Пропоную календарне планування на цілий рік з алгебри для 11го класу зі змінами. у календарному плануванні враховано велика кількість часу для повторення та вимоги програми.
1
Календарне планування з предмету:
Алгебра і початки аналізу. 11 клас.
Академічний рівень
(3 год. на тиждень, всього 105 год.)
(I семестр – 48 год., II семестр – 57 год.)
I семестр – 48 год.
№ уроку |
Дата проведення |
Тема уроку |
Примітка |
1 |
|
Повторення навчального матеріалу за 10 клас |
|
2 |
|
Повторення навчального матеріалу за 10 клас |
|
3 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
Показникова та логарифмічна функції (22 год) |
|||
4 |
|
Степінь з дійсним показником. |
|
5 |
|
Властивості та графік показникової функції. |
|
6 |
|
Властивості та графік показникової функції. |
|
7 |
|
Показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
|
8 |
|
Показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
|
9 |
|
Показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
|
10 |
|
Показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
|
11 |
|
Показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. Самостійна робота. |
|
12 |
|
Логарифми та їх властивості. |
|
13 |
|
Логарифми та їх властивості. |
|
14 |
|
Властивості та графік логарифмічної функції. |
|
15 |
|
Властивості та графік логарифмічної функції. |
|
16 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
17 |
|
Контрольна робота №1. Показникові рівняння і нерівності. |
|
18 |
|
Корекція знань, умінь та навичок |
|
19 |
|
Показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
|
20 |
|
Показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
|
21 |
|
Показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
|
22 |
|
Показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
|
23 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
24 |
|
Контрольна робота №2. Логарифмічні рівняння і нерівності. |
|
№ уроку |
Дата проведення |
Тема уроку |
Примітка |
25 |
|
Корекція знань, умінь та навичок |
|
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики (12 год) |
|||
26 |
|
Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку. |
|
27 |
|
Перестановки, розміщення, комбінації. |
|
28 |
|
Перестановки, розміщення, комбінації. |
|
29 |
|
Випадкова подія. Відносна частота події. Ймовірність події. |
|
30 |
|
Випадкова подія. Відносна частота події. Ймовірність події. |
|
31 |
|
Ймовірність події. Самостійна робота. |
|
32 |
|
Ймовірність події. |
|
33 |
|
Ймовірність події. |
|
34 |
|
Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. Графічне подання інформації про вибірку. |
|
35 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
36 |
|
Контрольна робота №3. Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики |
|
37 |
|
Корекція знань, умінь та навичок |
|
Інтеграл та його застосування (20 годин) |
|||
38 |
|
Первісна та її властивості. |
|
39 |
|
Первісна та її властивості. Таблиця первісних. |
|
40 |
|
Первісна та її властивості. Таблиця первісних. |
|
41 |
|
Визначений інтеграл, його геометричний зміст. |
|
42 |
|
Визначений інтеграл, його геометричний зміст. |
|
43 |
|
Визначений інтеграл, його геометричний зміст. |
|
44 |
|
Формула Ньютона - Лейбніца |
|
45 |
|
Формула Ньютона - Лейбніца. |
|
46 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
47 |
|
Контрольна робота №4. Визначений інтеграл, його геометричний зміст. Формула Ньютона - Лейбніца |
|
48 |
|
Корекція знань, умінь та навичок |
|
Алгебра і початки аналізу. 11 клас. (3 год. на тиждень, всього 105 год.) ІІ семестр (57 годин) |
|||
№ уроку |
Дата проведення |
Тема уроку |
Примітка |
49 |
|
Формула Ньютона - Лейбніца. |
|
50 |
|
Формула Ньютона - Лейбніца. |
|
51 |
|
Обчислення площ плоских фігур |
|
52 |
|
Обчислення площ плоских фігур |
|
53 |
|
Обчислення площ плоских фігур |
|
54 |
|
Обчислення площ плоских фігур |
|
55
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
56 |
|
Контрольна робота №5. Формула Ньютона - Лейбніца. Обчислення площ плоских фігур |
|
57 |
|
Корекція знань, умінь та навичок |
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач (48 годин) |
|||
58 |
|
Подільність натуральних чисел та числові вирази |
|
59 |
|
Звичайні дроби. Десяткові дроби. Дії з дробами |
|
60 |
|
Відношення. Пропорція. Властивості пропорції |
|
61 |
|
Відсотки. Відсоткові розрахунки. Елементи статистики. Розв'язування вправ. |
|
62 |
|
Дійсні числа. Порівняння дійсних чисел. |
|
63 |
|
Дії з дійсними числами. Властивості арифметичних дій над дійсними числами. |
|
64 |
|
Алгебраїчні вирази. Види алгебраїчних виразів |
|
65 |
|
Степінь дійсного числа з цілим показником |
|
66 |
|
Властивості степеня дійсного числа з цілим показником |
|
67 |
|
Одночлен і многочлен(загальні поняття). Перетворення одночленів і многочленів. |
|
68 |
|
Цілі та дробові раціональні вирази. Розв’язування вправ на тотожні перетворення раціональних виразів. |
|
69 |
|
Розв’язування вправ на тотожні перетворення раціональних виразів. Самостійна робота. |
|
70 |
|
Лінійні рівняння з однією змінною. |
|
71 |
|
Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь |
|
72 |
|
Корінь п-го степеня з дійсного числа. Основні властивості коренів. Дії з радикалами. |
|
№ уроку |
Дата проведення |
Тема уроку |
Примітка |
73 |
|
Степінь дійсного числа з раціональним показником |
|
74 |
|
Ірраціональні вирази. Розв’язування вправ на перетворення ірраціональних виразів. |
|
75 |
|
Ірраціональні вирази. Розв’язування вправ на перетворення ірраціональних виразів. |
|
76 |
|
Елементарні функції та їх властивості |
|
77 |
|
Елементарні функції та їх властивості. |
|
78 |
|
Побудова графіків функцій методом геометричних перетворень. |
|
79 |
|
Алгебраїчні рівняння. Класифікація алгебраїчних рівнянь. Лінійні рівняння та рівняння, що зводяться до них. Розв’язування вправ. |
|
80 |
|
Квадратні рівняння та рівняння, що зводяться до них. Розв’язування вправ. |
|
81 |
|
Ірраціональні рівняння. |
|
82 |
|
Розв’язування систем рівнянь. |
|
83 |
|
Нерівності. Класифікація нерівностей. Розв’язування нерівностей. |
|
84 |
|
Нерівності. Класифікація нерівностей. Розв’язування нерівностей. |
|
85 |
|
Послідовності. Арифметична та геометрична прогресії. |
|
86 |
|
Тригонометричні функції. Їх властивості. |
|
87 |
|
Тригонометричні вирази. |
|
88 |
|
Тригонометричні рівняння та нерівності. |
|
89 |
|
Тригонометричні рівняння та нерівності. |
|
90 |
|
Властивості та графік показникової функції. |
|
91 |
|
Показникові рівняння та нерівності. |
|
92 |
|
Властивості та графік логарифмічної функції. |
|
93 |
|
Логарифмічні рівняння та нерівності. |
|
94 |
|
Похідна функції. |
|
95 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій. |
|
96 |
|
Інтеграл та його застосування. |
|
97 |
|
Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики |
|
98 |
|
Узагальнення та систематизація знань,умінь та навичок |
|
99 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
100 |
|
Корекція знань, умінь та навичок |
|
101 |
|
Розв’язування тестових завдань в форматі ЗНО |
|
№ уроку |
Дата проведення |
Тема уроку |
Примітка |
102 |
|
Розв’язування тестових завдань в форматі ЗНО |
|
103 |
|
Розв’язування тестових завдань в форматі ЗНО |
|
104 |
|
Розв’язування тестових завдань в форматі ЗНО |
|
105 |
|
Підсумковий урок |
|