В даному файлі міститься : Тематика та інтегровані змістові лінії, домашнє завдання. Лексика та граматика, яку можна використати, розраховане планування на перший семестр, 47 годин
Календарне планування І сем. (3 год) + нова програма + змістові лінії 8 клас Алла Несвіт
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Інтегровані змістові лінії |
Мовленнєві функції |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
|
||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудію-вання |
Читання |
Говоріння |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||
Е.безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість і безпека |
||||||||||||||||||||
|
Тема: «Mass Media: the Press» ЗМІ
|
||||||||||||||||||||||
1 |
|
Повернення до школи Введення ЛО |
|
Демонструє розуміння потреби працювати ра-зом |
|
|
|
To feel excited, to be curious about, to be delighted with, etc |
|
|
Ex. 2, p. 4 |
Ex. 2,p. 4 |
Ex. 1, 3,pp. 4-5 |
Ex. 6, p. 6 Відкрити дужки, поставити слова в правильному часі |
|||||||||
2 |
|
Повернення до школи Активізація ЛО |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
To communicate, to learn about citizenship, etc |
Present Simple, Present Continuous Present Perfect, Past Simple |
|
|
|
Ex. 5, p. 6 Ex. 6,p. 6 |
Ex. 7, p. 6 Написати розповідь про свій перший день у школі |
|||||||||
3 |
|
Ера інформації Розвиток уміння сприймати на слух |
|
Демонструє розуміння основ медіаграмотності |
|
|
Запитувати та надавати інформацію про джерела отримання інформації |
A quiz show, a review, a commentary, an entertainment programme |
Present Simple |
Ex. 2a, b, p. 9
|
Ex. 3a, pp. 9-10
|
Ex. 4, p. 10
|
Ex. 1a, b, p. 8 Ex. 2b, p. 10 Ex. 4, 5, pp. 10-11 Ex. 8, 9, p. 11 |
Ex. 6, 7a, p. 11 Заповнити пропуски в тексті |
|||||||||
4 |
|
Епоха інформації: Преса Розвиток уміння усно продукувати, усно взаємодіяти |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
Розповідати про сучасні електроні та друковані засоби масової інформації |
Broadcasting, a challenge, blogs, podcasts, up-to-date, well-informed |
Present Simple |
Ex. 7a, p. 11 |
|
Ex. 4, p.10 Ex. 6, p. 11 |
Ex. 5, p. 10 Ex. 8, p. 11 |
Ex. 9, p. 11 написати запитання до тексту Ex. 4, p. 11
|
|||||||||
5 |
|
Ми знаходимося на ФлітСтріт Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
Запитувати та надавати інформацію про ФлітСтріт |
Press bureaus, a headquarter, a news agency, an attic office, a freelance journalist, etc |
Present Simple Past Simple |
Ex. 3, 4a, p. 13 |
Ex. 1b, p. 12 |
Ex. 2, p. 13 |
Ex. 1a, p. 12 Ex. 4b, p. 12 Ex. 5, 6, p. 13 |
Ex. 7, p. 13 Знайти інформацію про Фліт Стріт |
|||||||||
6 |
|
Звідки ти дізнаєшся про новини? Розвиток навичок усного мовлення |
|
Аргументує які ЗМІ ви-користовує його родина |
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
To have articles on, to cover a wide range of topics, etc |
Present Simple Passive Voice |
|
Ex. 1, p. 14 |
Ex. 4, p. 15 |
Ex. 2a, b, p. 14 Ex. 3, p. 15 |
Ex. 3, p. 15 Обговорити українські газети |
|||||||||
7 |
|
Звідки ти дізнаєшся про новини? Вдосконалення навичок усного мовлення |
|
|
|
|
Аргументувати власну думку |
A subscriber, an edition, to deliver, to provide, etc |
Present Simple Passive Voice |
Ex. 6, p. 16
|
Ex. 4, p. 15
|
Ex. 1, p. 14
|
Ex. 5, p. 16 Ex. 7, p. 16 Ex. 8, p. 16 |
Ex. 9,p. 16 Підготувати розповідь про українську газету. Вивчити утворення Теперішнього Пасивного стану |
|||||||||
8 |
|
Що ми читаємо Розвиток навичок читання, граматики та усної взаємодії |
|
Розповідає про особисті вподобання |
|
|
Аргументувати власну думку про друковані видання, які учні читають |
To start, to print, to control, a publication |
Present Simple Passive Voice |
Ex. 1, 2, p. 17
|
|
Ex. 2, p. 17
|
Ex. 2, p. 17 Ex. 3, p. 17 |
Ex. 4, p. 18 Заповнити пропуски в реченнях, вивчити утворення Минулого Пасивного стану |
|||||||||
9 |
|
Що ми читаємо Вдосконалення граматичних навичок |
|
Розповідає про особисті вподобання |
|
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
To send reporters to, to bring the news, to gather and sell news to smb, etc |
Past Simple Passive Voice |
Ex. 5, p. 18
|
Ex. 3, p. 18
|
Ex. 3, p. 18
|
Ex. 6, p. 18
|
Ex. 7, p. 19 відрити дужки, поставити у правильному часі слова |
|||||||||
10 |
|
Структура газети Розвиток умінь писемного мовлення |
|
|
|
|
Розповідати про структуру газети |
The newspaper’slogo and title, index, current events, an editorial, etc |
Present Simple
|
Ex. 6, p. 22
|
Ex. 2, 3, pp. 20-21
|
Ex. 3, 4, p. 21
|
Ex. 1a, b, p. 20
|
Ex. 4, p. 21 прочитати та визначити які речення правдиві, а які ні |
|||||||||
11 |
|
Структура газети Розвиток усного мовлення |
|
|
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Foreign exchange, currency exchange, etc |
Present Simple
|
|
|
Ex. 5, p. 22
|
Ex. 6, 7, p. 22
|
Ex. 8, p. 22 Відкрити дужки, поставити у правильному часі слова
|
|||||||||
12 |
|
Читаючи газету… Розвиток уміння усно продукувати, усно взаємодіяти |
|
|
|
|
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
To draw smb’s attention to, to comment, key note, etc |
Present Simple Passive Voice |
Ex. 6, p. 27
|
Ex. 1, p. 23
|
Ex. 4a, p. 24 |
Ex. 2,3,p. 23 Ex. 4b, p. 24 Ex. 5,6,p. 26 |
Ex. 8, p. 26 прочимтати статтю зукр. Газети та написати резюме до неї |
|||||||||
13 |
|
Пишемо про новини Розвиток умінь писемного продукування |
|
Розповідає про складові газети |
|
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
A quality newspaper, a tabloid, a local paper, etc |
Present / Past Simple Passive Voice |
Ex. 5, p. 29
|
|
Ex. 1a, p. 27 Ex. 2, 3, p. 26-27 |
Ex. 1b, p. 27 Ex. 4, p. 28 |
Ex.6, p. 28 Написати історію до шкільної газети |
|||||||||
14 |
|
Плануємо шкільну газету. Проектна робота Розвиток умінь усного продукування, усної взаємодії |
|
Дискутує про тематику шкільної стінгазети |
|
|
Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети |
The editor-in-chief, a copy editor, an art designer, a photographer, etc. |
Present Simple Passive Voice Past Simple Passive Voice |
|
|
|
Ex. 1, p. 29 Ex. 2, p. 30 |
Ex. 2, p. 30 розробити шкільну газету
|
|||||||||
15 |
|
Повторення граматики. Вдосконалення граматичних навичок |
|
|
|
|
Аргументувати власну думку |
|
ActiveVoice, PassiveVoice |
Ex. 2, p. 31
|
|
|
Ex. 1, p. 31 Ex. 3, p. 31 Ex. 4, p. 32 |
Ex. 5, p. 32 Написати листа другові про газету , яку нещодавно прочитав
|
|||||||||
16 |
|
Контрольна робота по темі: «Mass Media: the Press» |
Повторити вживання Passive Voice та ЛО
|
||||||||||||||||||||
|
|
Тема: «School Life» Шкільне життя |
|||||||||||||||||||||
17 |
|
Моє навчання у школі Введення ЛО |
|
Висловлює власне став-лення до навчання |
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
To get good knowledge, social skills, flexible, sympathetic, to enrich, to get on with smb, etc |
Present Simple Active Voice |
Ex. 4a, p. 35 |
Ex. 4b, p. 35
|
Ex. 2, p. 34 Ex. 3, p. 35
|
Ex. 1, p. 34
|
Ex. 5, p. 36 Заповнити пропуски в реченнях поданими словосполученнями |
|||||||||
18 |
|
Моє навчання у школі Активізація ЛО |
|
Пояснює правила пове-дінки у школі |
|
|
Розповідати про шкільні правила |
As soon as, moreover, also, however, on the one hand, etc |
Linking Words and Phrases |
Ex. 5, p. 36 Ex. 7, p. 37 |
|
|
Ex. 7, p. 37 Ex. 8, p. 37 |
Ex. 9, p. 37 Написати розповідь про речі, які ти любиш робити і не любиш |
|||||||||
19 |
|
Навчання в українській школі Розвиток уміння усно продукувати, усно взаємодіяти |
|
|
|
|
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
A secondary school, a lyceum, a gymnasium, etc |
|
|
Ex. 5a, b, p. 40 |
Ex. 3, 4, p. 39 |
Ex. 1, p. 38 Ex. 2, p. 39 |
Ex. 8, p. 41 Відкрити дужки у правильному часі поставити слова |
|||||||||
20 |
|
Навчання в українській школі Розвиток умінь усного продукування, усної взаємодії |
|
Обговорює шкільні тра-диції |
|
|
Аргументувати власну думку про навчання в українській школі |
|
Present Simple |
|
|
Ex. 6, p. 40 Ex. 5, p. 40 |
Ex. 7, p. 41 |
Повторити утворення Теперішнього неозначеного часу та скласти 4 речення |
|||||||||
21 |
|
Початкова та середня освіта в Україн Вдосконалення навичок усного мовлення та аудіювання |
|
Обговорює шкільні тра-диції |
|
|
Розповідати про початкову та середню освіту в Україні |
Compulsory, free, primary school, the humanities, to apply, et |
Present Simple |
Ex. 3, p. 42 Ex. 4, p. 42 |
|
Ex. 2b, p. 41 |
Ex. 1, p. 41 Ex. 2a, p. 41 Ex. 5, p. 43 |
Ex. 6, p. 43 Написати листа про початкову та середню школу в Україні |
|||||||||
22 |
|
Шкільні предмети . Розвиток навичок усного мовлення, граматичних навичок |
|
|
|
|
Розповідати про школу та шкільні предмети |
Home Economics, ICT, Religious Education, etc |
Present Simple |
Ex. 4, p. 45 |
Ex. 1a,b, p. 44 |
Ex. 1, p. 44 Ex. 3, 4, 5, p. 45 |
|
Ex. 7, p. 46 Описати на вибір класну кімнату в школі (усно) |
|||||||||
23 |
|
Школи у Великій Британії . Вдосконалення граматичних навичок |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
A pre-school education, a nursery school, a preparatory school, etc |
Present Simple |
|
Ex. 1, p. 47 |
|
Ex. 3, 4, p. 4 |
Ex. 6, p. 50 заповнити пропуски в реченнях з тексту |
|||||||||
24 |
|
Школи у Великій Британії Розвиток усного мовлення |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
|
Розповідати про школи у Британіїта України |
|
|
Ex. 6a, b, p. 50 |
|
Ex. 6, p. 49 |
Ex. 5, p. 49 Ex. 8, p. 50 |
Ex. 7, p. 50 Порівняти Українську та Британську освіту (пис.) |
|||||||||
25 |
|
Після уроків Розвиток уміння усно продукувати |
|
|
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
A school bulletin board, a schedule, to require, competitive, et |
Present Simple |
|
Ex. 5a, p. 53 |
Ex. 3, p. 53
|
Ex. 1, 2, p. 51 Ex. 5b, p. 53 |
Ex. 6, p. 53 Заповнити пропуски в тексті |
|||||||||
26 |
|
Школа в новинах Вдосконалення навичок читання |
|
Обговорює доцільність вивчення різних пред-метів |
|
|
Аргументувати власну думку |
A struggle, a standardized test, a reward, an attendance, a pilot program, |
Present Simple, Conjuctions … if …unless |
Ex. 5, p. 55 |
|
Ex. 2, p. 54 Ex. 3, p. 54 |
Ex. 1, p. 54 |
Повторити використання Conjuctions … if …unless, придумати 4 речення |
|||||||||
27 |
|
Школа в новинах Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
Аргументувати власну думку |
|
|
Ex. 6, p. 56 |
|
Ex. 4, p. 55 |
Ex. 7, p. 56 |
Ex. 7, p. 56 Вибрати правильний варіант відповіді |
|||||||||
28 |
|
Плануємо шкільну газету. Проектна робота Розвиток умінь усного продукування, усної взаємоді |
|
|
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
|
Ex. 2, p. 57 |
|
|
Ex. 1, p. 57 |
Ex. 2, p. 57 Написати статтю про школу до шкільної газети |
|||||||||
29 |
|
Повторення граматики. Вдосконалення граматичних навичок |
|
|
|
Аргументує свою думку щодо плати за навчання |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
|
Ex. 2,3 p. 58 |
|
Ex. 4, p. 58 |
Ex. 1, p. 58 Ex. 5, p. 59 |
Ex. 4 p. 58 Робота з текстом |
|||||||||
30 |
|
Контрольна робота по темі: School life |
Ex. 6, p. 59 Описати малюнки (усно) повторити вживання Conjunctions … if …unless,
|
||||||||||||||||||||
|
|
Тема: «Books and writers» Література
|
|||||||||||||||||||||
31 |
|
Оповідання, Введення ЛО |
|
|
|
|
|
digested, a reading habit, et |
|
|
Ex. 2, p. 64 |
|
Ex. 1a, b, pp.62- 63 |
Робота зі словником ст. 64-65 |
|||||||||
32 |
|
Оповідання, оповідання …Активізація ЛО |
|
|
|
|
Розповідати про улюблених авторів та літературних героїв |
To develop artistic taste, to broaden smb’s outlook, to entertain, etc |
|
Ex. 4a,p. 64 |
Ex. 4b, p. 64 |
Ex. 4a, p. 65 |
Ex. 5, p. 65 Ex. 6,7, p. 65 |
Ex. 8, p. 65 Написати розповідь, чому ти любиш читати і який твій улюблений жанр |
|||||||||
33 |
|
Книги сьогодні. Розвиток навичок читання |
|
Обговорення різномаїття літературної спадщини |
|
|
Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги |
A papyrus, bark, to carve, runes, a clay, to scribe, to scroll, a temple, etc |
|
|
|
Ex. 3, 4, p. 67 |
Ex. 1, 2, p. 66 |
Ex. 4, p. 67 Дати відповіді на запитання |
|||||||||
34 |
|
Книги сьогодні. Вдосконалення граматичних навичок |
|
|
|
|
Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги |
|
Futureт Simple Passive Voice |
Ex. 5a, p. 68 Ex. 6, p. 68 |
|
Ex. 3, p. 67 |
Ex. 5b, p. 68 Ex. 7, p. 69 |
Вивчити утворення Future Simple Passive Voice ст. 68, Ex. 8, p. 69 |
|||||||||
35 |
|
Екскурсія у бібліотеку . Вдомсконалення наичок письма та читання |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
Розповідати про сучасну бібліотеку |
To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange |
Past Simple Tense (revision) |
|
Ex. 2a, b, p. 7 |
Ex. 2b, p. 70 Ex. 3,4, pp. 70-71 |
Ex. 1, p. 70 |
Робота зі словником ст. 71 Повторити утворення Future Simple Passive Voice ст. 68, |
|||||||||
36 |
|
Екскурсія у бібліотеку Вдосконалення навичок читання |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
Розповідати про сучасну бібліотеку |
|
Past Simple Past Continuous Tenses |
|
|
|
Ex. 5, 6, p. 72 Ex. 7, p. 73 |
Повторити утворення та вживання часу Past Simple and Past Continuous ст.72 |
|||||||||
37 |
|
Тарас Шевченко Розвиток умінь писемного продукування |
|
|
|
|
Запитувати і надавати інформацію про Тараса Шевченка |
A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery, etc |
|
|
Ex. 2, p. 74 |
Ex. 2, 3, pp.74- 75 |
Ex. 1, p. 74 Ex. 3, p. 7 |
Вміти розповідати про Тараса Шевченка. Робота зі словником с. 74 |
|||||||||
38 |
|
Тарас Шевченко Розвиток уміння усно продукувати |
|
|
|
|
Розповідати про Тараса Шевченка |
|
|
|
Ex. 6, p. 77 |
Ex. 5, p. 75-76 |
Ex. 7, p. 77 |
Ex. 8, p. 77 Розкрити дужки виткористовуючи Past Continuous |
|||||||||
39 |
|
Британські письменники Вдосконаленння лексичнихзнань учнів |
|
|
|
|
Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса |
A lyricist, schooling, to revise, to adopt, etc. |
|
|
Ex. 4a, p. 80 |
Ex. 2, p. 78 |
Ex. 1, p. 78 Ex. 3, p. 7 |
Робота зі словником ст. 78. Знати переклад поезії «My hearts in the highlands» ст. 80 |
|||||||||
40 |
|
Відгук на прочитану книгу Розвиток умінь писемного продукування |
|
|
|
|
Розповідати про прочитану книгу |
Enchanting, to convince, exclusively, perfect, etc |
|
Ex. 4, p. 83 |
Ex. 1a, p. 81 Ex. 1b, p. 81 |
Ex. 2, p. 81 Ex. 3, p. 83 |
Ex. 4b, p. 83 Ex. 5, p. 83 |
Ex. 3, p. 83 написати відгук на прочитану книгу |
|||||||||
41 |
|
Про читачів у новинах Розвиток умінь усного продукування, усної взаємодії |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних |
To survive, phenomenal, long-term a trend, to sponsor, a chairman, to substitute, etc |
as … as/ not as…as |
|
|
Ex. 1, 2, p. 84 Ex. 3, p. 84 |
Ex. 4, p. 85 |
Ex. 2, p. 87 Вивчити правило ст. 85 на вживання структури as … as/ not as…as |
|||||||||
42 |
|
Мої улюблені автори та книги. Проектна робота. |
|
|
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
|
Ex. 2, p. 86 |
|
|
Ex. 1, p. 86 |
Ex. 1, p. 87 Розкрити дужки, використовуючи FutureSimple Passive Voice |
|||||||||
43 |
|
Контрольна робота по темі: : «Books and writers» |
Повторити утворення Future Simple Passive Voice, вивчені лексеми
|
||||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль навичок аудіювання |
Повторити вивчені ЛО та утворення Present Simple, Conjunctions … if …unless
|
||||||||||||||||||||
45 |
|
Контроль навичок говоріння |
Повторити Present Simple Active Voice
|
||||||||||||||||||||
46 |
|
Контроль навичок читання |
Повторити утворення Active Voice, Passive Voice для вивчених часів
|
||||||||||||||||||||
47 |
|
Контроль навичок письма |
Повторити вивчені ЛО та Linking Words and Phrases
|
||||||||||||||||||||
1