Календарне-планування з фрацузької мови 10 клас Клименко Ю. І семестр

Про матеріал
Календарне-планування Клименко Ю. французька мова 10 клас (10 рік навчання, рівень стандарту) І семестр
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з французької мови

в 10 класі за підручником Ю. Клименка

 

Дата

Тематика ситуативного  спілкування

Мовний інвентар- лексика

Мовний інвентар- граматика

Очікувані результати

 

Учні:

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

 

«Шкільне життя»

Діалог про школу

Впр.1 с.4

Минулий час

(повторення)   Впр.6ст.6

Вміють розповідати про себе

 

+

 

 

Уміння описувати школу

Вправа ,   ст.

2

 

«Школа та предмети»

 

Розповідь про школу    Впр.1ст.8

Минулий незакінчений час (Imparfait)     Впр.8ст.11

Надавати інформацію про свої уподобання

 

+

 

 

Уміння описувати школу

Вправа  , ст.

3

 

«Школа у Франції»

Навчання у Франції

Впр.2ст.8

Минулий незакінчений час  Imparfait

Впр.10ст.11

Розповідають  про навчання у Франції

 

+

 

 

Надавати інформацію про щколу

Вправа  , ст.

4

 

«Початкова школа»

Відомості про систему освіти

Впр.3ст.13

Минулий час

Впр.8ст.15

Вміють розповідати про освіту

 

 

 

+

Порівнювати  з нашою системою освіти

Вправа  , ст.

5

 

«Початкова школа»

Навчання у школі

Впр.4ст.14

Минулий час

Вміють надавати відомості про навчання

 

 

 

 

+

Розглядати правила поведінки

Впр.  , ст.

6

 

«Навчання у Франції та франкомовних країнах»

Франкомовні країни

Впр.1ст.16

Минулий час

Впр.8ст.18

Знають про франкомовні країни

 

+

 

 

Спілкування іноземною мовою

Впр.  ст.

7

 

«Навчання у Франції та франкомовних країнах»

Структура навчання.

Впр.3ст.17

Минулий час

Вміють розповідати про школу за кордоном

 

+

 

 

 

Впр.  ст.

8

 

«Шкільні предмети»

Улюблені предмети

Вправа 1 ст.19

Минулий час Впр.5ст.20

Розповідають про свої улюблені предмети

 

+

 

 

Демонструвати розуміння цінності навчання

Вправа  , ст.

9

 

Відпочинок та спорт

 

 

Види спорту

Впр.1, ст.26

Pour

Pour ne pas

sans

Впр5, ст.28

Вміють описати повсякденні дії, види спорту

 

 

+

 

Пропагувати здоровий спосіб життя

Вправа  ,ст.

10

 

«Cпорт у суспільстві»

Види дозвілля.

Вправа 2, ст.27

Pour

Pour ne pas

sans

Обговорюють види дозвілля.

 

 

+

 

Описувати види спорту

Вправа  , ст.

Тематична

11

 

«Спорт у Франції»

Спортивні змагання

Впр.1ст.30

Les expressions de consequence

Впр.4ст.32

Знають про  спорт

 

 

+

 

 

Вправа  ,ст.

12

 

«Спортивні ігри»

Види спорту.

Вправа 1, ст.33

Les prepositions de cause.

Впр6, ст.35

Надають інформацію про спорт

 

 

+

 

Визначити власні спортивні уподобання та потреби

Вправа  , ст.

13

 

«Спорт та здоров’я»

Здоровий спосіб життя

Вправа 1 , ст.36

 

 

Розповідають про вплив фізичної культури на здоров’я

 

 

+

 

Описати роль спорту у життєдіяльності людей

Вправа  , ст.

14

 

«Мистецтво. Мистецьке життя»

Відомі митці. Вправа 1, ст.42

Le conditionnel

Впр.7ст.45

Розробити проект “Біографія художника”

 

+

 

 

 

Вправа  , ст.

15

 

«Життя митців»

Відвідування культурних місць

Le conditionnel

Надавати інформацію про відвідування пам’ятків

 

+

 

 

Наводити приклади культурного відпочинку

Вправа  , ст.

16

 

«Історичні пам’ятки»

Впр.1ст.47

Le conditionnel

Вміють оцінити історичні пам’ятки

 

+

 

 

Наводити приклади культурного відпочинку

Вправа   ст.

17

 

«Історичні пам’ятки»

 

Вправа 2,ст.48

Le conditionnel

Вміють логічно обгрунтувати висловлену думку.

 

+

 

 

 

Вправа  , ст.

18

 

« Різні враження»

Різні думки

Вправа 1, ст.52

Expression du temps

Впр.7ст.55

Висказують свою думку

 

+

 

 

Виховувати інтерес до мистецтва

Вправа  , ст.

19

 

«Різні враження»

 

Вправа 5ст.53

Expression du temps

 

 

+

 

 

Вміння розібратися у картинах

Вправа  , ст

Тематична

20

 

«Сучасне мистецтво»

Відомі художники.

Вправа 1, ст.56

Дієслово.

Минулий час.

(plus-que- parfait)

Вміють давати інформацію щодо видатні художники

 

+

 

 

 

Вправа  , ст.

21

 

«Мистецтво. Auguste Rodin»

Відомі скульптори

Le conditionnel. Впр.6ст.61

Вміють уточнювати інформацію про відомі скульптори

 

 

+

 

Надати письмову

Інформацю про скульптори

Вправа  , ст.

22

 

«Харчування. Французька кухня»

Різновид французької кухня

Впр.2ст.65

 

Les pronoms possessifs

Знають про харчування французів

+

 

 

 

Вміють висловлюватися про французьке харчування

Вправа  ,ст.

23

 

«Французька кухня»

Різновид французької кухні.

Вправа 4, ст.66

Les pronoms possessifs

 

+

 

 

 

Вміють висловлюватися про французьке харчування

Вправа  , ст.

24

 

«Швидка їжа»

Харчування.

Вправа 1,ст.69

Les pronoms possessifs

Вміють наводити список продуктів

 

 

+

 

Відповідальне ставлення до власного здоров’я

Вправа  , ст.

25

 

«Відвідування ресторанів»

Скласти рецепти.

Впр.1ст.73

Les pronoms possessifs

Вміють скласти рецепти

 

 

+

 

Обговорює різні способи приготування їжі

Впр.  .ст.

26

 

«Здорова кухня»

 

Швидка їжа. Впр.1ст.76

Il faut+infinitif Впр.8ст.78

Відстоювати свою думку щодо здорового способу харчування

 

 

+

 

Відповідальне ставлення до власного здоров’я

Впр. , ст.

27

 

«Клієнт завжди має рацію»

 

Замовлення клієнтів. Впр.1ст.79

L’article partitif. Впр.2ст.80

Відстоювати свою думку щодо здорового способу харчування

 

 

+

 

 Скласти рецепт страви

Впр.  , ст.

28

 

Українська кухня

Українські страви. Впр.1ст.83

 

Вміють скласти рецепт страви

 

 

 

 

+

 

Обговорює різні способи приготування їжі

Впр.  ст.

Тематична

29

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

30

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

31

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

32

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
1951
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку