Календарне планування "ЯДС І семестр 1 клас"

Про матеріал
Календарне планування "ЯДС І семестр 1 клас" за підручником Коршунова О.В., Гущина Н.І. (3 години на тиждень)
Перегляд файлу

І семестр (48 годин)

   

Дата

Кор.

Тема

Очікувані результати

ВСТУП

1

 

 

Перше знайомство.(с.3-5)

Має уявлення про навчальний предмет.

Самостійно готує до уроку шкільне приладдя (підручник, зошит тощо).

Має уявлення про правила спілкування вчителя та учнів, а також учнів між собою під час уроку.

Уміє знайти потрібну сторінку й завдання в   підручнику.

2

 

 

Я  учень (учениця).(с.6)

Розповідає про себе.

Називає деякі відомості про своїх однокласників.

Називає свою країну, місто (село), назву школи, клас, ім’я вчителя (вчительки) однокласників.

3

 

 

Навколишній світ.(с.7)

Має уявлення про поняття «навколишній світ»

Називає предмети, які бачить удома, на вулиці, у школі, лісі, на лузі тощо.

Описує свою дорогу до школи.

Називає правила безпечної поведінки при переході вулиці.

4

 

 

Природа.(с.8)

Називає деякі об’єкти природи.

Висловлює власні почуття та ставлення до природи.

Розповідає про свій досвід знайомства з природними об’єктами, які його вразили.

5

 

 

Рукотворні об’єкти.(с.9)

Розрізняє рукотворні та природні об’єкти. Наводить приклади рукотворних об’єктів.

Усвідомлює відмінності між школярем та дошкільником, має

уявлення про свою нову соціальну роль.

6

 

 

Екскурсія

«Досліджуємо шкільне подвір’я»

Має уявлення про шкільне подвір’я та його облаштування.

Називає рукотворні та об’єкти природи, які можна побачити на шкільному подвір’ї.

Спостерігає за об’єктами природи.

Збирає і заготовляє природні матеріали.

7

 

 

Природні матеріали та матеріали створені руками

людини.(с.10)

Розрізняє природні матеріали та створені руками людини. Обирає матеріали для власної творчості.

Має уявлення про можливі техніки створення аплікації. Описує роботу, яку планує здійснити.

8

 

 

Творча майстерня(с.11)

Знає правила безпечного використання інструментів для творчості (ножиці, клей тощо).

Уміє працювати і ножицями та клеєм.

Виготовляє вироби із природних та неприродних матеріалів за зображеннями або творчим задумом (за допомогою дорослих). Називає матеріали, з яких створено виріб

9

 

 

Наша виставкова зала.(с.11)

Складає розповідь про свій виріб.

Називає послідовність дій для створення аплікації. Пояснює, як було створено кожний об’єкт.

Висловлює власне ставлення до своїх результатів та результатів

однокласників.

10

 

 

Як людина пізнає світ?(с.12)

Називає органи чуття, за допомогою яких людина отримує відомості про навколишній світ.

Наводить приклади відомостей, як можна дізнатися про предмет за допомогою кожного органа чуття.

Описує, якими способами можна дізнатися нове про навколишній

світ?

11

 

 

Вимірюємо, порівнюємо,

робимо висновки.(с.13)

Називає прилади, за допомогою яких можна визначити параметри властивостей об’єктів (вимірювати, збільшувати та інше).

Розв’язує прості дослідницькі завдання.

12

 

 

Ознайомлення з етапами дослідження.(с.14)

Має уявлення про етапи дослідження.

Пояснює, що таке експеримент.

13

 

 

Історична довідка.

(с.15)

Має уявлення про те, як люди у давнину отримували нові знання. Має уявлення про етапи дослідження.

14

 

 

Досліджуємо.

(с.16-17)

Висловлює припущення.

Здійснює прості описані експерименти.

За результатами експерименту висловлює власну думку. Обирає об’єкти для власного виготовлення.

Називає необхідні матеріали для власної творчої роботи. Пояснює послідовність виготовлення обраного об’єкта.

Пояснює призначення об’єкта, який заплановано виготовити.

15

 

 

Творча майстерня.(с.16-17)

Уміє робити обрану поробку, дотримується правил безпеки.

Оцінює власні результати роботи та результати своїх однокласників. Пояснює послідовність виготовлення обраного об’єкта.

Пояснює призначення об’єкта, який заплановано виготовити.

16

 

 

Театралізуємо.

(с.16-17)

Уважно слухає та може повторити (описати) зміст вистави. Обирає роль для себе.

Вміє показати (прочитати) обрану роль у виставі.

Висловлює власне ставлення до отриманих колективних результатів.

ЛЮДИНА

17

 

 

Яким є кожний з нас (різне та спільне). (с.18-19)

Складає словесний портрет «Який (яка) я?» «Чим відрізняюся від інших?» Називає адресу проживання.

Усвідомлює себе як частину суспільства, свої відмінності від інших та визначає те що об’єднує з іншими людьми.

Висловлює своє ставлення до різних прикладів поведінки людей.

18

 

 

Цінності.(с.20-21)

Пояснює своє розуміння понять дружба, доброта, повага, чесність тощо, наводить приклади.

Висловлює власне ставлення до різних учинків людей.

19

 

 

Як навчитись вчитись.(с.22-23)

Пояснює, навіщо вчитися в школі.

Складає словесний опис «Чого хочу навчитись».

Називає різні джерела знань та описує процеси їх отримання.

Називає якості людини, які допоможуть успішно опановувати нові знання.

Висловлює власне ставлення до помилок.

20

 

 

Планування своєї діяльності.(с.22-23)

Розуміє, що від розподілу часу на різні види власної діяльності залежать результати навчання.

Має уявлення про планування власної діяльності.

21

 

 

Творча майстерня.(с.22-23)

Уміє виготовляти пісковий годинник та з його допомогою проводити дослідження.

22

 

 

Безпечна

поведінка вдома та на вулиці.

(с.24-25)

Описує можливі ризики для життя і здоров’я вдома, у школі, на вулиці.

Називає правила безпечного поводження з побутовими предметами, побутовою хімією, ліками, інструментами для домашнього господарства тощо.

Називає правила поведінки з незнайомими людьми. Розуміє наслідки неправильної поведінки.

23

 

 

Безпечна

поведінка вдома та на вулиці.

(с.24-25)

Описує можливі ризики для життя і здоров’я вдома, у школі, на вулиці.

Називає правила безпечного поводження з побутовими предметами, побутовою хімією, ліками, інструментами для домашнього господарства тощо.

Називає правила поведінки з незнайомими людьми. Розуміє наслідки неправильної поведінки.

24

 

 

Які ми?(с.26-27)

Описує свою зовнішність та зовнішність інших. Порівнює різних людей за зовнішніми ознаками.

Називає власні характеристики (зріст, колір волосся, колір очей тощо).

Складає словесний портрет «Що я вмію».

Уміє вимірювати зріст, розмір стопи ніг, розмір кроків.

25

 

 

Я дослідую.

(с.26-27)

Описує свою зовнішність та зовнішність інших. Порівнює різних людей за зовнішніми ознаками.

Називає власні характеристики (зріст, колір волосся, колір очей тощо).

Складає словесний портрет «Що я вмію».

Дослідує свій зріст, розмір стопи ніг, розмір кроків.

26

 

 

Дбай про своє здоров’я.(с.28-29)

Розуміє, як потрібно доглядати за власним тілом. Називає корисні для здоров’я продукти.

Називає небезпечні для здоров’я дії.

Має уявлення про наслідки недбалого ставлення до власного здоров’я.

27

 

 

Правила гігієни тіла.(с.28-29)

Володіє найпростішими гігієнічними навичками та навичками самообслуговування.

Розуміє призначення лікарських засобів та небезпеку їх неправильного застосування.

Має уявлення про наслідки недбалого ставлення до власного

здоров’я.

28

 

 

Збережемо довкілля!(с.30-31)

Розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану довкілля.

Розуміє необхідність сортування сміття для збереження довкілля.

Знає, як сортувати сміття.

29

 

 

Що знищує природу?(с.32-33)

Має уявлення про вторинну переробку відходів, про шкоду, якої завдає природі безвідповідальне ставлення до сміття.

Знає, що означає знак переробки та який він має вигляд.

30

 

 

Як я можу захистити природу.(с.34)

Розуміє необхідність збереження природи.

Бере посильну участь в природоохоронній діяльності. Уміє виготовляти сумку із хустки.

Наводить приклади власних дій, які будуть сприяти збереженню природи.

Уміє працювати у групах.

31

 

 

Збережемо природу разом!(с.35)

Бере посильну участь в природоохоронній діяльності. Уміє малювати за схемою та працювати у групах.

Уміє презентувати результати спільної роботи. Висловлює власне ставлення до результатів.

Пояснює, де можна застосувати готовий виріб.

32

 

 

Екскурсія

«Листопад»

Знає які бувають погодні умови, вміє їх порівнювати. Знає про добові та сезонні зміни в природі.

Спостерігає за змінами погоди, природними об’єктами.

33

 

 

Робимо висновки

Розповідає про себе, висловлює власне ставлення до своїх вчинків та вчинків інших людей.

Розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності. Описує, як дбати про власну гігієну та здоров’я.

Відповідально ставиться до довкілля.

ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ

34

 

 

Досліджую своє коріння.(с.36-37)

Цікавиться минулим своєї сім’ї.

Розрізняє минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде). Знає склад сім’ї, імена її членів.

35

 

 

Моя сім’я.(с.38-39)

Має уявлення про свої обов’язки та обов’язки членів своєї родини. Розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власній оселі.

Знає як складати одяг

36

 

 

Які є професії?(с.40-41)

Знає, які є професії та хто працює в школі. Називає дні тижня.

Знає де працюють батьки, хто вони за професією.

Доречно вживає вислови мовленнєвого етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення).

37

 

 

Як втілити мрію?(с.42-43)

Формулює власні бажання.

Розуміє, які дії потрібно зробити, щоб досягти бажаної мети.

38

 

 

Хто такі друзі?(с.44-45)

Доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності. Розуміє, хто такі друзі.

Уміє привітати з днем народження однокласників.

Знає правила дружби

39

 

 

Що цікавого у нас?(с.46-47)

Знає про своє право на рідну мову, культуру розвиток талантів. Знає, які культурні заходи відбуваються в рідному краї.

Дотримується правил культурної поведінки у громадських місцях, що

ґрунтуються на врахуванні інтересів інших.

40

 

 

Поговоримо про життєві випадки. (с.48-49)

Описує небезпечні ситуації, які можуть виникнути на вулиці, вдома. Знає, як потрібно поводитися з незнайомцями.

Знає про право на власну думку і вільне спілкування. Розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності.

Може описати свої почуття і ставлення до життєвих ситуацій.

ЛЮДИНА У СУСПІЛЬСТВІ

41

 

 

Моя країна.(с.50-51)

Знає назву країни, її столицю.

Має уявлення про зміст символів держави (Прапор, Герб, Гімн, українську мову), історичні пам'ятки свого краю.

42

 

 

Моє місто (село) – мій дім!(с.52-53)

Знає, як називається головне місто області. Може назвати свій населений пункт.

Розуміє, що таке громада.

43

 

 

Мої права та обов’язки.(с.54-55)

Знає про громадянські права та обов'язки як члена суспільства.

Виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, значення праці людей для добробуту країни).

44

 

 

Історія мого краю.(с.56-57)

Знає, як потрібно поводитися в музеї.

Має уявлення про призначення герба міста. Цікавиться історією рідного краю.

45

 

 

Дива на різдвяні

Свята.(с.58-59)

Виготовляє поробку – фігурку Санта Клауса, використовуючи заготовки.

46

 

 

Зимові свята.(с.58-59)

Виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, значення праці для добробуту країни)

Виготовляє новорічні поробки за схемами

47

 

 

Зимова

прогулянка.(с.60-61)

Знає правила безпечної поведінки під час зимової прогулянки. Може обрати одяг відповідно до погоди

48

 

 

Зимова прогулянка.(с.60-61)

Описує погоду взимку. Знає зимові розваги.

Уміє домалювати малюнок за зразком.

 

docx
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку