Календарне планування навчального матеріалу з Англійської мови для учнів 3-го класу за підручником А.М.Несвіт "We learn English" за оновленою програмою
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Зорове сприймання (читання)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
І семестр |
|||||||||||||||||
Тема : «Природа і навколишнє середовище. Пори року» 9 годин |
|||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи |
Представляти співрозмовника. Запрошувати інформацію про співрозмовника |
Hello! Hi! Good morning. My name is Ann. I’m from Ukraine. Where are you from? |
name, Ann, Dan, Alex, Jane, Tom, Kim, Miss Alison Ukraine, the USA |
Повторення спеціальних запитань
|
Інтонація спеціальних запитань |
Впр.2 ст.6 |
Впр.1 ст.6 |
Впр.3 ст.7 Впр.4 ст.7
|
|
Впр.5 ст.7 |
|
+ |
|
|
|
2 |
|
На уроці англійської мови |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації про дії на уроках англійської мови. |
What form are you in? What do you do…? |
To read the text, to write the word, to listen to the teacher, to speak English, to learn poem, to ask question |
Повторення алфавіту, числівників 1-10. Займенники I, you, we, he, she, our |
Глухі і дзвінкі приголосні. Інтонація простих розповідних речень |
Впр.2 ст.8 Впр.4 ст.9 |
Впр.1 ст.8 Впр.3 ст.9 |
Впр.5b ст.9 |
|
Впр.5a ст.9 |
+ |
|
|
|
|
3 |
|
Пори року. Погода. |
Називати пори року та описувати погоду |
What’s the weather like today? It’s … What season is it now? It’s … |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn. |
Якісні прикметники. Короткі відповіді на запитання. Yes, it is. No, it is not. |
Вимова нових слів |
Впр.2 ст.10 |
Впр.1a ст.10 |
Впр.1b ст.10 Впр.3 ст.11 Впр.4 ст.11 |
|
Впр.5 ст.11 |
+ |
|
|
|
|
4 |
|
Пори року. Погода |
Описувати погоду. Виражати своє ставлення до різних погодних умов |
Do you like…? My favourite season is .. |
Seasons, months, favourite, to like, to do, to play football, to run, to jump, to ski, to sledge, to skate, to make snowman, to play snowballs |
Творення стверджувальних та заперечних речень в Present Simple: I like/ I don’t like |
Інтонація питальних речень та речень, де наявний перелік |
Впр.3 ст.12-13 |
Впр.1 ст.12 |
Впр.2 ст.12 Впр.4 ст.13 |
|
Впр.5 ст.13 |
+ |
|
+ |
|
|
5 |
|
Моя улюблена пора року |
Повідомляти про улюблену пору року. Виражати настрій |
What can you do in …? My favourite season is… |
Winter, spring, summer, autumn. |
Вживання модального дієслова Can |
Інтонація речень, де наявний перелік |
Впр.4 ст.15 |
Впр.1 ст.14 |
Впр.2 ст.14 Впр.3 ст.15 |
|
Впр.5 ст.15 |
+ |
|
+ |
|
|
6 |
|
Календар погоди |
Повідомляти про різні погодні явища, виражати своє ставлення до них
|
What is the weather like today? |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty |
Короткі відповіді на запитання. Yes, it is. No, it is not. |
Інтонація питальних речень |
Впр.3 ст.17 |
Впр.1a ст.16 |
Впр.1b ст.16 Впр.2 ст.16 Впр.4 ст.17 |
|
Впр.5 ст.17 |
|
|
|
|
|
7 |
|
Погода в Україні та у світі |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації про погоду в різних країнах
|
What is the weather like today? In England it is wet and windy in April. It is cold in February in Ukraine. |
Ukraine, the USA, England, Australia, China |
Неозначено особові речення It is…
|
Інтонація простих розповідних речень |
Впр.4 ст.19 |
Впр.1 ст.18 |
Впр.2 ст.19 Впр.3 ст.19
|
|
Впр.5 ст.19 |
+ |
|
|
|
|
8 |
|
Природа |
Описувати природу. Виражати настрій |
This is the sun. This is a river. These are the mountains. |
Впр.1 ст.20 |
Вказівні займенники в однині та множині: This is… These are…
|
Інтонація речень, де наявний перелік |
Впр.3 ст.21 |
Впр.1 ст.20 |
Впр.2 ст.20 |
|
Впр.5 ст.21 |
+ |
+ |
+ |
|
|
9 |
|
Природа і навколишнє середовище. Узагальнення матеріалу |
Розповідати про різні пори року, погодні умови та дії, що можуть виконувати діти у різні пори року
|
It is hot in summer. The sun shines brightle. I can swim in the river |
ЛО теми |
Вживання модального дієслова Can |
|
Впр.2 ст.22 |
Впр.1 ст.22 |
Впр.3 ст.23 Впр.4 ст.23
|
|
Впр.5 ст.23 |
|
|
|
|
|
Тема : «Школа» 8 годин |
|||||||||||||||||
10 |
|
Школа. Робочий тиждень учня. |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації |
What do / does you / he / she do on …?
|
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday. Read, write, come to school, do sums and play, study, sing songs, jump, learn poems, speak English, dance, read books,do sports
|
Present Simple (3rd person singular) Множина іменників |
Інтонація простих речень |
|
Впр.1 ст.24 |
Впр.2 ст.24 Впр.3 ст.25
|
Впр.4 ст.25 |
Впр.5 ст.25 |
|
+ |
+ |
|
|
11 |
|
Шкільне приладдя. |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації. |
What do / does you / he / she do on …? Is it a …? |
A pen, a bag, a pencil, a ruler, a rubber, a desk, a pencil-case, an exercise-book, a textbook, a diary, a ruler, a rubber |
Present Simple (3rd person singular) Множина іменників Неозначено особові запи-тання Is it…? та короткі відпо-віді на них Yes, it is/ No, it is not |
Інтонація нових ЛО. Короткі та довгі голосні літери. Інтонація речень, де наявний перелік |
Впр.2 ст.26 Впр.4a ст.27 |
Впр.1 ст.26 |
Впр.3 ст.26 Впр.4b ст.27 |
|
Впр.5 ст.27 |
|
+ |
|
+ |
|
12 |
|
Мій улюблений шкільний предмет |
Повідомляти про смаки/ уподобання. Виражати своє ставлення до шкільних предметів |
What is your favourite subject?
|
A timetable, Reading, Maths, Ukrainian, Art, English, Music, PE, Nature Study, Computer Studies |
Творення стверджувальних та запереч-них речень в Present Simple. I like it/ I don't like it. Короткі відповіді на загальні запи-тання Yes, it is/ No, it is not |
Вимова нових ЛО. Інтонація простих речень |
Впр.2 ст.28 Впр.5a ст.29 |
Впр.1a ст.28 |
Впр.1b ст.28 Впр.3 ст.29 Впр.4 ст.29
|
|
Впр.5b ст.29 |
|
|
|
|
|
13 |
|
На уроці. |
Описувати дії на уроці Виражати настрій |
Can you give me a …? Here you are/ Yes, sure |
To learn, to answer, to count, to play games, to do sums |
Короткі відповіді Yes, I can / No, I can not |
Інтонація питальних та простих розповідних речень |
Впр.4a ст.31 |
Впр.1 ст.30 |
Впр.2 ст.30 Впр.3 ст.31 Впр.4b ст.31
|
|
Впр.5 ст.31 |
|
+ |
+ |
|
|
14 |
|
Речі в класі. |
Повідомляти про речі, що знаходяться в класній кімнаті |
This is a … That is a … These are … Those are … |
Thing in the classroom |
Використання конструкцій This is a … That is a … These are … Those are … |
Інтонація простих речень |
Впр.1 ст.32 Впр.2 ст.32 Впр.4a ст.33 |
Впр. ст. |
Впр.3 ст.32 Впр.4b ст.33
|
|
Впр.5 ст.33 |
|
|
+ |
+ |
|
15 |
|
Опис класної кімнати. |
Описувати класну кімнату. Висловлювати схвальну/ несхвальну оцінку предметам |
This is a classroom. It is big. You can see… |
A wall, a blackboard, a table, a desk, light, a floor, a window, a flower |
Використання конструкцій There is a … There are… Модальне дієслово Can. Короткі відпо-віді Yes / No |
Вимова нових ЛО. Інтонація речень, де наявний перелік |
Впр.1 ст.34 |
Впр.1 ст.34 |
Впр.2 ст.34 Впр.3 ст.35 Впр.4 ст.35 |
|
Впр.5 ст.35 |
|
|
|
+ |
|
16 |
|
Вільний час після уроків. |
Повідомляти про смаки та уподобання в позаурочний час. Виражати настрій |
What do you like to do? - I like to do sports. |
To do sports, to do one’s homework, to play games, to ride a bike, to skip, to watch TV, to go to the cinema / theat-re, to be out-doors/ indoors |
Повні відповіді на загальні запитання |
Інтонація речень, де наявний перелік |
Впр.2 ст.37 |
Впр.1a ст.36 |
Впр.1b ст.36 Впр.3 ст.37 Впр.4 ст.37 |
|
Впр.5 ст.37 |
|
|
+ |
|
|
17 |
|
Школа. Узагальнення матеріалу |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації. |
What do you do at the lesson? What do you do after school? |
ЛО теми |
Вживання Present Simple. Використання конструкцій This is a … That is a … These are … Those are … Модальне дієслово Can. |
Інтонація слів та речень |
Впр.4a ст.39 |
Впр.3b ст.38
|
Впр.1 ст.38 Впр.2 ст.38 Впр.4b ст.39 Впр.5a ст.39
|
Впр.3a ст.38 |
Впр.5b ст.39 |
|
+ |
+ |
|
|
Тема : «Я, моя сім’я і друзі. Людина» 11 годин |
|||||||||||||||||
18 |
|
Моя сім’я |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації. Представляти членів родини. |
This is my … That is my … These are my… Those are my… |
Grandparents, a grandma, a grandpa, a grandson, a sister, a mother, a father, an aunt, an uncle |
Допоміжні дієслова is/ are |
Вимова звуків : [ʌ], [ɔ:], [a:] Правила читання Who [hu:] |
Впр.2 ст.41 |
Впр.1 ст.40 Впр.3 ст.41 |
|
Впр.4 ст.41 |
Впр.5 ст.41 |
|
+ |
|
|
|
19 |
|
Сім’я мого друга |
Запрошувати інформацію про членів родини друга. |
What’s your name? What’s your mother’s / father’s name? Where does he / she work?
|
Hospital, farm, school, bank, mine, factory, plant |
Спеціальні запитання з What? та повні відповіді на них |
Інтонація спеціальних запитань. Правила читання What [w ɔ:t] |
Впр.1 ст.42 |
|
Впр.2 ст.42 Впр.3 ст.43 Впр.4 ст.43 |
|
Впр.5 ст.43 |
+ |
|
|
|
|
20 |
|
Моє родинне дерево |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації про членів родини |
Mr. Tame is Jane’s father. Paul and Kate are Jane’s cousins. |
Nephew, niece, cousins |
|
Правила читання Who [hu:] |
|
Впр.3 ст.45 |
Впр. 1ст.44 Впр.2 ст.44 Впр. 4ст.45 |
|
Впр.5 ст.45 |
+ |
+ |
|
|
|
21 |
|
Скільки тобі років? |
Запитувати та надавати інформацію про вік всих членів родини |
How old are you / is he / she? |
Numerals |
Десяткові числівники 10-100. Спеціальні запитання та повні відповіді на них |
Вимова нових слів. Правила читання How |
|
Впр.1 ст.46 |
Впр.2 ст.46 Впр.3 ст.47 Впр.4a ст.47 Впр.4b ст.47
|
|
Впр.5 ст.47 |
|
+ |
+ |
|
|
22 |
|
Професії членів моєї родини |
Запрошувати та надавати інформацію про третіх осіб |
What does the (profession) usually do? What’s your / his / her job? |
Professions: a teacher, a doctor, a farmer, a bus driver, a miner, a baker, a business-man, a cook, a policeman, to tech, to cook, to grow vegetables |
Творення стверджувальних та запереч-них речень в Present Simple. |
Вимова нових слів |
|
Впр.1 ст.48 Впр.3a ст.48
|
Впр.2 ст.48 Впр.3b ст.49 Впр.4 ст.49
|
|
Впр.5 ст.49 |
|
+ |
|
+ |
|
23 |
|
На роботі |
Повідомляти про професійні уподобання. Визначати час |
I get up early. I drive to the zoo at 8 o’clock |
To get up, to make food, to feed, to talk, to clean, to go home. Time |
Спеціальні запитання та повні відповіді на них |
Інтонація простих речень |
Впр.1 ст.50 |
|
Впр.2 ст.50 Впр.3 ст.51 Впр.4 ст.51 |
|
Впр.5 ст.51 |
|
+ |
|
+ |
|
24 |
|
Світ професій |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації про людей, їх професії та обов’язки |
This is my dad. He is a driver. He drives a bus. He likes his job. |
ЛО теми |
Творення стверджувальних речень в Present Simple. Спеціальні запитання та повні відповіді на них. Однина та множина іменників. Займенники. Використання конструкцій This is a … That is a … These are … Those are …
|
Інтонація простих розповідних речень |
Впр.2a ст.52 Впр.3 ст.54 |
|
Впр. 1ст.52 Впр.2b ст.52 Впр.3 ст.53 Впр.4 ст.53 Впр.4 ст.55 Впр.5a ст.55 |
Впр.1 ст.54 Впр.2 ст.54
|
Впр.5 ст.53 Впр.5b ст.55 |
|
+ |
|
+ |
|
25 |
|
Зовнішність. Мій однокласник |
Надавати інформацію про свою зовнішність. Описувати себе та однокласника |
This is my … That is my … These are my… Those are my… He / She has got … |
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, face, Long fair hair, short dark hair, short red hair, tall, thin, slim, short, plump, straight, wavy
|
Вживання конструкції Have got/ Has got з присвійними займенниками |
Вимова нових слів |
Впр.2 ст.56 Впр.3 ст.57 Впр.3 ст.59
|
Впр.1a ст.56 Впр.1 ст.58 |
Впр.1b ст.56 Впр.4 ст.57 Впр.2 ст.58 Впр.3 ст.59 Впр.4 ст.59 |
|
Впр.5 ст.57 Впр.5 ст.59 |
|
|
+ |
|
|
26 |
|
Частини тіла. |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації |
I have got … He / She has got … |
A finger, a leg, a head, a shoulder, an arm, a body, hips, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth. |
Правила утворення множини іменників (винятки). Вживання конструкції Have got/ Has got |
Вимова нових слів |
|
Впр.1a ст.60 Впр.4 ст.61 |
Впр.1b ст.60 Впр.2 ст.60 Впр.3 ст.61
|
|
Впр.5 ст.61 |
|
|
+ |
|
|
27 |
|
Зовнішність моїх друзів |
Представляти та описувати зовнішність свого друга. |
This is Ann. She is my friend. She is tall and slim. Is her hair long or short? |
ЛО теми |
Загальні запитання. Повні та короткі відповіді на них. Вживання сполучника or
|
Вимова нових слів |
Впр.1a ст.62 |
|
Впр.1b ст.62 Впр2. ст.63 Впр.4 ст.63 |
Впр.3 ст.63 |
Впр.5 ст.63 |
+ |
|
|
|
|
28 |
|
Зовнішність членів моєї родини та моїх іграшок. Узагальнення матеріалу |
Представляти та описувати зовнішність членів родини та іграшок. Повідомляти про уподобання, виражати своє ставлення |
My dad’s name is Graham. He is tall and handsome. He is clever and strong. He has got dark hair and brown eyes. |
Adjectives: nice, kind, funny, happy, tall, strong, oval, round |
Вживання якісних прикметників. |
Вимова нових слів . Інтонація простих розповідних речень |
Впр.2 ст.64 Впр.2 ст.66 |
Впр.1a ст.64 |
Впр.1b ст.64 Впр. 2ст.65 Впр.3 ст.65 Впр.4 ст.65 Впр.1 ст.66 Впр.3 ст.66
|
Впр.4 ст.66 |
Впр.5 ст.65 Впр.5 ст.67 |
+ |
|
+ |
|
|
29 |
|
Контроль аудіювання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
30 |
|
Контроль читання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
31 |
|
Контроль письма |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
32 |
|
Контроль говоріння |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|||||||||||||||||
Тема : «Свята та традиції» 9 годин |
|||||||||||||||||
33 |
|
Свята. Моє улюблене свято. |
Повідомляти про улюблене свято. Виражати настрій |
My favourite holiday is… |
Birthday, New Year, Christmas, Easter |
|
Вимова нових слів |
Впр.2 ст.70 |
Впр.1 ст.70 |
Впр.3 ст.70 Впр.4 ст.71 |
|
Впр.5 ст.71 |
|
|
+ |
+ |
|
34 |
|
Вечірка з приводу Дня народження. |
Робити пропозицію та реагувати на неї. Виражати настрій |
Hello! This is Ann speaking. I’ve got a birthday next week. Can you come? Great! |
To write the invitations, to send the invitations, to clean the house, to open the presents, to give/get presents |
Вивчення граматичної структури have to / has to. |
Вимова нових слів. Інтонація питальних речень |
Впр.2 ст.72 |
Впр.1 ст.72 |
Впр.3 ст.73 Впр.4 ст.73 |
|
Впр.5 ст.73 |
|
|
|
+ |
|
35 |
|
Запрошення на святкування дня народження. |
Запрошувати та реагувати на чиєсь запрошення. Виражати настрій |
Ann and Dan usually dance at the party. |
Welcome, to dance, to sing, to play games, to eat cakes, start, finish |
Творення стверджувальних та питальних речень в Present Simple.короткі відповіді на них |
Інтонація розповідних речень |
Впр.2a ст.74 |
Впр.1 ст.74 |
Впр.2b ст.74 Впр.3 ст.75 Впр.4 ст.75
|
|
Впр.5 ст.75 |
|
|
+ |
+ |
|
36 |
|
Мій день народження. Вечірка. |
Виражати своє ставлення до когось/ чогось |
Who has got a party today? |
To blow candles, to sing a song |
|
|
Впр.2b ст.77 |
Впр.1 ст.76 |
Впр.2a ст.76 Впр.3 ст.77 Впр.4 ст.77 |
|
Впр.5 ст.77 |
|
+ |
|
|
|
37 |
|
Свята. Подарунки на свята. |
Повідомляти про смаки, уподобання . Виражати настрій |
What is this? It’s a (an) interesting book… |
A doll house, a book, a cup, a T-shirt, nice, cotton, interesting, glass |
Вживання неозначеного артикля a/ an, та вказівних займенників This is a … That is a … |
Вимова нових слів. |
Впр.3 ст.79 Впр.4 ст.79 |
Впр.1 ст.78 |
Впр.1a ст.78 Впр.1b ст.78 |
|
Впр.5 ст.79 |
|
|
|
+ |
|
38 |
|
Новий рік та Різдво в Україні. |
Описувати святкування нового року та Різдва в Україні. Запитувати про відчуття/ самопочуття та відповідати на запитання |
How do they decorate …? |
To celebrate, to decorate, Snow Maiden, to wish, postcards |
Вживання спеціальних запитань та повних відповідей |
Інтонація ускладнених розповідних речень |
Впр.2 ст.80 |
Впр.1 ст.80 |
Впр.3 ст.81 Впр.4 ст.81 |
|
Впр.5 ст.81 |
+ |
|
|
+ |
|
39 |
|
Різдво у великій Британії та США. |
Описувати святкування Різдва. Запитувати про відчуття/ самопочуття та відповідати на запитання |
How do you celebrate the Christmas? – We have a family party |
Great Britain, Santa Claus, to decorate, to buy, to clean, to open, to phone, to write, to send |
Стверджуваль-ні речення в Present Simple. |
Вимова нових слів. |
|
Впр.1 ст.82 |
Впр.3 ст.82 Впр.4 ст.83
|
Впр.2 ст.82 |
Впр.5 ст.83 |
+ |
|
|
+ |
|
40 |
|
Свята. Великдень. |
Розповідати про приготування до Великодня. Виражати настрій |
Easter is a spring holiday. My mum bakes paskas before Easter. |
A paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present |
Вживання спеціальних запитань та повних відповідей |
Вимова нових слів. |
Впр.2 ст.84 Впр.4a ст.85 |
Впр.1 ст.84 |
Впр.3 ст.84 Впр.4b ст.85 |
|
Впр.5 ст.85 |
|
+ |
|
+ |
|
41 |
|
Свята та традиції. Узагальнення матеріалу |
Повідомляти про свої дії та дії третіх осіб. Висловлювати схвальну/ несхвальну оцінку діям |
|
Always, often, sometimes ЛО теми |
Вживання стверджуваль-них, заперечних та питальних речень в Present Simple та відносних прикметників |
|
|
|
Впр.4 ст.87 |
Впр.1 ст.86 Впр.2 ст.87 Впр.3 ст.87
|
Впр. ст. |
|
|
|
|
|
Тема : «Помешкання. На кухні» 8 годин |
|||||||||||||||||
42 |
|
Я тут живу. |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації про речі, що знаходяться в будинку |
Is there a … in …? Are there … in …? Where is / are ? |
A computer, a bed, a ward-robe, a sofa, an armchair, a TV set, a bookcase, a clock, a chair a curtain, a living room, a bedroom, the children’s room, under, next to, at, on, behind, above |
Використання конструкцій There is a … There are…з Прийменника-ми місця on, in, at, next to, under, behind, above |
Вимова нових слів. |
|
Впр.1 ст.88 |
Впр.2 ст.88 Впр.3 ст.88 Впр.4 ст.89 |
|
Впр.5 ст.89 |
|
|
+ |
+ |
|
43 |
|
Мій будинок. |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації Запрошувати інформацію про третіх осіб. |
There is … There are … |
A bath, a mirror, a sink, a towel, a fridge, a cooker, a cupboard, a carpet, stairs, a kitchen, a bathroom, a hall |
Використання конструкцій There is a … There are…з Прийменника-ми місця on, in, at, next to, under, behind, above |
Вимова нових слів. |
Впр.3 ст.90-91 |
Впр.1 ст.90 |
Впр.2 ст.90 Впр.4 ст.91 |
|
Впр.5 ст.91 |
|
+ |
+ |
|
|
44 |
|
Розташування кімнат у будинку. Наша кухня. |
Описувати будинок та кімнати в ньому |
This is the plan of… |
Downstairs, upstairs, under, next to, a toilet, a kitchen, a dining room, a bathroom, a bedroom, a hall, a living room |
|
|
Впр.1 ст.92 Впр.4 ст.93 |
Впр.3 ст.93 |
Впр.2 ст.92 |
|
Впр.5 ст.93 |
|
|
+ |
|
|
45 |
|
Моя кімната. |
Описувати власну кімнату. Висловлювати схвальну/ несхвальну оцінку предметам |
Have you got? Where is / are? |
A drawer, a wardrobe, a bookcase, curtains, an armchair |
Вживання конструкції Have got/ Has got. Прийменника-ми місця on, in, at, next to, under, behind, above |
Інтонація ускладнених розповідних речень |
Впр.2 ст.94 Впр.4 ст.95 Впр.2 ст.96 |
Впр.1 ст.94 |
Впр.3b ст.95 Впр.1 ст.96 Впр.3 ст.96 Впр.4 ст.96 |
Впр.3a ст.95 |
Впр.5 ст.95 Впр.5 ст.97 |
|
|
+ |
+ |
|
46 |
|
На кухні |
Описувати власну кухню, предмети, посуд та назви продуктів на ній |
There is a fridge next to the table |
ЛО предмети ЛО посуд ЛО продукти |
Використання конструкцій There is a … There are…з Прийменника-ми місця on, in, at, next to, under, behind, above |
Інтонація розповідних речень |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
|
Описати власну кухню |
|
|
+ |
+ |
|
47 |
|
Домашні справи. |
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації |
I feed the cat every day. My sister usually waters the plants. |
To feed the cat, to clean the floor, to water the plants, to wash the dishes, to walk the dog, to lay the table |
Стверджуваль-ні речення в Present Simple.(I,III person) |
Інтонація розповідних речень |
Впр.4 ст.99 |
Впр.1 ст.98 |
Впр.2 ст.98 |
Впр.3 ст.99 |
Впр.5 ст.99 |
+ |
+ |
|
|
|
48 |
|
Будинок нашої родини |
Представляти третіх осіб. Виражати своє ставлення до помешкання інших осіб |
Mrs Brown lives in London. They live in a big flat. |
His, her, he, she, its, they |
Вживання вказівних займенників His, her, he, she, its, they |
Інтонація розповідних речень |
Впр.1 ст.100 |
Впр. ст. |
Впр.2 ст.101 Впр.4 ст.101 |
Впр.3 ст.101 |
Впр.5 ст.101 |
|
|
|
|
|
49 |
|
Помешкання. Узагальнення матеріалу |
Описувати власний будинок, кімнати та предмети в них. Виражати схвальну/ несхвальну характеристику. Запрошувати та реагувати на чиєсь запрошення |
This is my house. There are many rooms in it. My favourite room is living room. There is a TV, a sofa, a picture on the wall. I like this room very much. |
ЛО теми |
|
Інтонація розповідних речень |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Створити проект «Будинок моєї мрії» |
|
|
+ |
+ |
|
Тема : «Робочий день» 9 годин |
|||||||||||||||||
50 |
|
Розклад дня. Мій ранок. |
Описувати свій ранок. Виражати настрій. |
Do you …? What time do you …? |
To get up, to wash, to clean, to go to school, to say “Good bye”, to have breakfast, to make a bed, to brush
|
Вживання Present Simple. |
Вимова нових слів [ʃ], [ʧ] |
Впр.2 ст.102 Впр.3 ст.103 |
Впр.1 ст.102 |
Впр.4 ст.103 |
|
Впр.5 ст.103 |
|
+ |
+ |
|
|
51 |
|
Час. |
Визначати час. Описувати свій день. |
What’s the time? It’s .. past / to . It’s a quarter to/past… It’s half past..
|
Past, to, a quarter, half past |
Вживання Present Simple. |
Інтонація питальних речень [kw] |
|
Впр.1 ст.104 Впр.2 ст.104 |
Впр.3 ст.105 Впр.4 ст.105 |
|
Впр.5 ст.105 |
|
+ |
+ |
|
|
52 |
|
Режим дня мого друга/ подруги . |
Описувати режим дня свого друга. |
Ann gets up at… She plays with her friends… She has dinner… she goes to bad…
|
To have breakfast / dinner / lunch / supper |
Вживання питальних речень в Present Simple, короткі відповіді. |
Інтонація розповідних речень [s], [z] |
Впр.2 ст.106 |
Впр.1 ст.106 |
Впр.3 ст.107 Впр.4 ст.107 Впр.5 ст.107 |
|
Впр.6 ст.107 |
|
|
+ |
|
|
53 |
|
Сьогодні та вчора. |
Описувати день. |
It is Saturday today. Ann is at home. It was Friday yesterday. She was at school. I / He / She / It was… They were … |
ЛО уроку |
Порівняльна характеристика to be в Present і Past Simple Tenses. Творення стверджувальних та заперечних речень |
Короткі голосні |
Впр.3 ст.109 Впр.4 ст.109 |
Впр.1 ст.108 |
Впр.2 ст.108 Впр.5 ст.109 |
|
Впр.6 ст.109 |
|
|
|
|
|
54 |
|
Мій вчорашній день. |
Запрошувати інформацію про третіх осіб. Описувати минулі події |
Was he / she ? Were you / they? |
In bed, at the circus, at the cinema |
to be in Past Simple |
Довгі голосні |
Впр.2 ст.110 |
|
Впр.1 ст.110 Впр.3 ст.111 Впр.4 ст.111 |
|
Впр.5 ст.111 |
+ |
|
|
|
|
55 |
|
Минулі вихідні |
Описувати минулі події. Виражати своє ставлення до когось/ чогось |
I was… I was not… We were… We were not… |
At home, at the beach, at the shop, at the circus, at the cinema, at the playground, yesterday |
to be in Past Simple |
Дзвінкі та глухі приголосні |
Впр.2 ст.112 |
|
Впр.1 ст.112 Впр.3 ст.113 Впр.4 ст.113 |
|
Впр.5 ст.113 |
+ |
+ |
|
|
|
56 |
|
Кожного дня та вчора |
Описувати теперішні та минулі події. |
I get up at 7 o’clock every day. I got up at 7 o’clock yesterday |
ЛО уроку |
Порівняльна характеристика Present і Past Simple Tenses. |
Правильні та неправильні дієслова [d], [t] |
Впр.1 ст.114 |
|
Впр.2 ст.115 Впр.4 ст.115 |
Впр.3 ст.115 |
Впр.5 ст.115 |
+ |
|
+ |
|
|
57 |
|
Мої минулі вихідні |
Виражати схвальну/ несхвальну характеристику минулим подіям. Виражати настрій |
Where were they yesterday? What did they do? |
ЛО уроку |
Загальні та спеціальні запитання в Past Simple |
Правильні та неправильні дієслова [d], [t] |
Впр.1 ст.116 |
|
Впр.2 ст.116 |
Впр.3 ст.117 Впр.4 ст.117 |
Впр.5 ст.117 |
|
+ |
+ |
|
|
58 |
|
Робочий день. Узагальнення матеріалу |
Описувати теперішні та минулі події. Виражати настрій |
I like to ride a bike. I don’t like to skip. |
ЛО теми |
Вживання Present та Past Simple |
|
|
|
Впр.1 ст.118 Впр.2 ст.118 Впр.4 ст.119 |
Впр.3a,b ст.118 |
Впр.5 ст.119 |
+ |
|
|
+ |
|
Тема : «Відпочинок і дозвілля. Поїздка на природу» 8 годин |
|||||||||||||||||
59 |
|
Мої уподобання |
Повідомляти про смаки та уподобання, улюблені речі. |
I like to … Do you like to ? |
To collect stickers / stamps, to skip, to ride a bike, to watch TV |
Вживання Present Simple |
[l], [k] |
Впр.2 ст.120 |
Впр.1 ст.120 |
Впр.3 ст.120 Впр.4 ст.121 |
|
Впр.5 ст.122 |
+ |
|
|
|
|
60 |
|
Давайте гратися! |
Повідомляти про смаки та уподобання. Розповідати про улюблені ігри |
I like to … Do you like to ? I can… I liked to… Did you like to…? |
A playground, Hopscotch, hide-and-seek, to play badminton, tomorrow |
Вживання Present Simple та Past Simple, модального дієслова Can |
[au], [ai], [әe] |
Впр.3 ст.123 |
Впр.1 ст.123 в Past Simple |
Впр.2 ст.123 в Past Simple |
Завдання на картках |
Розповісти про улюблені ігри |
+ |
|
+ |
|
|
61 |
|
Наші хобі |
Повідомляти про смаки та уподобання свої та третіх осіб. |
Do you ride a bike every day? Yes, Sure. |
To roller blade, to go skate-boarding, to go swimming |
|
[e], [ᴂ] |
Впр.2 ст.124 в Present & Past Simple |
Впр.1 ст.124 |
Складання діалогів в Present & Past Simple |
|
Впр.5 ст.125 в Present Simple |
+ |
|
+ |
|
|
62 |
|
Гостюємо у бабусі і дідуся. Поїздка в село |
Описувати відпочинок у дідуся з бабусею. Повідомляти про смаки та уподобання |
Do you like to visit your grandparents? What can you do in the village? |
To visit grandparents, go to the garden, to gather fruit and vegetables, to go fishing, to help, to feed, to cook dinner |
Вживання Present Simple та модального дієслова Can |
[e], [ᴂ] |
Завдання на картках |
|
Складання діалогів в Present Simple |
|
Описати минулу поїздку до дідуся й бабусі |
+ |
|
+ |
|
|
63 |
|
Поїздка на природу. Пікнік. |
Запрошувати та реагувати на чиєсь запрошення. Виражати настрій. |
Can you go to a picnic with me? What can we do? |
To travel, go to a picnic, to play, make fire, to cook. ЛО продукти |
Вживання Present Simple та модального дієслова Can |
[i], [i:] |
Завдання на картках |
|
Складання діалогів в Present Simple |
|
Описати минулу поїздку на пироду |
+ |
+ |
|
|
|
64 |
|
Подорожі влітку |
Описувати можливі події. Запрошувати та реагувати на чиєсь запрошення. |
Where can I travel in summer? What can I do there? |
To fly a kite, a summer camp, to visit grandparents, to stay at home, England, to visit museums, the USA, to take phtos, Canada, to travel, Ukraine, to go to the seaside |
Вживання Present & Past Simple, модального дієслова Can |
[ә], [Ə:] |
Завдання на картках |
Впр.1 ст.130 |
Запитання по тексту Складання діалогів в Present Simple |
|
Подорож моєї мрії (письмово) |
+ |
|
|
+ |
|
65 |
|
Канікули. |
Повідомляти про смаки та уподобання. Виражати схвальну/ несхвальну оцінку ситуаціям |
What can I do on summer holidays? I can go fishing… |
To make sandcastles, to go fishing, to help grandparents on the beach, to stay at home, in the village |
Вживання Present Simple та модального дієслова Can |
Вимова слів та речень |
Завдання на картках |
Впр.1a ст.132 |
Впр.1b ст.132 |
|
Мій літній відпочинок (письмово) |
+ |
|
+ |
+ |
|
66 |
|
Відпочинок та дозвілля. Узагальнення матеріалу |
Повідомляти про смаки та уподобання. Виражати схвальну/ несхвальну оцінку ситуаціям. Виражати настрій. |
What did you do last week? – I was very busy. I played badminton on Monday. I played football on Tuesday |
ЛО теми |
Вживання Present & Past Simple, модального дієслова Can |
Вимова слів та речень |
Завдання на картках |
|
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Виконати завдання на картках |
|
+ |
+ |
|
|
67 |
|
Контроль аудіювання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
68 |
|
Контроль читання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
69 |
|
Контроль письма |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
70 |
|
Контроль говоріння |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|
|
|