23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Календарне планування з літературного читання для 3 класу за оновленою програмою. І-ІІ семестр 2018-2019 н.р. за підручником О.Я.Савченко

Про матеріал

Календарне планування з літературного читання для 3 класу за оновленою програмою. І-ІІ семестр 2018-2019 навчальний рік за підручником О.Я.Савченко.

Перегляд файлу

1


 

Літературне читання

№ уроку

(за підручником О.Я.Савченко)

І семестр

3 години на тиждень

Примітка

Примітка

з/п

в темі

 

П

Ф

 

 

 

 

 

Тема уроку

Цікава книга природи (13 годин)

  1.  
  1.  

Вступ до розділу «Цікава книга природи». На порозі чарівниця осінь. «Перший подих осені» (за А. Волковою)

5-6

 

 

 

  1.  
  1.  

Листки тендітні та сумні летять, кружляючи крилато. К. Перелісна «Осінні танці».

7-8

 

 

 

  1.  
  1.  

Осінь, ось вона, осінь! Л. Костенко «Вже брами літа замикає осінь» «Шипшина важко віддає плоди». (напам’ять).

9
 

Напам.

 

 

  1.  
  1.  

Де лісова гілка — там і білка.

М. Сингаївський «Осіння гра».

10-11

 

 

 

  1.  
  1.  

Ми кожну річку і горбок від лиха зберегти повинні. Г.Черінь. «Чи ми з природою єдині». В.Сухомлинський «Соромно перед соловейком»

11-12

 

 

 

  1.  
  1.  

Урок позакласного читання №1.

І. Андрусяк: «Пісня», «Рибалки», «У морі жаби не живуть», «Лякація», «Про вміння читати», «Тринадцятий трамвай».

Хрестоматія

12-19

 

 

 

  1.  
  1.  

Природні стихії.

 Н. Забіла «Хто сильніший?»

І.Сенченко «В осінній час сім погод у нас»

9-12, 16-17

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Осінь, ось вона, осінь!

Ю.Старостенко «Осінній господар»

13

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Осінні дари природи.

О.Підсуха «Хвалилися гриби»

14-16

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Контрольна робота №1. Аудіювання (письмово)

 

 

 

  1.  
  1.  

Як же гарно, чудово, привітно, ніби вказці, в осінньому лісі. О. Донченко «Лісовою стежкою»

13-15

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №2.

Т.Стус «Як пасує краватка, або чому не всі поросята брудні»

Хрестоматія

32-36

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Образи природних явищ.  «Листопад — ворота зими» За Алевтиною Волковою
Підсумок за розділом «Цікава книга природи»           Тема

 

17

 

 

Від слова – до книги  (17 годин)

  1.  
  1.  

Вступ до розділу «Від слова — до книги».Мова-дивний скарб «Наша мова»(за А. Коваль)

18-21

 

 

  1.  
  1.  

«Наша мова» (за А. Коваль)(продовження)

21-22

 

 

  1.  
  1.  

Мова барвиста, мова багата.Д. Білоус «Кожну літеру ціни» І. Січовик «Мова»

22-25
 

 

 

  1.  
  1.  

Привчайтеся працювати зі словниками. О.Савченко«Привчайтеся працювати із словниками».

25-26

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №3.

Т.Стус «Як пасує краватка, або чому не всі поросята брудні»

Продовження

Хрестоматія

38-41

 

 

  1.  
  1.  

Мова — безцінний скарб. Д.Білоус «Дивне розмаїття». Нузет Умеров «Диктант».

26-28

 

 

 

  1.  
  1.  

Мова барвиста, мова багата.

Л.Мовчун «Як ростуть слова»

17-18

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

 «Похвала книгам!». Як з’явилася книга. «Як з’явилася друкована книга» (за В. Дацкевичем) .

29-31

 

 

  1.  
  1.  

Книги в Київській Русі. «Як жила книга за часів Київської Русі» (за О.Єфімовим)

32-33

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №4

А.Качан: " Гойдалка біля Дунаю», «Рідні береги», «Після бурі».

Хрестоматія

42-47

 

 

  1.  
  1.  

Перший український майстер книгодрукування. «Друкар книг, перед тим не бачених»(за О. Єфімовим)

33-35

 

 

  1.  
  1.  

Сонце — джерело світла, а книга — знань. Д.Павличко «Соняшник». Прислів’я. Цікаво знати!

36-37

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №5.

А.Качан: «Білі ночі в Одесі», «Райські дні».

Хрестоматія

48-49

 

 

  1.  
  1.  

Книга дітей до себе манить. Л. Повх «У бібліотеці»

38-39

 

 

  1.  
  1.  

Будь допитливим. Олександра Савченко «Чи любиш ти читати журнали?»

39-41

 

 

  1.  
  1.  

Місто твоїх друзів  «Бібліотека — затишний дім для зустрічі читача з книгою»    (за матеріалами Державної бібліотеки України для дітей)

 

42-45

 

 

  1.  
  1.  

Контрольна робота №2. Навичка читання мовчки (письмово)

Тема

 

 

 

З чистого джерела народної творчості. Чарівні казки (4 години)

  1.  
  1.  

Вступ до розділу «З чистого джерела народної творчості».Народний герой.«Кирило Кожум’яка» (українська народна казка)

46-50

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №6.

В.Вздульська «Потяги».

Хрестоматія

50-51

 

 

  1.  
  1.  

Дивовижні перетворення.«Кривенька качечка»(українська народна казка)

50-53

 

 

  1.  
  1.  

Матусин оберіг.«Золотий черевичок»(українська народна казка)

Контрольна робота №3. Усний переказ прочитаного твору (усно)

25-30

«Я люблю читати»

 

 

Народні пісні (2 години)

  1.  
  1.  

Народні пісні «Два півники» «Грицю,Грицю».(напам’ять). «Пісенька житнього віночка» (українські дитячі пісеньки).

54-56

Напам.

 

 

 

  1.  
  1.  

Народ скаже, як зав’яже. Прислів’я. Скоромовки. Загадки.

Мирилки.(«Вишеньки» напам’ять)

Вікторина «Чи уважно ти читав?»

57-60

32

Напам.

«Я люблю читати»

 

 

Літературні казки (9 годин)

  1.  
  1.  

Вступ до розділу «Літературні казки й п’єса-казка». Валентин Бичко «Казка-вигадка». Анатолій Дімаров «Для чого людині серце»

61-66

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №7.

Л.Воронина «Пригоди голубого папуги».

Хрестоматія

60-63

 

 

  1.  
  1.  

Яка совість, така й честь.  Вадим Скомаровський «Чому в морі вода солона?»

67-71

 

 

  1.  
  1.  

Позитивні та негативні персонажі.

Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів»

71-74

 

 

  1.  
  1.  

Позитивні та негативні персонажі.

Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів»  ( Продовження роботи над текстом. Складання плану казки; переказ казки за планом)

74-77

 

 

  1.  
  1.  

Київські казки. Про Зірку Мезантюк. «Небилиці про рукавиці»

с.106-109

Хрестоматія

 

 

  1.  
  1.  

Несмійся з другого, щоб тобі не було того. Всеволод Нестайко «Суд у цирку» «Чи уважно ти читав?»

Контрольна робота №4. Навичка читання вголос (усно)

77-82

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №8.
Л.Воронина «Пригоди голубого папуги».

Продовження

Тема

Хрестоматія

64-68

 

 

  1.  
  1.  

Підсумковий урок за семестр

 

 

 

ІІ семестр

4 години на тиждень

П’єса -казка. Байки (6 годин)

  1.  
  1.  

Поняття «п’єса-казка», «діалог»,  «монолог» Олександр Олесь «Бабусина пригода»

83-90

 

 

  1.  
  1.  

Не гостри зубів на чуже. Олександр Олесь «Бабусина пригода» (продовження)

83-90

 

 

  1.  
  1.  

К.Білокур «Про те, як Катруся розмовляла з квітами»

96-98

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Вступ до розділу «Байки». Що таке байка,і хто такий байкар?  Життєвий і творчий шлях Л.Глібова Леонід  Глібов «Лебідь, Щука і Рак»

93-94

 

 

 

  1.  
  1.  

 Байки. «Байки»Л.Глібов«Коник-стрибунець», «Чиж та Голуб»

93-98

 

 

 

  1.  
  1.  

Німецька народна казка «Золота гуска»

32-37

«Я люблю читати»

 

 

Світ дитинства у поезії і прозі (11 годин)

  1.  
  1.  

Вступ до розділу «Світ дитинства у поезії і прозі». Життя і творчість Лесі Українки. «Як дитиною бувало…», «Мамо, іде вже зима…»

99-102

Напам.

 

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №9.

Л.Воронина «Пригоди голубого папуги».

Продовження

69-73

Хрестоматія

 

 

 

  1.  
  1.  

Серцем розуміти картини природи

Життя і творчість Олександра  Олеся. «Згадую: так я в дитинстві любив …», «Серед краси»

102-103

 

 

  1.  
  1.  

Життєвий і творчий шлях Д.Павличка. Сила уяви. Дмитро Павличко «Мрія!»,«Гном»

104-105

 

 

 

  1.  
  1.  

Життєвий і творчий шлях  Грицька Бойка. «Як невдаха виступав», «Сашко». Веселинки, скоромовки. «Чому Тимко подряпаний».

106-107
 

 

 

 

 

  1.  
  1.  

Особливий і неповторний світ віршів Анатолія Качана. Життєвий і творчий шлях А.Качана. Анатолій Качан «Дівчинка і море». «Біля тихого Дунаю»

108-110

 

 

  1.  
  1.  

Англійська народна казка «Та я ж»

42-45

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

О.Зима «Закляття золота й вогню»

47-50

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №10

М.Савка «Казка про старого Лева»     Тема

74-79

Хрестоматія

 

 

  1.  
  1.  

Контрольна робота №5. Аудіювання (письмово)

 

 

 

  1.  
  1.  

О.Зима «Закляття золота й вогню»

Продовження

 

50-54

«Я люблю читати»

 

 

Прозові твори (11 годин)

  1.  
  1.  

Вступ до теми «Прозові твори».

Людина красна не словами, а добрими ділами. Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло».

114-115

 

 

  1.  
  1.  

Приятеля легше знайти, ніж зберегти

Василь Сухомлинський «Кінь утік».

115-116
 

 

 

  1.  
  1.  

В. Сухомлинський «Ой, як же я берегтиму тебе!»,  «Як Сергійко навчився жаліти»

101-103

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Ю.Ярмиш « Музична історія»

55-57

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Смішне і повчальне – поряд.
О.Буцень «Наше відкриття»

117-120

 

 

  1.  
  1.  

І.Калинець «Про що розповіли незабудки»

58-60

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №11.

О.Лущевська « Півонія, Аль і я», «Пташка», «Літо», «Я- мов зайчик»

80-87

Хрестоматія

 

 

  1.  
  1.  

Життєвий і творчий шлях Я.Стельмаха. Літні пригоди. Я.Стельмах«Ловись ,  рибко!»

121-125

 

 

  1.  
  1.  

Літні пригоди. Я.Стельмах «Ловись  , рибко!»  (продовження)

125-128

 

 

  1.  
  1.  

І.Сенченко «Пастух рогатий»

76-77

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Контрольна робота №6. Навичка читання мовчки (письмово)

 

 

 

«Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості» (7 годин)

  1.  
  1.  

Вступ до розділу .Тарас Шевченко «Не цурайтесь того слова...» Дитинство Тараса Шевченка.  Антін Лотоцький «Малий Тарас чумакує»

130-133

 

 

  1.  
  1.  

Тяжко-важко в світі жити сироті без роду. Оксана Іваненко«Тарас у наймах»

134-135

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №12
Д.Кузьменко « Чим корова не собака»

88-91

Хрестоматія

 

 

  1.  
  1.  

Оксана Іваненко «Чабан».(уривок з книги «Тарасові шляхи»)

 

85-87

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Шевченкове слово. Тарас Шевченко «Село! І серце одпочине...» ,«І досі сниться: під горою»

135-137

 

 

  1.  
  1.  

Пейзажна лірика .  Т Шевченко. «Тече вода із-за гаю»(напам’ять)

137-138

Напам.

 

 

  1.  
  1.  

Головна думка . В.Сухомлинський «Сонце заходить».

Підсумок за темою. Тема

138-140

 

 

Із скарбниці казкарів світу (12 годин)

  1.  
  1.  

Вступ до розділу «Із скарбниці казкарів світу».Життєвий і творчий шлях братів  Грімм Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено).Напам’ять уривок

142-146

 

 

Напам.ури-вок з казки

 

 

  1.  
  1.  

Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (Поділ тексту на частини. Стислий переказ)

142-146

 

 

  1.  
  1.  

Весела дерев’яна лялька ,  яку знає весь світ.Карло Коллоді«Пригоди Піноккіо»

147-152

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №13.

С.Дерманський «Мрія Маляки"

96-99

Хрестоматія

 

 

  1.  
  1.  

Пригоди дерев’яного чоловічка
Карло  Коллоді «Пригоди Піноккіо».

Порівняння казок  Коллоді та  О.Толстого

147-152

 

 

 

  1.  
  1.  

Чудеса поруч.АстрідЛіндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»

152-157

 

 

  1.  
  1.  

Шарль Перро «Кіт  у чоботях» (скорочено)

61-66

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

О.Крушельницька «Мамин дарунок»

88-90

 «Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Л.Бас «Видатний музикант»

 92-97

«Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Божена Нємцова «У царя Трояна цапині вуха» Підсумок за темою.

67-69,

69-72

«Я люблю читати»

 

 

  1.  

 

  1.  

Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово)

 

 

 

 

  1.  
  1.  

Урок  позакласного читання №14.

Г.Вдовиченко «Найдовші вуса»

Тема

100-105

Хрестоматія

 

 

Прийди, весно, з радістю! (15 годин)

  1.  
  1.  

Вступ до розділу «Прийди, весно, з радістю!», «Благослови, мати, весну зустрічати» (за  Василем Скуратівським)

160-161

 

 

  1.  
  1.  

 Казка живої природи. Тамара Коломієць «Березень».

162

 

 

  1.  
  1.  

Перший весняний місяць.

Щебетала пташечка(укр. народна пісня) Іван Франко «Надійшла весна прекрасна..» Г.Чубач «Роса».

117, 125

«Я люблю читати»
 

 

 

  1.  
  1.  

Несуть птахи весну.

Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять».Д.Павличко «Птиця»

163-164
121 «Я люблю читати»

 

 

  1.  
  1.  

Прокинулись луки, ліси і поля.

Валентина  Ткаченко «Квітень»

Стародавні назви місяця квітня

165

 

 

  1.  
  1.  

Андрій М’ястківський «Розмова з одудом» Леся Українка «Уже весняне сонце припікає»

166

 

 

  1.  
  1.  

Життєвий і творчий шлях М.Сингаївського Микола Сингаївський Вийшов травень з лісу»), «На врожай».

167-169

 

 

 

 

  1.      
  1.  

Урок  позакласного читання №15.

З.Мензатюк «Небилиці про рукавиці»

106-111

Хрестоматія

 

 

  1.      
  1.  

М.Сингаївський «Волошкове поле». «Я люблю свою синицю»

 

118-119

«Я люблю читати»

 

 

  1.      
  1.  

Про одне по-різному «Їжачкова райдуга». Д.Павличко «Дядько Дощ».

Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно)

120

«Я люблю читати»

 

 

  1.      
  1.  

Краса  землі і праці. За Юрієм Смоличем «Квітує земля

123

«Я люблю читати»

 

 

  1.      
  1.  

В.Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав».

 

126-127

«Я люблю читати»

 

 

  1.      
  1.  

Марія  Познанська «Співай, соловейку!»

169

 

 

  1.      
  1.  

Як співає соловейко? (за Борисом Комаром). Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...»

170

 

 

  1.      
  1.  

Узагальнення та систематизація знань за розділом «Прийди, весно, з радістю!». Вікторина « Чи уважно ти читав?»   Тема

170-171

 

 

Візьму перо і спробую... (7 годин)

  1.      
  1.  

Вступ до розділу «Візьму перо і спробую».Анатолій Костецький «Імена». «Дивна звичка»

172-175

 

 

  1.      
  1.  

Урок  позакласного читання №16

К.Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба» 

112-117

Хрестоматія

 

 

  1.      
  1.  

Чи легко стати поетом
Микола Носов «Як Незнайко складав вірші»

175-179

 

 

  1.      
  1.  

Наталя Забіла «У дитячому театрі»

180

 

 

  1.      
  1.  

Умій у звичайному побачити незвичайне Тамара Коломієць «Чоловічки». Леся  Мовчун «Загадки-добавлянки». Наталія Хаткіна «Веселі римки».

182-183

 

 

  1.      
  1.  

В.Сухомлинський «Сергійкова квітка».  Сила уяви. Галина Кирпа «Чого я другу не сказав?» Сила уяви. Марфа Тимченко.

183-186

 

 

  1.      
  1.  

Народження краси. Підсумок за розділом «Візьму перо і спробую...»В.Сухомлинський «Що таке  школа під голубим небом?» «Флейта і вітер».  Підсумковий урок за рік

Тема

140, 144-146
«Я люблю читати»

 

 

 

docx
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку