6 клас. Математика
(140 годин. I семестр — 64 години, 4 години на тиждень,
II семестр — 76 годин, 4 години на тиждень)
№ уроку
|
Теми, види письмових робіт |
К-ть год
|
Дата проведення |
І семестр (64 год) Тема 1. ПОДІЛЬНІСТЬ ЧИСЕЛ (10 год)
|
|||
|
Повторення вивченого у 5 класі |
|
|
|
Повторення вивченого у 5 класі |
|
|
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
Дільники та кратні натурального числа |
|
|
|
Прості та складені числа |
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
|
|
|
Ознаки подільності на 3, 9 |
|
|
|
Розкладання чисел на прості множники |
|
|
|
Найбільший спільний дільник |
|
|
|
Найменше спільне кратне |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (26 год) |
|||
Додавання і віднімання звичайних дробів (12 год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробу |
|
|
|
Скорочення дробу |
|
|
|
Скорочення дробу |
|
|
|
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника |
|
|
|
Порівняння дробів |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. Додавання і віднімання дробів |
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. Додавання і віднімання дробів |
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. Додавання і віднімання дробів |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Множення та ділення звичайних дробів (14 год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Арифметичні дії зі звичайними дробами. Множення звичайних дробів |
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. Множення звичайних дробів |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. Ділення звичайних дробів |
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. Ділення звичайних дробів |
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
|
|
|
Нескінченні періодичні десяткові дроби. |
|
|
|
Десяткові наближення звичайного дробу |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (24 год) |
|||
Відношення і пропорції. (12 год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Відношення |
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
|
|
Основна властивість пропорції |
|
|
|
Пряма та обернена пропорційна залежність |
|
|
|
Пряма та обернена пропорційна залежність |
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні |
|
|
|
Масштаб |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Відсоткові розрахунки. Коло. Круг. Діаграми (12 год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Коло. Довжина кола |
|
|
|
Круг. Площа круга. Круговий сектор |
|
|
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел |
|
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Аналіз конрольної роботи. Розв’язування вправ і задач |
|
|
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр |
|
|
Календарне планування з математики для 6 класу
(4 год. на тиждень, всього 140 год., резерв – 40 год)
ІІ семестр – 76 год ( годин)
№ п/п |
Тема, зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Примітки |
Розділ 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ НАД НИМИ ( год) |
|||
Координатна пряма. Цілі числа. Раціональні числа. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел ( год) |
|||
|
Додатні та від’ємні числа. Число 0 |
|
|
|
Координатна пряма |
|
|
|
Координатна пряма |
|
|
|
Протилежні числа. Модуль числа |
|
|
|
Модуль числа |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Цілі числа. Раціональні числа |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел ( год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання раціональних чисел |
|
|
|
Додавання раціональних чисел. Властивості додавання |
|
|
|
Додавання раціональних чисел. Властивості додавання |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел. Властивості віднімання |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел. Властивості віднімання |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Множення та ділення раціональних чисел ( год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних чисел |
|
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|
|
Множення раціональних чисел. Властивості множення |
|
|
|
Множення раціональних чисел. Властивості множення |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Вирази і рівняння ( год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Вирази та їх спрощення. Подібні доданки та їх зведення |
|
|
|
Подібні доданки та їх зведення |
|
|
|
Винесення спільного множника за дужки |
|
|
|
Розкриття дужок |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
|
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Застосування рівнянь до розв’язування задач |
|
|
|
Застосування рівнянь до розв’язування задач |
|
|
|
Застосування рівнянь до розв’язування задач |
|
|
|
Застосування рівнянь до розв’язування задач |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Координатна площина. Графіки залежностей між величинами ( год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Перпендикулярні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця |
|
|
|
Паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця |
|
|
|
Перпендикулярні і паралельні прямі |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Координатна площина |
|
|
|
Координатна площина |
|
|
|
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
|
|
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу ( год) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ. Подільність натуральних чисел |
|
|
|
Звичайні дроби та дії з ними |
|
|
|
Відношення і пропорції |
|
|
|
Раціональні числа та дії з ними |
|
|
|
Вирази і рівняння |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Урок систематизації і корекції знань і вмінь |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
Розв’язування задач підвищеної складності |
|
|
|
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|
|