Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Календарне планування уроків "Я досліджую світ" , 1 клас НУШ

Про матеріал
Дана розробка допоможе спланувати роботу з предмету "Я досліджую світ" тим вчителям , які мають за навчальним планом 4 год. ( 3год. - ЯДС, 1 год. - Технології)
Перегляд файлу

Календарне планування «Я досліджую світ», 1 кл. на ІІ семестр 2019‒2020 навч. року ( 4год. – 3год. ЯДС + 1год. Технології )

 

              17 т.    «Світ захоплень»

 

 

1

Що мені подобається? Що я люблю?

 

 

2

Як знайти для себе нове захоплення?

 

 

3

Чи завжди захоплення приносить нам користь?

 

 

4

Створення листівок  « Моє захоплення – колекціонування»

 

 

 

             18 т. «  Я -  мандрівник?»

 

 

5

Хто такий мандрівник?

 

 

6

Куди ми помандруємо? Подорож Україною.

 

 

7

Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?

 

 

8

Конструювання виробів із пачки з – під соку, пластикової пляшки, поліетиленових пакетів.

 

 

 

              19 т. «Ми – дослідники»

 

 

9

Хто такий дослідник?

 

 

10

Як людина досліджує світ?

 

 

11

Чи можна бути винахідником в наш час?

 

 

12

Креативне конструювання – винахідництво «Диво –машина помічниця»

 

 

 

             20 т. « Спорт»

 

 

13

Чому варто займатися фізкультурою і спортом?

 

 

14

Які риси характеру розвиває спорт?

 

 

15

Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?

 

 

16

Виготовлення талісману Олімпіади у техніці орігамі.

 

 

 

             21 т. «Мої улюблені книги»

 

 

17

Чому варто читати книжки? Як народилася книжка?

 

 

18

Як продовжити життя книжки?

 

 

19

Де живуть книжки?

 

 

20

Практична робота «У книжковій майстерні»

 

 

 

             22 т. « Транспорт»

 

 

21

Які є види транспорту?

 

 

22

Транспорт моєї місцевості

 

 

23

Для чого потрібні правила дорожнього руху?

 

 

24

Виготовлення макету автомобіля, який не забруднює природу.

 

 

 

                 23 т. «Професії»

 

 

25

Які бувають професії?

 

 

26

Ким працюють мої батьки?

 

 

27

Ким стати? Яку професію обрати?

 

 

28

Колективне виготовлення лепбука «Професії»

 

 

 

                 24 т. «Час. Як керувати часом?»

 

 

29

Чим вимірюють час?

 

 

30

Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?

 

 

31

Як керувати часом?

 

 

32

Створення моделі годинника.

 

 

 

                25 т. «Весна»

 

 

33

Як приходить весна ?

 

 

34

Як прокидаються рослини?

 

 

35

Як пташки знаходять дорогу додому?

 

 

36

Практична робота «Пророщуємо рослини»

 

 

 

                26 т. «Весна. Весняні свята.»

 

 

37

Як святкують прихід весни?

 

 

38

Які традиції Великодня у моїй родині?

 

 

39

Про що розповідає писанка? Що кладемо у Великодній кошик?

 

 

40

Колективна робота «Створення Великоднього панно»

 

 

 

               27 т. «Навіщо їсти?»

 

 

41

Навіщо ми їмо?

 

 

42

Як визначити корисну і шкідливу їжу?

 

 

43

Як поводитись за столом під час споживання їжі?

 

 

44

Практична робота «Сервіруємо стіл»

 

 

 

              28 т. «Світ рослин»

 

 

45

Чи є рослини живими?

 

 

46

Що спільного між усіма рослинами?

 

 

47

Чому людина не може жити без рослин?

 

 

48

Виготовлення аплікації «Рослина»

 

 

 

             29 т. «Світ тварин»

 

 

49

Хто такі тварини?

 

 

50

Як живуть свійські і дикі тварини?

 

 

51

Чому треба берегти тварин?

 

 

52

Створення колажу «Улюблені тварини»

 

 

 

                      30 т. «Веселка»

 

 

53

Як зявляється веселка?

 

 

54

Чому веселка різнокольорова?

 

 

55

Як зробити веселку на шкільному подвірї?

 

 

56

Створення аплікації «Веселка»

 

 

 

                      31 т. «Моя родина»

 

 

57

Хто є в моїй сімї?

 

 

58

Моє родинне дерево.

 

 

59

Хто і за що відповідає у моїй сімї?

 

 

60

Створення лялечки – феї для мами.

 

 

 

                     32 т. «Ми – українці. Ми – європейці.»

 

 

61

Українці – хто ми ?

 

 

62

Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

 

 

63

Що закодовано в українській вишиванці?

 

 

64

Створення орнаменту для української вишиванки.

 

 

 

                      33 т. «Літо»

 

 

65

Як розпізнати літо?

 

 

66

Чим діти займаються влітку?

 

 

67

Де я хочу відпочити на літніх канікулах?

 

 

68

Колаж «Мої канікули»

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я у світі, Планування
Додано
10 січня
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку