.3, с.97 Впр.4, с.98 |
с.98 |
Впр.5, с.98 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Контроль робота по темі «Кіно і театр» |
|
|
|
|
Повторити в/м |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||