Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Алли Несвіт
" English" на I семестр 3 години на тиждень з інтегрованими змістовими лініями та очікуваним результатом.
Календарно-тематичне планування 7 клас за підручником А.Несвіт ( 3 години) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Підтема і Очікуваний результат |
Інтегровані змістові лінії |
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Екологічна безпека |
Громадська відповідальність |
Здоров`я і безпека |
Підприємливість і фінансва грамотність |
І семестр (3год) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Повторення. Introduction. Welcome back! |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи. Розповідає про повернення до школи |
|
націлює на розуміння необхідності жити разом у мирі |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
The Present Simple Tense
|
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5-6 |
Впр.2, с.5 |
Впр.1, с.5
|
|
Скласти діалог про літні канікули |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Мої враження від літніх канікул. Дає пораду щодо раціонального розподілу часу влітку.Удосконалення навичок читання |
Розповідає про екологічну ситуацію тих місць які він відвідав |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
|
The Present Simple Tense |
Wonderful, exciting, busy, great, lovely, excellent, bright, huge, crowded
|
Впр. 4 с. 7 |
|
Впр.5, с.7 Впр.6, с.7 Впр.4, с.7
|
|
Впр. 7 с. 7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Шкільні канікули. Удосконалення навичок усного мовлення |
націлює на уміння пояснювати залежність людини від природніх ресурсів |
Обговорює шкільні правила |
|
Розповідає про план літніх канікул |
The Past Simple Tense |
To go on an excursion, to play games on the beach, to spend a month at grandma’s, to take some photos |
Впр.2, с.8 Впр.3, с.8 |
|
Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
|
Впр.5, с.9 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Новий навчальний рік. Розповідає про плани на новий навч рік |
націлює на розуміння необхідності жити разом у мирі |
Розуміє необхідність дотримання правил у школі та на уроках |
Складає план роботи на новий навч рік |
The Future Simple Tense |
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset, get on well with smb., thinker, talker |
Впр.2, с.10 |
|
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 |
Впр.4, с.11 |
Впр.5, с.11 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
На уроці англійської мови. Ділиться враженнями від уроку англ. мови |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
The Present Continuous Tense |
I like it. I like it a lot I don`t like it |
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12 Впр.3, с.13 Впр.4, с.13 |
|
Впр.6, с.13 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Я, моя сім’я та друзі. My family and friends. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Родинні зв’язки. Формування лексичних навичок. Описує близьку людину.
|
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації для добро будо родини |
Презентує структури генеологічного дерева родини |
To like/don`t like doing smth |
Caring, excellent at, intelligent, interested in, fond of, go picnicking |
Впр.2, с.16-17 Впр.3, с.17 |
|
Впр.1, с.16
|
|
Намалювати сімейне дерево. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Моя сім’я. Формування лексичних навичок. Розповідає про родину. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
The present and past simple tense |
ЛО С. 17 |
|
|
Впр.5, с.18 |
Впр.4, с.17 |
Впр.6, с.18 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Людина, якою я захоплююся. Формування лексичних навичок. Розповідає про приклад наслідування |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту
|
|
С
|
The present perfect simple tense |
ЛО с. 19 |
Впр.4, с.19 |
Впр.2, с.19 |
Впр.1, с.18 Впр.3, с.19 Впр.4, с19 |
|
Впр.6, с.19 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Моя сім’я. Формування граматичних навичок. Демонструє стан стосунків у родині |
|
|
|
Object pronouns, personal, reflexive pronouns |
Get on well with, a lot of things in common |
Впр.2, с.20 Впр.3, с.20 |
|
Впр.1, с.20 Впр.5, с.21 |
Впр.4, с.21
|
Впр.6, с.21 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Домашні обов’язки. Формування навичок аудіювання і говоріння. Наводить приклади своїх домашніх обов’язків. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
обговорює вибір обов`язків, які приносять користь для здоров’я |
Складає розподіл обов`язків у родині |
What do you usually do? What do you do well? |
To make one’s bad, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sew buttons, to cook meals, household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
Впр.2, с.22 Впр.3, с.23 |
Впр.1, с.22 |
Впр.4, с.23 Впр.5, с.23 |
|
Впр.6, с.23 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Домашні обов’язки. Формування навичок читання і письма. |
дискутує довкола питань органі орган обовязків еколог-го спрямування |
націлює на уміння висловлювати власне ставлення до дом обов`язків |
The present perfect simple tense |
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Впр.2, с.24 |
|
Впр.5, с.24
|
Впр.5, с.26 |
Впр.6, с.26 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Домашні обов’язки. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Презентує план літнього котеджу |
The future simple and present continuous simple tense |
|
|
Впр.4, с.26 |
Впр.3, с.25
|
|
Напишіть про свої домашні обов’язки. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Новий літній котедж. Розвиток навичок читання і письма. |
|
|
Question tags |
To make quite a lot of money, full of, gardening, water the lawn |
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
|
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28 |
Впр.5, с.29 |
Впр.6, с.29 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Сімейні традиції та звичаї. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
націлює на уміння проектувати власні дії на захист довкілля та збереження ресурсів для використання родиною |
націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
націлює на уміння оцінювати вплив ссередовища на здоров’я родини |
Презентує план нинішніх та майбутніх традицій родини |
Question tags |
Organize a trip to another city, native scene, getting around the table, expressing gratefulness |
Впр.2, с.30 |
Впр.2, с.30 |
Впр.1, с.30
|
Впр.4, с.31 |
Впр.5, с.31 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Систематизація знань з теми. |
Question tags |
|
Впр.2, с.33 |
|
Впр.3, с.31 |
|
Впр.5, с.34 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Узагальнення матеріалу. |
Question tags |
|
|
|
Впр.4, с.34 |
Впр.1, с.32 Впр.3, с.33 |
Підготуватися до контролю знань |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Формування мовленнєвої компетенції. Розповідь про сім`ю та друга |
|
Складання розповіді про сім`ю та друга. |
Підготуватися до контролю знань та розповідати про сім`ю |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Контрольна робота з теми « Я, моя сім`я та друзі» |
|
|
TEST |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Їжа. Food. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Здорова їжа. Формування лексичних навичок. Наводить приклади здорової їжі. |
націлює на уміння проектувати власні дії на захист довкілля для споживання корисної їжі |
націлює на уміння фурмулювати особисті ціннісні пріорітети |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
|
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand Enough and too a little/much |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti jam |
|
Впр.2, с.39 |
|
Впр.1, с.38
|
Вивчити нові ЛО |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Їжа, яку я люблю. Формування лексичних навичок. Складає перелік покупок. |
Складає перелік покупок. |
Enough and too a little/much/ |
|
Впр.4, с.39 |
|
|
Впр.3, с.39
|
Впр.5, с.39 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Ланч. Формування граматичних навичок. Розповідає про ланч |
|
|
|
|
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed Enough and too a little/much |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert |
Впр.2, с.40 Впр.3, с.41 |
|
|
Впр.1, с.40 Впр.4, с.41 Впр.5, с.41 |
Впр.6, с.41 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
На кухні. Формування навичок аудіювання і говоріння. Наводить приклади функціональності розміщення предметів |
Розуміє , що матеріали повині бути виготовлені з екологічно чистих продуктів, а для цього потрібно піклуватися про навкол середовище |
націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти чия думка є важливою |
|
Обговорює план облаштування кухні |
Prepositions in time phrases( before, after, for, since) |
Впр.1, с.42 |
Впр.2, с.42 |
Впр.1, с.42 |
Впр.4, с.43 |
Впр.3, с.43 |
Впр.5, с.43 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Граматична вікторина. Демонструє знання з граматики |
|
Вправи на картках на розпізнавання часів( Present simple, continuous,future, past, perfect) Prepositions in time phrases( before, after, for, since) |
Скласти по 2 речення з кожним часом і довести |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Кухонне обладнання. Формування навичок читання і письма. Розповідає про власне кух.обладнання |
|
Prepositions in time phrases( before, after, for, since) |
Впр.1, с.44 |
Впр.3, с.44
|
|
|
Впр.2, с.44
|
Вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Приготування їжі. Розвиток навичок читання і письма. Ділиться про приготування їжі для збереження власного здоров’я |
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Демонструє план приготування їжі |
So/ then |
|
Впр.5, с.45 Впр.4, с.45 |
|
|
Впр.6, с.45 |
Впр.8, с.46 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Приготування улюбленої страви Ділиться про приготування їжі для збереження власного здоров’я |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
|
Написання послідовності приготування улюбленої страви So/ then |
Розповідати етапи приготування улюбленої страви |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Сервіровка столу. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. Демонструє сервірування столу |
|
націлює на уміння ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
|
Презентує проект сервіровки столу |
Making Suggestions |
|
Впр.3, с.47 |
|
|
Впр.1, с.46 Впр.2, с.47
|
Впр. 3 с. 48 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Рецепт страви. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Наводить приклади збалансованого раціону. |
Націлює на уміння пояснювати залежність людини від природніх ресурсів |
|
націлює на уміння наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Складає список необхідних продуктів для страви |
Prepositions in time phrases( before, after, for, since) |
|
Впр.5, с.48 Впр.6, с.48 |
|
|
Впр.4, с.48
|
Написати рецепт улюбленої страви |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
На кухні з дідусем. Розвиток навичок читання і говоріння. Розповідає про процес роботи на кухні |
|
|
|
ThePastperfectTense |
Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
Впр.2, с.49 Впр.3, с.49 |
|
|
Впр.1, с.49 Впр.5, с.50 |
Впр.6, с.51 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Систематизація знань з теми.
|
|
|
|
|
Prepositions in time phrases( before, after, for, since) |
|
Впр.1, с.51 Впр.2, с.51
|
|
Впр.3, с.51 |
|
Впр.6, с.53 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
The Past Perfect Tense |
|
Впр.4, с.52 |
|
|
Впр.5, с.53 |
Підготуватися до контролю знань |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Контроль мовленнєвих навичок. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Здоров’я. Health highlights. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Як ти себе почуваєш? Формування лексичних навичок. Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
|
|
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
|
Впр.4, с.58 |
Впр.1, с.56 Впр.2, с.56 |
|
Впр.3, с.57 |
Впр.5, с.59 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Хвороби. Формування лексичних навичок. Перечислює хвороби та їх симптоми |
|
відповідальність націлює на уміння ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Розповідає про симптоми захворювань |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
What’s the matter? Wat’s wrong? Must/ mustn`t Need/ needn`t Should/shouldn`t |
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee a pain in the elbow |
Впр.4, с.60 |
Впр.2, с.60 |
Впр.5, с.61 |
Впр.3, с.60
|
Впр.6, с.61 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Симптоми хвороби. Формування граматичних навичок. Називає найпоширеніші хвороби |
|
|
Розповідає про форми лікувальних засобів |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
How do you feel? |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 |
|
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
|
Ввпр.6, с.63 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Граматична вікторина. Демонструє практичні вміння з граматики |
|
|
|
|
Вправи на картках на розпізнавання часів( Present simple, continuous,future, past, perfect) |
Скласти по 2 речення з кожним часом і довести |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
У лікаря. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
Розуміє важливість пропагування здорового способу життя |
націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації для здоров`я |
|
Must/ mustn`t Need/ needn`t Should/shouldn`t |
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to fell better |
Впр.3, с.64 |
Впр.1, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64 Впр.5, с.65 |
|
Впр.6, с.65 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Здоровий спосіб життя. Формування навичок читання і письма. |
|
Презентує план досяг нення здорового способу життя |
You should… You must/nustn`t |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
Впр.2, с.66 Впр.3, с.66 |
Впр.1, с.65 |
Впр.4, с.67 |
Впр.5, с.67 |
Впр.5, с.67 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Форми лікувальних засобів. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
|
An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion |
Впр.3, с.69 |
Впр.2, с.68 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69 |
|
Впр.5, с.69 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Хвороби та їх лікування. Розвиток навичок читання і письма. |
націлює на уміння обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів |
націлює на розуміння потреби працювати разом, на уміння наводити приклади взаємодопомоги |
Пояснює необхідність дотримання режиму дня |
уміння обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
What should I do? |
Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance |
Впр.2, с.70 |
Впр.1, с.70 |
Впр.4, с.71 Впр.5, с.72 |
Впр.3, с.71 |
Впр.6, с.72 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
У лікарні. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
An InfotmalLetter |
|
Впр.3,с.73 Впр.5, с.73 |
|
Впр.1, с.72 Впр.2, с.72 Впр.4, с.73 |
с.74 |
Впр.6., с.74 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
У лікарні. Надає поради щодо загартовування організму. Розвиток навичок читання і говоріння. |
|
|
|
Впр.3, с.75 |
|
Впр.2, с.74 Впр.4, с.75 Впр.5, с.75 |
Впр.1, с.74 |
Впр.6, с.76 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Контрольна робота з теми «Health highlights.» |
|
націлює на уміння проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства |
|
|
Виконання роботи на картках |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль читання . |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Узагальнення вивченого в І семестрі.
|
|
|
|
|
Робота над помилками, допущеними у контрольній роботі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||