Календарне планування "Навчання грамоти 1 клас" для роботи з учнями з індивідуальною формою навчання (140 год на рік: 70 год - читання, 70 год - письмо): 4год на тиждень: 2год - читання, 2год - письмо). Складено за "Типовою освітньою програмою для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018 р."
Навчання грамоти
(Типова освітня програма для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018р.)
Читання |
Письмо |
|||||||
№
|
Дата |
Зміст |
№
|
Дата |
Зміст |
|||
І СЕМЕСТР 16 тижнів х 4год = 64 год (32 год читання, 32 год письма)
|
||||||||
ІІ СЕМЕСТР 19 тижнів х 4год = 76 год (38 год читання, 38 год письма)
|
||||||||
1
|
|
Добукварний період Формування вербальних та невербальних засобів комунікації.
|
1
|
|
Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу). |
|||
2
|
|
Розвиток слухового сприймання та слухової уваги. Сприймання текстів на слух. |
2
|
|
Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч). |
|||
3
|
|
Розвиток вміння висловлювати свої прохання вербально. Співвідношення предметів та їх дій з опорою на малюнки (хто? що? – що робить?), на основі голосів та дій тварин, птахів та комах. |
3
|
|
Виконання вправ для кисті та пальців рук. Шнурування. |
|||
4
|
|
Розрізнення інтонацій, їх наслідування. Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Робота з дитячою книжкою |
4
|
|
Формування базових графічних навичок. Обведення за контуром. |
|||
5
|
|
Ігрові вправи на звуконаслідування. |
5
|
|
Обведення трафаретів за вкладкою чи контуром. |
|||
6
|
|
Розрізнення голосних та приголосних звуків (без визначення поняття). |
6
|
|
Штрихування трафаретів паралельними лініями у заданому напрямі. |
|||
7
|
|
Формування умінь здійснювати звукобуквений аналіз слів.
|
7
|
|
Штрихування хвилястими і круговими лініями. |
|||
8
|
|
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. Робота з дитячою книжкою.
|
8
|
|
Штрихування фігурними лініями. |
|||
9
|
|
Розвиток словника, вміння використовувати засоби альтернативної комунікації. |
9
|
|
Штрихування півовалами. Штрихування петлями. |
|||
10
|
|
Букварний період Розвиток органів артикуляції. Формування мовленнєвого дихання, сили голосу. Знайомство з буквами. Звук [а]. Буква Аа. |
10
|
|
Букварний період Зображення ліній, подібних до елеменів букв. Обведення графічного образу букви Аа. |
|||
11
|
|
Звук [о]. буква Оо. |
11
|
|
Зображення ліній, подібних до елеменів букв. Обведення графічного образу букви Оо. |
|||
12
|
|
Звук [у]. Буква Уу. |
12
|
|
Зображення ліній, подібних до елеменів букв. Обведення графічного образу букви Уу. |
|||
13
|
|
Звук [и]. Буква и. Робота з дитячою книжкою. |
13
|
|
Овал (малий, великий) Зображення ліній, подібних до елеменів букв. Обведення графічного образу букви и. Розвиток зв’язного мовлення (Школа). |
|||
14
|
|
Звук [і]. Буква Іі. |
14
|
|
Обведення графічного образу букви Іі. |
|||
15
|
|
Звук [е]. буква Ее. |
15
|
|
Обведення графічного образу букви Ее. |
|||
16
|
|
Звуки [л], [л′]. Буква Лл. |
16
|
|
Обведення графічного образу букви Лл. |
|||
17
|
|
Звук [м]. буква Мм. Робота з дитячою книжкою. |
17
|
|
Обведення графічного образу букви Мм. |
|||
18
|
|
Звуки [с], [с′]. Буква Сс. |
18
|
|
Обведення графічного образу букви Сс. |
|||
19
|
|
Звуки [н], [н′]. Буква Нн. |
19
|
|
Обведення графічного образу букви Нн. |
|||
20
|
|
Повторення букв. |
20
|
|
Обведення графічного образу вивчених букв. |
|||
21
|
|
Звук [к]. Буква Кк. Робота з дитячою книжкою. |
21
|
|
Обведення графічного образу букви Кк. |
|||
22
|
|
Звук [в]. Буква Вв. |
22
|
|
Обведення графічного образу букви Вв. Розвиток зв’язного мовлення (Овочі і фрукти) |
|||
23
|
|
Звук [п]. Буква Пп. |
23
|
|
Обведення графічного образу букви Пп. |
|||
24
|
|
Звуки [р], [р′]. Буква Рр. |
24
|
|
Обведення графічного образу букви РР. |
|||
25
|
|
Звуки [т], [т′]. Буква Тт. |
25
|
|
Обведення графічного образу букви Тт. |
|||
26
|
|
Звуки [д], [д′]. Буква Дд. Робота з дитячою книжкою. |
26
|
|
Обведення графічного образу букви Дд. |
|||
27
|
|
Звуки [з], [з′]. буква Зз. |
27
|
|
Обведення графічного образу букви Зз. |
|||
28
|
|
Повторення і закріплення вивчених букв. |
28
|
|
Обведення графічного образу вивчених букв. |
|||
29
|
|
Звук [й]. Буква Йй. |
29
|
|
Обведення графічного образу букви Йй. Розвиток зв’язного мовлення (Сім’я). |
|||
30
|
|
Звук [б]. Буква Бб. Робота з дитячою книжкою. |
30
|
|
Обведення графічного образу букви Бб. |
|||
31
|
|
Звук [г]. Буква Гг. |
31
|
|
Обведення графічного образу букви Гг. |
|||
32
|
|
Повторення й закріплення вивченого за І семестр. |
32
|
|
Повторення й закріплення вивченого за І семестр. |
|||
33
|
|
Звук [ж]. Буква Жж. |
33
|
|
Обведення графічного образу букви Жж. |
|||
34
|
|
Звук [ш]. Буква Шш. |
34
|
|
Обведення графічного образу букви Шш. |
|||
35
|
|
Буква ь (знак м’якшення). Робота з дитячою книжкою. |
35
|
|
Обведення графічного образу букви ь. |
|||
36
|
|
Буквосполучення ьо. |
36
|
|
Обведення графічного образу буквосполучення ьо. Розвиток зв’язного мовлення (Звірі). |
|||
37
|
|
Звук [х]. Буква Хх |
37
|
|
Обведення графічного образу букви Хх. |
|||
38
|
|
Звук [ч]. Буква Чч. |
38
|
|
Обведення графічного образу букви Чч. |
|||
39
|
|
Буква Яя. |
39
|
|
Обведення графічного образу букви Яя. |
|||
40
|
|
Звуки [ц], [ц′]. Буква Цц. Робота з дитячою книжкою. |
40
|
|
Обведення графічного образу букви Цц. |
|||
41
|
|
Буква Юю. |
41
|
|
Обведення графічного образу букви Юю. |
|||
42
|
|
Буква Єє. |
42
|
|
Обведення графічного образу букви Єє. Розвиток зв’язного мовлення (Посуд) |
|||
43
|
|
Буква Її. |
43
|
|
Обведення графічного образу букви Її. |
|||
44
|
|
Звук [ф]. Буква Фф |
44
|
|
Обведення графічного образу букви Фф. |
|||
45
|
|
Буква Щщ. Робота з дитячою книжкою. |
45
|
|
Обведення графічного образу букви Щщ. |
|||
46
|
|
Звуки , , буквосполучення дз. |
46
|
|
Обведення графічного образу буквосполучення дз. |
|||
47
|
|
Звук , буквосполучення дж. |
47
|
|
Обведення графічного образу буквосполучення дж. |
|||
48
|
|
Апостроф. |
48
|
|
Обведення графічного образу апострофу. |
|||
49
|
|
Алфавіт. Робота з дерев’яними вкладками. |
49
|
|
Удосконалення вміння обводити графічний образ букв. Розвиток зв’язного мовлення (Меблі). |
|||
50
|
|
Післябукварний період. Утворення складів. Моделювання односкладових слів. |
50
|
|
Удосконалення вміння обводити графічний образ букв. |
|||
51
|
|
Ознайомлення з різними джерелами та видами інформації. Моделювання складів і слів. |
51
|
|
Удосконалення вміння обводити графічний образ букв. Обведення графічного образу складів. |
|||
52
|
|
Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів. |
52
|
|
Обведення графічного образу складів. |
|||
53
|
|
Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів. |
53
|
|
Обведення графічного образу складів. |
|||
54
|
|
Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів. |
54
|
|
Обведення графічного образу складів. |
|||
55
|
|
Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів. |
55
|
|
Обведення графічного образу складів. |
|||
56
|
|
Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів. |
56
|
|
Обведення графічного образу складів. Розвиток зв’язного мовлення (Побутова техніка). |
|||
57
|
|
Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів. Моделювання слів. |
57
|
|
Обведення графічного образу складів. |
|||
58
|
|
Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів. . Робота з дитячою книжкою. |
58
|
|
Обведення графічного образу складів. |
|||
59
|
|
Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів. |
59
|
|
Обведення графічного образу складів.и |
|||
60
|
|
Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів. |
60
|
|
Обведення графічного образу складів. |
|||
61
|
|
Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем. |
61
|
|
Обведення графічного образу складів і односкладових слів. Розвиток зв’язного мовлення (Спорт) |
|||
62
|
|
Читання складів і односкладових слів. Робота з дитячою книжкою. |
62
|
|
Обведення графічного образу складів і односкладових слів.. |
|||
63
|
|
Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем. |
63
|
|
Обведення графічного образу складів і односкладових слів. |
|||
64
|
|
Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем. |
64
|
|
Обведення графічного образу складів і односкладових слів. |
|||
65
|
|
Моделювання односкладових і двоскладових слів. |
65
|
|
Обведення графічного образу складів і односкладових слів. |
|||
66
|
|
Моделювання односкладових і двоскладових слів. Читання складів і односкладових слів. |
66
|
|
Обведення графічного образу односкладових і двоскладових слів. |
|||
67
|
|
Моделювання односкладових і двоскладових слів. Читання складів і односкладових слів. Робота з дитячою книжкою |
67
|
|
Обведення графічного образу односкладових і двоскладових слів. Розвиток зв’язного мовлення (Звірі) |
|||
68
|
|
Робота зі світлинами, дитячими журналами. Читання складів і односкладових слів. |
68
|
|
Списування зі зразка односкладових слів. |
|||
69
|
|
Повторення. Гра «Більше ніж азбука». |
69
|
|
Списування зі зразка односкладових слів. Повторення. |
|||
70
|
|
Підсумок за рік. Гра «Більше ніж азбука». |
70 |
|
Підсумок за рік. |
|||
1