КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
корекційно-розвиткових годин
(розвиток мовлення)
для учня з особливими освітніми потребами
2 клас
Вчитель: Куралісова А.О.
Розвиток мовлення
2 клас
(16 годин, 1 година на тиждень)
І семестр:
№ п/п |
Дата |
Корекція дати |
Зміст навчального матеріалу |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи (очікувані результати) |
1 |
|
|
Читання короткого опису квітки. Розвиток мовлення. Побудова самостійного опису квітки за зразком. |
Володіє уміннями і навичками слухання і говоріння у різних видах діалогічного і монологічного мовлення (самостійно чи з допомогою вчителя). |
2 |
|
|
Переказ змісту переглянутого мультфільму «Що на що схоже». Опис емоцій головних героїв. |
Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Використання сполучників, прислівників, синонімів для зв’язку слів у реченні. Правильне вживання іменників, прикметників, дієслів, прийменників та службових слів у власному мовленні |
3 |
|
|
Складання речень за малюнком. Розвиток мовлення. Складання опису природи «Осінь золота» |
Складає речення із 3-4-ох слів із опорою на предметні картинки. З допомогою вчителя передає свої враження, почуття від прочитаного у зв’язних висловлюваннях. З допомогою вчителя намагається висловлювати елементарні оцінні судження морального та етичного характеру про події, явища, персонажів прочитаних творів з використанням оцінної лексики. |
4 |
|
|
Переказ змісту прослуханої казки «Котигорошко». Позитивні та негативні риси характеру головних героїв. |
Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Намагається зрозуміти суперечності поведінки персонажів. |
5 |
|
|
Використання займенників він, вона, воно, вони при побудові речень у власному мовленні. |
Володіє навичками побудови цілісної і зв'язної розповіді. Розвиток комунікативних умінь та формування вимови. Виконує вправи з розвитку механізмів читання і письма. |
6 |
|
|
Виразне читання невеликих текстів розповідного стилю. Розвиток мовлення. Складання оповідання опису з власного досвіду |
З допомогою вчителя передає свої враження, почуття від прочитаного у зв’язних висловлюваннях. З допомогою вчителя намагається висловлювати елементарні оцінні судження морального та етичного характеру про події, явища, персонажів прочитаних творів з використанням оцінної лексики. Виховання уміння послідовно і логічно викладати думки, вживати слова у властивому для них значенні, залежно від ситуації і мети висловлювання. |
7 |
|
|
Переказ змісту прослуханого оповідання «Вероніка і рожева парасолька». Характеристика головного героя. |
Виявляє у процесі бесіди розуміння інших персонажів (точок зору). Співпереживає головному персонажу та виявляє розуміння моральноетичних аспектів його поведінки. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Намагається зрозуміти суперечності поведінки персонажів. |
8 |
|
|
Переказ змісту прослуханої казки «Котик та Півник». Складання речень-звертань за прослухованим текстом.. |
Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію. Виявляє у процесі бесіди розуміння інших персонажів (точок зору). Співпереживає головному персонажу та виявляє розуміння моральноетичних аспектів його поведінки. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Намагається зрозуміти суперечності поведінки персонажів. |
9 |
|
|
Розвиток мовлення. Складання опису природи «Зимонька-зима» |
Володіє навичками побудови цілісної і зв'язної розповіді (за планом, самостійно); опису дійових осіб, природи, діалогів героїв. Розвиток умінь складати та записувати речення. Використання сполучників, прислівників, для зв’язку слів у реченні. Правильне вживання іменників, прикметників, дієслів, прийменників та службових слів у власному мовленні |
10 |
|
|
Деформовані речення. Межі речень. Складання та написання речень за темою. Слуховіий диктант |
Виконує вправи на розвиток сприймання, уваги, пам'яті та мислення. Виконує вправи з розвитку механізмів читання і письма. Розвиток умінь складати та записувати речення. Використання сполучників, прислівників, синонімів для зв’язку слів у реченні. |
11 |
|
|
Переказ змісту переглянутого мультфільму «Чого в лісі не буває». Опис-порівняння. |
Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Намагається зрозуміти суперечності поведінки персонажів. |
12 |
|
|
Використання займенників: я, ти, ми , ви у власному мовленні. Розвиток мовлення. Складання усної розповіді за поданою серією малюнків. |
Володіє навичками побудови цілісної і зв'язної розповіді (за планом, самостійно); опису дійових осіб, природи, діалогів героїв. Усвідомлює зміст прослуханого тексту (при потребі з допомогою учителя). Виділяє головних персонажів, послідовність подій тексту |
13 |
|
|
Підбір з відповідних слів з протилежним значенням, які відповідають на питання «хто?» «що?». Зміна іменників за числами. |
Виконує вправи та послуговується навичкою підбору слів за лексичними темами, антонімів, синонімів, дієслів і прикметників до іменників. Правильне вживання іменників, прикметників, дієслів, прийменників та службових слів у власному мовленні |
14
|
|
|
Переказ змісту переглянутого мультфільму «Балерина на кораблі». Опис емоцій, які викликає мультфільм. |
Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію. Співпереживає головному персонажу та виявляє розуміння моральноетичних аспектів його поведінки. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Намагається зрозуміти суперечності поведінки персонажів. |
15 |
|
|
Підбір іменників-числівників до заданого слова. Рід іменника. Побудова речень з прийменниками. |
Розвиток умінь аналізувати, порівнювати, узагальнювати та осмислювати матеріал. Використання набутих знань у власній життєдіяльності. Збагачувати словниковий запас учнів. |
16 |
|
|
Практичне утворення зменшувано-ласкавих форм іменників шляхом додавання суфіксів. Ввічливі слова подяки. |
Намагається правильно обирати відповідні формули мовленнєвого етикету у спілкуванні з різними людьми, залежно від їхнього віку, статусу, родинних стосунків тощо. Правильне вживання іменників, прикметників, дієслів, прийменників та службових слів у власному мовленні |