Календарне планування з літературного читання 2 семестр, 3 клас

Про матеріал
Календарне планування з літературного читання 2 семестр, 3 клас За підручником О. Савченко «Українська мова та читання» Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах ( серія Шкільна бібліотека) Видавництво « Старого Лева»
Перегляд файлу

                           Літературне читання

За  підручником О. Савченко «Українська мова та читання»

Хрестоматія  сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах ( серія Шкільна бібліотека) Видавництво « Старого Лева»

                                        ІІ семестр        57 год.

Дата

                         Тема уроку

Корекція

 

 

5. Як не любить свій край

 

55.

11.01

Рідний край- земний рай.В. Гринько «Рідний край» О. Палійчук « Київ»  С.80-81.

 

56.

12.01

 Вірші вихованців Павлиської школи.

Д. Телкова « Героям». М. Малолітко

 « Воїнові, який захищає Вітчизну» С.82-83.

 

57.

13.01

Україна в мініатюрі .О. Кротюк « Наші скарби» С.83-84.

 

58.

14.01

Робота з дитячою книжкою 8.

Оксана Лущевська « Півонія, Аль і я»

 С. 80-87.

 

59.

18.01

Шевченко завжди житиме серед нас.

 Т. Щербаченко (Стус) « Український лицар». С.85-86.

 

60.

19.01

Земля – це книга, у якій історія твого народу.

Н. Поклад «Гарно жити у селі…».

М. Вінграновський « Сама собою річка ця тече…» С.87-88.

 

61.

20.01

Народні умільці. Н Олійник « Гончарики з Опішного». Загадка- добавлянка.  С.88-90.

 

62.

25.01

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом « Як не любить свій край». С.91.

 

63.

26.01

Робота із довідковою літературою. Невідоме і цікаве про світ природи ( додатково).

 

 

 

6. Літературні казки. П’єса-казка. Байки

 

64.

27.01

В. Бичко « Казка- вигадка…». А. Дімаров

« Для чого людині серце» С.92-95.

 

65.

28.01

Робота з дитячою книжкою 9.

Д. Кузьменко «Чим корова не собака»

 ( уривок) С. 88-91

 

66.

01.02

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров « Для чого людині серце» ( продовження) С.95-96.

 

 

67.

02.02

 Поміркуємо над казкою. А. Дімаров « Для чого людині серце» (закінчення)) С.96-98.

 

68.

03.02

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. О. Дерманський «Білячок».  С. 98-99.

 

69.

08.02

Сила духу головного героя. О. Дерманський « Білячок» (продовження) С.99-101..

 

70.

09.02

Сила духу головного героя. О. Дерманський « Білячок» (закінчення) С.101-103.

 

71.

10.02

Творчість ДжаніРодарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі « Дорога, що нікуди не вела». С. 104-105.

 

72.

11.02

Робота з дитячою книжкою 10.

Сашко Дерманський « Мрія Маляки».

 С. 96-99.

 

73.

15.02

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі

 « Дорога, що нікуди не вела». С. 105-107.

 

 

74.

16.02

П’єса-казка. Н. Осипчук « Стрімкий, як вітер» ( скорочено). Дія перша. С. 108-109

 

75.

17.02

П’єса-казка. Н. Осипчук « Стрімкий, як вітер» ( скорочено). Дія друга. С. 109-110.

 

76.

22.02

П’єса-казка. Н. Осипчук « Стрімкий, як вітер» ( скорочено). Дія третя. С. 111-114.

 

77.

23.02

П’єса-казка. Н. Осипчук « Стрімкий, як вітер» ( скорочено). Дія четверта.

 С. 114-115.

 

78.

24.02

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави? С. 116.

 

79.

25.02

Робота з дитячою книжкою 11.

Г. Вдовиченко « Найдовші вуса».

С. 100-105.

 

80.

01.03

Веселе слово. Б. Бойко « У театрі». Складання порад для глядачів. С. 117.

 

 

81.

02.03.

Байки. Творчість Леоніда Глібова.  Л. Глібов « Лебідь, Щука, Рак». С. 118-119 (напам’ять).

 

82.

03.03

Чужому лихові не смійся. Л. Глібов « Чиж та Голуб». Інсценізація байки. С. 120.

 

83.

09.03

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький « Добра порада». С. 121.

 

84.

10.03

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом « Літературні казки. П’єса- казка. Байки»  С.122.

 

85.

11.03

Робота з дитячою книжкою 12.

Зірка Мензатюк « Небилиці про рукавиці»

 с. 106-111.

 

86.

15.03

Діагностувальна робота. Навичка читання мовчки.

 

 

 

7. Поезії про дивосвіт природи

 

87.

16.03

 Картини природи в поезії. Л. Забашта

« Дивосвіт, дивосвіт…» С.123-124.

Т. Шевченко « За сонцем хмаронька пливе…». С.125.

 

88.

17.03

Картини природи в поезії.  Леся Українка

« Плине білий човник…». С.125-126.

 

89.

22.03

Картини природи в поезії. 

О. Олесь « В небі жайворонки в’ються…» С.125-126.

 

90.

23.03

Замилування красою поля.  М. Сингаївський « Волошкове поле» С. 127.

 

91.

24.03

Картини природи в поезії.  Д. Павличко

« Дядько Дощ».  Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди…» ( напам’ять).

С. 128-129.

 

92.

25.03

Робота з дитячою книжкою 13.

К. Бабкіна « Мсьє Жак та квітнева риба»

 С. 112-117.

 

93.

29.03

Пташка, яка в’яже рукавичку.  А. Качан

« Розливається Дунай…». С. 129.

 

94.

30.03

Діагностувальна робота. Аудіювання

 

95.

31.03

 Аналіз діагностувальної роботи.

 Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш».

С. 130.

 

96.

12.04

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи»

С. 131

 

 

 

 

 

8. Все добре переймай, а недобре виправляй

 

97.

13.04

Гарні не красиві слова, а красиві діла.

В Сухомлинський « Красиві слова і красиві діла» ( уривок 30-35 слів напамять)

С. 132-133.

 

98.

14.04

Чому важлива щира турбота?

 Т. Майданович «Телефонна розмова».  С. 134.

 

99.

15.04

Робота з дитячою книжкою 13.

Л. Денисенко « Як диварлики віднайшли у собі гідність» с. 118-129.

 

100.

19.04

Чому важлива щира турбота?

Т. Майданович «Телефонна розмова». Інсценізація вірша. Створення життєвих ситуацій. С. 134.

 

101.

20.04

На друзів зла тримати не можна!

Н. Деменкова «Дружок і Образа». Визначення головної думки твору.

 С. 135-136.

 

102.

21.04

  Цінність дружби. « Я друзів не продаю»

С. 136-137.

 

103.

26.04

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури». С. 137-138.

 

104.

27.04

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури». С. 138-140.

 

105.

28.04

Про наших улюбленців.  Н Кир’ян « Ми з вами в цьому світі не самі…» ( напам’ять). М. Вітлер « Кошеня пропало». С. 141-142.

 

 

106.

29.04

Робота з дитячою книжкою 15.

С. Кочубей « Володарка лісу». Г. Ткачук

 « Нерозмінна монета». С. 140- 147.

 

107.

03.05

Волохатий друг. А Костецький « Спішу додому». Інсценізація вірша.  С.143-144.

 

 

108.

04.05

Собака-рятівник. « Пес, відомий на весь світ» ( за матеріалами інтернет- джерел).

С. 144-146.

 

109.

05.05

Собаки-рятівники. ( за матеріалами інтернет- джерел).

 

 

110.

10.05

Робота із довідковою літературою. Невідоме і цікаве про тварин.

 

111.

11.05

Веселе слово. О. Сенатович « Балакуни»

С. 146.

 

112.

12.05

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом « Все добре переймай, а недобре- виправляй». С. 147.

 

113.

13.05

 

Робота з дитячою книжкою 16

Мар’яна і Тарас Прохаськи « Самостійне життя» с.154-161.

 

114.

17.05

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.

 

 

 

 

9. Іскринки творчості.

 

115.

18.05

Фантазуй і створюй! В. Коломієць « Ліс і лис» . Складання вірша с. 148-149.

 

116.

19.05

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж « Про мене» с. 150.

 

117.

24.05

Природа надихає. С Жупанин « Намалюю вітер тихий…». В Ткаченко « Лісове коріння».  Робота з картиною. С. 151-152.

 

118.

25.05

Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов « Тут усе є…». С. 152-154.

 

 

119.

26.05

 Діагностувальна робота. Навички читання вголос.

 

120.

27.05

 

Робота з дитячою книжкою 17

Ірен Роздобудько « Я зніматимуся в кіно»

 с. 162-169.

 

121.

31.05

Як здійснити мрію. Д. Гельнер « Розмова з фортепіано»  Перетворення вірша на розповідь. С. 154. Діагностувальна робота. Навички читання вголос.

 

122.

01.06

Розпізнаю і розвиваю свої здібності.

 В. Сухомлинський « Співуча пір’їнка» .

С. 155. Діагностувальна робота. Навички читання вголос.

 

123.

02.06

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом « Іскринки творчості! С. 156.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Нетреба Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Боярская Люда
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 серпня 2022
Переглядів
9422
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку