Календарне планування з літературного читання 1 семестр, 3 клас

Про матеріал
Календарне планування з літературного читання 1 семестр, 3 клас. За підручником О. Савченко «Українська мова та читання» Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах ( серія Шкільна бібліотека ) Видавництво «Старого Лева»
Перегляд файлу

                                Літературне читання

За  підручником О. Савченко «Українська мова та читання»

Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в  3,4 класах ( серія Шкільна бібліотека ) Видавництво «Старого Лева»

                                        І семестр                 54 год.

Дата

                         Тема уроку

Корекція

 

 

1.Здрастуй, рідна школо і мій третій клас

 

1.

01.09

Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись!

 М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається..» . С.4-5

 

2.

03.09

 Настрій твору. Оповідання Ольги Морозової «Перший день у школі». С.6-7

 

3.

06.09

Як у Німеччині святкують початок навчального року. С. 7-8.

 

4.

07.09

Слова- мандрівники.

А. Коваль « Знайомі незнайомці». С.9-10

 

5.

08.09

Характеристика головного персонажа твору.

Меган Мак Доналд « Джуді знайомиться з новим учителем». С. 11-14

 

6.

13.09

Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру « Шарлотта отримує…13 балів».с. 14-15

 

7.

14.09

Медіавіконце: колаж « Наш клас».

Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу? С.16-17

 

8.

15.09

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. с. 18

 

9.

17.09

Робота з дитячою книжкою 1.

Іван Андрусяк « Пісня», « Рибалки», « У морі жаби не живуть», « Лякація».  Хрестом.

.С. 12-19

 

 

 

2.Без слова нема мови, а без мови- книги

 

10.

20.09

Наша мова- безцінний скарб.

Алла Коваль « Наша мова». С.19-23.

 

11.

21.09

Слова-мандрівники.

Нузет Умеров « Диктант». С.24-25.

 

12.

22.09

Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута « Незрозумілі слова». А. Качан « Звертайся до словника». С.25-28.

 

13.

27.09

Сторінки з історії книгодрукування.

В. Дацкевич « Як з’явилася друкована книга». С. 29-31.

 

14.

28.09

 Медіавіконце: « Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею: розгляд ілюстрацій у підручнику. с. 32

 

15.

29.09

Сторінки з історії книгодрукування.

О. Єфімов « Друкар книг, перед тим небачених». С.33-34.

 

16.

01.10

Робота з дитячою книжкою 2.

Іван Андрусяк « Як подружитися з Чакалкою». Хрестом.с. 20-31.

 

 

17.

04.10

Для чого читають книжки?

В. Сухомлинський « Спляча книга». С.34-35.

 

18.

05.10

Для чого читають книжки?

Д. Павличко « Соняшник». С 36-37.

 

19.

06.10

Для чого читають книжки?

Л. Повх « У бібліотеці». С. 38-39.

 

20.

11.10

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. С.40.

Діагностувальна  робота. Усний переказ прочитаного твору.

 

21.

12.10

Робота з науково- пізнавальною і довідковою літературою для дітей. Екскурсія до шкільної бібліотеки.

 

 

22.

13.10

 Робота із довідковою літературою. Невідоме і цікаве про світ природи і техніки.

 

23.

15.10

Робота з дитячою книжкою 3.

Тетяна Стусь ( Щербаченко) « Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні» Хрестом.с. 33-41

 

 

 

3. Із джерел народної мудрості

 

24.

25.10

Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. « Кирило Кожум’яка» ( українська народна казка). С.41-42

 

25.

26.10

Образ народного героя.

« Кирило Кожум’яка»  ( укр. нар. казка)

 ( продовження) С. 43-45

 

26.

27.10

Медіавіконце: мультфільми.

Особливості створення цієї форми медіа

с. 46.

 

27.

01.11

Пригоди у чарівній казці. « Вечірник, Полуночник і Світанок» ( укр. нар. казка).

С.47-49

 

28.

02.11

Пригоди у чарівній казці. « Вечірник, Полуночник і Світанок» ( укр. нар. казка). (продовження) с. 49-51

 

29.

03.11

Народні пісні.  « Три товариші». ( укр. нар. пісня).с. 52-53

 

30.

05.11

Робота з дитячою книжкою 4.

А. Качан « Гойдалка біля Дунаю», « Рідні береги…» Хрестом. с.42-49

 

31.

08.11

Народна легенда. « Походження назви Переяслав» с. 53-55

 

32.

09.11

Народ вчить, як на світі жить.

Прислів’я.( напам’ять). С.56

 

33.

10.11

Народні загадки. ( напам’ять).с. 57-58

 

34.

15.11

Скоромовки. С. 58

 

35.

16.11

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. С. 59

Діагностувальна робота. Читання мовчки (письмово).

 

 

 

4. Здійсниться все!

 

36.

17.11

Краса природи у її різноманітності.

 Вступ до розділу.

В. Сухомлинський « Сонячний день узимку».

С. 60-61

 

37.

19.11

Робота з дитячою книжкою 5.

В. Вздульська « Потяги» Хрестом. с.50-55

 

38.

22.11

Краса природи у її різноманітності.

Л. Костенко «Синичка на снігу». С. 62

 

39.

23.11

Грамоті вчиться- завжди пригодиться.

Зірка Мензатюк « Новорічна пригода з відьмою» с. 62-64

 

40.

24.11

Відчуй іншого.

Тетяна Череп- Пероганич « Колядка».

 С. 65-67

 

41.

29.11

Медіавіконце: селфі.

Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. С. 68-69

 

42.

30.11

Зимові картини і « зимові» слова.

Г. Малик « Грудень» ( напам’ять). С.70

 

43.

01.12

Найкращий песик на світі.

М. Морозенко « Руде цуценятко і різдвяний ангел» с.71-72

 

44.

03.12

 Робота з дитячою книжкою 6.

Леся Воронина « Пригоди голубого папуги». Хрестом.с.60-73

 

45.

06.12

 Найкращий песик на світі.

М. Морозенко « Руде цуценятко і різдвяний ангел» с.72-74

 

46.

07.12

Діагностувальна робота. Аудіювання.

 

 

47.

08.12

Святкові запахи.

Мар’яна Савка « Запах Різдва». С. Косенко

 « Святвечір» с. 75-76

 

48.

13.12

Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят!

« На щастя, на здоров’я…» ( напам’ять) с. 77

Діагностувальна робота. Навичка читання вголос.

 

49.

14.12

Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят!

Добір віршів до новорічних свят .

Діагностувальна робота. Навичка  читання вголос.

 

50.

15.12

Коли може « здійснитися все»?

І. Жиленко « Здійсниться все…» с. 78

Діагностувальна робота.  Навичка читання вголос.

 

51.

17.12

Робота з дитячою книжкою 7.

Мар’яна Савка « Казка про Старого Лева» Хрестом.с. 74-79

 

52.

20.12

 Перевіряю свої досягнення.

 Підсумок за темою. С.79 

Діагностувальна  робота. Навичка  читання вголос.

 

53.

21.12

Повторення та закріплення пройденого матеріалу.

 

54.

22.12

Підсумковий урок за семестр. Самооцінка учнів та імовірний прогноз щодо своїх досягнень у другому семестрі.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пальчик Олена Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 серпня 2022
Переглядів
5837
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку