Літературне читання
За підручником О. Савченко «Українська мова та читання»
Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах ( серія Шкільна бібліотека ) Видавництво «Старого Лева»
І семестр 54 год.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
|
|
1.Здрастуй, рідна школо і мій третій клас |
|
1. |
01.09 |
Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається..» . С.4-5 |
|
2. |
03.09 |
Настрій твору. Оповідання Ольги Морозової «Перший день у школі». С.6-7 |
|
3. |
06.09 |
Як у Німеччині святкують початок навчального року. С. 7-8. |
|
4. |
07.09 |
Слова- мандрівники. А. Коваль « Знайомі незнайомці». С.9-10 |
|
5. |
08.09 |
Характеристика головного персонажа твору. Меган Мак Доналд « Джуді знайомиться з новим учителем». С. 11-14 |
|
6. |
13.09 |
Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру « Шарлотта отримує…13 балів».с. 14-15 |
|
7. |
14.09 |
Медіавіконце: колаж « Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу? С.16-17 |
|
8. |
15.09 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. с. 18 |
|
9. |
17.09 |
Робота з дитячою книжкою 1. Іван Андрусяк « Пісня», « Рибалки», « У морі жаби не живуть», « Лякація». Хрестом. .С. 12-19 |
|
|
|
2.Без слова нема мови, а без мови- книги |
|
10. |
20.09 |
Наша мова- безцінний скарб. Алла Коваль « Наша мова». С.19-23. |
|
11. |
21.09 |
Слова-мандрівники. Нузет Умеров « Диктант». С.24-25. |
|
12. |
22.09 |
Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута « Незрозумілі слова». А. Качан « Звертайся до словника». С.25-28. |
|
13. |
27.09 |
Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич « Як з’явилася друкована книга». С. 29-31. |
|
14. |
28.09 |
Медіавіконце: « Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею: розгляд ілюстрацій у підручнику. с. 32 |
|
15. |
29.09 |
Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов « Друкар книг, перед тим небачених». С.33-34. |
|
16. |
01.10 |
Робота з дитячою книжкою 2. Іван Андрусяк « Як подружитися з Чакалкою». Хрестом.с. 20-31.
|
|
17. |
04.10 |
Для чого читають книжки? В. Сухомлинський « Спляча книга». С.34-35. |
|
18. |
05.10 |
Для чого читають книжки? Д. Павличко « Соняшник». С 36-37. |
|
19. |
06.10 |
Для чого читають книжки? Л. Повх « У бібліотеці». С. 38-39. |
|
20. |
11.10 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. С.40. Діагностувальна робота. Усний переказ прочитаного твору. |
|
21. |
12.10 |
Робота з науково- пізнавальною і довідковою літературою для дітей. Екскурсія до шкільної бібліотеки.
|
|
22. |
13.10 |
Робота із довідковою літературою. Невідоме і цікаве про світ природи і техніки. |
|
23. |
15.10 |
Робота з дитячою книжкою 3. Тетяна Стусь ( Щербаченко) « Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні» Хрестом.с. 33-41 |
|
|
|
3. Із джерел народної мудрості |
|
24. |
25.10 |
Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. « Кирило Кожум’яка» ( українська народна казка). С.41-42 |
|
25. |
26.10 |
Образ народного героя. « Кирило Кожум’яка» ( укр. нар. казка) ( продовження) С. 43-45 |
|
26. |
27.10 |
Медіавіконце: мультфільми. Особливості створення цієї форми медіа с. 46. |
|
27. |
01.11 |
Пригоди у чарівній казці. « Вечірник, Полуночник і Світанок» ( укр. нар. казка). С.47-49 |
|
28. |
02.11 |
Пригоди у чарівній казці. « Вечірник, Полуночник і Світанок» ( укр. нар. казка). (продовження) с. 49-51 |
|
29. |
03.11 |
Народні пісні. « Три товариші». ( укр. нар. пісня).с. 52-53 |
|
30. |
05.11 |
Робота з дитячою книжкою 4. А. Качан « Гойдалка біля Дунаю», « Рідні береги…» Хрестом. с.42-49 |
|
31. |
08.11 |
Народна легенда. « Походження назви Переяслав» с. 53-55 |
|
32. |
09.11 |
Народ вчить, як на світі жить. Прислів’я.( напам’ять). С.56 |
|
33. |
10.11 |
Народні загадки. ( напам’ять).с. 57-58 |
|
34. |
15.11 |
Скоромовки. С. 58 |
|
35. |
16.11 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. С. 59 Діагностувальна робота. Читання мовчки (письмово). |
|
|
|
4. Здійсниться все! |
|
36. |
17.11 |
Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу. В. Сухомлинський « Сонячний день узимку». С. 60-61 |
|
37. |
19.11 |
Робота з дитячою книжкою 5. В. Вздульська « Потяги» Хрестом. с.50-55 |
|
38. |
22.11 |
Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синичка на снігу». С. 62 |
|
39. |
23.11 |
Грамоті вчиться- завжди пригодиться. Зірка Мензатюк « Новорічна пригода з відьмою» с. 62-64 |
|
40. |
24.11 |
Відчуй іншого. Тетяна Череп- Пероганич « Колядка». С. 65-67 |
|
41. |
29.11 |
Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. С. 68-69 |
|
42. |
30.11 |
Зимові картини і « зимові» слова. Г. Малик « Грудень» ( напам’ять). С.70 |
|
43. |
01.12 |
Найкращий песик на світі. М. Морозенко « Руде цуценятко і різдвяний ангел» с.71-72 |
|
44. |
03.12 |
Робота з дитячою книжкою 6. Леся Воронина « Пригоди голубого папуги». Хрестом.с.60-73 |
|
45. |
06.12 |
Найкращий песик на світі. М. Морозенко « Руде цуценятко і різдвяний ангел» с.72-74 |
|
46. |
07.12 |
Діагностувальна робота. Аудіювання.
|
|
47. |
08.12 |
Святкові запахи. Мар’яна Савка « Запах Різдва». С. Косенко « Святвечір» с. 75-76 |
|
48. |
13.12 |
Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят! « На щастя, на здоров’я…» ( напам’ять) с. 77 Діагностувальна робота. Навичка читання вголос. |
|
49. |
14.12 |
Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят! Добір віршів до новорічних свят . Діагностувальна робота. Навичка читання вголос. |
|
50. |
15.12 |
Коли може « здійснитися все»? І. Жиленко « Здійсниться все…» с. 78 Діагностувальна робота. Навичка читання вголос. |
|
51. |
17.12 |
Робота з дитячою книжкою 7. Мар’яна Савка « Казка про Старого Лева» Хрестом.с. 74-79 |
|
52. |
20.12 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. С.79 Діагностувальна робота. Навичка читання вголос. |
|
53. |
21.12 |
Повторення та закріплення пройденого матеріалу. |
|
54. |
22.12 |
Підсумковий урок за семестр. Самооцінка учнів та імовірний прогноз щодо своїх досягнень у другому семестрі. |
|
|
|
|
|