Календарне планування «Я досліджую світ», 1 кл. на ІІ семестр 2019‒2020 навч. року ( 4год. – 3год. ЯДС + 1год. Технології )
№ |
17 т. «Світ захоплень» |
|
|
1 |
Що мені подобається? Що я люблю? |
|
|
2 |
Як знайти для себе нове захоплення? |
|
|
3 |
Чи завжди захоплення приносить нам користь? |
|
|
4 |
Створення листівок « Моє захоплення – колекціонування» |
|
|
|
18 т. « Я - мандрівник?» |
|
|
5 |
Хто такий мандрівник? |
|
|
6 |
Куди ми помандруємо? Подорож Україною. |
|
|
7 |
Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? |
|
|
8 |
Конструювання виробів із пачки з – під соку, пластикової пляшки, поліетиленових пакетів. |
|
|
|
19 т. «Ми – дослідники» |
|
|
9 |
Хто такий дослідник? |
|
|
10 |
Як людина досліджує світ? |
|
|
11 |
Чи можна бути винахідником в наш час? |
|
|
12 |
Креативне конструювання – винахідництво «Диво –машина помічниця» |
|
|
|
20 т. « Спорт» |
|
|
13 |
Чому варто займатися фізкультурою і спортом? |
|
|
14 |
Які риси характеру розвиває спорт? |
|
|
15 |
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? |
|
|
16 |
Виготовлення талісману Олімпіади у техніці орігамі. |
|
|
|
21 т. «Мої улюблені книги» |
|
|
17 |
Чому варто читати книжки? Як народилася книжка? |
|
|
18 |
Як продовжити життя книжки? |
|
|
19 |
Де живуть книжки? |
|
|
20 |
Практична робота «У книжковій майстерні» |
|
|
|
22 т. « Транспорт» |
|
|
21 |
Які є види транспорту? |
|
|
22 |
Транспорт моєї місцевості |
|
|
23 |
Для чого потрібні правила дорожнього руху? |
|
|
24 |
Виготовлення макету автомобіля, який не забруднює природу. |
|
|
|
23 т. «Професії» |
|
|
25 |
Які бувають професії? |
|
|
26 |
Ким працюють мої батьки? |
|
|
27 |
Ким стати? Яку професію обрати? |
|
|
28 |
Колективне виготовлення лепбука «Професії» |
|
|
|
24 т. «Час. Як керувати часом?» |
|
|
29 |
Чим вимірюють час? |
|
|
30 |
Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? |
|
|
31 |
Як керувати часом? |
|
|
32 |
Створення моделі годинника. |
|
|
|
25 т. «Весна» |
|
|
33 |
Як приходить весна ? |
|
|
34 |
Як прокидаються рослини? |
|
|
35 |
Як пташки знаходять дорогу додому? |
|
|
36 |
Практична робота «Пророщуємо рослини» |
|
|
|
26 т. «Весна. Весняні свята.» |
|
|
37 |
Як святкують прихід весни? |
|
|
38 |
Які традиції Великодня у моїй родині? |
|
|
39 |
Про що розповідає писанка? Що кладемо у Великодній кошик? |
|
|
40 |
Колективна робота «Створення Великоднього панно» |
|
|
|
27 т. «Навіщо їсти?» |
|
|
41 |
Навіщо ми їмо? |
|
|
42 |
Як визначити корисну і шкідливу їжу? |
|
|
43 |
Як поводитись за столом під час споживання їжі? |
|
|
44 |
Практична робота «Сервіруємо стіл» |
|
|
|
28 т. «Світ рослин» |
|
|
45 |
Чи є рослини живими? |
|
|
46 |
Що спільного між усіма рослинами? |
|
|
47 |
Чому людина не може жити без рослин? |
|
|
48 |
Виготовлення аплікації «Рослина» |
|
|
|
29 т. «Світ тварин» |
|
|
49 |
Хто такі тварини? |
|
|
50 |
Як живуть свійські і дикі тварини? |
|
|
51 |
Чому треба берегти тварин? |
|
|
52 |
Створення колажу «Улюблені тварини» |
|
|
|
30 т. «Веселка» |
|
|
53 |
Як зявляється веселка? |
|
|
54 |
Чому веселка різнокольорова? |
|
|
55 |
Як зробити веселку на шкільному подвір’ї? |
|
|
56 |
Створення аплікації «Веселка» |
|
|
|
31 т. «Моя родина» |
|
|
57 |
Хто є в моїй сім’ї? |
|
|
58 |
Моє родинне дерево. |
|
|
59 |
Хто і за що відповідає у моїй сім’ї? |
|
|
60 |
Створення лялечки – феї для мами. |
|
|
|
32 т. «Ми – українці. Ми – європейці.» |
|
|
61 |
Українці – хто ми ? |
|
|
62 |
Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? |
|
|
63 |
Що закодовано в українській вишиванці? |
|
|
64 |
Створення орнаменту для української вишиванки. |
|
|
|
33 т. «Літо» |
|
|
65 |
Як розпізнати літо? |
|
|
66 |
Чим діти займаються влітку? |
|
|
67 |
Де я хочу відпочити на літніх канікулах? |
|
|
68 |
Колаж «Мої канікули» |
|
|