Контрольна робота № 5 з літературного читання. Аудіювання (письмово)

Про матеріал

Контрольна робота № 5 з літературного читання. Аудіювання (письмово) для учнів третього класу. Передбачено текст для читання учнями та 8 питань (4-тестових питань, 5-встановлення відповідності, 6-7- коротка відповідь, 8-розгорнута відповідь).

Перегляд файлу

Контрольна робота № 5

Аудіювання (письмово)

Ліки для Буцика

Дід Василь щоранку виводить Буцика пастися на леваду. Максимко час від часу бігає до телятка, носить йому траву або скоринки хліба.

Якось прибіг Максимко до Буцика і дає морквину, а той не їсть, а лише мукає: му-у-у, му-у-у... Жалісно так.

Максимко спочатку здивувався, що бичок не хоче морквини, бо раніше хрумав залюбки, а потім занепокоївся: чи, бува, не захворів Буцик?

Хлопчик прудко помчав до дідусевої хати, відшукав коробку з таблетками та порошками, висипав ліки в кашкет і тільки-но вибіг на подвір'я, аж назустріч іде дід Василь.

- Ти куди це? — запитав онука.

- Дідуню, біда! Буцик захворів. Мукає і мукає і моркви не їсть. Я йому ліки несу. Ось, дивіться.

Дід Василь зазирнув у кашкет і всміхнувся:

- Ти, Максимку, не ті ліки приготував. Буцик, мабуть, води хоче. Я його, здається, забув уранці напоїти.

- Дідуню, а можна я принесу води?

- Якщо подужаєш, то чому ж ні?

- Подужаю!

Максимко схопив відро і подався до криниці. Набрав повнісіньке відро води, несе на леваду. Буцик побачив здалеку — й ну вибрикувати. Доки телятко пило, Максимко погладив його шию й промовляв:

- Пий, Буцику, пий. Я тобі зараз ще й бур'янцю нарву... Напилося телятко вволю, підняло мокру мордочку і знову тихенько:

Му-у-у, му-у-у...

Максимко дивиться на бичка і не може второпати — чому він знову мукає? Та саме підійшов дід Василь. У руках він тримав косу.

- Дідуню, а він знову мукає.

- То він, Максимку, дякує за воду.

(За А. Коцюбинським, 230 слів)

Контрольна робота № 5

Аудіювання (письмово)

Ліки для Буцика

1. Кого виводить пастися дід Василь на леваду? (1 б)

А козу;

Б телятко;

В коня.

2. Чому занепокоївся Максимко?(1 б)

А він хвилювався, чи не захворів Буцик;

Б побачив, що наближається гроза;

В бо у нього був поганий настрій.

3. Як хлопчик хотів допомогти теляткові?(1 б)

А знайшов ліки для нього;

Б викликав лікаря;

В почав його розважати.

4. Чому усміхнувся дід Василь, коли почув, що онук хоче лікувати телятко таблетками? (1 б)

А тому, що сам забув напоїти уранці телятко;

Б тому, що хотів пожартувати з онуком;

В тому, що любив Буцика.

5. Встанови послідовність подій: ( 2 б)

______ Буцик дякує за воду;

______ Максимко занепокоївся;

______ Хлопчик біжить до криниці.

6. Як змінилася поведінка Буцика, коли він побачив відро з водою? (2 б)

_______________________________________________________________

7. Чим ще хотів пригостити Буцика Максимко? (2 б)

__________________________________________________________

8. Яка мета оповідання? (2 б)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петрова Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 березня 2018
Переглядів
3608
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку