Календарне планування "Всесвітня історія.Історія України" (інтегрований курс) за програмою 2022р., 96клас

Про матеріал
Календарне планування уроків Інтегрований курс "Всесвітня історія. Історії України" для 6 класу у 2022/2023 н.р., 70 годин (2 години на тиждень) Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія України. Всесвітня історія.6–11 класи, затвердженими наказом МОН № 698 від 03.08.2022 р.)
Перегляд файлу

Календарне планування уроків

Інтегрований курс "Всесвітня історія. Історії України"

 для 6 класу у 2022/2023 н.р.

70 годин (2 години на тиждень)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія України. Всесвітня історія.6–11 класи, затвердженими наказом МОН № 698 від 03.08.2022 р.)

№ з/п

Тема уроку

Дата

Скориговано

Примітка

ВСТУП

1

Завдання інтегрованого курсу історії. Історичні джерела з історії стародавнього світу.

 

 

 

 

 

2

Хронологічні межі історії стародавнього світу. Що в історії називають цивілізацією.

 

 

 

 

3-4

Практичне заняття: Лічба часу в історії стародавнього світу

 

 

 

 

завдання: встановити особливості літочислення до нашої ери (з допомогою шкали часу); розв’язати хронологічні задачі на встановлення тривалості подій та віддаленості подій одна від одної в межах до н.е., віддаленості події від зазначеної дати (з переходом через еру)

Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ

5

Теорії походження людини. Виникнення та розселення первісних людей

 

 

 

6

Заняття та спосіб життя, суспільна організація, культура та релігійні вірування первісних людей.

 

 

Практична робота: Описати спосіб життя первісних людей (мисливців і рибалок, землеробів і скотарів) на основі археологічних речових джерел.

7

Основні стоянки і археологічні знахідки первісної доби на території України.

 

 

Практична робота: позначити на контурній карті стоянки первісних людей на теренах України

8

Трипільська археологічна культура.

 

 

Практична робота: позначити на контурній карті межі поширення і протоміста трипільської культури

9

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ

2.1. Цивілізації долину Нілу

10

Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації.

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті річку Ніл, розташування Мемфісу,

11

Повсякдення й господарське життя. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті.

 

 

 

 

 

12

Міфологія, писемність і мистецтво. Будівництво пірамід. 

 

 

 

2.2. Цивілізації Дворіччя

13

Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякдення і господарське життя.

 

 

 

 

 

 

Практична робота:  позначити на контурній карті річки Тигр і Євфрат, розташування Шумеру, Вавилону, Карфагену, Єрусалиму, територіальні межі давніх цивілізацій Азії та Африки;

14

Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя.

 

 

 

15

Закони Хаммурапі.

Писемність і мистецтво

 

 

Практична робота: оцінити (на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі) правове становище населення в давніх цивілізаціях;

2.3. Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство

16

Природно-географічні умови. Повсякдення й господарське життя.

 

 

 

17

Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт.

 

 

 

18

Ізраїльсько-Юдейське царство: організація влади й суспільства. Єрусалим. Біблія як історичне джерело.

 

 

 

2.4. Перська держава

19

Організація влади і суспільства.

 

 

 

20

Основні завойовницькі походи.

 

 

 

2.5. Давня Індія. Давній Китай

21

Природно-географічні умови Давньої Індії. Організація влади і суспільства.

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті річку Інд, Ганг,

22

Пам’ятки культури індійської цивілізації

 

 

 

23

Природно-географічні умови Давнього Китаю. Організація влади і суспільства.

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті річку Хуанхе, Янцзи,

24

Пам’ятки культури китайської цивілізації

 

 

 

25

Практична робота: підготувати повідомлення про повсякденне життя представників різних верст у стародавніх суспільствах

 

 

 

26

Практична заняття Охарактеризувати структуру суспільств і держав (Єгипетського, Вавилонського, Їзраїльсько -Юдейського царств, міст – держав Шумеру та Фінікії, Давньої Індії, Давнього Китаю)             

 

 

 

27

Практична заняття зіставлення умов розвитку й характерні ознаки суспільств і держав

 

 

Зіставлення у вигляді таблиці

28

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

За 2 розділом

Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ

3.1.  Стародавня Греція

30

Природно-географічні умови Балканського півострова.

 

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті Балканський півостров, Мікени, Афіни, Спарту

31

Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій.

 

    

 

 

32

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера.

 

 

 

33

Афіни і Спарта

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті кордони Афін та Спарти

34

Практичне заняття:: зіставлення суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст

 

 

Зіставлення у вигляді таблиці

35

Греко-перські війни.

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті кордони Боспорського царства, Перської держави Спарту

36

Утвердження демократії в Афінах за Перикла.

 

 

 

37

Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції.

 

 

 

38

Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри.

 

 

 

Практична робота: укласти програму античних Олімпійських ігор або мандрівки з оглядом пам’яток культури давніх Греції та Риму (у формі рольової гри)

39

Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців. Театр, скульптура, архітектура

 

 

 

40

Підкорення Греції Філіпом II.

 

 

 

41

Александр Македонський.

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті кордони держави Александра Македонського, Східний похід Александра Македонського

42

Культура елліністичної

доби.

 

 

 

43

Велика грецька колонізація.  Античні поліси на території України.

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті напрямки Великої грецької колонізації,грецькі міста Тіра, Ольвія, Пантікапей, Херсонес,

44

Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України.

 

 

 

 

45

Взаємини греків і місцевого населення. Кіммерійці, скіфи на території України.

 

 

 

46

Сармати на території України

 

 

 

47

Практична робота: характеристика способу життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами)  і скіфських племен (з «Історії» Геродота)

 

 

 

48

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

   

 

Письмово, тести

3.2.  Стародавній Рим

49

Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті  Апеннінський півострів, Рим

50

Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади.

 

 

 

51

Практична робота: порівняти правове становище різних груп громадян, а також негромадян і негромадян у Стародавньому Римі

 

 

 

52

Військова експансія Риму

 

 

 

53

Диктатура Цезаря.

 

 

 

54

Римська імперія. Октавіан Август

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті кордони Римської держави часів принципату Октавіана Августа, Александрію, Рим, Константинополь (Візантій)

55

Практичне заняття: сформулювати життєву позицію (вибір у конкретній життєвій ситуації) історичного персонажа на основі висловів з його творів (на вибір учителя).

 

 

 

56

Пантеон римських богів. Римське право. Мистецтво Давнього Риму.

 

 

 

57

Кризові явища в Римській

імперії.

 

 

 

58

Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії.

 

 

 

59-60

Поділ Римської імперії. Велике переселення народів.

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті напрямки Великого переселення народів

61

Падіння Західної

Римської імперії.

 

 

 

62

Готи і гуни на території сучасної України. Взаємини з місцевим населенням

 

 

 

63

Давні слов’яни. Прабатьківщина слов’ян. Початок Великого  розселення слов’ян.

 

 

 

64

Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян.

 

 

 

65

Склавини і анти на теренах України. Походження українського народу

 

 

Практична робота: позначення на контурній карті прабатьківщину слов’ян і напрямки їх розселення,

66

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

 

Письмово, тести

Узагальнення до курсу. ВНЕСОК ДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ, КУЛЬТУР, НАРОДІВ В ІСТОРІЮ ЛЮДСТВА

67

Внесок цивілізацій стародавнього світу в історію людства.

 

 

 

68

Значення давньої історії України як частини світової історії

 

 

 

69

Повторення та систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр

 

 

 

70

Повторення та систематизація навчального матеріалу за навчальний рік

 

 

Усно

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бойцун Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шаповал Віталій Миколайович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
23 серпня 2022
Переглядів
6032
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку