Математика 7 клас – 170 годин ( 5 годин на тиждень)
№п/п |
Дата |
Скор. дата |
Кількість годин |
Тема уроку |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
||
І.Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000 (повторення).(13 год.) |
|||||||
1 |
|
|
1 |
Повторення нумерації в межах 1000 |
Розвивати вміння аналізувати, планувати навчальний матеріал, контролювати власні дії.
|
||
2 |
|
|
1 |
Додавання в межах 1000, коли сума одиниць одного з розрядів ≥ 10. Назви компонентів і результати дії додавання. |
|||
3 |
|
|
1 |
Віднімання в межах 1000, коли одиниці зменшуваного дорівнюють 0 або число їх менше ніж у від’ємнику. назва компонентів. перевірка віднімання додаванням. |
|||
4 |
|
|
1 |
Додавання в межах 1000, коли сума одиниць кількох розрядів ≥ 10. Перевірка додавання відніманням |
|||
5 |
|
|
1 |
Віднімання в межах 1000, коли доводиться позичати сотню (десятки зменшуваного дорівнюють нулю або їх менше, ніж у від’ємнику). |
|||
6 |
|
|
1 |
Віднімання, коли доводиться позичати і десяток і сотню (зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть в середині його). |
|||
7 |
|
|
1 |
Знаходження невідомого доданка |
|||
8 |
|
|
1 |
Знаходження невідомого доданка |
|||
9 |
|
|
1 |
Знаходження невідомого зменшуваного |
|||
10 |
|
|
1 |
Знаходження невідомого зменшуваного |
|||
11 |
|
|
1 |
Знаходження невідомого від’ємника |
|||
12 |
|
|
1 |
Знаходження невідомого від’ємника |
|||
13 |
|
|
1 |
Додавання та віднімання в межах 1000 |
|||
ІІ. Усна і письмова нумерація в межах 10000 (7 год.) |
|||||||
14 |
|
|
1 |
Нумерація в межах 10000. Розрядна таблиця. Утворення, запис і читання чисел в межах 10000. |
Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, знаходити причинно-наслідкові зв’язки. Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя
|
||
15 |
|
|
1 |
Порівняння розрядних одиниць із однаковою цифрою (2-20-200-20000) Порівняння чисел. |
|||
16 |
|
|
1 |
Десятковий склад чисел. Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень, тисяч в числі. |
|||
17 |
|
|
1 |
Парні і непарні числа |
|||
18 |
|
|
1 |
Правила заокруглення чисел до круглих десятків. |
|||
19 |
|
|
1 |
Правила заокруглення чисел до круглих десятків. |
|||
20 |
|
|
1 |
Правила заокруглення чисел до круглих сотень. |
|||
21 |
|
|
1 |
Римська нумерація І-ХХ. |
|||
ІІІ. Додавання та віднімання без переходу і з переходом через розряд. (12 год.) |
|||||||
22 |
|
|
1 |
Додавання багатоцифрових чисел без переходу через розряд. назви компонентів і результату дії додавання. |
Розвивати вміння аналізувати, доводити, діяти за аналогією. Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.
|
||
23 |
|
|
1 |
Додавання багатоцифрових чисел з переходом через розряд. назва компонентів і результату дії додавання. |
|||
24 |
|
|
1 |
Знаходження суми трьох доданків. переставний закон додавання. |
|||
25 |
|
|
1 |
Віднімання без переходу через розряд. назва компонентів і результату дії віднімання. |
|||
26 |
|
|
1 |
Віднімання з переходом через розряд в одному випадку. Назва компонентів і результату дії віднімання |
|||
27 |
|
|
1 |
Віднімання з переходом через розряд у кількох випадках. |
|||
28 |
|
|
1 |
Віднімання, коли у зменшуваному є один або кілька нулів і стоять вони на різних місцях. |
|||
29 |
|
|
1 |
Знаходження невідомого доданка |
|||
30 |
|
|
1 |
Знаходження невідомого доданка |
|||
31 |
|
|
1 |
Перевірка додавання відніманням.
|
|||
32 |
|
|
1 |
Знаходження невідомого зменшуваного. |
|||
33 |
|
|
1 |
Знаходження невідомого від’ємника |
|||
IV. Множення в межах 1000. (8 год.) |
|||||||
34 |
|
|
1 |
Множення двоцифрового числа на одноцифрове. Назва компонентів |
Розвивати вміння аналізувати, порівнювати навчальний матеріал. Розвивати регулюючи та контролюючи функції мовлення.
|
||
35 |
|
|
1 |
Множення одноцифрових і двоцифрових чисел на одиницю з нулями і навпаки. |
|||
36 |
|
|
1 |
Множення круглих десятків і сотень на одноцифрове число. Множення трицифрових чисел, що закінчуються нулем, на одноцифрове. |
|||
37 |
|
|
1 |
Множення трицифрових чисел на одноцифрове без переходу через розряд. |
|||
38 |
|
|
1 |
Множення трицифрових чисел на одноцифрове з переходом через розряд в одному випадку. |
|||
39 |
|
|
1 |
Множення з переходом через розряд у двох випадках. |
|||
40 |
|
|
1 |
Множення з переходом через розряд, коли у середині множеного є нуль. |
|||
41 |
|
|
1 |
Систематизація і закріплення знань |
|||
V. Множення в межах 10000. (7 год.) |
|||||||
42 |
|
|
1 |
Множення на одноцифрове число без переходу через розряд із переходом в одному випадку. Назва компонентів. |
Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань. Розвивати вміння працювати з коментуванням власних дій.
|
||
43 |
|
|
1 |
Множення на одноцифрове число з переходом через розряд у кількох випадках. Переставний закон множення. |
|||
44 |
|
|
1 |
Множення на одноцифрове число з переходом через розряд у кількох випадках. Переставний закон множення. |
|||
45 |
|
|
1 |
Множення на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд, коли в середині множеного є нулі. |
|||
46 |
|
|
1 |
Множення на одноцифрове число, коли нулі стоять в кінці множеного. Порядок дій. Круглі дужки. |
|||
47 |
|
|
1 |
Множення на одиницю з нулями. |
|||
48 |
|
|
1 |
Систематизація і закріплення знань. |
|||
VI. Ділення на одноцифрове число в межах 1000.(9 год.) |
|||||||
49 |
|
|
1 |
Ділення круглих сотень та трицифрових чисел,що закінчуються нулем на одноцифрове число. |
Розвивати вміння самостійно застосовувати правила ділення чисел. Розвивати вміння діяти за аналогією.
|
||
50 |
|
|
1 |
Ділення на одноцифрове число, коли одиниці кожного розряду діленого діляться на дільник без остачі. Назва компонентів. |
|||
51 |
|
|
1 |
Ділення, коли при діленні десятків залишається остача, яку потрібно розробляти в одиниці. Перевірка ділення множенням. |
|||
52 |
|
|
1 |
Ділення, коли залишаються сотні, які потрібно роздробити у десятки. |
|||
53 |
|
|
1 |
Ділення, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздробляти і сотні, і десятки. |
|||
54 |
|
|
1 |
Ділення, коли число сотень менше від дільника. |
|||
55 |
|
|
1 |
Ділення, коли всередині або в кінці частки одержуємо нуль. |
|||
56 |
|
|
1 |
Перевірка дії множення. |
|||
57 |
|
|
1 |
Кратне порівняння чисел |
|||
VII. Ділення в межах 10000. (8 год.) |
|||||||
58 |
|
|
1 |
Ділення на одноцифрове число, коли всі розряди діленого діляться на дільник без остачі. |
Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями. Розвивати прийоми розумової діяльності. Розвивати вміння узагальнювати, доводити |
||
59 |
|
|
1 |
Ділення на одноцифрове число, коли один з розрядів не ділиться без остачі, а в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому. Перевірка ділення. |
|||
60 |
|
|
1 |
Ділення на одноцифрове число, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздроблювати тисячі, сотні, десятки і в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому. |
|||
61 |
|
|
1 |
Ділення на одноцифрове число, коли одиниці тисяч не діляться на дільник, і в частці одержуємо на одну цифру менше, ніж у діленому. |
|||
62 |
|
|
1 |
Ділення на одноцифрове число, коли не всі розряди діляться на дільник, і в частці замість деяких розрядів одержуємо нулі. |
|||
63 |
|
|
1 |
Ділення на одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів. |
|||
64 |
|
|
1 |
Ділення на одноцифрове число (всі випадки). Перевірка дією множення |
|||
65 |
|
|
1 |
Ділення на одиницю з нулями. |
|||
VIII. Геометричний матеріал (16 год.) |
|||||||
66 |
|
|
1 |
Види ліній: прямі, криві, ламані. |
Розвивати просторові уявлення. Формувати та розвивати прийоми розумової діяльності. Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя. Розвивати моторику, збагачувати словник.
|
||
67 |
|
|
1 |
Відрізок. Побудова відрізків |
|||
68 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання відрізків |
|||
69 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання відрізків |
|||
70 |
|
|
1 |
Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок. |
|||
71 |
|
|
1 |
Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок. |
|||
72 |
|
|
1 |
Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки. |
|||
73 |
|
|
1 |
Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки. |
|||
74 |
|
|
1 |
Мірило. |
|||
75 |
|
|
1 |
Напрямки прямих ліній: вертикальний, горизонтальний, похилий. |
|||
76 |
|
|
1 |
Взаємно перпендикулярні прямі. Побудова їх. |
|||
77 |
|
|
1 |
Взаємно перпендикулярні прямі. Побудова їх. |
|||
78 |
|
|
1 |
Паралельні лінії. Побудова паралельних ліній. |
|||
79 |
|
|
1 |
Паралельні лінії. Побудова паралельних ліній. |
|||
80 |
|
|
1 |
Систематизація та узагальнення знань. |
|||
81 |
|
|
1 |
Систематизація та узагальнення знань. |
|||
IX. Іменовані числа. Роздроблення та перетворення іменованих чисел.(8год.) |
|||||||
82 |
|
|
1 |
Прості та складені іменовані числа |
Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії. Розвивати вміння доводити, діяти за аналогією.
|
||
83 |
|
|
1 |
Роздроблення простих іменованих чисел. Роздроблення складених іменованих чисел. |
|||
84 |
|
|
1 |
Роздроблення простих іменованих чисел. Роздроблення складених іменованих чисел. |
|||
85 |
|
|
1 |
Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить просте іменоване число. |
|||
86 |
|
|
1 |
Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить просте іменоване число. |
|||
87 |
|
|
1 |
Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число. |
|||
88 |
|
|
1 |
Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число. |
|||
89 |
|
|
1 |
Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число. |
|||
X. Додавання та віднімання простих та складених іменованих чисел.( 11 год.) |
|||||||
90 |
|
|
1 |
Додавання простих та складених іменованих чисел без перетворення. |
Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії. Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя.
|
||
91 |
|
|
1 |
Додавання простих та складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням |
|||
92 |
|
|
1 |
Додавання простих та складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням |
|||
93 |
|
|
1 |
Додавання простих та складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням |
|||
94 |
|
|
1 |
Віднімання простих та складених іменованих чисел без роздроблення. |
|||
95 |
|
|
1 |
Віднімання простих та складених іменованих чисел з роздробленням. |
|||
96 |
|
|
1 |
Віднімання простих та складених іменованих чисел з роздробленням. |
|||
97 |
|
|
1 |
Віднімання простих та складених іменованих чисел з роздробленням. |
|||
98 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання іменованих чисел ( всі випадки). |
|||
99 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання іменованих чисел ( всі випадки). |
|||
100 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання іменованих чисел ( всі випадки). |
|||
XI.Множення та ділення іменованих чисел.(16 год.) |
|||||||
101 |
|
|
1 |
Множення простих іменованих і складених чисел без перетворення |
Формуються та розвиваються вміння самостійно виконувати завдання. Розвивати вміння доводити розпочату справу до завершення. |
||
102 |
|
|
1 |
Множення простих іменованих і складених чисел без перетворення |
|||
103 |
|
|
1 |
Множення простих і складених іменованих чисел з перетворенням. |
|||
104 |
|
|
1 |
Множення простих і складених іменованих чисел з перетворенням. |
|||
105 |
|
|
1 |
Множення простих і складених іменованих чисел з перетворенням. |
|||
106 |
|
|
1 |
Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
|||
107 |
|
|
1 |
Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
|||
108 |
|
|
1 |
Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням. |
|||
109 |
|
|
1 |
Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням. |
|||
110 |
|
|
1 |
Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням. |
|||
111 |
|
|
1 |
Швидкість. Час. Відстань. |
|||
112 |
|
|
1 |
Швидкість. Час. Відстань. |
|||
113 |
|
|
1 |
Швидкість. Час. Відстань. |
|||
114 |
|
|
1 |
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
|||
115 |
|
|
1 |
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
|||
116 |
|
|
1 |
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
|||
XII. Звичайні дроби.( 11 год.) |
|||||||
117 |
|
|
1 |
Утворення, читання і запис звичайних дробів. Чисельник і знаменник дробу. |
Розвивати вміння узагальнювати, доводити, діяти за аналогією. Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання.
|
||
118 |
|
|
1 |
Правильні і неправильні дроби. |
|||
119 |
|
|
1 |
Мішані числа. |
|||
120 |
|
|
1 |
Перетворення цілого числа у неправильний дріб. |
|||
121 |
|
|
1 |
Перетворення мішаного числа у неправильний дріб. |
|||
122 |
|
|
1 |
Порівняння дробів. |
|||
123 |
|
|
1 |
Порівняння мішаних чисел. |
|||
124 |
|
|
1 |
Основна властивість дробу |
|||
125 |
|
|
1 |
Скорочення дробів. |
|||
126 |
|
|
1 |
Виключення цілого числа з неправильного дробу. |
|||
127 |
|
|
1 |
Систематизація і закріплення знань. |
|||
XIII. Додавання та віднімання звичайних дробів. ( 8 год.) |
|||||||
128 |
|
|
1 |
Додавання дробів з однаковими знаменниками. |
Розвивати просторові уявлення, просторову орієнтацію. Розвивати прийоми розумової діяльності. Розвивати вміння працювати за разком, вказівками вчителя. Розвивати моторику, збагачувати словник.
|
||
129 |
|
|
1 |
Назва компонентів і результату дії додавання. |
|||
130 |
|
|
1 |
Додавання мішаних чисел. Віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
|||
131 |
|
|
1 |
Назва компонентів і результату дії віднімання. |
|||
132 |
|
|
1 |
Віднімання дробу від 1. |
|||
133 |
|
|
1 |
Віднімання дробу від цілого числа |
|||
134 |
|
|
1 |
Віднімання від мішаних чисел дробового числа. |
|||
135 |
|
|
1 |
Віднімання мішаних чисел. Знаходження однієї частини від числа. |
|||
XIV. Повторення вивченого за рік. (17 год.) |
|||||||
136 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення) |
Розвивати вміння узагальнювати, доводити, діяти за аналогією. Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання.
|
||
137 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення) |
|||
138 |
|
|
1 |
Множення та ділення в межах 10000 (повторення). |
|||
139 |
|
|
1 |
Множення та ділення в межах 10000 (повторення). |
|||
140 |
|
|
1 |
Множення та ділення в межах 10000 (повторення). |
|||
141 |
|
|
1 |
Множення та ділення в межах 10000 (повторення). |
|||
142 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення). |
|||
143 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення). |
|||
144 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення) |
|||
145 |
|
|
1 |
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
|||
146 |
|
|
1 |
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
|||
147 |
|
|
1 |
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
|||
148 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел. |
|||
149 |
|
|
1 |
Додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел. |
|||
150 |
|
|
1 |
Знаходження однієї та кількох частин від числа |
|||
151 |
|
|
1 |
Систематизація та узагальнення знань. |
|||
152 |
|
|
1 |
Систематизація та узагальнення знань. |
|||
XV. Геометричний матеріал. (19 год.) |
|||||||
153 |
|
|
1 |
Види трикутників за сторонами. |
Розвивати просторові уявлення, просторову орієнтації. Розвивати прийоми розумової діяльності. Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя. Розвивати моторику, збагачувати словник |
||
154 |
|
|
1 |
Побудова трикутників за заданою довжиною сторін. |
|||
155 |
|
|
1 |
Периметр трикутника. Практичне обчислення периметра трикутника. |
|||
156 |
|
|
1 |
Периметр прямокутника. Практичне обчислення периметра прямокутника. |
|||
157 |
|
|
1 |
Периметр квадрата. Практичне обчислення периметра квадрата. |
|||
158 |
|
|
1 |
Трикутник. Основа, Бічні сторони, вершина. Позначення трикутників |
|||
159 |
|
|
1 |
Види трикутників за величиною кутів. |
|||
160 |
|
|
1 |
Висота трикутника. |
|||
161 |
|
|
1 |
Чотирикутники. Види чотирикутників. Периметр чотирикутника. |
|||
162 |
|
|
1 |
Шестикутник. Побудова правильного шестикутника. Периметр шестикутника. |
|||
163 |
|
|
1 |
Коло. Круг. Центр, радіус, діаметр. Коло. Круг. Хорди. Дуга. |
|||
164 |
|
|
1 |
Порівняння кругів шляхом накладання, за довжиною радіусів, діаметрів. Залежність величини круга від величини радіуса, діаметра. |
|||
165 |
|
|
1 |
Систематизація знань з геометрії за рік. |
|||
166 |
|
|
1 |
Систематизація знань з геометрії за рік. |
|||
167 |
|
|
1 |
Систематизація знань з геометрії за рік. |
|||
168 |
|
|
1 |
Систематизація знань з геометрії за рік. |
|||
169 |
|
|
1 |
Систематизація знань з геометрії за рік. |
|||
170 |
|
|
1 |
Систематизація знань з геометрії за рік. |
|||
Орієнтовні навчальні досягнення учнів на кінець року:
Орієнтовні показники стану сформованості життєвої компетентності учнів на кінець року: