Календарно-тематичне планування з французької мови
в 10 класі за підручником Ю. Клименка
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати
Учні: |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
1 |
|
«Шкільне життя» |
Діалог про школу Впр.1 с.4 |
Минулий час (повторення) Впр.6ст.6 |
Вміють розповідати про себе |
|
+ |
|
|
Уміння описувати школу |
Вправа , ст. |
2 |
|
«Школа та предмети» |
Розповідь про школу Впр.1ст.8 |
Минулий незакінчений час (Imparfait) Впр.8ст.11 |
Надавати інформацію про свої уподобання |
|
+ |
|
|
Уміння описувати школу |
Вправа , ст. |
3 |
|
«Школа у Франції» |
Навчання у Франції Впр.2ст.8 |
Минулий незакінчений час Imparfait Впр.10ст.11 |
Розповідають про навчання у Франції |
|
+ |
|
|
Надавати інформацію про щколу |
Вправа , ст. |
4 |
|
«Початкова школа» |
Відомості про систему освіти Впр.3ст.13 |
Минулий час Впр.8ст.15 |
Вміють розповідати про освіту |
|
|
|
+ |
Порівнювати з нашою системою освіти |
Вправа , ст. |
5 |
|
«Початкова школа» |
Навчання у школі Впр.4ст.14 |
Минулий час |
Вміють надавати відомості про навчання
|
|
|
|
+ |
Розглядати правила поведінки |
Впр. , ст. |
6 |
|
«Навчання у Франції та франкомовних країнах» |
Франкомовні країни Впр.1ст.16 |
Минулий час Впр.8ст.18 |
Знають про франкомовні країни |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр. ст. |
7 |
|
«Навчання у Франції та франкомовних країнах» |
Структура навчання. Впр.3ст.17 |
Минулий час |
Вміють розповідати про школу за кордоном |
|
+ |
|
|
|
Впр. ст. |
8 |
|
«Шкільні предмети» |
Улюблені предмети Вправа 1 ст.19 |
Минулий час Впр.5ст.20 |
Розповідають про свої улюблені предмети |
|
+ |
|
|
Демонструвати розуміння цінності навчання |
Вправа , ст. |
9 |
|
Відпочинок та спорт
|
Види спорту Впр.1, ст.26 |
Pour Pour ne pas sans Впр5, ст.28 |
Вміють описати повсякденні дії, види спорту |
|
|
+ |
|
Пропагувати здоровий спосіб життя |
Вправа ,ст. |
10 |
|
«Cпорт у суспільстві» |
Види дозвілля. Вправа 2, ст.27 |
Pour Pour ne pas sans |
Обговорюють види дозвілля. |
|
|
+ |
|
Описувати види спорту |
Вправа , ст. |
Тематична |
|||||||||||
11 |
|
«Спорт у Франції» |
Спортивні змагання Впр.1ст.30 |
Les expressions de consequence Впр.4ст.32 |
Знають про спорт |
|
|
+ |
|
|
Вправа ,ст. |
12 |
|
«Спортивні ігри» |
Види спорту. Вправа 1, ст.33 |
Les prepositions de cause. Впр6, ст.35 |
Надають інформацію про спорт |
|
|
+ |
|
Визначити власні спортивні уподобання та потреби |
Вправа , ст. |
13 |
|
«Спорт та здоров’я» |
Здоровий спосіб життя Вправа 1 , ст.36
|
|
Розповідають про вплив фізичної культури на здоров’я |
|
|
+ |
|
Описати роль спорту у життєдіяльності людей |
Вправа , ст. |
14 |
|
«Мистецтво. Мистецьке життя» |
Відомі митці. Вправа 1, ст.42 |
Le conditionnel Впр.7ст.45 |
Розробити проект “Біографія художника” |
|
+ |
|
|
|
Вправа , ст. |
15 |
|
«Життя митців» |
Відвідування культурних місць |
Le conditionnel |
Надавати інформацію про відвідування пам’ятків |
|
+ |
|
|
Наводити приклади культурного відпочинку |
Вправа , ст. |
16 |
|
«Історичні пам’ятки» |
Впр.1ст.47 |
Le conditionnel |
Вміють оцінити історичні пам’ятки |
|
+ |
|
|
Наводити приклади культурного відпочинку |
Вправа ст. |
17 |
|
«Історичні пам’ятки» |
Вправа 2,ст.48 |
Le conditionnel |
Вміють логічно обгрунтувати висловлену думку. |
|
+ |
|
|
|
Вправа , ст. |
18 |
|
« Різні враження» |
Різні думки Вправа 1, ст.52 |
Expression du temps Впр.7ст.55 |
Висказують свою думку |
|
+ |
|
|
Виховувати інтерес до мистецтва |
Вправа , ст. |
19 |
|
«Різні враження»
|
Вправа 5ст.53 |
Expression du temps |
|
|
+ |
|
|
Вміння розібратися у картинах |
Вправа , ст |
Тематична |
|||||||||||
20 |
|
«Сучасне мистецтво» |
Відомі художники. Вправа 1, ст.56 |
Дієслово. Минулий час. (plus-que- parfait) |
Вміють давати інформацію щодо видатні художники |
|
+ |
|
|
|
Вправа , ст. |
21 |
|
«Мистецтво. Auguste Rodin» |
Відомі скульптори |
Le conditionnel. Впр.6ст.61 |
Вміють уточнювати інформацію про відомі скульптори |
|
|
+ |
|
Надати письмову Інформацю про скульптори |
Вправа , ст. |
22 |
|
«Харчування. Французька кухня» |
Різновид французької кухня Впр.2ст.65
|
Les pronoms possessifs |
Знають про харчування французів |
+ |
|
|
|
Вміють висловлюватися про французьке харчування |
Вправа ,ст. |
23 |
|
«Французька кухня» |
Різновид французької кухні. Вправа 4, ст.66 |
Les pronoms possessifs |
|
+ |
|
|
|
Вміють висловлюватися про французьке харчування |
Вправа , ст. |
24 |
|
«Швидка їжа» |
Харчування. Вправа 1,ст.69 |
Les pronoms possessifs |
Вміють наводити список продуктів |
|
|
+ |
|
Відповідальне ставлення до власного здоров’я |
Вправа , ст. |
25 |
|
«Відвідування ресторанів» |
Скласти рецепти. Впр.1ст.73 |
Les pronoms possessifs |
Вміють скласти рецепти |
|
|
+ |
|
Обговорює різні способи приготування їжі |
Впр. .ст. |
26 |
|
«Здорова кухня»
|
Швидка їжа. Впр.1ст.76 |
Il faut+infinitif Впр.8ст.78 |
Відстоювати свою думку щодо здорового способу харчування |
|
|
+ |
|
Відповідальне ставлення до власного здоров’я |
Впр. , ст. |
27 |
|
«Клієнт завжди має рацію»
|
Замовлення клієнтів. Впр.1ст.79 |
L’article partitif. Впр.2ст.80 |
Відстоювати свою думку щодо здорового способу харчування |
|
|
+ |
|
Скласти рецепт страви |
Впр. , ст. |
28 |
|
Українська кухня |
Українські страви. Впр.1ст.83 |
|
Вміють скласти рецепт страви
|
|
|
+ |
|
Обговорює різні способи приготування їжі |
Впр. ст. |
Тематична |
|||||||||||
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
30 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
31 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
32 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |