Календарне планування з літературного читання 3 клас за підручником Кравцової Н.

Про матеріал
Календарне планування з літературного читання 3 клас за підручником Кравцової Н, Придаток О, Романової В.
Перегляд файлу

Літературне читання

за підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В. «Українська мова та читання. 3 клас. У 2-х частинах. Частина 2»

(3,5 години на тиждень)

Орієнтовний зведений перелік діагностувальних робіт

(відповідно наказу МОН України від 13.07.2021 року № 813)

 

Види діагностувальних робіт

3 клас

І с.

ІІ с.

Аудіювання (2-4 кл)

1

1

Читання вголос (1-4 кл.)

1

1

Читання мовчки (3-4 кл.)

1

1

Читання напам’ять віршових творів (2-4 кл.)

3 в.

4 в.

Читання напам’ять прозових творів (3-4 кл.)

 

1 уривок казки

Робота з літ.твором/медіа текстом (2-4 кл.)

 

1

Усний переказ (2-4 кл.)

1

 

Усього

4

4

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Дата

Зміст програмового матеріалу

Очікувані результати

Компетентності /наскрізні лінії

Освітні втрати

Осінь наша, осінь — неба ясна просинь

1

 

Вступ. Ознайомлення з підручником. Леся Храплива-Щур «У школу». Робота над виразністю читання.

(Пр. №1)

оволодіває та самостійно застосовує прийоми

виразного читання та декламування напам’ять

(для художніх текстів) [3 МОВ 2.1], [3 МОВ

2.2];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

2

 

Прислів’я. Зоряна Живка «Один день з життя вчительки». Читання в особах. (Пр. №2)

називає персонажів, місце і час дії,

послідовність подій у прослуханому тексті [3

МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3]; самостійно знаходить слова, вислови,

речення, які є ключовими для розуміння

подій характеристики персонажів (самостійно

та з допомогою вчителя) [3 МОВ 2.2], [3 МОВ2.3];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

3

 

Зоряна Живка «Один день з життя вчительки». Передбачення змісту частини оповідання за заголовком. Складання діалогу «Навчання — це важливо». (Пр. №3)

розуміє авторську позицію: як автор ставиться

до зображуваних подій і вчинків персонажів (з

допомогою вчителя) [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4]користується формулами мовленнєвого

етикету; дотримується правил спілкування,

найважливіших правил літературної вимови [3

МОВ 1.6], [3 МОВ 1.7]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

4

 

Василь Сухомлинський «Аби швидше почути дзвоник». Складання порад персонажу твору. (Пр. №4)

називає персонажів, місце і час дії,

послідовність подій у прослуханому тексті [3

МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3]; виявляє ставлення до прослуханого і

прочитаного [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

 

5

 

Вадим Скомаровський «Вірний друг». Добір інших заголовків до твору. Порівняння творів на одну тему, різних за жанрами. (Пр. №5)

розрізняє, правильно називає жанри творів, що

опрацьовувалися під час навчання (практично)

[3 МОВ 2.1]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

6

 

Еліна Заржицька «Як черепаха Наталка до школи збиралася». Оцінка вчинків персонажа.( Пр. №6)

називає персонажів, місце і час дії,

послідовність подій у прослуханому тексті [3

МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3]; висловлює власне ставлення до змісту

прослуханої текстової інформації [3 МОВ 1.6]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

7

 

Еліна Заржицька «Як черепаха Наталка до школи збиралася». Театралізація уривків твору. (Пр. №7)

підтримує діалог з учителем, однокласниками

на основі прослуханого [3 МОВ 1.6], [3 МОВ

1.6], [3 МОВ 1.7];

виразно виражає себе у групових і

колективних інсценізаціях прочитаного;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

8

 

Урок позакласного читання на тему «У школу ідемо у радісний час». (Пр. №8)

самостійно орієнтується у фактичному змісті

твору, знаходить і пояснює у ньому словатерміни [3 МОВ 2.2];

визначає тему прочитаного тексту [3 МОВ 2.1],

[3 МОВ 2.2];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

9

 

Поняття про акровірш. Дмитро Білоус «Світлий храм», Наталія Внукова «Навчання», «Рідна мова». Порівняння акровірша і загадки. (Пр. №9)

розуміє, яку інформацію можна одержати в

творах різних жанрів [3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

 

10

 

Катерина Перелісна «Осінь». Ігор Січовик «Загадка». Добір слів – назв ознак, слів з ніжно-пестливим значенням. (Пр. №10)

оволодіває та самостійно застосовує прийоми

виразного читання та декламування напам’ять

(для художніх текстів) [3 МОВ 2.1], [3 МОВ

2.2]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

 

11

 

 

За Михайлом Слабошпицьким «За порогом осені».

(Пр. №11)

 

 

12

 

За Михайлом Слабошпицьким «За порогом осені». Складання плану тексту. (Пр. №12)

Діагностична робота №1. Читання вголос.

 

самостійно складає план до невеликих за

обсягом і нескладних за будовою художніх

текстів [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6]

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

 

13

 

Ліна Костенко «Білочка». Складання висловлювання за змістом прочитаного.(Пр. №13)

висловлює особисте ставлення до

прочитаного. [3 МОВ 2.4

 

14

 

Урок позакласного читання на тему «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край». (Пр. №14)

практично розрізняє дитячі книжки текстами

різних видів, називає основні теми дитячого

читання [3 МОВ 2.5], [3 МОВ 2.4];

 

15

 

Микола Верещака «Калина», Дмитро Добровольський «Червона калина» (репродукція). Порівняння вірша з репродукцією картини. (Пр. №15)

самостійно визначає тему твору; основну

думку – з допомогою вчителя [3 МОВ 2.4]; пояснює роль ілюстрації як джерела розуміння тексту [3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

 

16

 

 

14 жовтня – свята Покрова. Дослідження медіа «Історія свята Покрови Пресвятої Богородиці». (Пр. №16)

розрізняє види медіа за джерелами і способами

одержання інформації [3 МОВ2.2];

аналізує медіатексти за критеріями – факти і

судження про них [3 МОВ 2.2];

формулює висновки за прочитаним,побаченим

[3 МОВ 2.2];

знає правила безпечної поведінки вІнтернеті

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

 

17

 

14 жовтня – свята Покрова. Дослідження медіа «Історія свята Покрови Пресвятої Богородиці». Народні прикмети. (Пр. №17)

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

18

 

Підсумок за розділом «Осінь наша, осінь, неба

ясна просинь». (Пр. №18)

виявляє ставлення до прослуханого і

прочитаного [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4];

знає і називає найважливіші інформаційні

ресурси [3 МОВ 2.5]; знаходить в них потрібну інформацію [3МОВ

2.5]

- вільне володіння державною мовою;

 

 

Наша слава — Українська держава

19

 

Яна Яковенко «Про козаків». Дослідження медіа

«Козаки Поділля». Визначення настрою твору. (Пр. №19)

знає і пояснює значення поняття медіа [3МОВ

2.2];

розрізняє види медіа за джерелами і способами

одержання інформації [3 МОВ2.2];характеризує настрій твору

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

 

20

 

Поняття про легенду. Народна легенда «Про козака Щербія». (Пр. №20)

співвідносить вивчені твори з відповідними

жанрами (казка, вірш, художні і науковохудожні оповідання; байка) [3 МОВ 2.1]

 

21

 

Урок позакласного читання на тему «Українські легенди та перекази». (Пр. №21)

 

22

 

Передбачення подій у творі за заголовком. За Лесею Храпливою-Щур «Вишивані квіти». Порівняння рис характеру персонажів. (Пр. №23)

самостійно знаходить слова, вислови,

речення, які є ключовими для розуміння

подій характеристики персонажів (самостійно

та з допомогою вчителя) [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.3];користується планом і малюнками для переказу

прочитаного;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

 

23

 

Наталка Поклад «Рідний край». Прислів’я про Україну. Добір прислів’їв з вільних інтернет-джерел. (Пр. №24)

знає і пояснює значення поняття медіа [3МОВ

2.2];знаходить потрібну інформацію

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

24

 

Петро Осадчук «Попід гору в’ється річка». Робота з таблицею. (Пр. №25)

виділяє, пояснює зміст графічного матеріалу [3

МОВ 2.6];

перетворює текстову інформацію у графічну

(схеми, таблиці); [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

 

25

 

З вільних інтернет-джерел «Леонід Каденюк». Порівняння вірша і статті. Прислів’я народів світу.

(Пр. №26)

розрізняє, правильно називає жанри творів, що

опрацьовувалися під час навчання (практично)

[3 МОВ 2.1];

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

26

 

 

Анатолій Житкевич «Я слухаю — співає Соломія».  

(Пр. №27)           

аналізує медіатексти за критеріями – факти і

судження про них [3 МОВ 2.2];

формулює висновки за прочитаним, побаченим

[3 МОВ 2.2];

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність; - культурна компетентність

 

27

 

Анатолій Житкевич «Я слухаю — співає Соломія». З вільних інтернет-джерел «Соломія Крушельницька — гордість України». (Пр. №28)

Діагностична робота №2. Читання мовчки.

 

28

 

Урок позакласного читання на тему «З життя

видатних українців». (Пр. №29)

Користується набутою і засвоєною інформацією

 

29

 

 

Галина Терещук «Біатлон – це те, що я дуже люблю».

(Пр. №30)

визначає тему сприйнятого на слух твору; бере

участь у колективному обговоренні почутого;

зацікавлено й уважно слухає співрозмовників,

толерантно ставиться до їхніх думок [3 МОВ

1.1], [3 МОВ 1.3]; висловлює власне ставлення до змісту

прослуханої текстової інформації [3 МОВ 1.6]

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

 

30

 

Галина Терещук «Біатлон – це те, що я дуже люблю». Дослідження «Відомі українські спортсмени». Розвиток діалогічного мовлення «Інтерв’ю зі спортсменом».

(Пр. №31)

 

31

 

 

Христина Мельник «Марія Приймаченко». Дослідження медіа «Добрі звірі Марії Приймаченко». (Пр. №32)

розрізняє види медіа за джерелами і способами

одержання інформації [3 МОВ2.2];

аналізує медіатексти за критеріями – факти і

судження про них [3 МОВ 2.2];

формулює висновки за прочитаним,побаченим

[3 МОВ 2.2];

 

32

 

Христина Мельник «Марія Приймаченко». Марія Приймаченко «Галочка літає» (репродукція). (Пр. №33)

пояснює роль ілюстрації як джерела розуміння тексту [3 МОВ 2.4] формулює висновки за прочитаним,побаченим

[3 МОВ 2.2];

 

33

 

Ганна Чубач «Моя країна — Україна». (Пр. №34)

створює (за вибором) медіа-продукт і пояснює

свій вибір [3 МОВ 2.7], [3 МОВ

2.3], [3 МОВ 2.1];

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

34

 

Ганна Чубач «Моя країна — Україна». Створення лепбука «Неймовірна Україна». (Пр. №35)

 

35

 

Урок позакласного читання на тему «Україна

неймовірна». (Пр. №36)

практично розрізняє дитячі книжки текстами

різних видів, називає основні теми дитячого

читання [3 МОВ 2.5], [3 МОВ 2.4];

самостійно розглядає та прогнозує

орієнтовний зміст незнайомої книжки зопорою

на ключові слова, ілюстративний та довідковоінформаційний апарат [3 МОВ 2.1], [3 МОВ

2.5];

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність; - екологічна компетентність;

 

36

 

 

З вільних інтернет-джерел «Сім чудес України»,

«Кам’янець». (Пр. №37)

Діагностична робота №3. Аудіювання

 

розрізняє види медіа за джерелами і способами

одержання інформації [3 МОВ2.2]

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність; - культурна компетентність

 

37

 

З вільних інтернет-джерел «Сім чудес України»,

 «Дендропарк «Софіївка»». Добір матеріалу для лепбука.

 (Пр. №38)

створює (за вибором) медіа-продукт і пояснює

свій вибір [3 МОВ 2.7], [3 МОВ

2.3], [3 МОВ 2.1];

 

38

 

З вільних інтернет-джерел «Дивовижне поряд». Написання листа-пропозиції до органів місцевого самоврядування щодо створення пам’ятника. (Пр. №39)

 

39

 

Підсумок за розділом «Наша слава — Українська держава». (Пр. №40)

виявляє ставлення до прослуханого і

прочитаного [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4];застосовує на практиці набуті знання

 

Оповідання про дітей

40

 

Поняття про оповідання. Ольга Лапушена «Мій улюблений пес Бруно». Переказ оповідання близько до тексту. (Пр. №41)

розпізнає, називає, виділяє в художньому

тексті яскраві, образні вислови, художні описи

природи, зовнішності людини, інших живих

істот; пояснює їх роль у творі [3 МОВ2.2], [3

МОВ 2.3];

визначає з допомогою вчителя настрій,

загальну тональність твору; [3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

 

41

 

Урок позакласного читання на тему «Життя та пригоди твоїх ровесників». (Пр. №42)

самостійно розглядає та прогнозує

орієнтовний зміст незнайомої книжки зопорою

на ключові слова, ілюстративний та довідковоінформаційний апарат [3 МОВ 2.1], [3 МОВ

2.5];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

 

42

 

Йон Друце «Сестра». Переказ оповідання близько до тексту. (Пр. №43)

Діагностична робота. Усний переказ.

 

розпізнає, називає, виділяє в художньому

тексті яскраві, образні вислови, художні описи

природи, зовнішності людини, інших живих

істот; пояснює їх роль у творі [3 МОВ2.2], [3

МОВ 2.3];

визначає з допомогою вчителя настрій,

загальну тональність твору; [3 МОВ 2.4]

 

43

 

Анатолій Дрофань «Кривенька качечка». Складання порад щодо ставлення до осіб з інвалідністю. (Пр. №44)

виявляє ставлення до прослуханого і

прочитаного [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4];

 

44

 

Віктор Васильчук «Казка про Паркер і Ляпку». Складання порад для персонажа оповідання. Стислий переказ тексту. (Пр. №45)

самостійно переказує текст (детально, стисло,

вибірково) [3 МОВ 2.7];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

 

45

 

Наталія Клевцова «Арбітр». Складання пропозицій щодо проєктів спортивних майданчиків. (Пр. №46)

виявляє ставлення до прослуханого і

прочитаного [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4];

 

46

 

 

Поняття про повість. За Всеволодом Нестайком

«Їдемо на «Бережок»!» (Пр. №47)

співвідносить вивчені твори з відповідними

жанрами (казка, вірш, художні і науковохудожні оповідання; байка) [3 МОВ 2.1];

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

- культурна компетентність;

 

47

 

Поняття про повість. За Всеволодом Нестайком

«Їдемо на «Бережок»!» Характеристика головного героя.

 (Пр. №48)

самостійно визначає головних персонажів;

пояснює, які вчинки персонажів є

позитивними, а які негативними [3 МОВ 2.3]

 

48

 

Урок позакласного читання на тему «Оповідання та повісті українських письменників». (Пр. №49)

співвідносить вивчені твори з відповідними

жанрами (казка, вірш, художні і науковохудожні оповідання; байка) [3 МОВ 2.1];

 

49

 

Підсумок за розділом «Оповідання про дітей». (Пр. №50)

Застосовує набуті знання

 

Кожне відкриття — це чиєсь захоплення

50

 

З вільних інтернет-джерел «Історія першої парасольки».

Тестування. (Пр. №51)

розрізняє види медіа за джерелами і способами

одержання інформації [3 МОВ2.2];

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

51

 

За Інною Жук «Хто вигадав LEGO?». Дослідження медіа «Виробництво LEGO». Робота з таблицею. (Пр. №52)

розрізняє види медіа за джерелами і способами

одержання інформації [3 МОВ2.2]; перетворює текстову інформацію у графічну

(схеми, таблиці); [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

52

 

З вільних інтернет-джерел «Автомобільні склоочисники». Складання розповіді про своє захоплення. (Пр. №53)

формулює висновки за прочитаним,побаченим

[3 МОВ 2.2];

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

53

 

Підсумок за розділом «Кожне відкриття – це чиєсь захоплення». (Пр. №54)

формулює висновки за прочитаним,побаченим

[3 МОВ 2.2];

 

До казки приказка годиться

54

 

Українська народна казка «Як пан гавкав на старого пня». Робота з алгоритмом опрацювання казки. (Пр. №55)

вміє розповісти сюжети кількох казок

(фольклорних і авторських); виявляє ставлення до прослуханого і

прочитаного [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4];

- уміння вчитися впродовж життя; - вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

 

55

 

Урок позакласного читання на тему «Українські народні казки». (Пр. №56)

вміє розповісти сюжети кількох казок

(фольклорних і авторських); виявляє ставлення до прослуханого і

прочитаного [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4];

 

56

 

Українська народна казка «Про дівчину-сопілку». Порівняння казок. (Пр. №57)

 

57

 

Українська народна казка «Іван-побиван». Характеристика персонажа. (Пр. №58)

самостійно визначає головних персонажів;

пояснює, які вчинки персонажів є

позитивними, а які негативними [3 МОВ 2.3]

 

58

 

Індійська народна казка «Чому кажани не з’являються вдень». Добір заголовків до казки. (Пр. №59)

визначає жанрові ознаки героїко-фантастичних

казок, байок, п’єс із допомогоювчителя [3 МОВ

2.1]; поділяє текст на смислові частини, встановлює

між ними зв’язки, виокремлює новий науковопізнавальний матеріал (здопомогою вчителя);

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

59

 

Литовська народна казка «Королева-лебідка». Ознайомлення з алгоритмом підготовки до виразного читання казки (Пр. №60). Уривок напам’ять.

оволодіває та самостійно застосовує прийоми

виразного читання та декламування напам’ять

(для художніх текстів) [3 МОВ 2.1], [3 МОВ

2.2];

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

 

60

 

Японська народна казка «Як собака перетворився на чайник». (Пр. №61)

знаходить і пояснює зв’язки між реченнями,

абзацами і частинами тексту [3 МОВ 2.2], [3

МОВ 2.4];

самостійно визначає послідовність подій у

творі [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

61

 

Японська народна казка «Як собака перетворився на чайник». Поділ казки на частини. Добір заголовків.

(Пр. №62)

 

62

 

Урок позакласного читання на тему «Літературні казки». (Пр. №63)

вміє розповісти сюжети кількох казок

(фольклорних і авторських)

 

63

 

Ольга Дігтяр «Сон жовтого таксі». Створення

медіапродукту (афіші-реклами). (Пр. №64)

створює (за вибором) медіа-продукт і пояснює

свій вибір [3 МОВ 2.7], [3 МОВ

2.3], [3 МОВ 2.1];

пояснює роль ілюстрації як джерела розуміння тексту [3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

64

 

Ірина Мацко «Агентство добрих ведмежих послуг». Робота над проектом «Агентство розваг». Створення оголошення, рекламного плакату, візиток. Тестування (Пр. №65)

 

65

 

Дональд Біссет «Пінгвіня Джо та черепашка Джейн». Дослідження медіа. Складання розповіді від імені персонажа. (Пр. №66)

передає зміст тексту [3 МОВ 2.2], [3 МОВ

2.6]; висловлює особисте ставлення до

прочитаного. [3 МОВ 2.4]

 

66

 

Підсумок за розділом «До казки приказка годиться».

(Пр. №67)

формулює висновки за прочитаним,побаченим

[3 МОВ 2.2];

- вільне володіння державною мовою;

 

67

 

Діагностична робота. Читання вголос (усне) «Скляне мишеня»

читає вголос, правильно, цілими словами і

групами слів у темпі, який дає змогу розуміти

прочитане [3 МОВ 2.1];

 

Давня і сучасна байка. П’єси

68

 

Поняття про байку. Леонід Глібов «Чиж та Голуб». Ознайомлення з алгоритмом «Як аналізувати байку». Вивчення байки напам’ять. (Пр. №68)

оволодіває та самостійно застосовує прийоми

виразного читання та декламування напам’ять

(для художніх текстів) [3 МОВ 2.1], [3 МОВ

2.2] знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв,

скоромовок;

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

69

 

Езоп «Риба з сопілкою». Аналіз байки. Інсценізація байки. (Пр. №69)

виразно виражає себе у групових і

колективних інсценізаціях прочитаного;

 

70

 

Урок позакласного читання на тему «Давня і сучасна байка». (Пр. №70)

користується під час вибору книжок,різними

інформаційними ресурсами дитячої бібліотеки

(самостійно та з допомогоюдорослого) [3 МОВ

2.1], [3 МОВ 2.5];

висловлює емоційно-оцінні враження про

прочитану книжку [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4];

 

71

 

Петро Ребро «Віслюк і Журавель». Аналіз байки. Складання порад для персонажа байки. (Пр. №71)

самостійно визначає головних персонажів;

пояснює, які вчинки персонажів є

позитивними, а які негативними [3 МОВ 2.3]

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

72

 

Поняття про п’єсу. Юлія Хандожинська «Подаруй книгу бібліотеці». (Пр. №72)

визначає жанрові ознаки героїко-фантастичних

казок, байок, п’єс із допомогоювчителя [3 МОВ

2.1];

 

73

 

Поняття про п’єсу. Юлія Хандожинська «Подаруй книгу бібліотеці». Складання плану п’єси. Розігрування п’єси.

(Пр. №73)

виразно виражає себе у групових і

колективних інсценізаціях прочитаного;

 

74

 

Володимир Нагорняк «Урок виховання». Розігрування п’єси. (Пр. №74)

 

75

 

Підсумок за розділом «Давня і сучасна байка. П’єси»

(Пр. №75)

визначає жанрові ознаки героїко-фантастичних

казок, байок, п’єс

 

Поезія — це завжди неповторність

76

 

Ознаки поетичних творів. Сашко Дерманський «Чесне слово!». Ознайомлення з алгоритмом виразного читання поетичного твору (Пр. 76)

оволодіває та самостійно застосовує прийоми

виразного читання та декламування напам’ять

(для художніх текстів) [3 МОВ 2.1], [3 МОВ

2.2];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

77

 

Урок позакласного читання на тему «Українські поети дітям» (Пр. 77)

користується під час вибору книжок,різними

інформаційними ресурсами дитячої бібліотеки

(самостійно та з допомогоюдорослого) [3 МОВ

2.1], [3 МОВ 2.5];

висловлює емоційно-оцінні враження про

прочитану книжку [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4];

 

78

 

Катерина Міхаліцина «Гусінь-фантазерка». Дослідження медіа. Настрій вірша (Пр. 78)

розуміє авторську позицію: як автор ставиться

до зображуваних подій і вчинків персонажів (з

допомогою вчителя) [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4];

 

79

 

Колискові пісні. Алла Мігай «Тане вечір, ніч близенько» (дослідження медіа). Олександр Олесь «Над колискою» (Пр. 79)

розрізняє, правильно називає жанри творів, що

опрацьовувалися під час навчання (практично)

[3 МОВ 2.1];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

80

 

Олена Пчілка «Тямущий котик». Складання висловлювання за змістом прочитаного (Пр. 80)

висловлює оцінні судження морального й

естетичного характеру про події, вчинки

персонажів, описи у художньому творі; [3 МОВ

2.3], [3 МОВ 2.4]

 

81

 

Дослідження медіа «Весняні квіти». Олена Пчілка «Весняні квіти». Визначення настрою вірша. Катерина Білокур «Квіти» (репродукція) (Пр. 81)

розуміє, яку інформацію можна одержати в

творах різних жанрів [3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

82

 

Дослідження медіа «Леся Українка». Леся Українка «Вишеньки». Словесне малювання за прочитаним (Пр.82)

розпізнає, називає, виділяє в художньому

тексті яскраві, образні вислови, художні описи

природи, зовнішності людини, інших живих

істот; пояснює їх роль у творі [3 МОВ2.2], [3

МОВ 2.3] використовує у власному мовленні [3

МОВ2.2], [3 МОВ 2.3];

- вільне володіння державною мовою; -

 - компетентність в галузі природничих наук;

 

83

 

Дослідження медіа «Дитячими шляхами Тараса Шевченка».  Українська  народна  казка Поділля «Про Тараса  Шевченка».  Співставлення казки з біографічними даними. Складання плану казки (Пр. 83)

самостійно визначає послідовність подій у

творі [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4];

самостійно складає план до невеликих за

обсягом і нескладних за будовою художніх

текстів [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 - культурна компетентність;

- інформаційна компетентність;

 

 

84

 

Урок позакласного читання на тему «Тарас Шевченко» (Пр. 84)

висловлює емоційно-оцінні враження про

прочитану книжку [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4];

 

85

 

Марія Хоросницька «Свято». Олег Шупляк «Кобзар» (репродукція) (Пр. 85)

перетворює текстову інформацію у графічну

(схеми, таблиці); [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6]

висловлює особисте ставлення до

прочитаного. [3 МОВ 2.4]

 

86

 

Тарас Шевченко «Тополя». Дослідження медіа. Складан-ня хмари слів. Тестування. Вивчення вірша напам’ять (Пр. 86)

 

87

 

Підсумок за розділом «Поезія — це завжди неповторність» (Пр. 87)

використовує набуті знання

 

88

 

Діагностична робота. Читання мовчки (письмово) «Добре слово»

оволодіває продуктивними способами читання

мовчки (самостійно та з допомогою вчителя) [3

МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2];

- вільне володіння державною мовою;

 

Зеленим променем весна повідмикала води

89

 

Дослідження медіа «Відеозвернення Анатолія Качана». Анатолій Качан «Зелений промінь». Образні висловлювання (Пр. 88)

знаходить у тексті самостійно і з допомогою

вчителя слова, які мають переносне значення,

порівняння, епітети, метафори (без вживання

термінів); пояснює їх роль у тексті,

використовує у власному мовленні [3

МОВ2.2], [3 МОВ 2.3];

визначає з допомогою вчителя настрій,

загальну тональність твору; [3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 - культурна компетентність;

 

90

 

Леся Вознюк «Весняний дощик». Настрій вірша (Пр. 89)

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

 

 

91

 

Михайло Слабошпицький «Їхній сад». Поділ

оповідання на частини. Складання плану (Пр. 90)

самостійно складає план до невеликих за

обсягом і нескладних за будовою художніх

текстів [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6];

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

92

 

Михайло Слабошпицький «Їхній сад» (продовження). Дослідження «Яка користь від дерев?» Складання розповіді «Чому потрібно садити дерева» (Пр. 91)

висловлює особисте ставлення до

прочитаного. [3 МОВ 2.4]

 

93

 

Урок позакласного читання на тему «Весна,весна-весняночка» (Пр. 92)

самостійно здійснює вибір дитячих книжок

відповідно до власних читацьких інтересі [3

МОВ 2.5]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність

 

94

 

Наталія Дев’ятко «Стара яблуня». Визначення рис характеру персонажа. Читання в особах уривка оповідання (Пр. 93)

самостійно знаходить слова, вислови,

речення, які є ключовими для розуміння

подій характеристики персонажів (самостійно

та з допомогою вчителя) [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.3];

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

95

 

Наталія Дев’ятко «Стара яблуня».  Читання в особах уривка оповідання (Пр. 94)

 

96

 

Борис Грінченко «Весна іде!». Складання «хмари» слів на тему «Весна» (Пр. 95)

перетворює текстову інформацію у графічну

(схеми, таблиці); [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6]

висловлює особисте ставлення до

прочитаного. [3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність

 

97

 

Дослідження медіа  «Цікаві факти  про Великдень».  Віра   Ворскло  «Христос  воскрес!».  Складання розповіді за заданою темою. Добір матеріалів для створення лепбука «Великдень» (Пр. 96)

перетворює текстову інформацію у графічну

(схеми, таблиці); [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 - культурна компетентність;

 

98

 

Дослідження медіа «Цвітуть гіацинти у парку». За Ніною Наркевич «Лесина квітка». Читання в особах (Пр. 97)

самостійно визначає головних персонажів;

пояснює, які вчинки персонажів є

позитивними, а які негативними [3 МОВ 2.3];

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

99

 

Урок позакласного читання на тему «Дороге яєчко - до Великого дня» (Пр. 98)

самостійно здійснює вибір дитячих книжок

відповідно до власних читацьких інтересі [3

МОВ 2.5]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 - культурна компетентність;

 

100

 

Дослідження медіа «Веснянки». Зірка Мензатюк

«Молоданчик». Поділ тексту на частини.  (Пр. 99)

самостійно складає план до невеликих за

обсягом і нескладних за будовою художніх

текстів [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6];

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

 

101

 

Зірка Мензатюк «Молоданчик». Складання плану. Переказ тексту за складеним планом (Пр. 100)

самостійно складає план до невеликих за

обсягом і нескладних за будовою художніх

текстів [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6];

 

102

 

Дослідження медіа «Як написати писанку». Леонід Полтава «Найкраща писанка». Визначення головної думки тексту (Пр. 101)

самостійно визначає тему твору; основну

думку – з допомогою вчителя [3 МОВ 2.4];

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

 

103

 

Діагностична робота. Аудіювання (письмово) «Цвіркун»

сприймає і розуміє усне висловлення, художній

чи науково-художній текст [3 МОВ1.1], [3 МОВ

1.1];

- вільне володіння державною мовою;

 

104

 

Леся Вознюк «Тріумф життя». Настрій вірша. Проведення досліджень на вибір учнів (Пр. 102)

самостійно розуміє фактичний зміст текстів

різних видів та основні думки (самостійно, а

також з допомогою вчителя) [3 МОВ 2.1], [3

МОВ 2.4];

- громадянська та соціальна компетентність;

 - культурна компетентність;

 

105

 

Підсумок за розділом «Зеленим променем весна

повідмикала води» (Пр. 103)

використовує набуті знання

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

 

Найдорожче, що ми маєм, — це дружна і міцна сім’я.

106

 

Галина Удовиченко «Рідний дім». Складання

висловлювання за змістом прочитаного (Пр. 104)

Складає зв'язне висловлювання,

користується формулами мовленнєвого

етикету; дотримується правил спілкування,

найважливіших правил літературної вимови [3

МОВ 1.6], [3 МОВ 1.7

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 - культурна компетентність;

 

107

 

Урок позакласного читання на тему «В сім’ю, де лад, щастя дорогу не забуває» (Пр. 105)

самостійно здійснює вибір дитячих книжок

відповідно до власних читацьких інтересі [3

МОВ 2.5]

 

108

 

Майя Фролова «Щасливий день». Складання порад. Створення колективної листівки-привітання (Пр. 106)

самостійно визначає головних персонажів;

пояснює, які вчинки персонажів є

позитивними, а які негативними [3 МОВ 2.3]

 

109

 

Михайло Слабошпицький «Васильків портрет». Аналіз рис характеру персонажа. Робота з таблицею (Пр. 107)

самостійно знаходить слова, вислови,

речення, які є ключовими для розуміння

подій характеристики персонажів (самостійно

та з допомогою вчителя) [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.3];

 

110

 

За Валентиною Вздульською «Потяги». Поділ оповідання на частини (Пр. 108)

самостійно складає план до невеликих за

обсягом і нескладних за будовою художніх

текстів [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 - уміння вчитися впродовж життя

 

111

 

За Валентиною Вздульською «Потяги». Складання плану (Пр. 109)

 

112

 

Олена Полянська «Лічилка». Дослідження «Лічилки, які знають мої батьки» (Пр. 110)

розуміє, яку інформацію можна одержати в

творах різних жанрів [3 МОВ 2.4];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 - культурна компетентність

 

113

 

Дослідження медіа «Літо». Анатолій Костецький

«Справи літа». Визначення настрою вірша (Пр. 111)

визначає з допомогою вчителя настрій,

загальну тональність твору; [3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

 

114

 

Урок позакласного читання на тему «Літо – прекрасна пора» (Пр. 112)

самостійно здійснює вибір дитячих книжок

відповідно до власних читацьких інтересі [3

МОВ 2.5]

 

115

 

Діагностична робота. Робота з літературним твором (письмово) «Ведмедикова малина»

самостійно розуміє фактичний зміст текстів

різних видів та основні думки (самостійно, а

також з допомогою вчителя) [3 МОВ 2.1], [3

МОВ 2.4];

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність в галузі природничих наук;

 

116

 

За Миколою Стеблиною «Дороги в літо». Визначення зміни настрою персонажа оповідання (Пр. 113)

самостійно знаходить слова, вислови,

речення, які є ключовими для розуміння

подій характеристики персонажів (самостійно

та з допомогою вчителя) [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.3];

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

117

 

Олександра Шумська «Літо-літечко». Складання звернення до літніх місяців (Пр 114)

визначає тему сприйнятого на слух твору; бере

участь у колективному обговоренні почутого;

зацікавлено й уважно слухаєспіврозмовників,

толерантно ставиться до їхніх думок [3 МОВ

1.1], [3 МОВ 1.3]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

118

 

За Астрід Діндгрен «Пеппі оселяється у віллі «Хованка»

(Пр. 115)

самостійно визначає тему твору; основну

думку – з допомогою вчителя [3 МОВ 2.4];

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя

 

119

 

За Астрід Діндгрен «Пеппі оселяється у віллі «Хованка». Характеристика головго персонажа. Створення ескізу сторінки (профілю) головної героїні або її друзів у соціальній мережі (Пр. 116)

самостійно знаходить слова, вислови,

речення, які є ключовими для розуміння

подій характеристики персонажів (самостійно

та з допомогою вчителя) [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.3];

 

120

 

Підсумок за розділом «Найдорожче, що ми маєм, — це дружна і міцна сім’я» (Пр. 117)

використовує набуті знання

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

121

 

Читання творів з Хрестоматії

застосовує різні види читання під час

опрацювання змісту текстів різних видів

(самостійно та за завданням учителя), а також

перечитування як засіб поглибленого розуміння

змісту. [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2], [3

МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

122

 

Читання творів з Хрестоматії

 

123

 

Підсумковий урок (Пр. 118)

 

 

docx
Додано
6 вересня 2023
Переглядів
874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку