9 КЛАС. АЛГЕБРА
(1,5 години на тиждень, усього - 52)
№ уро ку |
Тема уроку |
Дата |
| При-мітка |
|
Числові нерівності |
|
|
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
|
Додавання; множення числових нерівностей |
|
|
|
Нерівності зі змінними |
|
|
|
Числові проміжки Об'єднання та переріз множин |
|
|
|
Лінійні нерівністі 3 однією змінною. Рівносильні нерівності |
|
|
|
Розв язування ліншних нерівностей |
|
|
|
Розв'язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
|
і |
|
Розв'язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
|
Розв'язування типових задач Самостійна робота |
|
|
|
Аналіз сам.роботи .Розв'язування типових задач |
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
|
|
Аналіз контр.роботи. Розв'язування завдань підвищеної складності. |
|
|
|
Функції. Область визначення та область значень і графік функції. Найбільше та найменше значення функції |
|
|
|
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості , зростання і спадання функції |
|
|
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
Перетворення графіків функцій |
|
|
|
Перетворення графіків функцій |
|
|
|
Квадратична функція та її графік |
|
|
|
Властивості квадратичної функції. Самостійна робота |
|
|
|
Аналіз самост. роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Аналіз контр.роботи. Розв'язування завдань підвищеної складності. |
|
|
|
Квадратна нерівність Розв’язування квадратних нерівностей |
|
|
|
Розв’язування квадратних нерівностей . |
|
|
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
|
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. |
|
|
|
Розв’язування завдань. Самост. робота. |
|
|
|
Аналіз сам.роботи. Розв’язування задач. |
|
|
|
Контрольна робота №3. «Системи рівнянь з двома змінними» |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи . Розв’язування завдань підвищеної складності. |
|
|
Тема №3 . ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ ( год)
|
|
||
|
Числові послідовності. Способи задання послідовностей |
|
|
|
Арифметична прогресія, її властивості. |
|
|
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
|
|
|
Геометрична прогресія, її властивості |
|
|
|
Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
|
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
|
|
Розв’язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту. |
|
|
|
Розв’язування завдань. Самост. робота. |
|
|
|
Аналіз сам.роботи. Розв’язування задач. |
|
|
|
Контрольна робота №3. «Системи рівнянь з двома змінними» |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи . Розв’язування завдань підвищеної складності. |
|
|
Тема №4. Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики |
|
||
|
Комбінаторика, її мета і задачі. Комбінаторні правила суми і добутку |
|
|
|
Поняття про теорію ймовірності. Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події. |
|
|
|
Початкові відомості про статистику. |
|
|
|
Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
Залікова контрольна робота №4 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи і роботи за рік. |
|
|
Календарно-тематичне планування
Геометрія
9 клас
521години (1,5 години на тиждень ):
Навчальна програма: Математика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804).
Навчальний підручник: Бурда М. І. Геометрія : підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. / М. І. Бурда, Н. А. Тарасенкова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2017.
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
1 семестр Тема 1. МЕТОД КООРДИНАТ НА ПЛОЩИНІ (12 год) |
|||
1 |
|
Декартові координати на площині. |
|
2 |
|
Декартові координати на площині. |
|
3 |
|
Координати середини відрізка. |
|
4 |
|
Координати середини відрізка. |
|
5 |
|
Синус, косинус і тангенс кутів від 0° до 180°. |
|
6 |
|
Синус, косинус і тангенс кутів від 0° до 180°. |
|
7 |
|
Основні тотожності для sin a, cos а, tg а. |
|
8 |
|
Поняття рівняння фігури. Рівняння кола. |
|
9 |
|
Рівняння прямої. Самостійна робота |
|
10 |
|
Аналіз сам. роботи. Розв’язування задач. |
|
11 |
|
Контрольна робота № 1. |
|
12 |
|
Аналіз контр. роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
|
Тема 2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ ( 11 год ) |
|
13 |
|
Поняття вектора Координати вектора. |
|
14 |
|
Дії над векторами. |
|
15 |
|
Дії над векторами. |
|
16 |
|
Дії над векторами. |
|
17 |
|
Скалярний добуток векторів. |
|
18 |
|
Скалярний добуток векторів. |
|
19 |
|
Скалярний добуток векторів. |
|
20 |
|
Скалярний добуток векторів. Самостійна робота |
|
21 |
|
Аналіз сам. роботи. Розв’язування задач. |
|
22 |
|
Контрольна робота № 2. |
|
23 |
|
Аналіз контр. роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
|
Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ ( 11 год) |
|
24 |
|
Теорема синусів. |
|
25 |
|
Теорема косинусів. |
|
26 |
|
Наслідки з теорем синусів та косинусів. |
|
27 |
|
Розв'язування трикутників. |
|
28 |
|
Розв'язування трикутників. |
|
29 |
|
Формули площі трикутника. |
|
30 |
|
Формули площі трикутника. |
|
31 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота № 3. |
|
32 |
|
Аналіз самостійної роботи.Розв’язування задач. |
|
33 |
|
Контрольна робота № 3. |
|
34 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування завдань підвищеної складності.
|
|
Тема 4. Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга (10 год) |
|||
35 |
|
Правильні многокутники. |
|
36 |
|
Формули для радіусів описаних і вписаних кіл правильних многокутників. |
|
37 |
|
Формули для радіусів описаних і вписаних кіл правильних многокутників. |
|
38 |
|
Довжина кола. Довжина дуги кола. |
|
39 |
|
Довжина кола. Довжина дуги кола. |
|
40 |
|
Площа круга та його частин. |
|
41 |
|
Площа круга та його частин. Самостійна робота № 4. |
|
42 |
|
Аналіз самостійної роботи.Розв’язування задач. |
|
43 |
|
Контрольна робота № 3. |
|
44 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування завдань підвищеної складності. |
|
Тема 5. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ (6 год) |
|||
45 |
|
Переміщення. Рівність фігур. |
|
46 |
|
Симетрія відносно точки. |
|
47 |
|
Симетрія відносно прямої. |
|
48 |
|
Поворот. |
|
49 |
|
Паралельне перенесення. |
|
50 |
|
Залікова контрольна робота № 5. |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|||
51 |
|
Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників. |
|
52 |
|
Розв’язування трикутників. |
|