9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Календарне планування "Навчання грамоти 1 клас" (індивідуальна форма навчання, ІП)

Про матеріал

Календарне планування "Навчання грамоти 1 клас" для роботи з учнями з індивідуальною формою навчання (140 год на рік: 70 год - читання, 70 год - письмо): 4год на тиждень: 2год - читання, 2год - письмо). Складено за "Типовою освітньою програмою для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018 р."

Перегляд файлу

Навчання грамоти

(Типова освітня програма для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018р.)

  

Читання

Письмо

 

Дата

Зміст

 

Дата

Зміст

І СЕМЕСТР

16 тижнів х 4год = 64 год

(32 год читання, 32 год письма)

 

ІІ СЕМЕСТР

19 тижнів х 4год = 76 год

(38 год читання, 38 год письма)

 

1

 

 

 

 

 

Добукварний період

Формування вербальних та невербальних засобів комунікації.

 

1

 

 

 

 

 

Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).

2

 

 

 

Розвиток слухового сприймання та слухової уваги.

Сприймання текстів на слух.

2

 

 

 

Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч).

3

 

 

 

Розвиток вміння висловлювати свої прохання вербально. Співвідношення предметів та їх дій з опорою на малюнки (хто? що? – що робить?), на основі голосів та дій тварин, птахів та комах.

3

 

 

 

Виконання вправ для кисті та пальців рук. Шнурування.

4

 

 

 

Розрізнення інтонацій, їх наслідування. Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Робота з дитячою книжкою

4

 

 

 

Формування базових графічних навичок. Обведення за контуром.

5

 

 

 

Ігрові вправи на звуконаслідування.

5

 

 

 

Обведення трафаретів за вкладкою чи контуром.

6

 

 

 

Розрізнення голосних та приголосних звуків (без визначення поняття).

6

 

 

 

Штрихування трафаретів паралельними лініями у заданому напрямі.

7

 

 

 

Формування умінь здійснювати звукобуквений аналіз слів.

 

7

 

 

 

Штрихування хвилястими і круговими лініями.

8

 

 

 

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. Робота з дитячою книжкою.

 

8

 

 

 

Штрихування фігурними лініями.

9

 

 

 

Розвиток словника, вміння використовувати засоби альтернативної комунікації.

9

 

 

 

Штрихування півовалами.

Штрихування петлями.

10

 

 

 

Букварний період

Розвиток органів артикуляції. Формування мовленнєвого дихання, сили голосу. Знайомство з буквами. Звук [а]. Буква Аа.

10

 

 

 

               Букварний період

Зображення ліній, подібних до елеменів букв. Обведення графічного образу букви Аа.

11

 

 

 

Звук [о]. буква Оо.

11

 

 

 

Зображення ліній, подібних до елеменів букв. Обведення графічного образу букви Оо.

12

 

 

 

Звук [у]. Буква Уу.

12

 

 

 

Зображення ліній, подібних до елеменів букв. Обведення графічного образу букви Уу.

13

 

 

 

Звук [и]. Буква и. Робота з дитячою книжкою.

13

 

 

 

Овал (малий, великий) Зображення ліній, подібних до елеменів букв. Обведення графічного образу букви и. Розвиток зв’язного мовлення (Школа).

14

 

 

 

Звук [і]. Буква Іі.

14

 

 

 

Обведення графічного образу букви Іі.

 15

 

 

 

Звук [е]. буква Ее.

 15

 

 

 

Обведення графічного образу букви Ее.

16

 

 

 

Звуки [л], [л′]. Буква Лл.

16

 

 

 

Обведення графічного образу букви Лл.

17

 

 

 

Звук [м]. буква Мм. Робота з дитячою книжкою.

17

 

 

 

Обведення графічного образу букви Мм.

18

 

 

 

 Звуки [с], [с′]. Буква Сс.

18

 

 

 

Обведення графічного образу букви Сс.

19

 

 

 

Звуки [н], [н′]. Буква Нн.

19

 

 

 

Обведення графічного образу букви Нн.

20

 

 

 

Повторення  букв.

20

 

 

 

Обведення графічного образу вивчених букв.

21

 

 

 

Звук [к]. Буква Кк. Робота з дитячою книжкою.

21

 

 

 

Обведення графічного образу букви Кк.

22

 

 

 

Звук [в]. Буква Вв.

22

 

 

 

Обведення графічного образу букви Вв. Розвиток зв’язного мовлення (Овочі і фрукти)

23

 

 

 

Звук [п]. Буква Пп.

23

 

 

 

Обведення графічного образу букви Пп.

24

 

 

 

Звуки [р], [р′]. Буква Рр.

24

 

 

 

Обведення графічного образу букви РР.

25

 

 

 

Звуки [т], [т′]. Буква Тт.

25

 

 

 

Обведення графічного образу букви Тт.

26

 

 

 

Звуки [д], [д′]. Буква Дд. Робота з дитячою книжкою.

26

 

 

 

Обведення графічного образу букви Дд.

27

 

 

 

 Звуки [з], [з′]. буква Зз.

27

 

 

 

Обведення графічного образу букви Зз.

28

 

 

 

Повторення і закріплення вивчених букв.

28

 

 

 

Обведення графічного образу вивчених букв.

29

 

 

 

Звук [й]. Буква Йй.

29

 

 

 

Обведення графічного образу букви Йй. Розвиток зв’язного мовлення (Сім’я).

30

 

 

 

Звук [б]. Буква Бб. Робота з дитячою книжкою.

30

 

 

 

Обведення графічного образу букви Бб.

31

 

 

 

Звук [г]. Буква Гг.

31

 

 

 

Обведення графічного образу букви Гг.

32

 

 

 

Повторення й закріплення вивченого за І семестр.

32

 

 

 

Повторення й закріплення вивченого за І семестр.

33

 

 

 

Звук [ж]. Буква Жж.

33

 

 

 

Обведення графічного образу букви Жж.

34

 

 

 

Звук [ш]. Буква Шш.

34

 

 

 

Обведення графічного образу букви Шш.

35

 

 

 

Буква ь (знак м’якшення). Робота з дитячою книжкою.

35

 

 

 

Обведення графічного образу букви ь.

36

 

 

 

Буквосполучення ьо.

36

 

 

 

Обведення графічного образу буквосполучення ьо. Розвиток зв’язного мовлення (Звірі).

37

 

 

 

Звук [х]. Буква Хх

37

 

 

 

Обведення графічного образу букви Хх.

38

 

 

 

Звук [ч]. Буква Чч.

38

 

 

 

Обведення графічного образу букви Чч.

39

 

 

 

Буква Яя.

39

 

 

 

Обведення графічного образу букви Яя.

40

 

 

 

Звуки [ц], [ц′]. Буква Цц. Робота з дитячою книжкою.

40

 

 

 

Обведення графічного образу букви Цц.

41

 

 

 

Буква Юю.

41

 

 

 

Обведення графічного образу букви Юю.

42

 

 

 

 Буква Єє.

42

 

 

 

Обведення графічного образу букви Єє. Розвиток зв’язного мовлення (Посуд)

43

 

 

 

Буква Її.

43

 

 

 

Обведення графічного образу букви Її.

44

 

 

 

Звук [ф]. Буква Фф

44

 

 

 

Обведення графічного образу букви Фф.

45

 

 

 

Буква Щщ. Робота з дитячою книжкою.

45

 

 

 

Обведення графічного образу букви Щщ.

46

 

 

 

Звуки , , буквосполучення дз.

46

 

 

 

Обведення графічного образу буквосполучення дз.

47

 

 

 

Звук ­­, буквосполучення дж.

47

 

 

 

Обведення графічного образу буквосполучення дж.

48

 

 

 

Апостроф.

48

 

 

 

Обведення графічного образу апострофу.

49

 

 

 

 Алфавіт. Робота з дерев’яними вкладками.

49

 

 

 

Удосконалення вміння обводити графічний образ букв. Розвиток зв’язного мовлення (Меблі).

50

 

 

 

Післябукварний період. Утворення складів. Моделювання односкладових слів.

50

 

 

 

Удосконалення вміння обводити графічний образ букв.

51

 

 

 

Ознайомлення з різними джерелами та видами інформації. Моделювання складів і слів.

51

 

 

 

Удосконалення вміння обводити графічний образ букв. Обведення графічного образу складів.

52

 

 

 

Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів.

52

 

 

 

Обведення графічного образу складів.

53

 

 

 

Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів.

53

 

 

 

Обведення графічного образу складів.

54

 

 

 

Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів.

54

 

 

 

Обведення графічного образу складів.

55

 

 

 

Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів.

55

 

 

 

Обведення графічного образу складів.

56

 

 

 

Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів.

56

 

 

 

Обведення графічного образу складів. Розвиток зв’язного мовлення (Побутова техніка).

57

 

 

 

Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів. Моделювання слів.

57

 

 

 

Обведення графічного образу складів.

58

 

 

 

Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів. .  Робота з дитячою книжкою.

58

 

 

 

Обведення графічного образу складів.

59

 

 

 

Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів.

59

 

 

 

Обведення графічного образу складів.и

60

 

 

 

Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів.

60

 

 

 

Обведення графічного образу складів.

61

 

 

 

Читання складів і односкладових слів.

Слухання виразного читання вчителем.

61

 

 

 

Обведення графічного образу складів і односкладових слів. Розвиток зв’язного мовлення (Спорт)

62

 

 

 

Читання складів і односкладових слів. Робота з дитячою книжкою.

62

 

 

 

Обведення графічного образу складів і односкладових слів..

63

 

 

 

Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем.

63

 

 

 

Обведення графічного образу складів і односкладових слів.

64

 

 

 

Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем.

64

 

 

 

Обведення графічного образу складів і односкладових слів.

65

 

 

 

Моделювання односкладових і двоскладових слів.

65

 

 

 

Обведення графічного образу складів і односкладових слів.

66

 

 

 

Моделювання односкладових і двоскладових слів. Читання складів і односкладових слів.

66

 

 

 

Обведення графічного образу односкладових і двоскладових слів. 

67

 

 

 

Моделювання односкладових і двоскладових слів. Читання складів і односкладових слів.  Робота з дитячою книжкою

67

 

 

 

Обведення графічного образу односкладових і двоскладових слів.   Розвиток зв’язного мовлення (Звірі)

68

 

 

 

Робота зі світлинами, дитячими журналами. Читання складів і односкладових слів.

68

 

 

 

Списування зі зразка односкладових слів.   

69

 

 

 

Повторення. Гра «Більше ніж азбука».

69

 

 

 

Списування зі зразка односкладових слів. Повторення.

70

 

 

Підсумок за рік. Гра «Більше ніж азбука».

70

 

 

Підсумок за рік.

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
2330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку