Літературне читання
За підручником О. Савченко «Українська мова та читання»
Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах ( серія Шкільна бібліотека) Видавництво « Старого Лева»
ІІ семестр 57 год.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
|
|
5. Як не любить свій край |
|
55. |
11.01 |
Рідний край- земний рай.В. Гринько «Рідний край» О. Палійчук « Київ» С.80-81. |
|
56. |
12.01 |
Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова « Героям». М. Малолітко « Воїнові, який захищає Вітчизну» С.82-83. |
|
57. |
13.01 |
Україна в мініатюрі .О. Кротюк « Наші скарби» С.83-84. |
|
58. |
14.01 |
Робота з дитячою книжкою 8. Оксана Лущевська « Півонія, Аль і я» С. 80-87. |
|
59. |
18.01 |
Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) « Український лицар». С.85-86. |
|
60. |
19.01 |
Земля – це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі…». М. Вінграновський « Сама собою річка ця тече…» С.87-88. |
|
61. |
20.01 |
Народні умільці. Н Олійник « Гончарики з Опішного». Загадка- добавлянка. С.88-90. |
|
62. |
25.01 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом « Як не любить свій край». С.91. |
|
63. |
26.01 |
Робота із довідковою літературою. Невідоме і цікаве про світ природи ( додатково). |
|
|
|
6. Літературні казки. П’єса-казка. Байки |
|
64. |
27.01 |
В. Бичко « Казка- вигадка…». А. Дімаров « Для чого людині серце» С.92-95. |
|
65. |
28.01 |
Робота з дитячою книжкою 9. Д. Кузьменко «Чим корова не собака» ( уривок) С. 88-91 |
|
66. |
01.02 |
Поміркуємо над казкою. А. Дімаров « Для чого людині серце» ( продовження) С.95-96.
|
|
67. |
02.02 |
Поміркуємо над казкою. А. Дімаров « Для чого людині серце» (закінчення)) С.96-98. |
|
68. |
03.02 |
Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. О. Дерманський «Білячок». С. 98-99. |
|
69. |
08.02 |
Сила духу головного героя. О. Дерманський « Білячок» (продовження) С.99-101.. |
|
70. |
09.02 |
Сила духу головного героя. О. Дерманський « Білячок» (закінчення) С.101-103. |
|
71. |
10.02 |
Творчість ДжаніРодарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі « Дорога, що нікуди не вела». С. 104-105. |
|
72. |
11.02 |
Робота з дитячою книжкою 10. Сашко Дерманський « Мрія Маляки». С. 96-99. |
|
73. |
15.02 |
Упертість чи допитливість? Дж. Родарі « Дорога, що нікуди не вела». С. 105-107.
|
|
74. |
16.02 |
П’єса-казка. Н. Осипчук « Стрімкий, як вітер» ( скорочено). Дія перша. С. 108-109 |
|
75. |
17.02 |
П’єса-казка. Н. Осипчук « Стрімкий, як вітер» ( скорочено). Дія друга. С. 109-110. |
|
76. |
22.02 |
П’єса-казка. Н. Осипчук « Стрімкий, як вітер» ( скорочено). Дія третя. С. 111-114. |
|
77. |
23.02 |
П’єса-казка. Н. Осипчук « Стрімкий, як вітер» ( скорочено). Дія четверта. С. 114-115. |
|
78. |
24.02 |
Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави? С. 116. |
|
79. |
25.02 |
Робота з дитячою книжкою 11. Г. Вдовиченко « Найдовші вуса». С. 100-105. |
|
80. |
01.03 |
Веселе слово. Б. Бойко « У театрі». Складання порад для глядачів. С. 117.
|
|
81. |
02.03. |
Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов « Лебідь, Щука, Рак». С. 118-119 (напам’ять). |
|
82. |
03.03 |
Чужому лихові не смійся. Л. Глібов « Чиж та Голуб». Інсценізація байки. С. 120. |
|
83. |
09.03 |
Краще першим завжди привітатись! А. Костецький « Добра порада». С. 121. |
|
84. |
10.03 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом « Літературні казки. П’єса- казка. Байки» С.122. |
|
85. |
11.03 |
Робота з дитячою книжкою 12. Зірка Мензатюк « Небилиці про рукавиці» с. 106-111. |
|
86. |
15.03 |
Діагностувальна робота. Навичка читання мовчки. |
|
|
|
7. Поезії про дивосвіт природи |
|
87. |
16.03 |
Картини природи в поезії. Л. Забашта « Дивосвіт, дивосвіт…» С.123-124. Т. Шевченко « За сонцем хмаронька пливе…». С.125. |
|
88. |
17.03 |
Картини природи в поезії. Леся Українка « Плине білий човник…». С.125-126. |
|
89. |
22.03 |
Картини природи в поезії. О. Олесь « В небі жайворонки в’ються…» С.125-126. |
|
90. |
23.03 |
Замилування красою поля. М. Сингаївський « Волошкове поле» С. 127. |
|
91. |
24.03 |
Картини природи в поезії. Д. Павличко « Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди…» ( напам’ять). С. 128-129. |
|
92. |
25.03 |
Робота з дитячою книжкою 13. К. Бабкіна « Мсьє Жак та квітнева риба» С. 112-117. |
|
93. |
29.03 |
Пташка, яка в’яже рукавичку. А. Качан « Розливається Дунай…». С. 129. |
|
94. |
30.03 |
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
95. |
31.03 |
Аналіз діагностувальної роботи. Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш». С. 130. |
|
96. |
12.04 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» С. 131
|
|
|
|
8. Все добре переймай, а недобре виправляй |
|
97. |
13.04 |
Гарні не красиві слова, а красиві діла. В Сухомлинський « Красиві слова і красиві діла» ( уривок 30-35 слів напамять) С. 132-133. |
|
98. |
14.04 |
Чому важлива щира турбота? Т. Майданович «Телефонна розмова». С. 134. |
|
99. |
15.04 |
Робота з дитячою книжкою 13. Л. Денисенко « Як диварлики віднайшли у собі гідність» с. 118-129. |
|
100. |
19.04 |
Чому важлива щира турбота? Т. Майданович «Телефонна розмова». Інсценізація вірша. Створення життєвих ситуацій. С. 134. |
|
101. |
20.04 |
На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дружок і Образа». Визначення головної думки твору. С. 135-136. |
|
102. |
21.04 |
Цінність дружби. « Я друзів не продаю» С. 136-137. |
|
103. |
26.04 |
Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури». С. 137-138. |
|
104. |
27.04 |
Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури». С. 138-140. |
|
105. |
28.04 |
Про наших улюбленців. Н Кир’ян « Ми з вами в цьому світі не самі…» ( напам’ять). М. Вітлер « Кошеня пропало». С. 141-142.
|
|
106. |
29.04 |
Робота з дитячою книжкою 15. С. Кочубей « Володарка лісу». Г. Ткачук « Нерозмінна монета». С. 140- 147. |
|
107. |
03.05 |
Волохатий друг. А Костецький « Спішу додому». Інсценізація вірша. С.143-144.
|
|
108. |
04.05 |
Собака-рятівник. « Пес, відомий на весь світ» ( за матеріалами інтернет- джерел). С. 144-146. |
|
109. |
05.05 |
Собаки-рятівники. ( за матеріалами інтернет- джерел).
|
|
110. |
10.05 |
Робота із довідковою літературою. Невідоме і цікаве про тварин. |
|
111. |
11.05 |
Веселе слово. О. Сенатович « Балакуни» С. 146. |
|
112. |
12.05 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом « Все добре переймай, а недобре- виправляй». С. 147. |
|
113. |
13.05
|
Робота з дитячою книжкою 16 Мар’яна і Тарас Прохаськи « Самостійне життя» с.154-161. |
|
114. |
17.05 |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.
|
|
|
|
9. Іскринки творчості. |
|
115. |
18.05 |
Фантазуй і створюй! В. Коломієць « Ліс і лис» . Складання вірша с. 148-149. |
|
116. |
19.05 |
Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж « Про мене» с. 150. |
|
117. |
24.05 |
Природа надихає. С Жупанин « Намалюю вітер тихий…». В Ткаченко « Лісове коріння». Робота з картиною. С. 151-152. |
|
118. |
25.05 |
Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов « Тут усе є…». С. 152-154.
|
|
119. |
26.05 |
Діагностувальна робота. Навички читання вголос. |
|
120. |
27.05
|
Робота з дитячою книжкою 17 Ірен Роздобудько « Я зніматимуся в кіно» с. 162-169. |
|
121. |
31.05 |
Як здійснити мрію. Д. Гельнер « Розмова з фортепіано» Перетворення вірша на розповідь. С. 154. Діагностувальна робота. Навички читання вголос. |
|
122. |
01.06 |
Розпізнаю і розвиваю свої здібності. В. Сухомлинський « Співуча пір’їнка» . С. 155. Діагностувальна робота. Навички читання вголос. |
|
123. |
02.06 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом « Іскринки творчості! С. 156.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|