№
|
Дата
|
Тема тижня
|
Примітки
|
1
|
|
Я — ШКОЛЯР
-
Навіщо мені ходити до школи? Чого я очікую від шкільного життя?
|
|
|
-
Хто я? Хто мої однокласники?
|
|
-
Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
|
|
-
Що покласти у шкільний ранець?
|
|
-
Яким має бути розпорядок дня першокласника?
|
2
|
|
НАШ КЛАС
-
Як знайти свою класну кімнату?
|
|
|
-
Що потрібно для того, аби я та мої однокласники комфортно почувалися у класі?
|
|
-
Як створити безпеку і затишок у класі?
|
|
-
Як нам стати класною спільнотою?
|
|
-
Чого ми можемо досягти разом?
|
3
|
|
МОЇ ДРУЗІ
-
Хто такі друзі? Яким має бути друг (подруга)?
|
|
|
-
Як знайти друзів?
|
|
-
Чому нам цікаво разом?
|
|
-
Як зберегти дружбу?
|
|
-
Як піклуватися про друзів — домашніх улюбленців?
|
4
|
|
МОЄ ДОВКІЛЛЯ
-
Які таємниці приховує шкільне подвір’я?
|
|
|
-
Кольори та звуки довкілля — які вони?
|
|
-
Які тіла називають рукотворними?
|
|
-
Як слід поводитись у довкіллі?
|
|
-
Що я можу змінити, аби покращити своє довкілля? Чи тільки для себе я це робитиму?
|
5
|
|
ОСІННЯ МОЗАЇКА
-
Як упізнати осінь?
|
|
|
-
Як живуть рослини восени?
|
|
-
Які квіти восени милують наше око?
|
|
-
Як живуть тварини восени?
|
|
-
Що нам дарує осінь? Чому цю пору року називають щедрою?
|
6
|
|
БАТЬКІВЩИНА
-
Що таке Батьківщина?
|
|
|
-
Що спільного між словами “батьки” і “Батьківщина”?
|
|
-
Які є державні символи України?
|
|
-
Які риси характеру мають бути притаманні захисникові?
|
|
-
Чи можу я стати захисником/захисницею?
|
7
|
|
МИ — ПІДПРИЄМЛИВІ
-
Чи кожна людина може бути підприємливою?
|
|
|
-
Як знаходити ідеї та можливості?
|
|
-
Як здійснити задумане?
|
|
-
Що таке «добро», доброзичливість?
|
|
-
Як отримати добрі результати?
|
8
|
|
ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ
-
Що таке техніка?
|
|
|
-
Сучасні види техніки. Якими були їх попередники?
|
|
-
Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?
|
|
-
Як «потоваришувати» з технікою?
|
|
-
Яка роль роботів у житті людини?
|
9
|
|
СВІТ ГРИ
-
Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
|
|
|
-
У які ігри грали наші батьки?
|
|
-
Навіщо потрібні правила гри?
|
|
-
Чого навчає комп’ютерна гра?
|
|
-
Чи можуть ігри бути небезпечними?
|
10
|
|
ТЕАТР
-
Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?
|
|
|
-
Які є театри?
|
|
-
Хто найголовніший у театрі?
|
|
-
Як створити театр? Хто автор вистави?
|
|
-
Ми творимо театр
|
11
|
|
МОДА
-
Що таке власне «Я»?
|
|
|
-
Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність?
|
|
-
Хто створює модний одяг?
|
|
-
Як змінюється мода?
|
|
-
Чому здоровим бути модно?
|
12
|
|
ВОДА
-
Де є вода в природі?
|
|
|
-
Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?
|
|
-
Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?
|
|
-
Як дбайливо ставитися до водних багатств?
|
|
-
Як берегти воду вдома?
|
13
|
|
ЗИМОВА МОЗАЇКА
-
Які сюрпризи нам готує зима?
|
|
|
-
Що відбувається з рослинами взимку?
|
|
-
Як зимують тварини?
|
|
-
«Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»?
|
|
|
-
Як цікаво проводити час взимку?
|
|
14
|
|
ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ
-
Що можна побачити в космосі?
|
|
|
-
Що таке Сонце?
|
|
-
Чи може день «наздогнати» ніч?
|
|
-
Чи можливе на Землі життя без Сонця?
|
|
-
Як я уявляю інші планети?
|
15
|
|
ПОДАРУНКИ
-
Чому люди дарують подарунки?
|
|
|
-
Як дарувати/приймати подарунки?
|
|
-
Що я можу подарувати?
|
|
-
Які є традиційні українські сувеніри?
|
|
-
---
|
16
|
|
ЗИМОВІ СВЯТА
-
Чому свято є важливим?
|
|
|
-
Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?
|
|
-
Як підготуватися до свята?
|
|
-
Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших?
|
|
-
Чим різняться щедрівки та колядки?
|