Календарне планування з математики для 5 класу
(4 год. на тиждень, всього 140 год., резерв – 40 год)
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
К – сть год. |
Дата проведення |
Примітки |
||||||
І семестр – 64 год Тема 1. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини (40 год) |
||||||||||
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Додавання і віднімання натуральних чисел (15 год) |
||||||||||
|
Повторення вивченого в 4 класі |
|
|
|
||||||
|
Повторення вивченого в 4 класі |
|
|
|
||||||
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
||||||
|
Натуральні числа. Число нуль |
|
|
|
||||||
|
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
|
|
||||||
|
Порівняння натуральних чисел |
|
|
|
||||||
|
Порівняння натуральних чисел |
|
|
|
||||||
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
||||||
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Додавання натуральних чисел |
|
|
|
||||||
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
|
|
||||||
|
Віднімання натуральних чисел |
|
|
|
||||||
|
Віднімання натуральних чисел |
|
|
|
||||||
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
||||||
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
||||||
|
Контрольна робота |
|
|
|
||||||
Множення і ділення натуральних чисел. Степінь натурального числа. Ділення з остачею. (12 год) |
||||||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел |
|
|
|
||||||
|
Множення натуральних чисел. Властивості множення |
|
|
|
||||||
|
Властивості множення |
|
|
|
||||||
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
||||||
|
Квадрат і куб натурального числа |
|
|
|
||||||
|
Квадрат і куб натурального числа |
|
|
|
||||||
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
|
||||||
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
|
||||||
|
Ділення з остачею |
|
|
|
||||||
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
||||||
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
||||||
|
Контрольна робота |
|
|
|
||||||
Числові і буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі (13 год) |
||||||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
|
|
||||||
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
|
|
||||||
|
Рівняння |
|
|
|
||||||
|
Рівняння |
|
|
|
||||||
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
||||||
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
||||||
|
Текстові задачі на рух |
|
|
|
||||||
|
Текстові задачі економічного змісту |
|
|
|
||||||
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
||||||
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
||||||
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
||||||
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
||||||
|
Контрольна робота |
|
|
|
||||||
Комбінаторні задачі. Задачі на всі дії з натуральними числами. Координатний промінь. (10 год) |
||||||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Комбінаторні задачі |
|
|
|
||||||
|
Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами |
|
|
|
||||||
|
Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами |
|
|
|
||||||
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
||||||
|
Відрізок та його довжина |
|
|
|
||||||
|
Промінь. Пряма |
|
|
|
||||||
|
Координатний промінь. Шкала |
|
|
|
||||||
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
||||||
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
||||||
|
Контрольна робота |
|
|
|
||||||
Прямокутник і його площа. Прямокутний паралелепіпед. Куб (14 год) |
||||
|
Аналіз контрольної роботи. Кут та його градусна міра. Види кутів |
|
|
|
|
Величина кута. Вимірювання і побудова кутів |
|
|
|
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами |
|
|
|
|
Прямокутник. Квадрат. Периметр прямокутника і квадрата |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Площа прямокутника і квадрата |
|
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб |
|
|
|
|
Піраміда |
|
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності |
|
|
|
|
Розв’язування задач підвищеної складності. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі |
|
|
|
Календарне планування з математики для 5 класу
(4 год. на тиждень, всього 140 год., резерв – 40 год)
ІІ семестр – 76 годин ( годин)
№ п/п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки
|
Тема 2. Дробові числа і дії з ними ( год) |
|||
Звичайні дроби ( год) |
|||
|
Звичайні дроби |
|
|
|
Звичайні дроби |
|
|
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел |
|
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
Правильні і неправильні дроби |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Мішані числа |
|
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів ( год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
|
|
Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Округлення натуральних чисел і десяткових дробів |
|
|
|
Додавання та віднімання десяткових дробів |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Множення і ділення десяткових дробів ( год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Множення десяткових дробів |
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів |
|
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Відсотки. Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з десятковими дробами ( год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа |
|
|
|
Знаходження відсотків від даного числа |
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Середнє арифметичне |
|
|
|
Середнє значення величини |
|
|
|
Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу ( год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування типових вправ |
|
|
|
Натуральні числа і дії з ними |
|
|
|
Рівняння |
|
|
|
Геометричні фігури і величини |
|
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів |
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
|
Множення і ділення десяткових дробів |
|
|
|
Відсотки |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування типових вправ |
|
|
|
Розв’язування завдань підвищеної складності |
|
|
|
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|
|