Складено до підручника: Алгебра: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С. згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів: «Математика. 5-9 класи», затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
||||
Алгебра 9 клас Усього ̶ 70 годин I семестр — 32 години, II семестр — 38 години, 2 години на тиждень |
||||
№ |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
|
|
І семестр Тема І. Нерівності (14 годин + 2 години резерву) Тема 1. Числові нерівності. Властивості числових нерівностей (8 годин) |
|
|
|
|
Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
|
|
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей |
|
|
|
|
Почленне додавання і множення нерівностей |
|
|
|
|
Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу |
|
|
|
|
Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Розв’язування нерівностей |
|
|
|
|
Числові проміжки. Об’єднання та переріз числових проміжків |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Числові нерівності. Нерівності зі змінними |
|
|
|
|
Контрольна робота № 1 |
|
|
|
|
Тема 2. Розв’язування лінійних нерівностей і систем числових нерівностей (8 годин) |
|
|
|
9 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною. Рівносильні нерівності |
|
|
|
10 |
Розв’язування нерівностей |
|
|
|
11 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування |
|
|
|
12 |
Розв’язування систем нерівностей |
|
|
|
13 |
Розв’язування нерівностей, які містять змінну під знаком модуля |
|
|
|
14 |
Розв’язування задач |
|
|
|
15 |
Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною. Системи лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
|
16 |
Контрольна робота № 2 |
|
|
|
Тема ІІ. Квадратична функція (20 годин) Тема 3. Функція. Квадратична функція (10 годин) |
||||
|
Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач |
|
|
|
17 |
Аналіз контрольної роботи. Функція. Область визначення та область значень. Графік функції |
|
|
|
18 |
Функція. Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
|
|
|
19 |
Найбільше та найменше значення функції |
|
|
|
20 |
Перетворення графіків функцій: y=kf(x) |
|
|
|
21 |
Перетворення графіків функцій: y=f(x)+b |
|
|
|
22 |
Перетворення графіків функцій: y=f(x+a) |
|
|
|
23 |
Перетворення графіків функцій: y=-f(x) |
|
|
|
24 |
Функція , де , її графік і властивості |
|
|
|
25 |
Функції. Властивості функцій. Графіки функцій |
|
|
|
26 |
Контрольна робота № 3 |
|
|
|
Тема 4. Розв’язування квадратичних нерівностей. Системи рівнянь другого степеня (12 годин) |
||||
27 |
Аналіз контрольної роботи. Нерівності другого степеня з однією змінною. Розв’язування нерівностей |
|
|
|
28 |
Розв’язування квадратних нерівностей |
|
|
|
29 |
Розв’язування нерівностей методом інтервалів |
|
|
|
30 |
Розв’язування нерівностей |
|
|
|
31 |
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними |
|
|
|
32 |
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними |
|
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
33
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь |
|
|
|
34 |
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь |
|
|
|
35
|
Квадратні нерівності. Системи рівнянь другого степеня з двома змінними та розв’язування текстових задач за їх допомогою |
|
|
|
36 |
Контрольна робота № 4 |
|
|
|
|
Тема ІІІ. Числові послідовності (10 годин) Тема 5. Арифметична та геометрична прогресії (10 год) |
|
|
|
|
Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій; формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій; записує і пояснює: · формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; · властивості арифметичної та геометричної прогресій розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій |
|
|
|
37 |
Аналіз контрольної роботи. Числові послідовності |
|
|
|
38 |
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії |
|
|
|
39 |
Арифметична прогресія. Розв’язування вправ |
|
|
|
40
|
Сума n перших членів арифметичної прогресії
|
|
|
|
41 |
Геометрична прогресія, її властивості. Формула n-го члена геометричної прогресії.Розв’язування вправ |
|
|
|
42 |
Сума перших n членів геометричної прогресії |
|
|
|
43 |
Нескінченна геометрична прогресія та її сума |
|
|
|
44 |
Розв’язування прикладних задач |
|
|
|
45 |
Арифметична й геометрична прогресії |
|
|
|
46 |
Контрольна робота № 5 |
|
|
|
|
Тема ІV. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (8 годин) Тема 6. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (8 годин) |
|
|
|
|
Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків Розв’язує сюжетні задачі на: розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини; розрахунок обсягу сплачених податків; прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо |
|
|
|
47 |
Аналіз контрольної роботи . Основні правила комбінаторики |
|
|
|
48 |
Основні правила комбінаторики |
|
|
|
49 |
Частота та ймовірність випадкової події |
|
|
|
50 |
Класичне означення ймовірності |
|
|
|
51 |
Початкові відомості про статистику |
|
|
|
52 |
Початкові відомості про статистику |
|
|
|
53 |
Розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
54 |
Контрольна робота № 6 |
|
|
|
|
Тема V. Повторення і систематизація навчального матеріалу (14 годин резерв) Тема 7. Повторення і систематизація навчального матеріалу (14 годин) |
|
|
|
55 |
Аналіз контрольної роботи. Вирази. Тотожні перетворення виразів |
|
|
|
56 |
Рівняння. Системи рівнянь |
|
|
|
57 |
Розв’язування нерівностей |
|
|
|
58 |
Розв’язування систем нерівностей |
|
|
|
59 |
Функції, їх графіки та властивості |
|
|
|
60 |
Елементарні перетворення графіків функцій |
|
|
|
61 |
Функція. Квадратична функція |
|
|
|
62 |
Арифметична й геометрична прогресії. Розв’язування прикладних задач |
|
|
|
63 |
Арифметична й геометрична прогресії. Розв’язування прикладних задач |
|
|
|
64 |
Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики |
|
|
|
65 |
Контрольна робота № 7 |
|
|
|
66 |
Аналіз контрольної роботи. Систематизація та повторення вивченого за рік |
|
|
|
67 |
Систематизація та повторення вивченого за рік |
|
|
|
68 |
Систематизація та повторення вивченого за рік |
|
|
|
69 |
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|
|
|
70 |
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|
|
|