№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Мова і мовлення |
|||
1. |
|
Я вивчаю українську мову. Письмо для себе (Частина 1, с. 5-7). |
|
2. |
|
Повторення. Текст. Речення. Слово. Художній текст. «Першокласник» (за М. Дуриковою). Читання в особах (Ч. 1, с. 7—10). |
|
3. |
|
Повторення. Текст. Речення. Слово. Науково-популярний текст. «Які є школи у світі». Дискусія (Ч. 1, с. 10-11). |
|
4. |
|
Мова і мовлення. Ситуація спілкування. Усне і писемне мовлення (Ч. 1, с. 12-13). |
|
5. |
|
Стилі мовлення. Добір заголовку до тексту (Ч. 1, с. 13- 15). |
|
6. |
|
Культура мовлення. Редагування діалогу. Переказування тексту (Ч. 1, с. 15-16). |
|
7. |
|
Культура мовлення. Правила етикету (Ч. 1, с. 16-18). |
|
8. |
|
Усне мовлення. Діалог. Письмо для себе (Ч. 1, с. 18-20). |
|
9. |
|
Усне мовлення. Монолог. Звертання (Ч. 1, с. 20-22). |
|
10. |
|
Розвиток мовлення. Усний виступ (Ч. 1, с. 23). |
|
11. |
|
Я вибираю книгу. Відгук та анотація (Ч. 1, с. 26-27). |
|
12. |
|
Розвиток мовлення. Анотація до книги (Ч. 1, с. 27-29). |
|
13. |
|
Оповідання. Аналіз тексту. «Матильда» (скорочено) (за Р. Долом) (Ч. 1, с. 29-31). |
|
14. |
|
Розвиток мовлення. Відгук про книгу (Ч. 1, с. 32). |
|
15. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 33). |
|
16. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Мова і мовлення». |
|
Звуки і букви |
|||
17. |
|
Звуки і букви. Усна народна творчість (Ч. 1, с. 34-35). |
|
18. |
|
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Орфоепічний словник (Ч. 1, с. 35-36). |
|
19. |
|
Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 39-40). |
|
20. |
|
Авторська казка. Вибірковий переказ. Уривки з казки К. Єгорушкіної (Ч. 1, с. 40-43). |
|
21. |
|
Чергування голосних у коренях слів. Складання речень (Ч. 1, с. 43-44). |
|
22. |
|
Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі (Ч. 1, с. 45-46). |
|
23. |
|
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Чергування приголосних (Ч. 1, с. 46-47). |
|
24. |
|
Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик» (Ч. 1, с. 48-49). |
|
25. |
|
Докладний переказ. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик». Письмо для себе (Ч. 1, с. 50). |
|
26. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 51). |
|
27. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви» |
|
Слово. Лексичне значення слова |
|||
28. |
|
Однозначні і багатозначні слова. Письмо для себе (Ч. 1, с. 52-53). |
|
29. |
|
Власне українські слова та слова з інших мов (Ч. 1, с. 53- 55). |
|
30. |
|
Омоніми і багатозначні слова. Складання речень (Ч. 1, с. 55-57). |
|
31. |
|
Пряме і переносне значення слів. Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (Ч. 1, с. 57—59). |
|
32. |
|
Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (продовження). Порівняння казки і легенди (Ч. 1, с. 59- 60). |
|
33. |
|
Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка) (Ч. 1, с. 60-63). |
|
34. |
|
Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (продовження. Складання плану казки (Ч. 1, с. 63-64). |
|
35. |
|
Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки. «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) (Ч. 1, с. 65-66). |
|
36. |
|
Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки. «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) (продовження) (Ч. 1, с. 66-67). |
|
37. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 68). |
|
38. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Лексичне значення слова». |
|
Слово. Будова слова |
|||
39. |
|
Закінчення слова. Розрізнення форми слова і споріднених слів (Ч. 1, с. 69-71). |
|
40. |
|
Основа слова. Казка у віршованій формі. Леся Українка «Казка про Оха-чародія» (Ч. 1, с. 71-74). |
|
41. |
|
Корінь слова. Споріднені слова. Складання речень (Ч. 1, с. 74-76). |
|
42. |
|
Розвиток мовлення. Діалог (Ч. 1, с. 79). |
|
43. |
|
Префікс. Утворення слів (Ч 1, с. 80). |
|
44. |
|
Префікси і прийменники. Г. Фалькович «Все, що звечора наснилося» (Ч. 1, с. 81-82). |
|
45. |
|
Апостроф після префіксів. Байка. Езоп «Лисиця і ворона» (Ч. 1, с. 84-87). |
|
46. |
|
Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і лисиця». Читання в особах (Ч. 1, с. 87-89). |
|
47. |
|
Розвиток мовлення. Переказування байки (Ч. 1, с. 90). |
|
48. |
|
Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою (Ч. 1, с. 90-91). |
|
49. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 92). |
|
50. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Будова слова». |
|
Слово. Частини мови |
|||
51. |
|
Самостійні та службові частини мови. Г.Фалькович «Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія (Ч. 1, с. 93- 95). |
|
52. |
|
Поняття про іменник. Г. Фалькович «Грип». Письмо для себе (Ч. 1, с. 95-97). |
|
53. |
|
Байка. І. Франко «Байка про байку. Частина 1» (скорочено) (Ч. 1, с. 100-102). |
|
54. |
|
Розвиток мовлення. Вітання (Ч. 1, с. 102). |
|
55. |
|
Оповідання. «Як Катруся хотіла вчитися» (скорочено) (за І. Роздобудько) (Ч. 1, с. 103-105). |
|
56. |
|
П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун) (Ч. 1, с. 106-107). |
|
57. |
|
П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун) (продовження) (Ч. 1, с. 108-109). |
|
58. |
|
Розвиток мовлення. П’єса (Ч. 1, с. 109-110). |
|
59. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 111). |
|
60. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: іменник». |
|
61. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр |
|
ІІ семестр |
|||
Слово. Частини мови: прикметник |
|||
62. |
|
Поняття про прикметник. В. Поличок «Різнокольоровий дощик» (Частина 2, с. 6-7). |
|
63. |
|
Роль прикметників у мовленні. Редагування тексту. С. Жупанин «Намалюю вітер...» (Ч. 2, с. 8-9). |
|
64. |
|
Розвиток мовлення. Опис предмета (Ч. 2, с. 9-10) |
|
65. |
|
Словосполучення прикметників з іменниками (Ч. 2, с. 10-11) |
|
66. |
|
Словосполучення прикметників 3 іменниками. Д. Кузьменко «Каблучка». Переказування оповідання від імені героїв твору (Ч. 2, с. 11-13). |
|
67. |
|
Змінювання прикметників за родами і числам! «Палац із морозива» (за Дж. Радарі) (Ч. 2, с. 13—15). |
|
68. |
|
Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук «Кольорові пташки» (Ч. 2, с. 16-17). |
|
69. |
|
Змінювання прикметників за родами і числами- Утворення прикметників (Ч. 2, с. 18-19). |
|
70. |
|
Розвиток мовлення. Опис тварини (Ч. 2, с. 20). |
|
71. |
|
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок) (Ч. 2, с. 20-22). |
|
72. |
|
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (продовження) (Ч. 2, с. 22—23) |
|
73. |
|
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (закінчення). Факт і фейк (Ч. 2, с. 23-24) |
|
74. |
|
Розвиток мовлення. Твір про себе (Ч. 2, с. 25). |
|
75. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 25-26). |
|
76. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: прикметник». |
|
Слово. Частини мови: числівник |
|||
77. |
|
Поняття про числівник (Ч. 2, с. 26-27). |
|
78. |
|
Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 27-30). |
|
79. |
|
Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (частина 1) (за С. Дермансъким) (продовження). Утворення словосполучень (Ч. 2, с. 27-30). |
|
80. |
|
Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 31-32). |
|
81. |
|
Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (продовження) (Ч. 2, с. 32-35). |
|
82. |
|
Числівники, які відповідають на питання котрий? Ю. Тувім «Паротяг» (скорочено) (Ч. 2, с. 35-36). |
|
83. |
|
Розвиток мовлення. Мій робочий день (Ч. 2, с. 37). |
|
84. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 37-38). |
|
85. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: числівник». |
|
Слово. Частини мови: займенник |
|||
86. |
|
Займенник. Редагування тексту (Ч. 2, с. 38-39). |
|
87. |
|
Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (Ч. 2, с. 39-42). |
|
88. |
|
Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (продовження) (Ч. 2, с. 42-43). |
|
89. |
|
Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору (Ч. 2, с. 44). |
|
90. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 44-45). |
|
91. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: займенник». |
|
Слово. Частини мови: дієслово |
|||
92. |
|
Поняття про дієслово. А. Костецький «Ранок» (Ч. 2, с. 45- 47). |
|
93. |
|
Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати...» (Ч. 2, с. 47-48). |
|
94. |
|
Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок» (продовження) (Ч. 2, с. 49-50). |
|
95. |
|
Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок». Переказування оповідання (Ч. 2, с. 50-51). |
|
96. |
|
Часові форми дієслів. Г. Фалькович «Обіцяю». Письмо для себе (Ч. 2, с. 53-54). |
|
97. |
|
Розвиток мовлення. Текст-розповідь (Ч. 2, с. 55). |
|
98. |
|
Часові форми дієслів. Оповідання. Я.Стельмах «Нахаба» (Ч. 2, с. 55—57). |
|
99. |
|
Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (продовження) (Ч. 2, с. 58). |
|
100. |
|
Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». Письмо для себе (Ч. 2, с. 59-60). |
|
101. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 60-61). |
|
102. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: дієслово». |
|
Слово. Частини мови: службові частини мови |
|||
103. |
|
Службові частини мови. Прийменник (Ч. 2, с. 61-62). |
|
104. |
|
«Вистава» (за Ґ. Касадепке) (Ч. 2, с. 63-65). |
|
105. |
|
Поняття про сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1) (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, с. 66-69). |
|
106. |
|
Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, с. 69-70). |
|
107. |
|
Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за А. Ліндгрен) (продовження). Письмо для себе (Ч. 2, с. 71-72). |
|
108. |
|
Вигук. Складання речень (Ч. 2, с. 72-73). |
|
109. |
|
Розвиток мовлення. Комікс (Ч. 2, с. 74). |
|
110. |
|
«Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо) (Ч. 2, с. 74-75). |
|
111. |
|
Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо). Дискусія (Ч. 2, с. 75-77). |
|
112. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 77). |
|
113. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: службові частини мови». |
|
Словосполучення і речення |
|||
114. |
|
Слово і словосполучення (Ч. 2, с. 78-79). |
|
115. |
|
Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за І. Абеді) (Ч. 2, с. 80-82). |
|
116. |
|
Речення. Т. Шевченко «Встала весна» (Ч. 2, с. 83-84). |
|
117. |
|
Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (уривок, скорочено) (заЛ. Керролом) (Ч. 2, с. 84-86). |
|
118. |
|
Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом) (Ч. 2, е. 86-89). |
|
119. |
|
Окличні і неокличні речення. «Електромобіль Сашко» (частина 1) (за О. Мамич) (скорочено) (Ч. 2, с. 90-92). |
|
120. |
|
Головні та другорядні члени речення (Ч. 2, с. 92-94). |
|
121. |
|
Головні та другорядні члени речення. .«Електромобіль Сашко» (частина 2) (за 0. Мамич) (скорочено) (Ч. 2, с. 94-96). |
|
122. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 96). |
|
123. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Словосполучення і речення». |
|
Текст |
|||
124. |
|
Текст. Тема і мета. Заголовок (Ч. 2, с. 97-98). |
|
125. |
|
Типи текстів (Ч. 2, с. 98-100). |
|
126. |
|
Текст-опис (Ч. 2, с. 100-101). |
|
127. |
|
Науковий і художній описи (Ч. 2, с. 102-103). |
|
128. |
|
Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини (Ч. 2. с. 103-104). |
|
129. |
|
Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація» (Ч. 2, с. 105- 107). |
|
130. |
|
Розвиток мовлення. Чарівна казка (Ч. 2, с. 107-108). |
|
131. |
|
Текст-міркування. Будова тексту (Ч. 2, с. 108-110). |
|
132. |
|
Розвиток мовлення. Текст-міркування (Ч. 2, с. 110-111). |
|
133. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 111). |
|
134. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст». |
|
135. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|