Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) 6 - Г клас – 70 годин
Підручник: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс): підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти/Щупак І.Я., Піскарьова І.О., Бурлака О.В. – К.:УОВЦ «Оріон», 2019. – 224 с.:іл.
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
Дата |
Корегування |
||||
|
|
|
Вступ |
§ 1 С. 4 – 7 |
|
|
|
|
Як вивчають історію стародавнього світу |
§ 2 С. 8 – 11 |
|
|
|
|
Практична робота №1. Лічба часу в історії стародавнього світу |
§ 3 С. 12 – 14 |
|
Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури |
|||||
|
|
|
Життя людей у первісні часи |
§ 4 С. 15 – 20 |
|
|
|
|
Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України |
§ 5 С. 21 – 24 |
|
|
|
|
Виникнення землеробства та скотарства |
§ 6 С. 25 – 28 |
|
|
|
|
Трипільська археологічна культура |
§ 7 С. 29 – 33 |
|
|
|
|
Первісна культура та вірування людей |
§ 8 С. 34 – 37 |
|
|
|
|
Практична робота №2. Стоянки первісних людей на території України |
*Підготувати інформацію самостійно |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №1 |
§ 9 С. 38 – 40 |
|
Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки |
|||||
|
|
|
Єгипет – дарунок Нілу |
§ 10 С. 41 – 44 |
|
|
|
|
Держава і суспільство в Давньому Єгипті |
§ 11 С. 45 – 48 |
|
|
|
|
Держава і суспільство в Давньому Єгипті |
§ 11 С. 45 – 48 |
|
|
|
|
Культурні надбання Давнього Єгипту |
§ 12 С. 49 – 53 |
|
|
|
|
Народження цивілізації Дворіччя |
§ 13 С. 54 – 58 |
|
|
|
|
Давній Вавилон. Закони Хаммурапі |
§ 14 С. 59 – 62 |
|
|
|
|
Ассирія та Нововавилонське царство |
§ 14 С. 59 – 62 |
|
|
|
|
Давній світ населення Дворіччя |
§ 15 С. 63 – 66 |
|
|
|
|
Фінікія в давнину |
§ 16 С. 67 – 70 |
|
|
|
|
Ізраїльсько-Юдейське царство |
§ 17 С. 71 – 74 |
|
|
|
|
Біблія як джерело |
§ 18 С. 75 – 77 |
|
|
|
|
Перська держава |
§ 19 С. 78 – 81 |
|
|
|
|
Практична робота №3. Стародавні цивілізації на карті |
§ 22 С. 91 |
|
|
|
|
Практична робота №4. Вплив міфології на розвиток культури і традицій різних народів світу |
*Підготувати інформацію самостійно |
|
|
|
|
Давня Індія |
§ 20 С. 82 – 85 |
|
|
|
|
Давній Китай |
§ 21 С. 86 - 90 |
|
|
|
|
Давній Китай |
§ 21 С. 86 - 90 |
|
|
|
|
Практична робота №5. Порівняння умов виникнення та розвитку стародавніх цивілізацій |
*Підготувати інформацію самостійно |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №2 |
§ 23 С. 92 - 94 |
|
Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди |
|||||
|
|
|
Зародження цивілізації в Давній Греції |
§ 24 С. 95 – 98 |
|
|
|
|
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера «Іліада» та «Одіссея» |
§ 25 С. 99 – 101 |
|
|
|
|
Афіни – батьківщина демократії |
§ 26 С. 102-106 |
|
|
|
|
Життя у стародавній Спарті |
§ 27 С. 107-109 |
|
|
|
|
Як навчали та виховували дітей в Афінах і Спарті |
§ 28 С. 110-112 |
|
|
|
|
Велика грецька колонізація. Античні міста-держави в Північному Причорномор’ї |
§ 29 С. 113-117 |
|
|
|
|
Практична робота №6. Кіммерійці на території України |
§ 30 С. 113-121 |
|
|
|
|
Практична робота №7. Скіфи та території України |
§ 31 С. 122-126 |
|
|
|
|
Узагальнення «Антична цивілізація та її сусіди» |
§ 32 С. 127-129 |
|
|
|
|
Персько-грецькі війни |
§ 33-34 С. 130-133 |
|
|
|
|
Персько-грецькі війни |
§ 33-34 С. 130-133 |
|
|
|
|
«Золотий вік» Афін за Перикла |
§ 35 С. 134-136 |
|
|
|
|
Господарство та повсякденне життя в Давній Греції |
§ 36 С. 137-140 |
|
|
|
|
Грецька релігія та міфологія. Олімпійські ігри |
§ 37 С. 141-145 |
|
|
|
|
Культура Давньої Греції |
§ 38-39 С. 146-151 |
|
|
|
|
Культура Давньої Греції |
§ 38-39 С. 146-151 |
|
|
|
|
Утворення імперії Александра Македонського |
§ 40-41 С. 152-158 |
|
|
|
|
Практична робота №8. Формування життєвої позиції Александра Македонського |
§ 40-41 С. 152-158 |
|
|
|
|
Сармати на території України |
§ 42 С. 159-161 |
|
|
|
|
Узагальнення «Антична цивілізація та її сусіди» |
§ 43 С. 162-163 |
|
|
|
|
Виникнення міста Рима в Італії. Римська республіка в V – І ст. до н.е. |
§ 44-45 С. 164-170 |
|
|
|
|
Виникнення міста Рима в Італії. Римська республіка в V – І ст. до н.е. |
§ 44-45 С. 164-170 |
|
|
|
|
Воєнна експансія Риму |
§ 46 С. 171-173 |
|
|
|
|
Диктатура Юлія Цезаря |
§ 47 С. 174-179 |
|
|
|
|
Утворення Римської імперії. Октавіан Август |
§ 48 С. 180-183 |
|
|
|
|
Практична робота №9. Римське право |
§ 49 С. 184-186 |
|
|
|
|
Культура Давнього Риму |
§ 50 С. 186-189 |
|
|
|
|
Виникнення та поширення християнства |
§ 51 С. 190-193 |
|
|
|
|
Кризові явища в Римській імперії та її поділ |
§ 52 С. 194-198 |
|
|
|
|
Падіння Західної Римської імперії |
§ 53 С. 199-204 |
|
|
|
|
Як починалася історія слов’ян |
§ 54 С. 205-208 |
|
|
|
|
Як починалася історія слов’ян |
§ 54 С. 205-208 |
|
|
|
|
Склавини й анти на теренах України |
§ 55 С. 209-211 |
|
|
|
|
Практична робота №10. Як жили предки українського народу – слов’яни |
§ 56 С. 212-216 |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №3 |
§ 57 С. 217-219 |
|
Розділ 4. Витоки європейської та інших сучасних цивілізацій |
|||||
|
|
|
Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Велике переселення народів |
*Підготувати інформацію самостійно |
|
|
|
|
Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя |
*Підготувати інформацію самостійно |
|
|
|
|
Практична робота №11. Порівняльна характеристика господарства, суспільного життя й культури давніх Греції та Риму з Індією та Китаєм |
*Підготувати інформацію самостійно |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №8 |
*Підготувати інформацію самостійно |
|
|
|
|
Узагальнення до курсу. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства. Значення давньої історії України як складової світової історії |
§ 58 С. 220-222 |
|
|
|
|
Урок підсумкового узагальнення |
|
|