Очікувані результати:
Розрізняє технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення)
Працюють з ручним інструментом, дотримуючись ТБ
Виготовляють поетапно естетичний виріб самостійно або за допомогою дорослих
Раціонально використовують матеріал
Презентують результати власної робота та обговорюють їх з однокласниками
Знайомляться з технікою, що допомагає
Труд.навч.
Тема: Пластилін та його властивості. Ліплення казкових героїв.
Очікувані результати:
Розрізняє технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення)
Працюють з ручним інструментом, дотримуючись ТБ
Виготовляють поетапно естетичний виріб самостійно або за допомогою дорослих
Раціонально використовують матеріал
Презентують результати власної робота та обговорюють їх з однокласниками
Знайомляться з технікою, що допомагає
Хід уроку:
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!
Перевірка готовності учнів до уроку.
Опитування
Що таке аплікація?
З яким матеріалів ми можемо зробити аплікацію?
А чи можемо зробити аплікацію з пластиліну? (Так.)
Клас ділиться на дві команди. З однією командою працює вчитель, з іншою – асистент.
Перша команда
Загадка про пластилін
В руки ми його беремо і старанно добре мнемо.
Він м’який зі всіх сторін, зліпить все нам …. (пластилін).
Друга команда складає пазл.
Діти, то з яким матеріалом ми будемо сьогодні працювати? (Так, це пластилін. Сьогодні ми будемо ліпити казкових героїв.)
Вчора у мене були в гостях маленькі дітлахи, вони теж працювали з пластиліном, і коли вони пішли додому, я хотіла прибрати, (нагадайте мені, яку техніку я використовувала, щоб зібрати бруд з підлоги, так, це пилосос)
А ще я знайшла на підлозі дивні речі…. (Вчитель показує гвинктики)
Діти, ви впізнали, хто це? (Відповіді дітей.)
Так, це Фіксики, але вони не можуть перетворитися з гвинтиків на Фіксиків. Ми маємо їм допомогти. Згодні? (Відповіді дітей.)
Але пилосос у мене не працював. Його можуть поремонтувати лише Фіксики. Тому, якщо ви будете гарно працювати на уроці, то допоможете не лише Фіксикам, а й мені.
Перегляд серії мультфільму «Фіксики»
Аналіз побаченого, бесіда.
Ну що ж, тоді приступаймо до роботи, допомагаймо нашим друзям Фіксикам перетворитися із гвинтиків. Якщо ви їх перетворите, то вони полагодять мені пилосос.
Правила ТБ
Про властивості пластиліну.
Самостійна діяльність учнів.
Вчитель слідкує за поставою учнів, за темпом роботи. Якщо є типові полки, то пояснює, як їх уникнути.
З якою метою ми сьогодні працювали? Діти, ви молодці, погляньте, гвинтики зникли, але в класі з’явилися… Хто? Так, Фіксики! Ну тоді візьму їх додому. Ми всі вам дякуємо.
Що ми сьогодні робили на уроці?
Що нового ви дізналися?
Що було найцікавішим?
Що вас порадувало на уроці?
Що засмутило?