Календарне планування з алгери та геометрії у 11 класі (академічний рівень)
11 клас ГЕОМЕТРІЯ (академічний рівень )
(2 год., всього 70 год.)
Навчальна програма: Математика. 10–11 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 № 826).
Навчальний підручник: Геометрія : підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл. / А.Г.Апостолова . – К : «Генеза», 2011.
№ уроку |
Дата провед |
Т Е М А У Р О К У |
Кільк. годин |
При-мітка |
||
Повторення |
2 |
|
||||
1. |
|
Інструктаж з ТБ.Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу за курс 10 класу з теми: «Паралельність прямих і площин у просторі» |
1 |
|
||
2. |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу за курс 6 класу з теми: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
1 |
|
||
Многогранникн |
16 |
|
||||
3-4 |
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Координати та вектори в просторі». Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути |
2 |
|
||
5 |
|
Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути |
1 |
|
||
6 |
|
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники |
1 |
|
||
7 |
|
Призма. Пряма і правильна призми |
1 |
|
||
8 |
|
Площі бічної та повної поверхонь призми |
1 |
|
||
9 |
|
Площі бічної та повної поверхонь призми |
1 |
|
||
10 |
|
Паралелепіпед |
1 |
|
||
11 |
|
Паралелепіпед |
1 |
|
||
12 |
|
Піраміда. Правильна піраміда |
1 |
|
||
13 |
|
Піраміда. Правильна піраміда |
1 |
|
||
14 |
|
Площі бічної та повної поверхонь піраміди |
1 |
|
||
15 |
|
Площі бічної та повної поверхонь піраміди |
1 |
|
||
16 |
|
Правильні многогранники |
1 |
|
||
17 |
|
Контрольна робота №2 |
1 |
|
||
18 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Многогранники» |
1 |
|
||
Тіла обертання |
14 |
|
||||
19 |
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Многогранники». Тіла і поверхні обертання |
1 |
|
||
20 |
|
Циліндр, його елементи |
1 |
|
||
21 |
|
Циліндр, його елементи |
1 |
|
||
22 |
|
Перерізи циліндра площинами (осьові та площиною, паралельною до основи) |
1 |
|
||
23 |
|
Перерізи циліндра площинами(осьові та площиною, паралельною до основи) |
1 |
|
||
24 |
|
Конус, зрізаний конус, їх елементи |
1 |
|
||
25 |
|
Конус, зрізаний конус, їх елементи |
1 |
|
||
26 |
|
Перерізи конуса (осьові та площиною, паралельною до основи) |
1 |
|
||
27 |
|
Перерізи конуса (осьові та площиною, паралельною до основи) |
1 |
|
||
28 |
|
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери |
1 |
|
||
29 |
|
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери |
1 |
|
||
30 |
|
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери |
1 |
|
||
31 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок учнів із теми: «Тіла обертання» |
1 |
|
||
32 |
|
Контрольна робота № 3 (комбінована). Тема. Тіла обертання |
1 |
|
||
Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл |
14 |
|
||||
33 |
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Тіла обертання». Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм паралелепіпеда |
1 |
|
||
34 |
|
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм паралелепіпеда |
1 |
|
||
35 |
|
Об’єм призми |
1 |
|
||
36 |
|
Об’єм циліндра |
1 |
|
||
37 |
|
Об’єм піраміди |
1 |
|
||
38 |
|
Об’єм конуса |
1 |
|
||
39 |
|
Об’єм конуса |
1 |
|
||
40 |
|
Об’єм кулі |
1 |
|
||
41 |
|
Об’єм кулі |
1 |
|
||
42 |
|
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі |
1 |
|
||
43 |
|
Площа бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площа сфери |
1 |
|
||
44 |
|
Площа бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площа сфери |
1 |
|
||
45 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок учнів із теми: «Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл» |
1 |
|
||
46 |
|
Контрольна робота № 4(комбінована). Тема. Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл |
1 |
|
||
Повторення |
23 |
|
||||
47 |
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл». Повторення взаємного розміщення прямих і площин у просторі. Розв’язування вправ. |
3 |
|
||
48 |
|
Повторення перпендикулярності прямих і площин у просторі . Розв’язування вправ. |
4 |
|
||
49 |
|
Повторення координати та векторів у просторі . Розв’язування вправ. |
3 |
|
||
50 |
|
Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь многогранників . Розв’язування вправ. |
6 |
|
||
51 |
|
Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь тіл обертання . Розв’язування вправ. |
5 |
|
||
52 |
|
Контрольна робота № 5 (підсумкова). Тема. Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу |
1 |
|
||
53 |
|
Підсумковий урок |
1 |
|
||
Алгебри та початки аналізу 11 клас
(академічний рівень)(3 год ) .Всього 105 год
Навчальна програма: Математика. 10–11 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 № 826).
Навчальний підручник: Алгебра : підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл. / А.Г. Мерзляк . – Х : «Гімназія», 2012.
№ уроку |
Дата провед |
Т Е М А У Р О К У |
Кільк. годин |
При-мітка |
||
Вступ |
3 |
|
||||
1. |
|
Інструктаж з ТБ. Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу за курс 10 класу з тем: «Функції, рівняння і нерівності. Степенева функція» |
1 |
|
||
2. |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу за курс 10 класу з теми: «Тригонометричні рівняння і нерівності» |
1 |
|
||
3. |
|
Діагностична контрольна робота №1 за курс 10 класу з тем: «Функції, рівняння і нерівності. Степенева функція. Тригонометричні рівняння і нерівності» . |
1 |
|
||
Показникова та логарифмічна функції |
22 |
|
||||
4 |
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Застосування похідної до дослідження функції». [Степінь з довільним показником] |
1 |
|
||
5 |
|
Властивості та графік показникової функції |
1 |
|
||
6 |
|
Властивості та графік показникової функції |
1 |
|
||
7 |
|
Показникові рівняння |
1 |
|
||
8 |
|
Показникові рівняння |
1 |
|
||
9 |
|
Показникові рівняння |
1 |
|
||
10 |
|
Показникові нерівності |
1 |
|
||
11 |
|
Показникові нерівності |
1 |
|
||
12 |
|
Показникові нерівності |
1 |
|
||
13 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Показникова функція» |
1 |
|
||
14 |
|
Контрольна робота №2 . |
|
|
||
|
||||||
15 |
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Показникова функція». Логарифми та їх властивості. [Натуральний логарифм] |
1 |
|
||
16 |
|
Логарифми та їх властивості. [Натуральний логарифм] |
1 |
|
||
17 |
|
Властивості та графік логарифмічної функції |
1 |
|
||
18 |
|
Логарифмічні рівняння |
1 |
|
||
19 |
|
Логарифмічні рівняння |
1 |
|
||
20 |
|
Логарифмічні нерівності |
1 |
|
||
21 |
|
Логарифмічні нерівності |
1 |
|
||
22 |
|
Похідні показникової та логарифмічної функцій |
1 |
|
||
23 |
|
Похідні показникової та логарифмічної функцій |
1 |
|
||
24 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Логарифмічна функція» |
1 |
|
||
25 |
|
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
||
|
||||||
Теорія ймовірностей. Комбінаторика. |
12 |
|
||||
26 |
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Логарифмічна функції». Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку |
1 |
|
||
27 |
|
[Перестановки, розміщення,комбінації] |
1 |
|
||
|
|
[Перестановки, розміщення,комбінації] |
1 |
|
||
28 |
|
Випадковий дослід та випадкова подія. Ймовірність події. Відносна частота події |
1 |
|
||
29 |
|
Випадковий дослід та випадкова подія. Ймовірність події. Відносна частота події |
1 |
|
||
30 |
|
Випадковий дослід та випадкова подія. Ймовірність події. Відносна частота події |
1 |
|
||
31 |
|
Випадковий дослід та випадкова подія. .Ймовірність події. Відносна частота події .Розв’язування вправ. |
1 |
|
||
32 |
|
Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення |
1 |
|
||
33 |
|
Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення |
1 |
|
||
34 |
|
Графічне представлення інформації про вибірку Розв’язування вправ.. |
1 |
|
||
35 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики» |
1 |
|
||
36 |
|
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
||
|
||||||
37 |
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики». Первісна та її властивості. Таблиця первісних |
1 |
|
||
|
|
Первісна та її властивості. Таблиця первісних |
1 |
|
||
38 |
|
Первісна та її властивості. Таблиця первісних . Розв’язування вправ. |
1 |
|
||
39 |
|
Первісна та її властивості. Таблиця первісних |
1 |
|
||
40 |
|
Визначений інтеграл, його геометри-ний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца |
1 |
|
||
41 |
|
Визначений інтеграл, його геометри-ний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца |
1 |
|
||
42 |
|
Визначений інтеграл, його геометри-ний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца . Розв’язування вправ. |
1 |
|
||
43 |
|
Визначений інтеграл, його геометри-ний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца.С\р |
1 |
|
||
44 |
|
Визначений інтеграл, його геометри-ний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца |
1 |
|
||
45 |
|
Обчислення площ плоских фігур |
1 |
|
||
46 |
|
Обчислення площ плоских фігур |
1 |
|
||
47 |
|
Обчислення площ плоских фігур . Розв’язування вправ. |
1 |
|
||
48 |
|
Обчислення площ плоских фігур |
1 |
|
||
49 |
|
[Обчислення об’ємів тіл] |
1 |
|
||
50 |
|
[Обчислення об’ємів тіл] |
1 |
|
||
51 |
|
Застосування інтеграла до розв’язування прикладних задач |
1 |
|
||
52 |
|
Застосування інтеграла до розв’язування прикладних задач |
1 |
|
||
53 |
|
Застосування інтеграла до розв’язування прикладних задач . Розв’язування вправ. |
1 |
|
||
54 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок |
1 |
|
||
55 |
|
Контрольна робота № 5 . |
1 |
|
||
Повторення курсу алгебри і початків аналізу |
50 |
|
||||
56 |
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: « Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики». Повторення означення функції, видів функцій, їх властивостей та графіків . Розв’язування вправ. |
3 |
|
||
57 |
|
Повторення функцій, їх властивостей та графіків .Розв’язування вправ. |
2 |
|
||
58 |
|
Повторення степеневої функції. Корінь п-го степеня. Степінь із раціональним показником . Розв’язування вправ. |
2 |
|
||
59 |
|
Повторення способів розв’язування ірраціональних рівнянь та нерівностей К\р № 6 |
3 |
|
||
60 |
|
Повторення тригонометричних функцій та їх властивостей Розв’язування вправ.. |
2 |
|
||
61 |
|
Повторення формул додавання для тригонометричних функцій та наслідків з них . Розв’язування вправ. |
1 |
|
||
62 |
|
Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь |
2 |
|
||
63 |
|
Розв’язування тригонометричних рівнянь |
1 |
|
||
64 |
|
Повторення тригонометричних нерівностей . Розв’язування вправ. |
2 |
|
||
65 |
|
Повторення властивостей та графіка показникової функції . Розв’язування вправ. |
3 |
|
||
66 |
|
Повторення показникових рівнянь та нерівностей . Розв’язування вправ. |
3 |
|
||
67 |
|
Повторення властивостей та графіка логарифмічної функції . Розв’язування вправ. |
1 |
|
||
68 |
|
Повторення логарифмічних рівнянь та нерівностей . Розв’язування вправ. |
3 |
|
||
69 |
|
Повторення похідної функції |
3 |
|
||
70 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій . Розв’язування вправ. |
4 |
|
||
71 |
|
Повторення інтеграла та його застосування . Розв’язування вправ. |
3 |
|
||
72 |
|
Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики |
1 |
|
||
73 |
|
Контрольна робота № 7 (Розв’язування вправ..підсумкова). Тема. Повторення курсу алгебри та початків аналізу |
1 |
|
||
74 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри та початків аналізу |
1 |
|
||
75 |
|
Повторення поняття відсотка. Задачі на відсотки . Розв’язування вправ. |
2 |
|
||
76 |
|
Повторення найбільш поширених способів розв’язання рівнянь та нерівностей |
4 |
|
||
77 |
|
Повторення основних способів розв’язання систем рівнянь |
3 |
|
||