Календарне планування з української мови для 8-Б класу
(для шкіл з російською мовою навчання)
(Вовк О.В., учитель української мови і літератури ЗОШ №4)
Навчальна програма: «Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання, 2017 (наказ МОН України № 84 від 20. 01. 2017)
2 години на тиждень
№з/п |
Тема |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
|
1 |
Вступ Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу |
1 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого (3 год.) |
|
||||
2 |
Частини мови, їх значення та граматичні ознаки.
|
1 |
|
|
|
3 |
Найскладніші випадки правопису.
|
1 |
|
|
|
4 |
РМ №1 Поглиблення знань про мовлення , спілкування, текст, стилі і типи мовлення. Смислові зв’язки в тексті. Основна й уточнювальні інформація. Навчальне аудіювання |
1 |
|
|
|
Синтаксис. Пунктуація. Елементи стилістики.Словосполучення й речення (4 год.) |
|
||||
5 |
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова(пр) |
1 |
|
|
|
6 |
Речення. Види речень за метою висловлювання. За інтонацією. За будовою, розділові знаки в них (повторення). |
1 |
|
|
|
7 |
РМ №2 Переклад з російської мови тексту публіцистичного стилю. |
1 |
|
|
|
8 |
Порядок слів у реченні. Логічний наголос. |
1 |
|
|
|
9 |
РМ №3. Тематичні виписки. |
1 |
|
|
|
10 |
Підмет і присудок як головні члени речення. Способи вираження підмета |
1 |
|
|
|
11 |
Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка |
1 |
|
|
|
12 |
Тире між підметом і присудком |
1 |
|
|
|
13 |
РМ №4. Докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам'яток історії й культури в публіцистичному стилі. |
1 |
|
|
|
14 |
Означення, додаток і обставини як другорядні члени речення (повторення)
|
1 |
|
|
|
15 |
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки
|
1 |
|
|
|
16 |
РМ №5 Контрольний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі |
1 |
|
|
|
17 |
Додаток як другорядний член речення. Аналіз переказу |
1 |
|
|
|
18 |
Види обставин (за значенням).
|
1 |
|
|
|
19 |
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами. |
1 |
|
|
|
20 |
Контрольна робота №1. |
1 |
|
|
|
|
Односкладні речення. Неповні речення |
|
|
|
|
21 |
Односкладні прості речення. Види односкладних речень. Односкладне речення як частина складного речення |
1 |
|
|
|
22 |
Означено-особові, неозначено-особові, узагальнено-особові речення |
1 |
|
|
|
23 |
РМ №6 Контрольний твір-опис пам’ятки історії та культури. |
1 |
|
|
|
24 |
Називні речення. Аналіз твору. |
1 |
|
|
|
25 |
Повні й неповні речення |
1 |
|
|
|
26 |
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях. |
1 |
|
|
|
27 |
Контрольний диктант. |
1 |
|
|
|
28 |
Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
|
29 |
Аналіз контрольної роботи.РМ №7 Навчальне читання мовчки. |
1 |
|
|
|
30 |
РМ №8 Переклад з російської мови тексту, що містить елементи опису місцевості. |
1 |
|
|
|
|
ІІ семестрРечення з однорідними членами |
|
|
|
|
31-32 |
Однорідні члени речення (із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). Речення з кількома рядами однорідних членів Кома між однорідними членами. |
1 |
|
|
|
33 |
РМ №9 Твір-роздум на морально-етичну тему (в публіцистичному стилі). |
1 |
|
|
|
34 |
Однорідні й неоднорідні означення
|
1 |
|
|
|
35 |
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах |
1 |
|
|
|
36 |
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах |
1 |
|
|
|
37 |
|
1 |
|
|
|
|
Речення із звертаннями, вставними словами(словосполученнями, реченнями) |
|
|
|
|
38 |
Форми звертань у діалозі, приватних листах, офіційних документах. Аналіз переказу |
1 |
|
|
|
39 |
Звертання непоширені й поширені. Розділові знаки при звертанні. |
1 |
|
|
|
40 |
Вставні слова (словосполучення, речення). Розділові знаки при них. |
1 |
|
|
|
41 |
Вставні слова (словосполучення, речення). Розділові знаки при них. |
1 |
|
|
|
42 |
РМ №11 Ділові папери. План роботи. |
1 |
|
|
|
43 |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
|
|
44 |
Аналіз контрольної роботи.РМ № 12 Навчальне читання мовчки. |
1 |
|
|
|
|
Речення з відокремленими членами.Пряма і непряма мова |
|
|
|
|
45 |
Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення, в тому числі уточнювальні. Розділові знаки при відокремлених членах речення. |
1 |
|
|
|
46 |
Відокремлені означення. |
1 |
|
|
|
47 |
РМ № 13 Контрольний твір- роздум на морально-етичну тему в публіцистичн.стилі |
1 |
|
|
|
48 |
Правильна побудова речень із дієприкметниковими зворотами |
1 |
|
|
|
49 |
Відокремлені обставини.
|
1 |
|
|
|
50 |
Правильна побудова речень із дієприслівниковими зворотами. |
1 |
|
|
|
51 |
Відокремлені уточнювальні члени речення. |
1 |
|
|
|
52 |
Відокремлені додатки.
|
1 |
|
|
|
53 |
Синонімічність простих речень з відокремленими членами і складних речень. |
1 |
|
|
|
54 |
Узагальнення вивченого з теми «Відокремлені члени речення». |
1 |
|
|
|
55 |
РМ № 14 Оповідання на основі почутого ( з обрамленням). |
1 |
|
|
|
56 |
Пряма й непряма мова як способи передачі чужого мовлення. Розділові знаки при прямій мові. |
1 |
|
|
|
57
58 |
Діалог і полілог. Розділові знаки в діалозі та полілозі. Цитата як спосіб передачі чужого мовлення. Розділові знаки при цитаті |
1
1 |
|
|
|
59 |
РМ № 15. Складання діалогів до серії запропонованих обставин. |
|
|
|
|
60 |
Контрольний диктант№2 . |
1 |
|
|
|
61 |
Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
|
62 |
Аналіз контрольної роботи та контрольного диктантуРМ №16 Оповідання за поданим кінцем.(усно) |
1 |
|
|
|
63 |
Повторення та узагальнення вивченого у 8 класі. |
1 |
|
|
|
64 |
Повторення та узагальнення вивченого у 8 класі. |
|
|
|
І семестр ІІ семестр
Форми контролю |
К-сть год. |
Дата |
К-сть год. |
Дата |
Перевірка мовної теми |
2 |
|
2 |
|
Письмо: Переказ твір |
1 1 |
|
1 1 |
|
Правопис: диктант |
1 |
|
1 |
|
Усний твір |
- |
|
1 |
|
Діалог |
1 |
|
- |
|
Усний переказ |
1 |
|
- |
|
Читання вголос |
- |
|
1 |
|
РМ - 16год |
|
|
|
|
|
|
|
|
|