Календарне планування для 7 класу інклюзія 4 год.

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з математики для учнів 7 класів з особливими освітніми потребами ( 4год. на тиждень)
Перегляд файлу

Математика 7 клас – 140 годин ( 4 годин на тиждень)

№п/п

Дата

Скор. дата

Кількість годин

Тема уроку

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

І.Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000 (повторення).(10 год.)

1

 

 

1

Повторення нумерації в межах 1000

Розвивати вміння аналізувати, планувати навчальний матеріал, контролювати власні дії.

 

2

 

 

1

Додавання в межах 1000, коли сума одиниць одного з розрядів ≥ 10. Назви компонентів і результати дії додавання.

3

 

 

1

Віднімання в межах 1000, коли одиниці зменшуваного дорівнюють 0 або число їх менше ніж у від’ємнику. назва компонентів. перевірка віднімання додаванням.

4

 

 

1

Додавання в межах 1000, коли сума одиниць кількох розрядів ≥ 10. Перевірка додавання відніманням

5

 

 

1

Віднімання в межах 1000, коли доводиться позичати сотню (десятки зменшуваного дорівнюють нулю або їх менше, ніж у від’ємнику).

6

 

 

1

Віднімання, коли доводиться позичати і десяток і сотню (зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть в середині його).

7

 

 

1

Знаходження невідомого доданка

8

 

 

1

Знаходження невідомого зменшуваного

9

 

 

1

Знаходження невідомого від’ємника

10

 

 

1

Додавання та віднімання в межах 1000

ІІ. Усна і письмова нумерація в межах 10000 (7 год.)

11

 

 

1

Нумерація в межах 10000. Розрядна таблиця. Утворення, запис і читання чисел в межах 10000.

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, знаходити причинно-наслідкові зв’язки.

Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя

 

12

 

 

1

Порівняння розрядних одиниць із однаковою цифрою (2-20-200-20000)

Порівняння чисел.

13

 

 

1

Десятковий склад чисел.

Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень, тисяч в числі.

14

 

 

1

Парні і непарні числа

15

 

 

1

Правила заокруглення чисел до круглих десятків.

16

 

 

1

Правила заокруглення чисел до круглих сотень.

17

 

 

1

Римська нумерація І-ХХ.

ІІІ. Додавання та віднімання без переходу і з переходом через розряд. (10 год.)

18

 

 

1

Додавання багатоцифрових чисел без переходу через розряд. назви компонентів і результату дії додавання.

Розвивати вміння аналізувати, доводити, діяти за аналогією.

Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.

 

19

 

 

1

 Знаходження суми трьох доданків. переставний закон додавання.

20

 

 

1

Віднімання без переходу  через розряд. назва компонентів і результату дії віднімання.

21

 

 

1

Віднімання з переходом через розряд в одному випадку. Назва компонентів і результату дії віднімання

22

 

 

1

Віднімання з переходом через розряд у кількох випадках.

23

 

 

1

Віднімання, коли у зменшуваному є один або кілька нулів і стоять вони на різних місцях.

24

 

 

1

Знаходження невідомого доданка

25

 

 

1

Перевірка додавання відніманням.

 

26

 

 

1

Знаходження невідомого зменшуваного.

27

 

 

1

Знаходження невідомого від’ємника

IV. Множення в межах 1000. (8 год.)

28

 

 

1

Множення двоцифрового числа на одноцифрове. Назва компонентів

Розвивати вміння аналізувати, порівнювати навчальний матеріал.

Розвивати регулюючи та контролюючи функції мовлення.

 

29

 

 

1

Множення одноцифрових і двоцифрових чисел на одиницю з нулями і навпаки.

30

 

 

1

Множення круглих десятків і сотень на одноцифрове число. Множення трицифрових чисел, що закінчуються нулем, на одноцифрове.

31

 

 

1

Множення трицифрових чисел на одноцифрове без переходу через розряд.

32

 

 

1

 Множення трицифрових чисел на одноцифрове з переходом через розряд в одному випадку.

33

 

 

1

Множення з переходом через розряд у двох випадках.

34

 

 

1

Множення з переходом через розряд, коли у середині множеного є нуль.

35

 

 

1

Систематизація і закріплення знань

V. Множення в межах 10000. (6 год.)

36

 

 

1

Множення на одноцифрове число без переходу через розряд із переходом в одному випадку. Назва компонентів.

Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.

Розвивати вміння працювати з коментуванням власних дій.

 

37

 

 

1

Множення на одноцифрове число з переходом через розряд у кількох випадках. Переставний закон множення.

38

 

 

1

Множення на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд, коли в середині множеного є нулі.

39

 

 

1

Множення на одноцифрове число, коли нулі стоять в кінці множеного.

Порядок дій. Круглі дужки.

40

 

 

1

Множення на одиницю з нулями.

41

 

 

1

Систематизація і закріплення знань.

VI. Ділення на одноцифрове число в межах 1000.(9 год.)

42

 

 

1

Ділення круглих сотень та трицифрових чисел,що закінчуються нулем на одноцифрове число.

Розвивати вміння самостійно застосовувати правила ділення чисел.

Розвивати вміння діяти за аналогією.

 

 

43

 

 

1

Ділення на одноцифрове число, коли одиниці кожного розряду діленого діляться на дільник без остачі. Назва компонентів.

44

 

 

1

Ділення, коли при діленні десятків залишається остача, яку потрібно розробляти в одиниці. Перевірка ділення множенням.

45

 

 

1

Ділення, коли залишаються сотні, які потрібно роздробити у десятки.

46

 

 

1

Ділення, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздробляти і сотні, і десятки.

47

 

 

1

Ділення, коли число сотень менше від дільника.

48

 

 

1

Ділення, коли всередині або в кінці частки одержуємо нуль.

49

 

 

1

Перевірка дії множення.

50

 

 

1

Кратне порівняння чисел

VII. Ділення в межах 10000. (8 год.)

51

 

 

1

Ділення на одноцифрове число, коли всі розряди діленого діляться на дільник без остачі.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями.

Розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння узагальнювати, доводити

52

 

 

1

Ділення на одноцифрове число, коли один з розрядів не ділиться без остачі, а в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому. Перевірка ділення.

53

 

 

1

Ділення на одноцифрове число, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздроблювати тисячі, сотні, десятки і в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому.

54

 

 

1

Ділення на одноцифрове число, коли одиниці тисяч не діляться на дільник, і в частці одержуємо на одну цифру менше, ніж у діленому.

55

 

 

1

Ділення на одноцифрове число, коли не всі розряди діляться на дільник, і в частці замість деяких розрядів одержуємо нулі.

56

 

 

1

Ділення на одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів.

57

 

 

1

Ділення на одноцифрове число (всі випадки). Перевірка дією множення

58

 

 

1

Ділення на одиницю з нулями.

VIII. Геометричний матеріал (16 год.)

59

 

 

1

Види ліній: прямі, криві, ламані.

Розвивати просторові уявлення. Формувати та розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя.

Розвивати моторику, збагачувати словник.

 

 

60

 

 

1

Відрізок. Побудова відрізків

61

 

 

1

Додавання і віднімання відрізків

62

 

 

1

Додавання і віднімання відрізків

63

 

 

1

Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок.

64

 

 

1

Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок.

65

 

 

1

Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки.

66

 

 

1

Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки.

67

 

 

1

Мірило.

68

 

 

1

Напрямки прямих ліній: вертикальний, горизонтальний, похилий.

69

 

 

1

Взаємно перпендикулярні прямі. Побудова їх.

70

 

 

1

Взаємно перпендикулярні прямі. Побудова їх.

71

 

 

1

Паралельні лінії. Побудова паралельних ліній.

72

 

 

1

Паралельні лінії. Побудова паралельних ліній.

73

 

 

1

Систематизація та узагальнення знань.

74

 

 

1

Систематизація та узагальнення знань.

IX. Іменовані числа. Роздроблення та перетворення іменованих чисел.(7год.)

75

 

 

1

Прості та складені іменовані числа

Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії.

Розвивати вміння доводити, діяти за аналогією.

 

76

 

 

1

Роздроблення простих іменованих чисел. Роздроблення складених іменованих чисел.

77

 

 

1

Роздроблення простих іменованих чисел. Роздроблення складених іменованих чисел.

78

 

 

1

Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить просте іменоване число.

79

 

 

1

Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить просте іменоване число.

80

 

 

1

Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число.

81

 

 

1

Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число.

X. Додавання та віднімання простих та складених іменованих чисел.( 9 год.)

82

 

 

1

Додавання простих та складених іменованих чисел без перетворення.

Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії.

Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя.

 

83

 

 

1

Додавання простих та складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням

84

 

 

1

Додавання простих та складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням

85

 

 

1

Додавання простих та складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням

86

 

 

1

Віднімання простих та складених іменованих чисел без роздроблення.

87

 

 

1

Віднімання простих та складених іменованих чисел з роздробленням.

88

 

 

1

Віднімання простих та складених іменованих чисел з роздробленням.

89

 

 

1

Додавання і віднімання  іменованих чисел ( всі випадки).

90

 

 

1

Додавання і віднімання  іменованих чисел ( всі випадки).

XI.Множення та ділення іменованих чисел.(8 год.)

91

 

 

1

Множення простих і складених іменованих чисел з перетворенням.

 

92

 

 

1

Множення простих і складених іменованих чисел з перетворенням.

93

 

 

1

Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням

94

 

 

1

Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням

95

 

 

1

Швидкість. Час. Відстань.

96

 

 

1

Швидкість. Час. Відстань.

97

 

 

1

Множення та ділення простих і складених іменованих чисел.

98

 

 

1

Множення та ділення простих і складених іменованих чисел.

XII. Звичайні дроби.( 11 год.)

99

 

 

1

Утворення, читання і запис звичайних дробів. Чисельник і знаменник дробу.

Розвивати вміння узагальнювати, доводити, діяти за аналогією.

Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання.

 

100

 

 

1

Правильні і неправильні дроби.

101

 

 

1

Мішані числа.

102

 

 

1

Перетворення цілого числа у неправильний дріб.

103

 

 

1

Перетворення мішаного числа у неправильний дріб.

104

 

 

1

Порівняння дробів.

105

 

 

1

Порівняння мішаних чисел.

106

 

 

1

Основна властивість дробу

107

 

 

1

Скорочення дробів.

108

 

 

1

Виключення цілого числа з неправильного дробу.

109

 

 

1

Систематизація і закріплення знань.

XIII. Додавання та віднімання звичайних дробів. ( 8 год.)

110

 

 

1

Додавання дробів з однаковими знаменниками.

Розвивати просторові уявлення, просторову орієнтацію.

Розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння працювати за разком, вказівками вчителя.

Розвивати моторику, збагачувати словник.

 

 

111

 

 

1

Назва компонентів і результату дії додавання.

112

 

 

1

Додавання мішаних чисел.

Віднімання дробів з однаковими знаменниками.

113

 

 

1

Назва компонентів і результату дії віднімання.

114

 

 

1

Віднімання дробу від 1.

115

 

 

1

Віднімання дробу від цілого числа

116

 

 

1

Віднімання від мішаних чисел дробового числа.

117

 

 

1

Віднімання мішаних чисел.

Знаходження однієї частини від числа.

XIV. Повторення вивченого за рік. (8 год.)

118

 

 

1

Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення)

Розвивати вміння узагальнювати, доводити, діяти за аналогією.

Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання.

 

119

 

 

1

Множення та ділення в межах 10000 (повторення).

120

 

 

1

Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення)

121

 

 

1

Множення та ділення простих і складених іменованих чисел.

122

 

 

1

Додавання і віднімання звичайних дробів  і мішаних чисел.

123

 

 

1

Знаходження однієї та кількох частин від числа

124

 

 

1

Систематизація та узагальнення знань.

125

 

 

1

Систематизація та узагальнення знань.

XV. Геометричний матеріал. (15 год.)

126

 

 

1

Види трикутників за сторонами.

Розвивати просторові уявлення, просторову орієнтації.

Розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя.

Розвивати моторику, збагачувати словник

127

 

 

1

Побудова трикутників за заданою довжиною сторін.

128

 

 

1

Периметр трикутника. Практичне обчислення периметра трикутника.

129

 

 

1

Периметр прямокутника.

Практичне обчислення периметра прямокутника.

130

 

 

1

Периметр квадрата.

Практичне обчислення периметра квадрата.

131

 

 

1

Трикутник. Основа, Бічні сторони, вершина. Позначення трикутників

132

 

 

1

Види трикутників за величиною кутів.

133

 

 

1

Висота трикутника.

134

 

 

1

Чотирикутники.

Види чотирикутників. Периметр чотирикутника.

135

 

 

1

Шестикутник. Побудова правильного шестикутника. Периметр шестикутника.

136

 

 

1

Коло. Круг. Центр, радіус, діаметр.

Коло. Круг. Хорди. Дуга.

137

 

 

1

Порівняння кругів шляхом накладання, за довжиною радіусів, діаметрів.

Залежність величини круга від величини радіуса, діаметра.

138

 

 

1

Систематизація знань з геометрії за рік.

139

 

 

1

Систематизація знань з геометрії за рік.

140

 

 

1

Систематизація знань з геометрії за рік.

 

Орієнтовні навчальні досягнення учнів на кінець року:

  •                  вміють читати, записувати й порівнювати числа в межах 10000;
  •                  вміють письмово додавати, віднімати, множити та ділити на одноцифрове число в межах 10000;
  •                  вміють письмово додавати, віднімати, множити та ділити на одноцифрове число прості та складені іменовані числа виражені мірами вартості, довжини, маси;
  •                  виконують перетворювання й порівняння звичайних дробів;
  •                  вміють письмово додавати та віднімати дроби з однаковими знаменниками, віднімати дріб від 1, цілого числа, знаходити одну та кілька частин від числа;
  •                  розв’язують прості  та складені арифметичні задачі;
  •                  практично користуються мірилом 2:1, 10:1, 100:1;
  •                  креслять перпендикулярні, паралельні прямі;
  •                  вміють знаходити периметр трикутника, прямокутника, квадрата;
  •                  вміють користуватися рівнем, виском.

 

Орієнтовні показники стану сформованості життєвої компетентності учнів на кінець року:

  •                  здатність розуміти роль математики у пізнанні дійсності;
  •                  здатність користуватися математичною термінологією;
  •                  здатність усвідомлено користуватися обчислювальними прийомами і  виконувати арифметичні дії додавання, віднімання, множення, ділення 10000;
  •                  здатність застосовувати обчислювальні навички та досвід вимірювання величин у практичних ситуаціях;
  •                  здатність розв’язувати прості  та складені арифметичні задачі;
  •                  здатність орієнтуватися у просторі та на площині.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 7 клас, Планування
Інкл
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку