Календарне планування курсу ЯДС

Про матеріал
Календарне планування з унтегрованого курсу Я Досліджую Світ, до відручники Прістинської. ! клас Нова Українська Школа. Програма Шияна. 7 годин на тиждень.
Перегляд файлу

 

Дата

Тема

стор. підр.

стор. зош.

Примітка

Розділ 1. ПРО МЕНЕ

 

Тема 1. Я у школі

 

1-2

 

Перший день у школі. 

4

1

 

3

 

Я виконую шкільні правила. Правила нашого класу

5

2-3

 

4

 

Мій робочий день.

6-7

4-5

 

5-6

 

Обговорюємо правила.

 

 

 

7

 

Який я? Яка я?

8

6-7

 

8

 

Що мені подобається?

9

8-9

 

9

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 2. Я піклуюся про своє здоров’я

 

 10

 

Я - пішохід

10-11

10-11

 

11-12

 

Я виконую правила, щоб зберегти своє здоров'я

12

12-13

 

13

 

Я стежу за чистотою

13

14-15

 

14

 

Моє харчування

14-15

16-17

 

15-16

 

Я займаюся спортом

16-17

18-19

 

17

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 3. Я відчуваю

 

18

 

Я можу радіти і сумувати

18-19

20

 

19

 

Я дивуюсь і цікавлюсь

20-21

21

 

20

 

Я злюсь

22-23

22

 

21-22

 

Я відчуваю різні емоції

24-25

23

 

23

 

Я спілкуюсь

26-27

24

 

24

 

Підсумковий урок з теми

 

25

 

Тема 4. Як я сприймаю світ

 

25-26

 

Мої органи чуття. Мої очі

28

26

 

27

 

Мої органи чуття. Мої вуха

29

27

 

28

 

Мої органи чуття. Мій ніс

30

28

 

29-30

 

Мої органи чуття. Мій язик

31

29

 

31

 

Мої органи чуття. Моя шкіра

32

30

 

32

 

Мої органи чуття. «Яблучний тест»

33

31

 

33

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 5. Я пізнаю світ

 

34

 

Я спостерігаю

34-35

32

 

35-36

 

Я вимірюю

36-37

33

 

37

 

Я досліджую

38-39

34

 

38-39

 

Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти

40-41

35

 

40

 

Підсумок з теми

 

36

 

Тема 6. Я досліджую природне довкілля

 

41

 

Я розрізняю неживу і живу природу

42-43

37

 

42

 

Я досліджую неживу природу

44-45

38-39

 

43-44

 

Я досліджую живу природу

46

40

 

45

 

Я досліджую взаємозв’язки в природі

47

41

 

46

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 7.  Я досліджую зміни в довкіллі восени

 

47

 

Я досліджую зміни в довкіллі восени

48

42

 

48-49

 

Я досліджую осінні зміни в житті рослин

49

43

 

50-51

 

Я досліджую осінні зміни в житті тварин

50

44

 

52

 

Осінь – грибна пора

51

45

 

53

 

Що я святкую восени

52-53

46

 

54-55

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Розділ 2. МІЙ ДІМ

 

Тема 1. Дім, у якому я живу

 

56-57

 

Дім, у якому я живу

54-55

47

 

58

 

Світло і тепло у моєму домі. Електричні прилади – помічники в моєму домі.

56-57

48

 

58

 

Вода у моєму домі. Я бережу воду

58-59

49

 

60-61

 

Повітря в моєму домі

60-61

50

 

62

 

Грунт  у моєму домі

62-63

51

 

63

 

З чого побудовано мій дім?

64

52

 

64-65

 

Що з чого зроблено?

65

53

 

66-67

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 2. Хто живе у моєму домі?

 

68-69

 

Моя родина

66

54

 

70

 

Я шаную традиції своєї родини

67

55

 

71

 

Мої домашні улюбленці

68-69

56-57

 

72

 

Рослини у моєму домі

70

58

 

54

 

Я доглядаю за кімнатними рослинами. Догляд за фіалкою

71

59

 

55

 

Коли я вдома один

72-73

60

 

56

 

Куди зникає сміття?

74-75

61

 

57

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

Тема 3. Зимові свята у моєму домі

 

58

 

Мої забави взимку

76

 

 

59

 

Я чекаю на Святого Миколая

77

63

 

60

 

Я прикрашаю ялинку до Нового року

78

64

 

61

 

Я зустрічаю Діда Мороза

79

 

 

62

 

Резервні уроки

 

 

 

104

 

 

 

 

 

106

 

 

 

 

 

107

 

 

 

 

 

108

 

 

 

 

 

109

 

 

 

 

 

110

 

 

 

 

 

111

 

Резервний урок

 

 

 

112

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

*Примітка. Передбачено резервні уроки,  які вчитель використовує відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу: для проведення підсумкових уроків з теми, організації дослідницької діяльності за запитами учнів, організації проектної діяльності, практичної роботи, екскурсій та прогулянок в природу тощо ).

ІІ СЕМЕСТР

Дата

Тема уроку

стор.підр.

стор.зош.

Примітка

 

 

Розділ 2. МІЙ ДІМ

 

 

 

 

 

Тема 3. Я досліджую природне довкілля взимку

 

 

 

106

 

Я досліджую зміни в довкіллі взимку.

4

1

 

107

 

Я досліджую зміни в довкіллі взимку. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви зимових місяців, складаю розповідь за малюнком.

4

 

 

108-109

 

Я досліджую зміни в житті рослин узимку

5

2

 

110-111

 

Я досліджую зміни в житті тварин узимку

6

3

 

112

 

Мої зимові забави і турботи. Українська мова в інтегрованому курсі: складаю правила безпечної поведінки взимку.

7

4

 

113

 

Мої зимові забави і турботи.

7

5

 

114-115

 

Підсумок за темою.

 

 

 

Розділ 3. МОЯ КРАЇНА -УКРАЇНА

Тема 1. Я живу в Україні

116

 

Я і моя батьківщина

8

6

 

117

 

Я і моя батьківщина. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Що українське я люблю?»

8

6

 

118

 

Я шаную державні символи України.

9

7

 

119

 

Я шаную державні символи України. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь друкувати назви державних символів України.

9

7

 

120-121

 

Ми — громадяни України. Конституція України.

10

8

 

122

 

Я вивчаю свої права та обов’язки.

11

9

 

123

 

Я вивчаю свої права та обов’язки. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Мої обов’язки».

11

9

 

124

 

Я підприємливий. Як стати підприємливим ? Українська мова в інтегрованому курсі: пояснюю, друкую нові слова, складаю з ними речення

12

10

 

125-126

 

Я підприємливий. Як стати підприємливим ? 

12

10

 

127-128

 

Які гроші я можу використовувати?

13

11

 

129

 

Що таке доброчинність?

14

12

 

130

 

Що таке доброчинність? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа(фотографія – як джерело інформації).

14

12

 

131

 

Я вчуся дружити.

15

13

 

132

 

Я вчуся дружити. Українська мова в інтегрованому курсі: опитую друзів, навчаюсь візуально оформлювати здобуту інформацію.

15

14

 

133-134

 

Підсумок за темою*

 

 

 

Тема 2. Міста і села України

135

 

Де я живу?

16

15

 

136

 

Де я живу? Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь записувати свою адресу проживання.

16

 

 

137-138

 

Я живу в місті

17

16

 

139

 

Я мандрую містами

18

17

 

140

 

Я мандрую містами. Українська мова в інтегрованому курсі: розповідаю про своє місто/село за зразком.

19

17

 

141

 

Я в театрі

20

18

 

142

 

Я в театрі. Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (афіша – як джерело інформації).

21

 

 

143

 

Я в магазині. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати етикетки та цінники.

22-23

19

 

144

 

Я в магазині.

 

22-23

19

 

145-146

 

Я — Пасажир.

24-25

20

 

147-148

 

Я — пішохід.

26-27

21

 

149

 

Професії моїх батьків.

28

22

 

150

 

Професії моїх батьків. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Професії моїх батьків».

28

23

 

151-152

 

Я подорожую селом.

29

24

 

153

 

На фермі

30

25

 

154

 

На фермі. Українська мова в інтегрованому курсі: поповнюю свій словник назвами свійських тварин та їх дитинчат (навчаюсь вимовляти, читати, записувати).

30

 

 

155-156

 

Я в полі

31

26

 

157-158

 

Я в саду

32

27

 

159

 

Я на городі

33

28

 

160

 

Я на городі. Українська мова в інтегрованому курсі: складаю розповідь за серією малюнків.

33

28

 

161

 

Я дізнаюся про професії в селі. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь добирати потрібну інформацію з графічного тексту

34

29

 

162

 

Я дізнаюся про професії в селі.

35

29

 

163-164

 

Підсумок за темою*

 

 

 

Тема 3. Я люблю природу України

165

 

Я дізнаюся про природу України. Українська мова в інтегрованому курсі: розповідаю про природу своєї місцевості.

36-37

30

 

166

 

Я дізнаюся про природу України.

36-37

 

 

167

 

Я досліджую рослини.

38

31

 

168

 

Я досліджую рослини. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати й записувати слова - назви овочів, складаю з ними речення, записую їх.

38

32

 

169-170

 

Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини.

39

33

 

171-172

 

Я досліджую листяні і хвойні дерева.

40

34

 

173

 

Я досліджую дикорослі та культурні рослини.

41

35

 

174

 

Я досліджую дикорослі та культурні рослини. Українська мова в інтегрованому курсі: описую домашню та дику дику яблуню, порівнюю їх.

41

 

 

175

 

Чому рослини такі різні? Українська мова в інтегрованому курсі: описую рослини, порівнюю їх.

42

36

 

176

 

Чому рослини такі різні?

42

36

 

177

 

Чи бувають рідкісні рослини? Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви рослин.

43

37

 

178

 

Чи бувають рідкісні рослини? Українська мова в інтегрованому курсі: знайомлюсь з Червоною книгою України

43

 

 

179

 

Підсумковий урок за темою.

 

 

 

180-181

 

Я досліджую комах.

44-45

38-39

 

182-183

 

Я досліджую риб.

46-47

40-41

 

184-185

 

Я досліджую птахів.

48-49

42-43

 

186

 

Я досліджую звірів.

50

44-45

 

187

 

Я досліджую звірів. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати та записувати назви молочних продуктів, беру участь у діалозі на тему «Які молочні продукти я люблю».

51

 

 

188

 

Чому тварини такі різні?

52-53

46

 

189

 

Чому тварини такі різні? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (фотографія – як джерело інформації).

52-53

 

 

190

 

Підсумок за темою*

 

 

 

Тема 4. Я досліджую природне довкілля навесні

191

 

Я досліджую зміни в довкіллі навесні.

54

47

 

192

 

Я досліджую зміни в довкіллі навесні. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви весняних місяців, складаю розповідь за малюнками.

54

 

 

193

 

Я досліджую зміни в довкіллі навесні

55

 

 

194

 

Я досліджую весняні зміни в житті рослин.

56-57

48

 

195

 

Я досліджую весняні зміни в житті рослин. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви рослин і комах.

56-57

48

 

196-197

 

Я досліджую весняні зміни в житті птахів.

58-59

49

 

198-199

 

Я досліджую весняні зміни в житті звірів.

60

50

 

200

 

Що я святкую навесні? Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь добирати потрібну інформацію з малюнків.

61

51

 

201

 

Що я святкую навесні?

61

 

 

202

 

Я охороняю природу. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Як зібрати сніданок до школи?»

62-63

 

 

203

 

Я охороняю природу

62-63

52

 

204-205

 

Підсумок за темою*

 

 

 

РОЗДІЛ 4. МОЯ ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ

Тема 1. Я живу на планеті Земля

206

 

Моя планета земля.

64

53

 

207

 

Моя планета земля. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь наводити аргументи на підтримку власних думок.

65

 

 

208-209

 

Планета земля. Глобус.

66

54

 

210

 

День і ніч. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Що я роблю вдень і вночі?».

67

55

 

211

 

День і ніч.

67

 

 

212

 

Мандрівка планетою Земля. Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (фотографія – як джерело інформації).

68-69

56

 

213

 

Мандрівка планетою Земля.

68-69

57

 

214-215

 

Підсумок за темою*

 

 

 

Тема 2. Я досліджую природне довкілля влітку

216

 

Я досліджую природне довкілля влітку. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви літніх місяців, пояснюю народні прикмети.

70-71

58

 

217

 

Я досліджую природне довкілля влітку.

70-71

58

 

218-219

 

Я досліджую рослини влітку

72-73

59

 

220-221

 

Я досліджую літні зміни в житті тварин.

74-75

60

 

222-223

 

Я досліджую літні зміни в житті тварин.

76

 

 

224

 

Що я святкую влітку?

77-78

61

 

225

 

Що я святкую влітку? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (афіша – як джерело інформації).

 

 

 

226

 

Канікули. Українська мова в інтегрованому курсі: планую екскурсію, користуючись підказками.

79

62

 

227

 

Канікули

79

 

 

228

 

Підсумковий урок з теми*

 

 

 

229-230

 

Підсумок за рік*

 

 

 

231-238

 

Резервні уроки*

 

 

 

 

*Примітка. Передбачено резервні уроки. які вчитель використовує відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу: для проведення підсумкових уроків з теми, організації дослідницької діяльності за запитами учнів, організації проектної діяльності, практичної роботи, екскурсій та прогулянок в природу тощо ).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

І-ІІ семестр

І семестр

7 год на тиждень/ 15 тижнів - 105 год

ІІ семестр

7 год на тиждень/ 19 тижнів - 133 год

 

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

ЯДС 3 клас - Комплект «Я досліджую світ» - Ресурси - Портал превентивної  освіти

Вчитель: Бобришева Олена Олександрівна

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
1728
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку