Календарне планування уроків літературного читання у 3 класі. Розроблене самостійно вчителями початкових класів. Зручне поєднання уроків. Сподіваюсь буде корисне вчителям початкових класів.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
За підручником В. Науменко
( І семестр – 3 години на тидень; ІІ семестр – 4 години на тиждень )
І семестр
№ з/п |
Скориг. №з/п |
Тема уроку |
Дата
|
Скориг. дата
|
1. |
|
З народного джерела.Світ народних казок «Українські народні казки» ( за В. Бичком). Казки про тварин. Українські прислів’я.
|
01.09 |
|
2. |
|
Урок позакласного читання. «У світі казки чарівної» |
04.09 |
|
3. |
3 |
Де сила не візьметься, там розум допоможе. Вчинок персонажа.. «Їжак та заєць» ( укр. народна казка ). . |
05.09 |
|
4. |
|
«Їжак та заєць» (українська народна казка) Читання в особах. Прислів'я |
|
|
5. |
4 |
Порівняння казок із різними персонажами, але схожими вчинками. Тема й основна думка казки. «Лисиця та рак» (українська народна казка)
|
08.09 |
|
6. |
5 |
Чарівні перетворенняв казці . «Про Оха-чудотвора» (скорочено) (українська народна казка)
|
11.09 |
|
7. |
|
Чарівні перетворення.«Про Оха-чудотвора» (скорочено) (українська народна казка) (продовження). Читання в особах
|
|
|
8. |
6 |
Перевірна робота. Аудіювання |
12.09 |
|
9 |
7 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів знань за розділом «Українські народні казки». |
15.09 |
|
10 |
8 |
Урок позакласного читання « Українські народні казки» |
18.09 |
|
11. |
9 |
Вступ до теми. Внутрішній стан героя.«Сильний лев і маленьке мишеня» (болгарська казка)
|
19.09 |
|
12. |
10 |
Без вірного друга — велика туга. «Як серед птахів виникла дружба» (бірманська казка)
|
22.09 |
|
13. |
11 |
Чарівний помічник у чарівній казці. «Синя Свита Навиворіт Пошита» (білоруська казка)
|
25.09 |
|
14. |
12 |
Чарівний помічник у чарівній казці. «Синя Свита Навиворіт Пошита» (білоруська казка)(продовження)
|
26.09 |
|
15. |
13 |
Чарівна річ у чарівній казці. «Чарівний каптур» (японська казка)
|
29.09 |
|
16. |
|
Чарівна річ у чарівній казці. «Чарівний каптур» (японська казка) (продовження)
|
|
|
17. |
14 |
Урок позакласного читання «Казки народів світу» «Казки зарубіжних письменників» |
02.10 |
|
18 |
15 |
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Казки народів світу» |
03.10 |
|
19 |
16 |
З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ Вступ до теми. Світ літературних казок. Д. Біссет «Тигр і автор»
|
06.10 |
|
20 |
17 |
Творчість братів Грімм. Якоб і Вільгельм Грімм «Бременські музиканти» (скорочено)
|
09.10 |
|
21 |
18 |
Творчість братів Грімм. Якоб і Вільгельм Грімм «Бременські музиканти» (продовження) |
10.10 |
|
22 |
19 |
Коли твір відкриває свої таємниці. Ганс Крістіан Андерсен «Ромашка» (скорочено)
|
17.10 |
|
23 |
20 |
Коли твір відкриває свої таємниці. Ганс Крістіан Андерсен «Ромашка» (продовження)
|
20.10 |
|
24 |
21 |
Порівняння художнього образу у казці і вірші. М.Познанська «Ромашка». М. Коцюбинський «Звився жайворонок...». «Жайворонка якщо хтось і не бачив...» (за Юрієм Дмитрієвим) (напам’ять)
|
30.10 |
|
25 |
22 |
Улюблені казкові образи. Сила уяви. Ірина Жиленко «Вечір гномів»
|
31.10 |
|
26 |
|
Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома» (скорочено)
|
|
|
27 |
23 |
Як не втратити друга. З. Топеліус «Казка про старого гнома» (продовження). Читання в особах. |
03.11 |
|
28 |
|
Як не втратити друга. З. Топеліус «Казка про старого гнома» (продовження). Читання в особах. |
|
|
29 |
24 |
Творчість Олександра Пушкіна. Як мед, то ще й ложкою. О.Пушкін «Казка про рибака та рибку»
|
06.11 |
|
30 |
25 |
О.Пушкін «Казка про рибака та рибку» (продовження) |
|
|
31 |
26 |
Перевірна робота . Усний переказ прочитанного твору |
07.11 |
|
32 |
27 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
10.11 |
|
33 |
28 |
Творчість Петра Єршова. За горами, за лісами, за широкими морями. П. Єршов «Горбоконик» (уривки) |
13.11 |
|
34 |
29 |
Урок позакласного читання. Казки зарубіжних письменників письменників
|
14.11 |
|
35 |
30 |
Костянтин Ушинський «Витівки старої зими»
|
17.11 |
|
36 |
31 |
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» |
20.11 |
|
37 |
32 |
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Казки зарубіжних письменників»
|
21.11 |
|
38 |
33 |
Казки українських письменників. Вступ до теми. Л. Письменна «Як зажурився веселий Казкар»
|
24.11 |
|
39 |
34 |
Перевірна робота. Читання мовчки ( письмово) |
27.11 |
|
40 |
35 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
28.11 |
|
41 |
36 |
Не роби іншому того, чого сам не любиш. І. Франко «Лисичка і Журавель» . Прислів’я |
01.12 |
|
42 |
37 |
«Прийшла зима біловолоса»
|
04.12 |
|
43 |
38 |
Читаємо казку Лесі Українки. Леся Українка «Казка про Оха-чудодія». Порівняння творів.
|
05.12 |
|
44 |
39 |
Казки Василя Сухомлинського із Школи під Голубим Небом. Учіться фантазувати. Василь Сухомлинський «Дід Осінник»
|
08.12 |
|
45 |
|
Казки Василя Сухомлинського із Школи під Голубим Небом. В.Сухомлинський «Снігуроньчина пісня». Порівняння творів.
|
|
|
46 |
40 |
Коли твір відкриває свої таємниці. О. Іваненко «Синичка» (скорочено)
|
11.12 |
|
47 |
41 |
Навички читання в голос (усно) |
12.12 |
|
48 |
42 |
Коли твір відкриває свої таємниці. О. Іваненко «Синичка» (скорочено) (продовження)
|
15.12 |
|
49 |
|
Анатолій Качан «Крихта хліба». Леонід Глібов «Хто вона?» |
|
|
50 |
43 |
Урок позакласного читання (бібліотечний урок) Знайомство з казками Василя Симоненко. «Цар Плаксій і Лоскун», «Подорож в Країну Навпаки».
, |
18.12 |
|
51 |
44 |
«У кожного є співуча пір’їнка» (за творами В. О. Сухомлинського) |
19.12 |
|
52 |
|
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Казки українських письменників» |
|
|
53 |
45 |
Вступ о теми. Легенда – вигадане і реальне. Іван Липа «Лада Прекрасна» (скорочено)
|
22.12 |
|
54 |
|
Творчість Івана Липи. Легенда. Іван Липа «Лада Прекрасна»(скорочено) (продовження) |
|
|
55 |
46 |
Творчість Івана Липи. Легенда. Іван Липа «Лада Прекрасна» (продовження) |
25.12 |
|
56 |
47 |
Байки . Тяжко тому жити, хто не хоче робити. Леонід Глібов «Коник-стрибунець» (напам'ять) |
26.12 |
|
57 |
48 |
Дива в природі. Є. Горева «Зелені коники в траві». Панас Мирний «Ранок...» ( напам’ять) |
29.12 |
|