Календарне планування з курсу " Я досліджую світ"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую

світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)»

 для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Вступ

1

1

 

Як поводитися в колективі. Правила спілкування

(с. 8-10).

 

 

 

 2 222

 

Організація робочого місця. Виготовлення дорожніх знаків ( с. 1 – 3 ( т. г.)

 

 

 3 3

 

Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18).

 

  4

 

Для чого країнами державні символи (с. 21-24).

 

 

           5

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

6

 

Виготовлення лепбука « Моя адреса» ( с. 19 – 20)

( с. 5 – 6( т. г)

 

 

 

7

 

Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч 28- 31).

 

 

8

 

Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33).

 

 

9

 

Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35).

 

      10.

 

Виготовлення дерева « Пори року» ( с. 11( т. г. )

 

 11.

 

Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39).

 

      12.

 

Для чого потрібний календар (с. 40-43).

 

        13.

 

Виготовлення макету « Календар осені» (с 13(т.г.)

 

        14.

 

Який в осені святковий календар (с. 52-55).

 

 

        15.

 

Якого я роду, якого народу (с. 57-58).

 

        16.

 

Листівка « Захиснику Вітчизни» ( с.17 ( т.г.)

 

      17.

 

Права та обов’язки дитини (с. 58-59).

 

        18.

 

Історичні пам’ятки України (с. 59-61).

 

      19.

 

Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63).

 

        20.

 

Що таке експеримент (с. 64-67).

 

        21.

 

Аплікація « Осінній пейзаж» (с. 19( т.г.)

 

      22. 22

 

Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68).

 

      23.

 

Які в осені ознаки (с. 73-76).

 

      24.

 

Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» (с. 77).

 

      25.  

 

Екскурсія. Як змінилась природа восени.

 

 

     26.

 

Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81).

 

     27.

 

Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Сві­тлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84).

 

    28.

 

Виготовлення «  Театру тіней» ( с.20-21(т.г.)

 

    29.

 

Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87).

 

    30.

 

Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90).

 

    31.

 

Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 90).

 

    32.

 

Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91).

 

    33.

 

Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94).

 

    34.

 

Виготовлення моделі термометра (с.23(т.г)

 

    35.

 

Які властивості має вода (с. 96-99).

 

    36.

 

Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101).

 

    37.

 

Як мандрує вода (с. 101-104).

 

    38.

 

Аплікація « Водойми»

 

    39.

 

Як берегти воду (с. 104-105).

 

   40.

 

Зайчик з пластиліну (с. 26 т.г)

 

   41.

 

Як рослини готуються до зими (с. 106-108).

 

   42.

 

Чи всі гриби їстівні (с. 108-111).

 

   43.

 

Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с.112).

 

   44.

 

Виготовлення проекту « Їстівні і неїстівні гриби»

 

   45.

 

Як тварини готуються до зими (с. 112-114).

 

   46.

 

Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116).

 

   47. 47

 

Як риби готуються до зими (с. 116-117).

 

   48.

 

Робота з пластиліном « Мешканці підводного царства»

 

   49.

 

Як птахи готуються до зими (с. 118-119).

 

   50.

 

Як звірі готуються до зими (с. 120-121).

 

   51.

 

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123).

 

   52.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Природа взимку

   53.

 

Екскурсія. Як змінилась природа взимку.

 

   54.

 

Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130).

 

   55.

 

Створення лепбуку « Поведінка взимку»

 

   56.

 

Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131).

 

   57.

 

Виготовлення сніжинки (с. 27(т.г.)

 

   58.

 

Яка погода взимку (с. 133).

 

   59.

 

Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с.137).

 

   60 .

 

Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік (с. 138-139).

 

   61.

 

Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва (с. 138-139).

 

   62.

 

Виготовлення новорічних прикрас (с.29(т.г)

 

   63.

 

Правила безпеки під час новорічних святкувань

 (с. 141- 142).

 

   64.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.

 

 

 

 

( т.г) – технологічна галузь

docx
Пов’язані теми
Природничі науки, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
22 жовтня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку