№ |
Дата |
Тема |
стор. підр. |
стор. зош. |
Примітка |
Розділ 1. ПРО МЕНЕ |
|
||||
Тема 1. Я у школі |
|
||||
1-2 |
|
Перший день у школі. |
4 |
1 |
|
3 |
|
Я виконую шкільні правила. Правила нашого класу |
5 |
2-3 |
|
4 |
|
Мій робочий день. |
6-7 |
4-5 |
|
5-6 |
|
Обговорюємо правила. |
|
|
|
7 |
|
Який я? Яка я? |
8 |
6-7 |
|
8 |
|
Що мені подобається? |
9 |
8-9 |
|
9 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
Тема 2. Я піклуюся про своє здоров’я |
|
||||
10 |
|
Я - пішохід |
10-11 |
10-11 |
|
11-12 |
|
Я виконую правила, щоб зберегти своє здоров'я |
12 |
12-13 |
|
13 |
|
Я стежу за чистотою |
13 |
14-15 |
|
14 |
|
Моє харчування |
14-15 |
16-17 |
|
15-16 |
|
Я займаюся спортом |
16-17 |
18-19 |
|
17 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
Тема 3. Я відчуваю |
|
||||
18 |
|
Я можу радіти і сумувати |
18-19 |
20 |
|
19 |
|
Я дивуюсь і цікавлюсь |
20-21 |
21 |
|
20 |
|
Я злюсь |
22-23 |
22 |
|
21-22 |
|
Я відчуваю різні емоції |
24-25 |
23 |
|
23 |
|
Я спілкуюсь |
26-27 |
24 |
|
24 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
25 |
|
Тема 4. Як я сприймаю світ |
|
||||
25-26 |
|
Мої органи чуття. Мої очі |
28 |
26 |
|
27 |
|
Мої органи чуття. Мої вуха |
29 |
27 |
|
28 |
|
Мої органи чуття. Мій ніс |
30 |
28 |
|
29-30 |
|
Мої органи чуття. Мій язик |
31 |
29 |
|
31 |
|
Мої органи чуття. Моя шкіра |
32 |
30 |
|
32 |
|
Мої органи чуття. «Яблучний тест» |
33 |
31 |
|
33 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
Тема 5. Я пізнаю світ |
|
||||
34 |
|
Я спостерігаю |
34-35 |
32 |
|
35-36 |
|
Я вимірюю |
36-37 |
33 |
|
37 |
|
Я досліджую |
38-39 |
34 |
|
38-39 |
|
Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти |
40-41 |
35 |
|
40 |
|
Підсумок з теми |
|
36 |
|
Тема 6. Я досліджую природне довкілля |
|
||||
41 |
|
Я розрізняю неживу і живу природу |
42-43 |
37 |
|
42 |
|
Я досліджую неживу природу |
44-45 |
38-39 |
|
43-44 |
|
Я досліджую живу природу |
46 |
40 |
|
45 |
|
Я досліджую взаємозв’язки в природі |
47 |
41 |
|
46 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
Тема 7. Я досліджую зміни в довкіллі восени |
|
||||
47 |
|
Я досліджую зміни в довкіллі восени |
48 |
42 |
|
48-49 |
|
Я досліджую осінні зміни в житті рослин |
49 |
43 |
|
50-51 |
|
Я досліджую осінні зміни в житті тварин |
50 |
44 |
|
52 |
|
Осінь – грибна пора |
51 |
45 |
|
53 |
|
Що я святкую восени |
52-53 |
46 |
|
54-55 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
Розділ 2. МІЙ ДІМ |
|
||||
Тема 1. Дім, у якому я живу |
|
||||
56-57 |
|
Дім, у якому я живу |
54-55 |
47 |
|
58 |
|
Світло і тепло у моєму домі. Електричні прилади – помічники в моєму домі. |
56-57 |
48 |
|
58 |
|
Вода у моєму домі. Я бережу воду |
58-59 |
49 |
|
60-61 |
|
Повітря в моєму домі |
60-61 |
50 |
|
62 |
|
Грунт у моєму домі |
62-63 |
51 |
|
63 |
|
З чого побудовано мій дім? |
64 |
52 |
|
64-65 |
|
Що з чого зроблено? |
65 |
53 |
|
66-67 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
Тема 2. Хто живе у моєму домі? |
|
||||
68-69 |
|
Моя родина |
66 |
54 |
|
70 |
|
Я шаную традиції своєї родини |
67 |
55 |
|
71 |
|
Мої домашні улюбленці |
68-69 |
56-57 |
|
72 |
|
Рослини у моєму домі |
70 |
58 |
|
54 |
|
Я доглядаю за кімнатними рослинами. Догляд за фіалкою |
71 |
59 |
|
55 |
|
Коли я вдома один |
72-73 |
60 |
|
56 |
|
Куди зникає сміття? |
74-75 |
61 |
|
57 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
Тема 3. Зимові свята у моєму домі |
|
||||
58 |
|
Мої забави взимку |
76 |
|
|
59 |
|
Я чекаю на Святого Миколая |
77 |
63 |
|
60 |
|
Я прикрашаю ялинку до Нового року |
78 |
64 |
|
61 |
|
Я зустрічаю Діда Мороза |
79 |
|
|
62 |
|
Резервні уроки |
|
|
|
104 |
|
|
|
|
|
106 |
|
|
|
|
|
107 |
|
|
|
|
|
108 |
|
|
|
|
|
109 |
|
|
|
|
|
110 |
|
|
|
|
|
111 |
|
Резервний урок |
|
|
|
112 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
*Примітка. Передбачено резервні уроки, які вчитель використовує відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу: для проведення підсумкових уроків з теми, організації дослідницької діяльності за запитами учнів, організації проектної діяльності, практичної роботи, екскурсій та прогулянок в природу тощо ).
ІІ СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
стор.підр. |
стор.зош. |
Примітка |
|
|
Розділ 2. МІЙ ДІМ |
|
|
|
|
|
Тема 3. Я досліджую природне довкілля взимку |
|
|
|
106 |
|
Я досліджую зміни в довкіллі взимку. |
4 |
1 |
|
107 |
|
Я досліджую зміни в довкіллі взимку. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви зимових місяців, складаю розповідь за малюнком. |
4 |
|
|
108-109 |
|
Я досліджую зміни в житті рослин узимку |
5 |
2 |
|
110-111 |
|
Я досліджую зміни в житті тварин узимку |
6 |
3 |
|
112 |
|
Мої зимові забави і турботи. Українська мова в інтегрованому курсі: складаю правила безпечної поведінки взимку. |
7 |
4 |
|
113 |
|
Мої зимові забави і турботи. |
7 |
5 |
|
114-115 |
|
Підсумок за темою. |
|
|
|
Розділ 3. МОЯ КРАЇНА -УКРАЇНА |
|||||
Тема 1. Я живу в Україні |
|||||
116 |
|
Я і моя батьківщина |
8 |
6 |
|
117 |
|
Я і моя батьківщина. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Що українське я люблю?» |
8 |
6 |
|
118 |
|
Я шаную державні символи України. |
9 |
7 |
|
119 |
|
Я шаную державні символи України. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь друкувати назви державних символів України. |
9 |
7 |
|
120-121 |
|
Ми — громадяни України. Конституція України. |
10 |
8 |
|
122 |
|
Я вивчаю свої права та обов’язки. |
11 |
9 |
|
123 |
|
Я вивчаю свої права та обов’язки. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Мої обов’язки». |
11 |
9 |
|
124 |
|
Я підприємливий. Як стати підприємливим ? Українська мова в інтегрованому курсі: пояснюю, друкую нові слова, складаю з ними речення |
12 |
10 |
|
125-126 |
|
Я підприємливий. Як стати підприємливим ? |
12 |
10 |
|
127-128 |
|
Які гроші я можу використовувати? |
13 |
11 |
|
129 |
|
Що таке доброчинність? |
14 |
12 |
|
130 |
|
Що таке доброчинність? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа(фотографія – як джерело інформації). |
14 |
12 |
|
131 |
|
Я вчуся дружити. |
15 |
13 |
|
132 |
|
Я вчуся дружити. Українська мова в інтегрованому курсі: опитую друзів, навчаюсь візуально оформлювати здобуту інформацію. |
15 |
14 |
|
133-134 |
|
Підсумок за темою* |
|
|
|
Тема 2. Міста і села України |
|||||
135 |
|
Де я живу? |
16 |
15 |
|
136 |
|
Де я живу? Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь записувати свою адресу проживання. |
16 |
|
|
137-138 |
|
Я живу в місті |
17 |
16 |
|
139 |
|
Я мандрую містами |
18 |
17 |
|
140 |
|
Я мандрую містами. Українська мова в інтегрованому курсі: розповідаю про своє місто/село за зразком. |
19 |
17 |
|
141 |
|
Я в театрі |
20 |
18 |
|
142 |
|
Я в театрі. Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (афіша – як джерело інформації). |
21 |
|
|
143 |
|
Я в магазині. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати етикетки та цінники. |
22-23 |
19 |
|
144 |
|
Я в магазині.
|
22-23 |
19 |
|
145-146 |
|
Я — Пасажир. |
24-25 |
20 |
|
147-148 |
|
Я — пішохід. |
26-27 |
21 |
|
149 |
|
Професії моїх батьків. |
28 |
22 |
|
150 |
|
Професії моїх батьків. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Професії моїх батьків». |
28 |
23 |
|
151-152 |
|
Я подорожую селом. |
29 |
24 |
|
153 |
|
На фермі |
30 |
25 |
|
154 |
|
На фермі. Українська мова в інтегрованому курсі: поповнюю свій словник назвами свійських тварин та їх дитинчат (навчаюсь вимовляти, читати, записувати). |
30 |
|
|
155-156 |
|
Я в полі |
31 |
26 |
|
157-158 |
|
Я в саду |
32 |
27 |
|
159 |
|
Я на городі |
33 |
28 |
|
160 |
|
Я на городі. Українська мова в інтегрованому курсі: складаю розповідь за серією малюнків. |
33 |
28 |
|
161 |
|
Я дізнаюся про професії в селі. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь добирати потрібну інформацію з графічного тексту |
34 |
29 |
|
162 |
|
Я дізнаюся про професії в селі. |
35 |
29 |
|
163-164 |
|
Підсумок за темою* |
|
|
|
Тема 3. Я люблю природу України |
|||||
165 |
|
Я дізнаюся про природу України. Українська мова в інтегрованому курсі: розповідаю про природу своєї місцевості. |
36-37 |
30 |
|
166 |
|
Я дізнаюся про природу України. |
36-37 |
|
|
167 |
|
Я досліджую рослини. |
38 |
31 |
|
168 |
|
Я досліджую рослини. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати й записувати слова - назви овочів, складаю з ними речення, записую їх. |
38 |
32 |
|
169-170 |
|
Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини. |
39 |
33 |
|
171-172 |
|
Я досліджую листяні і хвойні дерева. |
40 |
34 |
|
173 |
|
Я досліджую дикорослі та культурні рослини. |
41 |
35 |
|
174 |
|
Я досліджую дикорослі та культурні рослини. Українська мова в інтегрованому курсі: описую домашню та дику дику яблуню, порівнюю їх. |
41 |
|
|
175 |
|
Чому рослини такі різні? Українська мова в інтегрованому курсі: описую рослини, порівнюю їх. |
42 |
36 |
|
176 |
|
Чому рослини такі різні? |
42 |
36 |
|
177 |
|
Чи бувають рідкісні рослини? Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви рослин. |
43 |
37 |
|
178 |
|
Чи бувають рідкісні рослини? Українська мова в інтегрованому курсі: знайомлюсь з Червоною книгою України |
43 |
|
|
179 |
|
Підсумковий урок за темою. |
|
|
|
180-181 |
|
Я досліджую комах. |
44-45 |
38-39 |
|
182-183 |
|
Я досліджую риб. |
46-47 |
40-41 |
|
184-185 |
|
Я досліджую птахів. |
48-49 |
42-43 |
|
186 |
|
Я досліджую звірів. |
50 |
44-45 |
|
187 |
|
Я досліджую звірів. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати та записувати назви молочних продуктів, беру участь у діалозі на тему «Які молочні продукти я люблю». |
51 |
|
|
188 |
|
Чому тварини такі різні? |
52-53 |
46 |
|
189 |
|
Чому тварини такі різні? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (фотографія – як джерело інформації). |
52-53 |
|
|
190 |
|
Підсумок за темою* |
|
|
|
Тема 4. Я досліджую природне довкілля навесні |
|||||
191 |
|
Я досліджую зміни в довкіллі навесні. |
54 |
47 |
|
192 |
|
Я досліджую зміни в довкіллі навесні. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви весняних місяців, складаю розповідь за малюнками. |
54 |
|
|
193 |
|
Я досліджую зміни в довкіллі навесні |
55 |
|
|
194 |
|
Я досліджую весняні зміни в житті рослин. |
56-57 |
48 |
|
195 |
|
Я досліджую весняні зміни в житті рослин. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви рослин і комах. |
56-57 |
48 |
|
196-197 |
|
Я досліджую весняні зміни в житті птахів. |
58-59 |
49 |
|
198-199 |
|
Я досліджую весняні зміни в житті звірів. |
60 |
50 |
|
200 |
|
Що я святкую навесні? Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь добирати потрібну інформацію з малюнків. |
61 |
51 |
|
201 |
|
Що я святкую навесні? |
61 |
|
|
202 |
|
Я охороняю природу. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Як зібрати сніданок до школи?» |
62-63 |
|
|
203 |
|
Я охороняю природу |
62-63 |
52 |
|
204-205 |
|
Підсумок за темою* |
|
|
|
РОЗДІЛ 4. МОЯ ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ |
|||||
Тема 1. Я живу на планеті Земля |
|||||
206 |
|
Моя планета земля. |
64 |
53 |
|
207 |
|
Моя планета земля. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь наводити аргументи на підтримку власних думок. |
65 |
|
|
208-209 |
|
Планета земля. Глобус. |
66 |
54 |
|
210 |
|
День і ніч. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Що я роблю вдень і вночі?». |
67 |
55 |
|
211 |
|
День і ніч. |
67 |
|
|
212 |
|
Мандрівка планетою Земля. Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (фотографія – як джерело інформації). |
68-69 |
56 |
|
213 |
|
Мандрівка планетою Земля. |
68-69 |
57 |
|
214-215 |
|
Підсумок за темою* |
|
|
|
Тема 2. Я досліджую природне довкілля влітку |
|||||
216 |
|
Я досліджую природне довкілля влітку. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви літніх місяців, пояснюю народні прикмети. |
70-71 |
58 |
|
217 |
|
Я досліджую природне довкілля влітку. |
70-71 |
58 |
|
218-219 |
|
Я досліджую рослини влітку |
72-73 |
59 |
|
220-221 |
|
Я досліджую літні зміни в житті тварин. |
74-75 |
60 |
|
222-223 |
|
Я досліджую літні зміни в житті тварин. |
76 |
|
|
224 |
|
Що я святкую влітку? |
77-78 |
61 |
|
225 |
|
Що я святкую влітку? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (афіша – як джерело інформації). |
|
|
|
226 |
|
Канікули. Українська мова в інтегрованому курсі: планую екскурсію, користуючись підказками. |
79 |
62 |
|
227 |
|
Канікули |
79 |
|
|
228 |
|
Підсумковий урок з теми* |
|
|
|
229-230 |
|
Підсумок за рік* |
|
|
|
231-238 |
|
Резервні уроки* |
|
|
|
*Примітка. Передбачено резервні уроки. які вчитель використовує відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу: для проведення підсумкових уроків з теми, організації дослідницької діяльності за запитами учнів, організації проектної діяльності, практичної роботи, екскурсій та прогулянок в природу тощо ).
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
І-ІІ семестр
І семестр
7 год на тиждень/ 15 тижнів - 105 год
ІІ семестр
7 год на тиждень/ 19 тижнів - 133 год
за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)
за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.
Вчитель: Бобришева Олена Олександрівна