3 клас
119 годин
1-варіант
І семестр – 53 години (3 години на тиждень);
ІІ семестр – 60 годин (4 години на тиждень)
2-варіант
3,5 години на тиждень, з них(0,5+0,5)один раз на два тижні УРЗМ
ІІ семестр (випало 08.03.19; 29.04.19;09.05.19) |
|
|
|||
|
№ |
Тема уроку |
Вправи |
Дата |
Примі-тки |
Тема 5: Будова слова (13 годин- продовження)
|
54 |
Інструктаж з БЖД на початок ІІ семестру. Урок розвитку зв`язного мовлення №9. Редагування текстів |
|
14.01 |
|
|
55 |
Префікси, співзвучні з прийменниками (спостереження за звучанням і написанням). |
215-219 |
15.01 |
|
|
56 |
Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами. Спостереження за збігом однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня |
220-224 |
17.01 |
|
|
57 |
Практичне ознайомлення з написанням префіксів з- (с-). |
225-228 |
18.01 |
|
|
58 |
Збіг однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня. Закріплення вивченого матеріалу |
229-232 |
22.01 |
|
|
59 |
Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. |
233-236 |
24.01 |
|
|
60 |
Перенос слів із префіксами. |
237-240 |
25.01 |
|
|
61 |
Урок розвитку зв`язного мовлення №10. Як писати листи. |
|
28.01 |
|
|
62 |
|
29.01 |
|
|
|
63 |
Аналіз контрольної роботи. Суфікс. Спостереження за роллю суфіксів на прикладі спільнокореневих слів, які належать до тієї самої частини мови. |
241-245 |
31.01 |
|
|
64 |
Творення слів з найуживанішими суфіксами, введення їх у речення, текст. Закріплення знань про роль суфіксів у словах |
246-250 |
01.02 |
|
|
65 |
Розбір слів за будовою. |
251-255 |
05.02 |
|
|
66 |
Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
256-258 |
07.02 |
|
Тема 6: Частини мови (5 годин) |
|||||
|
67 |
259-262 |
08.02 |
|
|
|
68 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №11. Письмовий переказ тексту за складеним планом. |
|
11.02 |
|
|
69 |
Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови. |
263-266 |
12.02 |
|
|
70 |
Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. Вимова і написання слова дециметр. |
267-275 |
14.02 |
|
|
71 |
Закріплення вмінь розрізняти частини мови. Складання колективної розповіді за малюнком. |
272-275 |
15.02 |
|
Тема 7: Іменник (14 годин) |
|
|
|||
|
72 |
Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот та неістот . Вимова і написання слова фермер |
276-279
|
19.02 |
|
|
73 |
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках. |
284-293 |
21.02 |
|
|
74 |
Поняття предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників". Поняття предметності на прикладах іменників, що означають дію. Вимова і написання слова електрика |
294-303 |
22.02 |
|
|
75 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №12. Складання казки за уявою на тему «Як подорожує краплинка води» |
|
25.02 |
|
|
76 |
Комбінована робота №7: Диктант з тестовими завданнями з мовної теми, не пов`язаними за змістом тексту. |
|
26.02 |
|
|
77 |
Аналіз перевірної роботи. Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Приналежність слова до одного з родів. Вимова і написання слова колектив. |
304-307 |
28.02 |
|
|
78
|
Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників. Вимова і написання слова хвилина. |
308-312 |
01.03 |
|
|
79 |
Змінювання іменників за числами (однина і множина). Вимова і написання слова черешня. |
313-317
|
05.03 |
|
|
80 |
Іменники, що вживаються лише в однині або лише у множині. Вправи на змінювання іменників за числами. Складання усної розповіді за фотоілюстрацією. |
318-321
|
07.03 |
|
|
81 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №13. Письмове висловлювання про ситуації з життя класу. |
|
11.03 |
|
|
82 |
Змінювання іменників за відмінками. Форма слова. Побудова речень |
322-325 |
12.03 |
|
|
83 |
Зв’язок іменника з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та прийменників. Розбір іменника як частини мови. Вимова і написання слова комбайн. |
326-330 |
14.03 |
|
|
84 |
Контрольна робота №8: Перевірка мовних знань і вмінь. |
|
15.03 |
|
|
85 |
Аналіз перевірної роботи. Узагальнення за темою «Іменник» |
|
19.03 |
|
Тема 8: Прикметник (11 годин) |
|
|
|||
|
86 |
Загальне поняття про прикметник. Значення прикметників у мовленні. |
331- 335
|
21.03 |
|
|
87 |
Зв’язок прикметників з іменниками. Вимова і написання слова айстра. |
336 -345 |
22.03 |
|
|
88 |
Урок розвитку зв`язного мовлення №14. Твір — опис людини з використанням порівнянь . |
|
01.04 |
|
|
89 |
Змінювання прикметників за числами і за питаннями у сполученні з іменниками. Складання усної розповіді. |
346-350 |
02.04 |
|
|
90 |
Узгодження прикметника з іменниками у різних формах і за запитаннями |
351-355 |
04.04 |
|
|
91 |
Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками. Родові закінчення прикметників. |
356-359 |
05.04 |
|
|
92 |
Визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Використання їх у зв’язних висловлюваннях. |
360-364 |
09.04 |
|
|
93 |
Розбір прикметника як частини мови. |
365-368 |
11.04 |
|
|
94 |
Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Спостереження за вживанням прикметників у загадках. |
369-378 |
12.04 |
|
|
95 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №15. Складання тексту-міркування «Чому ластівки відлітають першими» |
|
15.04 |
|
|
96 |
Контрольна робота №9: Диктант з тестовими завданнями з мовної теми, не пов`язаними за змістом тексту. |
|
16.04 |
|
|
97 |
Аналіз контрольної роботи. Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками. Закріплення й узагальнення знань про прикметник. |
379-387 |
18.04 |
|
Тема 9: Дієслово (12 годин) |
|||||
|
98 |
Загальне поняття (питання, роль у реченні). Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Вимова і написання слова очерет. |
388-391 |
19.04 |
|
|
99 |
Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнком. Вимова і написання слова космонавт. |
392-398 |
23.04 |
|
|
100 |
Дієслова-синоніми. Розпізнавання дієслів у реченнях. |
399-403 |
25.04 |
|
|
101 |
Дієслова-антоніми. Вимова і написання слова кипіти. |
404-407 |
26.04 |
|
|
102
|
Уживання дієслів у переносному значенні. Вимова і написання слова кошеня. |
408-412
|
30.04 |
|
|
103 |
Час дієслова. Перевірна робота. Усний твір. |
418-422 |
02.05 |
|
|
104 |
Змінювання дієслів за часами. |
423-426 |
03.05 |
|
|
105 |
Дієслова завершеної і незавершеної дії. |
427-436 |
07.05 |
|
|
106 |
Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова. |
437-440 |
10.05 |
|
|
107 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №16. Письмовий переказ. |
|
13.05 |
|
|
108 |
Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні. Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови |
441-445
|
14.05 |
|
|
109
|
Контрольна робота №10: Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово» |
|
16.05 |
|
Тема 10: Повторення вивченого за рік (4 годин) |
|||||
|
110 |
Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про звуки і букви. Позначення м’якості приголосних звуків перед о знаком м’якшення. Апостроф. |
450-456 |
17.05 |
|
|
111 |
Повторення вивченого про текст і речення. |
457-461 |
21.05 |
|
|
112 |
Повторення вивченого про частини мови. |
462-466 |
23.05 |
|
|
113 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
467-470 |
24.05 |
|