Календарно-тематичне планування
інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую
світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)»
для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Вступ |
|||
1 1 |
|
Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10).
|
|
2 222 |
|
Організація робочого місця. Виготовлення дорожніх знаків ( с. 1 – 3 ( т. г.) |
|
3 3 |
|
Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18). |
|
4 |
|
Для чого країнами державні символи (с. 21-24).
|
|
5 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|||
6 |
|
Виготовлення лепбука « Моя адреса» ( с. 19 – 20) ( с. 5 – 6( т. г)
|
|
7 |
|
Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч 28- 31). |
|
8 |
|
Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33). |
|
9 |
|
Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35). |
|
10. |
|
Виготовлення дерева « Пори року» ( с. 11( т. г. ) |
|
11. |
|
Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39). |
|
12. |
|
Для чого потрібний календар (с. 40-43). |
|
13. |
|
Виготовлення макету « Календар осені» (с 13(т.г.) |
|
14. |
|
Який в осені святковий календар (с. 52-55).
|
|
15. |
|
Якого я роду, якого народу (с. 57-58). |
|
16. |
|
Листівка « Захиснику Вітчизни» ( с.17 ( т.г.) |
|
17. |
|
Права та обов’язки дитини (с. 58-59). |
|
18. |
|
Історичні пам’ятки України (с. 59-61). |
|
19. |
|
Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63). |
|
20. |
|
Що таке експеримент (с. 64-67). |
|
21. |
|
Аплікація « Осінній пейзаж» (с. 19( т.г.) |
|
22. 22 |
|
Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68). |
|
23. |
|
Які в осені ознаки (с. 73-76). |
|
24. |
|
Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» (с. 77). |
|
25. |
|
Екскурсія. Як змінилась природа восени. |
|
26. |
|
Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81). |
|
27. |
|
Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84). |
|
28. |
|
Виготовлення « Театру тіней» ( с.20-21(т.г.) |
|
29. |
|
Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87). |
|
30. |
|
Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90). |
|
31. |
|
Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 90). |
|
32. |
|
Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91). |
|
33. |
|
Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94). |
|
34. |
|
Виготовлення моделі термометра (с.23(т.г) |
|
35. |
|
Які властивості має вода (с. 96-99). |
|
36. |
|
Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101). |
|
37. |
|
Як мандрує вода (с. 101-104). |
|
38. |
|
Аплікація « Водойми» |
|
39. |
|
Як берегти воду (с. 104-105). |
|
40. |
|
Зайчик з пластиліну (с. 26 т.г) |
|
41. |
|
Як рослини готуються до зими (с. 106-108). |
|
42. |
|
Чи всі гриби їстівні (с. 108-111). |
|
43. |
|
Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с.112). |
|
44. |
|
Виготовлення проекту « Їстівні і неїстівні гриби» |
|
45. |
|
Як тварини готуються до зими (с. 112-114). |
|
46. |
|
Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116). |
|
47. 47 |
|
Як риби готуються до зими (с. 116-117). |
|
48. |
|
Робота з пластиліном « Мешканці підводного царства» |
|
49. |
|
Як птахи готуються до зими (с. 118-119). |
|
50. |
|
Як звірі готуються до зими (с. 120-121). |
|
51. |
|
Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123). |
|
52. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Природа взимку |
|||
53. |
|
Екскурсія. Як змінилась природа взимку. |
|
54. |
|
Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130). |
|
55. |
|
Створення лепбуку « Поведінка взимку» |
|
56. |
|
Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131). |
|
57. |
|
Виготовлення сніжинки (с. 27(т.г.) |
|
58. |
|
Яка погода взимку (с. 133). |
|
59. |
|
Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с.137). |
|
60 . |
|
Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік (с. 138-139). |
|
61. |
|
Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва (с. 138-139). |
|
62. |
|
Виготовлення новорічних прикрас (с.29(т.г) |
|
63. |
|
Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142). |
|
64. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. |
|
( т.г) – технологічна галузь