Календарно-тематичне планування з української літератури
для 9 класу на 2022-2023 н.р.
Програма для ЗНЗ з української літератури 2013р., Київ, «Освіта» (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
Автори: Р.В.Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К.В.Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
|
К-сть |
К-сть |
||
Контрольні роботи у формі: |
Всього |
3 |
3 |
контрольного класного твору |
1 |
1 |
|
викон. інш. завд.(тестів, відп. на пит…) |
2 |
2 |
|
Позакласне читання |
2 |
2 |
|
Виразне читання |
1 |
1 |
|
Література рідного краю |
2 |
2 |
|
Розвиток мовлення |
2 у+п |
2 у+п |
ІІ семестр
№
|
Дата
|
№(скор.) |
Дата скор
|
Тема уроку |
Домашнє завдання |
|
33
|
|
|
|
Г.Квітка – Основ’яненко. П.Куліш про Г.Квітку. «Маруся» - перша повість нової української літератури. |
|
|
34 |
|
|
|
Г.Квітка – Основ’яненко. Художнє розкриття традиційних народних моральних уявлень у творі «Маруся». |
|
|
35 |
|
|
|
Г.Квітка – Основ’яненко. «Маруся». Утілення морального й естетичного ідеалів в образі головної героїні твору. |
|
|
36 |
|
|
|
Ідейно-художні особливості романтизму. Поети-романтики. Значення романтизму для нового етапу розвитку слов’янських літератур. |
|
|
37 |
|
|
|
Євген Гребінка. Пісенна лірика поета українською та російською мовами. «Ні, мамо, не можна нелюба любить», «Чёрные очи»... |
|
|
38 |
|
|
|
Творчість М. Гоголя. Повість «Тарас Бульба». Вплив творчості М. Гоголя на розвиток українського письменства. |
|
|
39 |
|
|
|
М.Гоголь. «Тарас Бульба». Сюжет твору. Піднесено-героїчний образ головного героя. |
|
|
40 |
|
|
|
М.Гоголь. «Тарас Бульба». Моральний і національно-культурний вибір в образах синів Тараса Бульби. |
|
|
41
|
|
|
|
Контрольна робота №3. «Творчість Г.Квітки-Основ’яненка, Є.Гребінки та М.Гоголя» (письмові відпов. на пит.). Переказ уривків прочитаних творів. |
|
|
42 |
|
|
|
Т.Г.Шевченко – пророк національного відродження в Україні. Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів «Причинна», «Думи мої…». |
|
|
43 |
|
|
|
Т.Шевченко. Рання творчість. Оглядове вивчення історичної теми у творчості Кобзаря «Іван Підкова», «Тарасова ніч», «Гайдамаки». |
|
|
44 |
|
|
|
Т.Шевченко. Вісь неперервності історичного часу «До Основ’яненка». ТЛ: послання. |
|
|
45 |
|
|
|
Т.Шевченко. Національна проблематика періоду «Трьох літ». Поема «Сон»(«У всякого своя доля») і тогочасна суспільно-політична дійсність. |
Нап. фрагм. (на виб.) |
|
46 |
|
|
|
Т.Шевченко. «Сон». Протистояння імперського режиму і вільнодумної особистості. Сатиричний характер поеми. |
|
|
47 |
|
|
|
ПЧ № 3. Т.Г.Шевченко. «Назар Стодоля». |
|
|
48 |
|
|
|
Т.Шевченко. «Кавказ». Продовження теми національно-визвольної боротьби. |
|
|
49 |
|
|
|
Т.Шевченко. «Кавказ». Узагальнена ідея поеми — неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн. |
|
|
50 |
|
|
|
Т.Шевченко. «І мертвим, і живим, і ненарожденним…». Продовження теми «землячків» у посланні. Засудження національного безпам’ятства та байдужості до рідної мови. |
Напам. фрагмент (на вибір) |
|
51 |
|
|
|
Т.Шевченко. «І мертвим, і живим, і ненарожденним…». Критичний перегляд національної історії. Настроєві інтонації твору. |
|
|
52 |
|
|
|
Т.Шевченко. «Вічна» тема матері й сина. Романтичний тип втілення теми жіночої долі у поемі «Катерина». |
|
|
53 |
|
|
|
РМ № 3. Усний твір-характеристика головної героїні поеми Т.Г.Шевченка «Катерина». |
|
|
54 |
|
|
|
Т.Шевченко. Реалістично-побутовий тип втілення теми жіночої долі. «Наймичка». |
|
|
55 |
|
|
|
Т.Шевченко. Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство. «У нашім раї на землі…». Наскрізний ліризм творів Шевченка про жіночу долю. |
|
|
56 |
|
|
|
Контрольний письмовий твір за творчістю Т.Шевченка «Жіноча доля у творах поета». |
|
|
57 |
|
|
|
Лірика Т.Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. «Доля», «Росли укупочці, зросли». Риси автобіографізму в образі ліричного героя. |
Напам’ять «Доля» |
|
58 |
|
|
|
Т.Шевченко. Поезії «Росли укупочці, зросли…», «Доля», «Заповіт». Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі. |
|
|
59 |
|
|
|
УПЧ № 4. О.Іваненко. «Марія». |
|
|
60 |
|
|
|
Біблія в житті Т.Шевченка. Світле пророцтво поета. «Ісаїя. Глава 35». Світова велич українського поета. |
|
|
61 |
|
|
|
Контрольна робота № 4. «Творчість Т.Г.Шевченка»(літературний диктант). Аналіз уривків прочитаних творів. |
|
|
62 |
|
|
|
ЛРК № 2. Твори письменників-земляків. |
|
|
63 |
|
|
|
П.Куліш. Романтична основа світогляду. «Чорна рада» – перший україномовний історичний роман-хроніка. Оцінка роману Т.Шевченком. |
|
|
64 |
|
|
|
П.Куліш. Роман «Чорна рада». Походження назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. |
|
|
65
|
|
|
|
П.Куліш. «Чорна рада». Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. |
|
|
66 |
|
|
|
Марко Вовчок. Життя і творчість. Вовчок як перекладач. «Народні оповідання». Продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». |
|
|
67 |
|
|
|
М.Вовчок. «Інститутка». Образи персонажів. Авторська позиція у творі. |
|
|
68 |
|
|
|
УВЧ №2. Марко Вовчок. «Інститутка». |
|
|
69 |
|
|
|
ЛРК № 3. Поети Одещини. |
|
|
70 |
|
|
|
Переказ уривків прочитаних творів. Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
||||||