КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
УКРАЇНСЬКА МОВА
9 КЛАС
ІІсеместр
Підручник: Українська мова : підручн. для 9 кл. загальноосвітн. навч. закл. /
О. В. Заболотний, В. В. Заболотний. – Київ : Генеза, 2017.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю
|
9 |
|
І |
ІІ |
|
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
№ з/п |
К-сть год. |
Дата |
Тема уроку |
Тип уроку |
Прим. |
33-34 |
2 |
|
Безсполучникове складне речення Безсполучникове складне речення та його ознаки |
ВНМ
|
|
35-36 |
2 |
|
Кома та крапка з комою в безсполучниковому складному реченні |
ВНМ |
|
37-38 |
2 |
|
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні |
ВНМ |
|
39-40 |
2 |
|
Тире в безсполучниковому складному реченні |
ВНМ |
|
41 |
1 |
|
РМ № 11. Ділове мовлення. Заява. Автобіографія |
РМ
|
|
42 |
1 |
|
Узагальнення вивченого з теми “Безсполучникове складне речення” |
ПВМ |
|
43 |
1 |
|
РМ № 12. Письмовий твір-роздум в публіцистичному стилі на морально-етичну тему |
РМ |
|
44 |
1 |
|
КР № 3. Безсполучникове складне речення (тест) |
ОЗ |
|
45- 46 |
2 |
|
Складне речення з різними видами зв’язку Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком |
ВНМ |
|
47- 48 |
2 |
|
Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку |
ВНМ |
|
49- 50 |
2 |
|
Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком |
ВНМ |
|
51- 52 |
2 |
|
Синтаксичний розбір складного речення з різними видами зв’язку |
ВНМ |
|
53 |
1 |
|
Узагальнення вивченого з теми “Складне речення з різними видами зв’язку” |
ПВМ |
|
54 |
1 |
|
РМ № 13. Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю |
РМ |
|
55 |
1 |
|
КР № 4. Складне речення з різними видами зв’язку |
ОЗ |
|
56 |
1 |
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності Текст, його основні ознаки |
ВНМ |
|
57 |
1 |
|
Будова тексту. Мікротема й абзац. |
ВНМ |
|
58 |
1 |
|
Види й засоби міжфразного зв’язку |
ВНМ |
|
59- 60 |
2 |
|
РМ № 14. Письмовий вибірковий переказ наукового стилю |
РМ |
|
61 |
1 |
|
РМ № 15. Тези прочитаного (публіцистичнної чи наукково-пізнавальної статті) |
РМ |
|
62 |
1 |
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (узагальнення вивченого матеріалу) |
ПВМ |
|
63 |
1 |
|
РМ № 16. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту |
РМ |
|
64- 65 |
2 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого Порядок слів у реченні. Граматична основа. Види речень |
ПВМ |
|
66- 67 |
2 |
|
Основні орфограми |
ПВМ |
|
68- 69 |
2 |
|
Пунктуація простого речення |
ПВМ |
|
70 |
1 |
|
Контрольний диктант |
ОЗ |
|
71 |
1 |
|
Підсумковий урок |
ПВМ |
|
Розглянуто на засіданні методоб’єднання вчителів гуманітарного циклу
(Протокол № ____ від __________)
ПОГОДЖЕНО
заступник з навчально-виховної роботи
_______________