КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
9 КЛАС
ІІ семестр
Складено за навчальною програмою: Українська література. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013.
Підручник: Авраменко О. Українська література : підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Олександр Авраменко. — К. : Грамота, 2017.
Обов’язкова кількість видів контролю з української літератури у 5–9 класах
Класи |
9 |
|
Семестри |
І |
ІІ |
Контрольні роботи у формі: |
3 |
3 |
контрольного класного твору; |
1 |
1 |
виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
2 |
2 |
Уроки розвитку мовлення* (у+п) |
2 |
2 |
Уроки позакласного читання |
2 |
2 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
№ з/п |
К-сть год. |
Дата |
Тема уроку |
Тип уроку |
Прим. |
33 |
1 |
|
Література українського романтизму Ідейно-художні особливості романтизму. Поети-романтики (загальний огляд) |
ВНМ |
|
34 |
1 |
|
Життя і творчість Миколи Гоголя |
ВНМ |
|
35 |
1 |
|
Сюжет повісті М. Гоголя “Тарас Бульба”. Внутрішній епічний розмах твору |
ВНМ |
|
36 |
1 |
|
Піднесено-героїчний образ головного героя повісті “Тарас Бульба”. Колізія морального й національно-культурного вибору в образах синів Тараса Бульби |
ВНМ |
|
3738 |
2 |
|
РМ № 3 (письмово). Контрольний твір на одну з тем: “Втілення козацьких чеснот в образі Тараса Бульби”; “Характеристика братів Остапа й Андрія”; “Обов’язок перед рідним краєм чи пристрасне кохання?” |
РМ, ОЗ |
|
39 |
1 |
|
Життя і творчість Тараса Шевченка – геніального поета, мислителя, пророка національного відродження в Україні |
ВНМ |
|
40 |
1 |
|
Рання творчість Т. Шевченка. Твори баладного та елегійного жанрів “Причинна”, “Думи мої...” |
ВНМ |
|
41 |
1 |
|
“Іван Підкова”, “Тарасова ніч”, “Гайдамаки” – твори історичної тематики (оглядово). ТЛ: послання |
ВНМ |
|
42 |
1 |
|
Вісь неперервності історичного часу в посланні “До Основ’яненка” |
|
|
43 |
1 |
|
Національна проблематика періоду “Трьох літ”. Поема (“комедія”) “Сон” і тогочасна суспільно-політична дійсність. Композиційний прийом “сну” у творі |
ВНМ |
|
44 |
1 |
|
Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості в поемі Т. Шевченка “Сон”. Сатиричний характер поеми ТЛ: гротеск, контраст, умовність |
ВНМ |
|
45 |
1 |
|
Пристрасний відгук на загарбницьку імперську політику в поемі Т. Шевченка “Кавказ”. Тема національно-визвольної боротьби |
ВНМ |
|
46 |
1 |
|
Неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн – узагальнена ідея поеми “Кавказ” |
ВНМ |
|
47 |
1 |
|
“Великий льох”. Його образне переосмислення. Моральний. Політичний та прогностичний сенси “розкопаного” історичного минулого |
|
|
48 |
1 |
|
Викриття конформізму значної частини української еліти в посланні Т. Шевченка “І мертвим, і живим, і ненарожденним...” Тема “землячків” у посланні |
ВНМ |
|
49 |
1 |
|
Вічна тема матері й сина у творах Т. Шевченка “Катерина”, “Наймичка”, “У нашім раї на землі...” |
ВНМ |
|
50 |
1 |
|
Різні типи втілення теми жіночої долі: романтичний (“Катерина”), реалістично-побутовий (“Наймичка”) |
ВНМ |
|
51 |
1 |
|
Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі в поезії “У нашім раї на землі...” Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю |
ВНМ |
|
52 |
1 |
|
Лірика Т. Шевченка періоду арешту, заслання і після повернення з нього. Мотиви поезії “Доля” (1958) ТЛ: ліричний герой, лірична медитація |
ВНМ |
|
53 |
1 |
|
Риси автобіографізму в образі ліричного героя поезії “Росли укупочці, зросли...” Ностальгія за ідилією родинного життя |
ВНМ |
|
54 |
1 |
|
Біблія в житті Т. Шевченка. Світле пророцтво поета в переспіві “Ісаія. Глава 35” ТЛ: псалом |
ВНМ |
|
55 |
1 |
|
Світова велич Т. Шевченка. Вплив поета на літератури інших народів |
ВНМ |
|
56 |
1 |
|
КР № 3. Творчість Т. Шевченка (тест) |
ОЗ |
|
57 |
1 |
|
Урок позакласного читання |
ПЧ |
|
58 |
1 |
|
Життя і творчість Пантелеймона Куліша – відомого письменника, першого українського професійного літературного критика, перекладача |
ВНМ |
|
59 |
1 |
|
“Чорна рада” П. Куліша – перший українськомовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа твору й авторська уява в ньому ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман |
ВНМ |
|
60 |
1 |
|
Динамічний інтригуючий сюжет роману “Чорна рада”. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв |
ВНМ |
|
61 |
1 |
|
Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку в романі “Чорна рада” |
ВНМ |
|
62 |
1 |
|
Життя і творча діяльність Марка Вовчка. Тема народного життя в повісті “Інститутка” |
ВНМ |
|
63 |
1 |
|
Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини в повісті “Інститутка”. Образи персонажів – людей із народу та панночки ТЛ: реалізм |
ВНМ |
|
64 |
1 |
|
КР № 4. Творчість П. Куліша й Марка Вовчка (тест) |
ОЗ |
|
65 66 |
2 |
|
Література рідного краю |
ВНМ |
|
67 |
1 |
|
Урок позакласного читання |
ПЧ |
|
68 |
1 |
|
РМ № 4 (усно). Бесіда про вивчені протягом року твори, що викликали найбільшу зацікавленість |
ПУ, РМ |
|
69 |
1 |
|
Підсумковий урок |
|
|
Розглянуто на засіданні методоб’єднання вчителів гуманітарного циклу
(Протокол № ___ від __________)
ПОГОДЖЕНО
заступник з навчально-виховної роботи
_______________