Календарне планування корекційно-розвиткових годин (розвиток мовлення) для учня з особливими освітніми потребами 2 клас

Про матеріал
Календарне планування корекційно-розвиткових годин (розвиток мовлення) для учня з особливими освітніми потребами (ЗПР) 2 клас І семестр
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

корекційно-розвиткових годин

(розвиток мовлення)

для учня з особливими освітніми потребами

2 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Куралісова А.О.

Розвиток мовлення

2 клас

(16 годин, 1 година на тиждень)

І семестр:

№ п/п

Дата

Корекція дати

Зміст навчального матеріалу

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

(очікувані результати)

1

 

 

Читання короткого опису квітки.

Розвиток мовлення. Побудова самостійного опису квітки за зразком.

Володіє уміннями і навичками слухання і говоріння у різних видах діалогічного і монологічного  мовлення (самостійно чи з допомогою вчителя).

2

 

 

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Що на що схоже».  Опис емоцій головних героїв.

Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Використання сполучників, прислівників, синонімів для зв’язку слів у реченні. Правильне вживання іменників, прикметників, дієслів, прийменників та службових слів у власному мовленні

3

 

 

Складання речень за малюнком.

Розвиток мовлення. Складання опису природи «Осінь золота»

Складає речення із 3-4-ох слів із опорою на предметні картинки. З допомогою вчителя передає свої враження, почуття від прочитаного у зв’язних висловлюваннях. 

З допомогою вчителя намагається висловлювати елементарні оцінні судження морального та етичного характеру про події, явища, персонажів прочитаних творів з використанням оцінної лексики.

4

 

 

Переказ змісту прослуханої казки «Котигорошко». Позитивні та негативні риси характеру головних героїв.

Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Намагається зрозуміти суперечності поведінки персонажів.

5

 

 

Використання займенників він, вона, воно, вони при побудові речень  у власному мовленні.

Володіє навичками побудови цілісної і зв'язної розповіді. Розвиток комунікативних умінь та формування вимови. Виконує вправи з розвитку механізмів читання і письма.

6

 

 

Виразне читання невеликих текстів розповідного стилю.

Розвиток мовлення. Складання оповідання опису з власного досвіду

З допомогою вчителя передає свої враження, почуття від прочитаного у зв’язних висловлюваннях.  З допомогою вчителя намагається висловлювати елементарні оцінні судження морального та етичного характеру про події, явища, персонажів прочитаних творів з використанням оцінної лексики. Виховання уміння послідовно і логічно викладати думки, вживати слова у властивому для них значенні, залежно від ситуації і мети висловлювання.

7

 

 

Переказ змісту прослуханого оповідання «Вероніка і рожева парасолька». Характеристика головного героя.

 Виявляє у процесі бесіди розуміння інших персонажів (точок зору). Співпереживає головному персонажу та виявляє розуміння моральноетичних аспектів його поведінки. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Намагається зрозуміти суперечності поведінки персонажів.

8

 

 

Переказ змісту прослуханої казки «Котик та Півник». Складання речень-звертань за прослухованим текстом..

Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію. Виявляє у процесі бесіди розуміння інших персонажів (точок зору). Співпереживає головному персонажу та виявляє розуміння моральноетичних аспектів його поведінки. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Намагається зрозуміти суперечності поведінки персонажів.

9

 

 

Розвиток мовлення. Складання опису природи «Зимонька-зима»

Володіє навичками побудови цілісної і зв'язної розповіді (за планом, самостійно); опису дійових осіб, природи, діалогів героїв. Розвиток умінь складати та записувати речення. Використання сполучників, прислівників, для зв’язку слів у реченні. Правильне вживання іменників, прикметників, дієслів, прийменників та службових слів у власному мовленні

10

 

 

Деформовані речення. Межі речень. Складання та написання речень за темою. Слуховіий диктант

Виконує вправи на розвиток сприймання, уваги, пам'яті та  мислення.

Виконує вправи з розвитку механізмів читання і письма. Розвиток умінь складати та записувати речення. Використання сполучників, прислівників, синонімів для зв’язку слів у реченні.

11

 

 

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Чого в лісі не буває». Опис-порівняння.

Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Намагається зрозуміти суперечності поведінки персонажів.

12

 

 

Використання займенників: я, ти, ми , ви у власному мовленні.

Розвиток мовлення. Складання усної розповіді за поданою серією малюнків.

Володіє навичками побудови цілісної і зв'язної розповіді (за планом, самостійно); опису дійових осіб, природи, діалогів героїв. Усвідомлює зміст прослуханого тексту (при потребі з допомогою учителя). Виділяє головних персонажів, послідовність подій тексту

13

 

 

Підбір з відповідних слів з протилежним значенням, які відповідають на питання «хто?» «що?». Зміна іменників за числами.

Виконує вправи та послуговується навичкою підбору слів за лексичними темами, антонімів, синонімів, дієслів і прикметників до іменників. Правильне вживання іменників, прикметників, дієслів, прийменників та службових слів у власному мовленні

14

 

 

 

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Балерина на кораблі». Опис емоцій, які викликає мультфільм.

Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію. Співпереживає головному персонажу та виявляє розуміння моральноетичних аспектів його поведінки. Ідентифікує емоційні стани персонажів. Намагається зрозуміти суперечності поведінки персонажів.

15

 

 

Підбір іменників-числівників до заданого слова. Рід іменника. Побудова речень з прийменниками.

Розвиток умінь аналізувати, порівнювати, узагальнювати та осмислювати матеріал. Використання набутих  знань у власній життєдіяльності. Збагачувати словниковий запас учнів.

16

 

 

Практичне утворення зменшувано-ласкавих форм іменників шляхом додавання суфіксів. Ввічливі слова подяки.

Намагається правильно обирати відповідні формули мовленнєвого етикету у спілкуванні з різними людьми, залежно від їхнього віку, статусу, родинних стосунків тощо. Правильне вживання іменників, прикметників, дієслів, прийменників та службових слів у власному мовленні

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Планування
Інкл
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку