________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з алгебри
для ________________ класу
на 2018 / 2019 н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: Істер О. С. Алгебра : підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Або «Геометрія» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2017.
Або:…— згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804
Алгебра, 9 клас
(2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Складено до підручника:
Істер О. С. Алгебра : підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2017 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
|||
1 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 8 класу |
|
2 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
Тема 1. НЕРІВНОСТІ (14 год) Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною |
|||
3 |
|
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей. |
|
4 |
|
Почленне додавання і множення нерівностей |
|
5 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
6 |
|
Нерівності зі змінними |
|
7 |
|
Числові проміжки. Об'єднання та переріз числових проміжків |
|
8 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
9 |
|
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності |
|
10 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
11 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
12 |
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
|
13 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
14 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
15 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
16 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Властивості нерівностей. Лінійні нерівності та їх системи» |
|
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (22 год) Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач |
|||
17 |
|
Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції.
|
|
18 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
19 |
|
Найпростіші перетворення графіків функцій |
|
20 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
21 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
22 |
|
Функція , а 0, її графік і властивості |
|
23 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
24 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
25 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
26 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Функція. Властивості функції» |
|
27 |
|
Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей |
|
28 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
29 |
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними |
|
30 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
31 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
Алгебра, 9 клас (2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год) Складено до підручника: Істер О. С. Алгебра : підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2017 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
ІІ семестр |
|||
32 |
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня. |
|
33 |
|
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
34 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
35 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
36 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
37 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
38 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Квадратна нерівність. Розв’язування систем рівнянь другого степеня» |
|
Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (12 год) Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій; формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій; записує і пояснює: · формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; · властивості арифметичної та геометричної прогресій розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій |
|||
39 |
|
Числові послідовності |
|
40 |
|
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії |
|
41 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
42 |
|
Сума перших п членів арифметичної прогресії |
|
43 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
44 |
|
Геометрична прогресія, її властивості. Формула п-го члена геометричної прогресії |
|
45 |
|
Формула складних відсотків |
|
46 |
|
Сума перших п членів геометричної прогресії |
|
47 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
48 |
|
Розв'язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту |
|
49 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
50 |
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Числові послідовності» |
|
Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ (8 год) Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків |
|||
|
|||
51 |
|
Основні правила комбінаторики |
|
52 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
53 |
|
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події |
|
54 |
|
Класичне означення ймовірності |
|
55 |
|
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки |
|
56 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
57 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
58 |
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 9-ГО КЛАСУ (12 год) |
|||
59 |
|
Лінійні нерівності та їх системи |
|
60 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
61 |
|
Найпростіші перетворення графіків функцій |
|
62 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
63 |
|
Функція , а 0, її графік і властивості |
|
64 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
65 |
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними |
|
66 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
67 |
|
Підсумковий урок |
|