Селидівська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №6
Селидівської міської ради
Донецької області
Календарне планування
з математики
2023 – 2024 н. р.
(8- 10 класи)
Учитель: Єлістратова Л.Г.
Проблеми, над якими працюють педагоги ЗОШ №6
у 2023-2024 н. р.
МІСІЯ ШКОЛИ:
Створення умов для всебічного розвитку особистості, творчої самореалізації учнів, забезпечення якісної освітньої підготовки учнів з метою здобуття їхньої конкурентоспроможності, працевлаштування, самовизначення.
НАУКОВО – МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:
Формування ключових компетентностей учнів засобами інноваційних технологій в атмосфері співробітництва і конструктивної взаємодії вчителя, учня і батьків.
ВИХОВНА ПРОБЛЕМА:
Формування особистості учня, свідомого громадянина – патріота.
ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ:
Використання технологій дистанційного навчання як засіб активізації пізнавальної активності учнів
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
З АЛГЕБРИ
В 8-А,Б КЛАСАХ
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів МАТЕМАТИКА 5–9 класи, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М. І. Бурда, Б. В. Кудренко, О. Я. Біляніна,
А. І. Азаренкова, О. І. Буковська, Т. С. Кіндюх, О. Є. Лисенко, А. В. Миляник, Н. В. Панова, А. В. Паньков.
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas
Підручник: Мерзляк А.Г. Алгебра: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів/А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір.-Х.:Гімназія, 2016
|
Рік |
І семестр |
ІІ семестр |
Години |
70(2 год) |
32 |
38 |
Самостійні роботи |
13 |
6 |
7 |
Контрольні роботи |
7 |
4 |
3 |
№ |
Зміст програмного матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Види контролю |
І СЕМЕСТР |
||||
Раціональні вирази (24 ГОДИНИ) +8 (резерв) |
||||
Т-1 (12 г). «Раціональні вирази. Раціональні дроби» |
||||
1 |
Повторення |
1 |
|
|
2 |
Повторення |
1 |
|
|
3 |
Повторення |
1 |
|
|
4 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за 7 клас. Діагностична контрольна робота |
1 |
|
ДКР |
5 |
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
1 |
|
|
6 |
Основна властивість раціонального дробу. |
1 |
|
|
7 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
8 |
Додавання та віднімання раціональних дробів |
1 |
|
|
9 |
Додавання та віднімання раціональних дробів |
1 |
|
|
10 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
11 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
12 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
КР |
Т-2 (10 г). «Тотожні перетворення раціональних виразів» |
||||
13 |
Множення і ділення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
15 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
16 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
1 |
|
|
17 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
18 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
19 |
Рівносильні рівняння Раціональні рівняння |
1 |
|
|
20 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
21 |
Узагальнення знань із теми «Тотожні перетворення раціональних виразів |
1 |
|
|
22 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
КР |
Т-3 (10 г). «Степінь з цілим показником» |
||||
23 |
Степінь з цілим показником. Стандартний вигляд числа |
1 |
|
|
24 |
Властивості степеня з цілим показником |
1 |
|
|
25 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
26 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
27 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
28 |
Функція , її графік і властивості |
1 |
|
|
29 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
30 |
Узагальнення і систематизація знань із теми «Раціональні вирази» |
1 |
|
|
31 |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
КР |
32 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
||||
Т- 4 (11 г) «Квадратні корені. Дійсні числа» |
||||
33 |
Функція y = x2, її графік і властивості. |
1 |
|
|
34 |
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. |
1 |
|
|
35 |
Властивості арифметичного квадратного кореня. |
1 |
|
|
36 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
37 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
38 |
Ірраціональні числа. Дійсні числа |
1 |
|
|
39 |
Розв’язування вправ на тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені |
1 |
|
|
40 |
Функція , її графік і властивості |
1 |
|
|
41 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
42 |
Узагальнення знань із теми «Квадратні корені. Дійсні числа» |
1 |
|
|
43 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
КР |
Т- 5 (16 г) «Квадратні рівняння» |
||||
44 |
Квадратні рівняння.
|
1 |
|
|
45 |
Формула коренів квадратного рівняння |
1 |
|
|
46 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
47 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
48 |
Теорема Вієта. |
1 |
|
|
49 |
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
1 |
|
|
50 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
51 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
52 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. |
1 |
|
|
53 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
54 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
55 |
Квадратне рівняння та рівняння які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач |
1 |
|
|
56 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
57 |
Розв’язування задач . |
1 |
|
|
58 |
Узагальнення знань із теми «Квадратні рівняння» |
1 |
|
|
59 |
Контрольна робота №5 |
1 |
|
КР |
Т- 6 (12 г) «Повторення» |
||||
60 |
Раціональні вирази. Тотожні перетворення раціональних виразів |
1 |
|
|
61 |
Степінь з цілим показником. |
1 |
|
|
62 |
Функції , y = x2, |
1 |
|
|
63 |
Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
64 |
Квадратні рівняння |
1 |
|
|
65 |
Раціональні рівняння |
1 |
|
|
66 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
67 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
68 |
Контрольна робота №6 (підсумкова) |
1 |
|
КР |
69 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
70 |
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
1 |
|
|
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
З ГЕОМЕТРІЇ
В 8-А,Б КЛАСАХ
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів МАТЕМАТИКА 5–9 класи, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М. І. Бурда, Б. В. Кудренко, О. Я. Біляніна,
А. І. Азаренкова, О. І. Буковська, Т. С. Кіндюх, О. Є. Лисенко, А. В. Миляник, Н. В. Панова, А. В. Паньков
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas
Підручник: Мерзляк А.Г. Геометрія: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів/А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір.-Х.:Гімназія, 2016
|
Рік |
І семестр |
ІІ семестр |
Години |
70(2 год) |
32 |
38 |
Самостійні роботи |
11 |
5 |
6 |
Контрольні роботи |
7 |
4 |
3 |
№ |
Зміст програмного матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Види контролю |
І СЕМЕСТР |
||||
ЧОТИРИКУТНИКИ (22 ГОДИНИ) |
||||
Т- 1 (10 г). «Чотирикутники» |
||||
1 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за 7 клас. |
1 |
|
|
2 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за 7 клас. Діагностична контрольна робота |
1 |
|
ДКР |
3 |
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника. |
1 |
|
|
4 |
Паралелограм, його властивості й ознаки. |
1 |
|
|
5 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
6 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
7 |
Прямокутник, ромб, квадрат та їх властивості |
1 |
|
|
8 |
Трапеція. |
1 |
|
|
9 |
Узагальнення знань із теми «Чотирикутники» |
1 |
|
|
10 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
КР |
Т- 2 (12 г). «Вписані та описані чотирикутники» |
||||
11 |
Середня лінія трикутника, її властивості. |
1 |
|
|
12 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
13 |
Середня лінія трапеції, її властивості |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
15 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
16 |
Вписані та центральні кути. |
1 |
|
|
17 |
Вписані та описані чотирикутники. |
1 |
|
|
18 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
19 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
20 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
21 |
Узагальнення знань із теми «Вписані та описані чотирикутники» |
1 |
|
|
22 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
КР |
Т- 3 (10 г). «Подібність трикутників» |
||||
23 |
Теорема Фалеса. Узагальнена теорема Фалеса. |
1 |
|
|
24 |
Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників |
1 |
|
|
25 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
26 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
27 |
Властивість медіани та бісектриси трикутника |
1 |
|
|
28 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
29 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
30 |
Узагальнення знань із теми «Подібність трикутників» |
1 |
|
|
31 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
КР |
32 |
Аналіз контрольної роботи . Узагальнення знань за І семестр |
1 |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
||||
Т- 4 (14 г). «Розв’язування прямокутних трикутників» |
||||
33 |
Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику |
1 |
|
|
34 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
35 |
Теорема Піфагора. |
1 |
|
|
36 |
Перпендикуляр і похила, їх властивості. |
1 |
|
|
37 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
38 |
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. |
1 |
|
|
39 |
Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів. |
1 |
|
|
40 |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. |
1 |
|
|
41 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
1 |
|
|
42 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
43 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
44 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
45 |
Узагальнення знань із теми «Розв’язування прямокутних трикутників» |
1 |
|
|
46 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
КР |
Т-5 (12 г) «Многокутники. Площі многокутників» |
||||
47 |
Многокутник та його елементи. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола. |
1 |
|
|
48 |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
1 |
|
|
49 |
Площі паралелограма, ромба, трикутника, трапеції |
1 |
|
|
50 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
51 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
52 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
53 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
54 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
55 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
56 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
57 |
Узагальнення знань із теми «Многокутники. Площі многокутників» |
1 |
|
|
58 |
Контрольна робота №5 |
1 |
|
КР |
Т-6 (12 г) «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
||||
59 |
Чотирикутники. Паралелограми, трапеція |
1 |
|
|
60 |
Вписані і описані чотирикутники |
1 |
|
|
61 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
62 |
Трикутники. Ознаки рівності і подібності трикутників |
1 |
|
|
63 |
Сума кутів трикутника і чотирикутника |
1 |
|
|
64 |
Рівнобедрений трикутник. Прямокутний трикутник. |
1 |
|
|
65 |
Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику |
1 |
|
|
66 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
67 |
Площі многокутників. |
1 |
|
|
68 |
Контрольна робота №6 (підсумкова) |
1 |
|
КР |
69 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
70 |
Розв’язування задач практичного змісту |
1 |
|
|
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
З АЛГЕБРИ
В 9-А,Б КЛАСАХ
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів МАТЕМАТИКА 5–9 класи, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М. І. Бурда, Б. В. Кудренко, О. Я. Біляніна,
А. І. Азаренкова, О. І. Буковська, Т. С. Кіндюх, О. Є. Лисенко, А. В. Миляник, Н. В. Панова, А. В. Паньков.
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas
Підручник: Мерзляк А.Г. Алгебра: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір.-Х.:Гімназія, 2017
|
Рік |
І семестр |
ІІ семестр |
Години |
70(2 год) |
32 |
38 |
Самостійні роботи |
12 |
7 |
5 |
Контрольні роботи |
7 |
3 |
4 |
№ |
Зміст програмного матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Види контролю |
І СЕМЕСТР |
||||
Т-1 (16 г). «Нерівності» |
||||
1 |
Повторення |
1 |
|
|
2 |
Повторення |
1 |
|
|
3 |
Повторення |
1 |
|
|
4 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за 8 клас. Діагностична контрольна робота |
1 |
|
ДКР |
5 |
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей |
1 |
|
|
6 |
Основні властивості числових нерівностей |
1 |
|
|
7 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
8 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
9 |
Нерівності з однією змінною. Лінійні нерівності з однією змінною |
1 |
|
|
10 |
Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною. Числові проміжки |
1 |
|
|
11 |
Рівносильні нерівності |
1 |
|
|
12 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
13 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
15 |
Узагальнення знань із теми «Нерівності» |
1 |
|
|
16 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
КР |
Т-2 (16 г). «Квадратична функція» |
||||
17 |
Властивості функції. |
1 |
|
|
18 |
Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
1 |
|
|
19 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
20 |
Перетворення графіків функцій |
1 |
|
|
21 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
23 |
Квадратична функція, її графік і властивості |
1 |
|
|
24 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
25 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
26 |
Квадратна нерівність. |
1 |
|
|
27 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
28 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
29 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
30 |
Узагальнення знань із теми «Квадратична функція» |
1 |
|
|
31 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
КР |
32 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
||||
Т-3 (11 г). «Система рівнянь з двома змінними» |
||||
33 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
1 |
|
|
34 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
1 |
|
|
35 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
36 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
37 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
38 |
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі |
1 |
|
|
39 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
41 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
42 |
Узагальнення і систематизація знань із теми «Система рівнянь з двома змінними» |
1 |
|
|
43 |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
КР |
Т- 4 (11 г) «Числові послідовності» |
||||
44 |
Числові послідовності. |
1 |
|
|
45 |
Арифметична та геометрична прогресії, їх властивості |
1 |
|
|
46 |
Формули n-го члена арифметичної та геометричної прогресій. |
1 |
|
|
47 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
48 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
49 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
50 |
Формули суми перших n членів арифметичної та геометричної прогресій |
1 |
|
|
51 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
52 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
53 |
Узагальнення знань із теми «Числові послідовності» |
1 |
|
|
54 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
КР |
Т- 5 (8 г) «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» |
||||
55 |
Основні правила комбінаторики. |
1 |
|
|
56 |
Частота та ймовірність випадкової події. |
1 |
|
|
57 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
58 |
Початкові відомості про статистику. |
1 |
|
|
59 |
Способи подання даних та їх обробки |
1 |
|
|
60 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
61 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
62 |
Контрольна робота №5 |
1 |
|
КР |
Т- 6 (8 г) «Повторення»
|
||||
63 |
Лінійні рівняння, нерівності, системи |
1 |
|
|
64 |
Квадратні рівняння, нерівності, системи |
1 |
|
|
65 |
Функції |
1 |
|
|
66 |
Текстові задачі |
1 |
|
|
67 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
68 |
Контрольна робота №6 (підсумкова) |
1 |
|
КР |
69 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
70 |
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
1 |
|
|
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
З ГЕОМЕТРІЇ
В 9-А,Б КЛАСАХ
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів МАТЕМАТИКА 5–9 класи, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М. І. Бурда, Б. В. Кудренко, О. Я. Біляніна,
А. І. Азаренкова, О. І. Буковська, Т. С. Кіндюх, О. Є. Лисенко, А. В. Миляник, Н. В. Панова, А. В. Паньков
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas
Підручник: Мерзляк А.Г. Геометрія: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір.-Х.:Гімназія, 2017
|
Рік |
І семестр |
ІІ семестр |
Години |
70(2 год) |
32 |
38 |
Самостійні роботи |
10 |
4 |
6 |
Контрольні роботи |
7 |
3 |
4 |
№ |
Зміст програмного матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Види контролю |
І СЕМЕСТР |
||||
Т- 1 (16 г). «Розв’язування трикутників» |
||||
1 |
Повторення |
1 |
|
|
2 |
Повторення |
1 |
|
|
3 |
Повторення |
1 |
|
|
4 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за 8 клас. Діагностична контрольна робота |
1 |
|
ДКР |
5 |
Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°. Тотожності: sin (180° – α) = sin α; cos (180° – α) = – cos α. |
1 |
|
|
6 |
Теорема косинусів.
|
1 |
|
|
7 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
8 |
Теорема синусів.
|
1 |
|
|
9 |
Розв’язування трикутників |
1 |
|
|
10 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
11 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
12 |
Формули для знаходження площі трикутника
|
1 |
|
|
13 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
15 |
Узагальнення знань із теми «Розв’язування трикутників» |
1 |
|
|
16 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
КР |
Т- 2 (16 г). «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» |
||||
17 |
Правильний многокутник, його види та властивості. |
1 |
|
|
18 |
Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола. |
1 |
|
|
19 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
20 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
21 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
22 |
Довжина кола. Довжина дуги кола. |
1 |
|
|
23 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
24 |
Площа круга та його частин |
1 |
|
|
25 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
26 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
27 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
28 |
Узагальнення знань із теми «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» |
1 |
|
|
29 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
КР |
30 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
31 |
Розв’язування задач практичного змісту |
1 |
|
|
32 |
Розв’язування задач практичного змісту |
1 |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
||||
Т- 3 (10 г). «Координати на площині» |
||||
33 |
Відстань між двома точками із заданими координатами. |
1 |
|
|
34 |
Координати середини відрізка. |
1 |
|
|
35 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
36 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
37 |
Рівняння кола |
1 |
|
|
38 |
Рівняння прямої |
1 |
|
|
39 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
41 |
Узагальнення знань із теми «Координати на площині» |
1 |
|
|
42 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
КР |
Т- 4 (12 г). «Вектори на площині» |
||||
43 |
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів |
1 |
|
|
44 |
Координати вектора. |
1 |
|
|
45 |
Додавання і віднімання векторів. |
1 |
|
|
46 |
Множення вектора на число. Колінеарні вектори |
1 |
|
|
47 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
48 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
49 |
Скалярний добуток векторів |
1 |
|
|
50 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
51 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
52 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
53 |
Узагальнення знань із теми «Вектори на площині» |
1 |
|
|
54 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
КР |
Т-5 (7 г) «Геометричні переміщення»
|
||||
55 |
Переміщення (рух) та його властивості. |
1 |
|
|
56 |
Паралельне перенесення |
1 |
|
|
57 |
Симетрія відносно прямої |
1 |
|
|
58 |
Симетрія відносно точки. Поворот |
1 |
|
|
58 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
59 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
60 |
Контрольна робота №5 |
1 |
|
КР |
Т-6 (10 г) «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
||||
61 |
Трикутники. Ознаки рівності і подібності трикутників |
1 |
|
|
62 |
Розв’язування трикутників |
1 |
|
|
63 |
Чотирикутники. Многокутники |
1 |
|
|
64 |
Площі многокутників. |
1 |
|
|
65 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
66 |
Координати і вектори |
1 |
|
|
67 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
68 |
Контрольна робота №6 (підсумкова) |
1 |
|
КР |
69 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
70 |
Розв’язування задач практичного змісту |
1 |
|
|
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
З АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ
(рівень стандарту)
В 10-А КЛАСІ
Навчальна програма з математики ( алгебра і початки аналізу та геометрія) учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту (Затверджена наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року) https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv
Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту: підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, Д.А.Полонський, М.С.Якір. – Х.:Гімназія, 2018.-256с.:іл..
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 31.05.2018 № 551)
|
Рік |
І семестр |
ІІ семестр |
Години |
54 (1 - 2 год) |
16 |
38 |
Самостійні роботи |
9 |
2 |
7 |
Контрольні роботи |
5 |
2 |
3 |
№ |
Зміст програмного матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Види контролю |
І СЕМЕСТР |
||||
Т-1 (16 г.) «Функції, їхні властивості та графіки» |
||||
1 |
Повторення |
1 |
|
|
2 |
Повторення |
1 |
|
|
3 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за базову школу. Діагностична контрольна робота |
1 |
|
ДКР |
4 |
Найбільше та найменше значення функції Парні та непарні функції. |
1 |
|
|
5 |
Степенева функція з натуральним показником |
1 |
|
|
6 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
7 |
Степенева функція із цілим показником |
1 |
|
|
8 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
9 |
Означення кореня п-го степеня. |
1 |
|
|
10 |
Властивості кореня п-го степеня. |
1 |
|
|
11 |
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
1 |
|
|
12 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
13 |
Ірраціональні рівняння |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
15 |
Узагальнення знань із теми «Функції, їхні властивості та графіки». |
1 |
|
|
16 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
КР |
ІІ СЕМЕСТР |
||||
Т-2 (18 г.) «Тригонометричні функції» |
||||
13 |
Радіанна міра кутів. |
1 |
|
|
14 |
Тригонометричні функції числового аргументу |
1 |
|
|
15 |
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій |
1 |
|
|
16 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
17 |
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
1 |
|
|
18 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
19 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
20 |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу |
1 |
|
|
21 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
22 |
Формули додавання . |
1 |
|
|
23 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
24 |
Формули зведення |
1 |
|
|
25 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
26 |
Рівняння cos x = b |
1 |
|
|
27 |
Рівняння sin x = b tg x = b |
1 |
|
|
28 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
29 |
Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних |
1 |
|
|
30 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
31 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
32 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
33 |
Узагальнення знань із теми «Тригонометричні функції». |
1 |
|
|
34 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
КР |
Т-3 (14 г.) «Похідна та її застосування» |
||||
35 |
Задачі про миттєву швидкість і дотичну до графіка функції. Поняття похідної |
1 |
|
|
36 |
Правила обчислення похідних |
1 |
|
|
37 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
38 |
Рівняння дотичної |
1 |
|
|
39 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
40 |
Ознака зростання і спадання функції |
1 |
|
|
41 |
Точки екстремуму функції |
1 |
|
|
42 |
Найбільше і найменше значення функції |
1 |
|
|
43 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
44 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
45 |
Побудова графіків функцій |
1 |
|
|
46 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
47 |
Узагальнення знань із теми «Похідна та її застосування» |
1 |
|
|
48 |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
КР |
Т- 4 (7 г.) «Повторення» |
||||
49 |
Степеневі функції |
1 |
|
|
50 |
Корінь п -го степеня. Ірраціональні рівняння. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
51 |
Тригонометричні функції. Тригонометричні рівняння. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
52 |
Похідна, геометричний і механічний зміст |
1 |
|
|
53 |
Застосування похідної |
1 |
|
|
54 |
Контрольна робота №4 (підсумкова) |
1 |
|
КР |
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
З ГЕОМЕТРІЇ (рівень стандарту)
В 10-А КЛАСІ
Навчальна програма з математики ( алгебра і початки аналізу та геометрія) учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту (Затверджена наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року) https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv
Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту: підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, Д.А.Полонський, М.С.Якір. – Х.:Гімназія, 2018.-256с.:іл..
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 31.05.2018 № 551)
|
Рік |
І семестр |
ІІ семестр |
Години |
51 (2-1 год) |
32 |
19 |
Самостійні роботи |
8 |
4 |
4 |
Контрольні роботи |
5 |
3 |
2 |
№ |
Зміст програмного матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Види контролю |
І СЕМЕСТР |
||||
Т- 1 (16 г.) «Паралельність прямих і площин у просторі» |
||||
1 |
Повторення |
1 |
|
|
2 |
Повторення |
1 |
|
|
3 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за базову школу. Діагностична контрольна робота |
1 |
|
ДКР |
4 |
Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії. |
1 |
|
|
5 |
Просторові фігури. Початкові відомості про многогранники |
1 |
|
|
6 |
Взаємне розміщення двох прямих у просторі |
1 |
|
|
7 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
8 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
9 |
Паралельність прямої та площини |
1 |
|
|
10 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
11 |
Паралельність площин |
1 |
|
|
12 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
13 |
Паралельне проєктування |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
15 |
Узагальнення знань із теми «Паралельність прямих і площин у просторі» |
1 |
|
|
16 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
КР |
Т- 2 (16 г.) «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
||||
17 |
Кут між прямими в просторі. |
1 |
|
|
18 |
Перпендикулярність прямої та площини. |
1 |
|
|
19 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
20 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
21 |
Перпендикуляр і похила. |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
23 |
Кут між прямою та площиною |
1 |
|
|
24 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
25 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
26 |
Двогранний кут. Кут між площинами. |
1 |
|
|
27 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
28 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
29 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
30 |
Узагальнення знань із теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
1 |
|
|
31 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
КР |
32 |
Розв’язування задач практичного змісту |
1 |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
||||
Т- 3 (12 г). «Координати і вектори у просторі» |
||||
33 |
Декартові координати точки в просторі |
1 |
|
|
34 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
35 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
36 |
Вектори у просторі. |
1 |
|
|
37 |
Додавання і віднімання векторів |
1 |
|
|
38 |
Множення вектора на число |
1 |
|
|
39 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
41 |
Скалярний добуток векторів |
1 |
|
|
42 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
43 |
Узагальнення знань із теми «Координати і вектори у просторі» |
1 |
|
|
44 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
КР |
Т- 4 (7 г.) «Повторення» |
||||
45 |
Паралельність прямих і площин у просторі |
1 |
|
|
46 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
47 |
Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
1 |
|
|
48 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
49 |
Координати і вектори у просторі |
1 |
|
|
50 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
КР |
51 |
Розв’язування задач практичного змісту |
1 |
|
|
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
З АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ
(профільний рівень)
В 10-А КЛАСІ
Навчальна програма з математики учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень (Затверджена наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року)
Алгебра і початки аналізу : проф. рівень : підруч. Для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір. —Х. : Гімназія, 2018. — 400 с. : іл.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 31.05.2018 № 551)
|
Рік |
І семестр |
ІІ семестр |
Години |
210(6 год) |
96 |
114 |
Самостійні роботи |
31 |
12 |
19 |
Контрольні роботи |
13+1 |
6+1 |
7 |
№ |
Зміст програмного матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Види контролю |
І СЕМЕСТР |
||||
Т-1 (18 г.) «Повторення та розширення відомостей про множини та функції» |
||||
1 |
Повторення |
1 |
|
|
2 |
Повторення |
1 |
|
|
3 |
Повторення |
1 |
|
|
4 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за базову школу. Діагностична контрольна робота |
1 |
|
ДКР |
5 |
Множини, операції над множинами. |
1 |
|
|
6 |
Числові функції. Область визначення і множина значень. Графік функції |
1 |
|
|
7 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
8 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
9 |
Зростання і спадання, парність і непарність функцій, найбільше та найменше значення функції. Властивості графіків парних і непарних функцій. |
1 |
|
|
10 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
11 |
Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень відомих графіків функцій |
1 |
|
|
12 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
13 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
15 |
Оборотні функції. Взаємно обернені функції. Графік оберненої функції. |
1 |
|
|
16 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
17 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
18 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
КР |
Т-2 (18 г.) «Многочлени. Рівняння і нерівності» |
||||
19 |
Рівносильні рівняння. Рівносильні нерівності |
1 |
|
|
20 |
Рівносильні перетворення нерівностей, метод інтервалів |
1 |
|
|
21 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
23 |
Рівняння з параметрами |
1 |
|
|
24 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
25 |
Рівняння і нерівності, що містять знак модуля |
1 |
|
|
26 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
27 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
28 |
Дії над многочленами. Ділення многочлена на многочлен з остачею |
1 |
|
|
29 |
Теорема Безу та наслідки з неї. Корені многочленів |
1 |
|
|
30 |
Знаходження раціональних коренів многочлена з цілими коефіцієнтами |
1 |
|
|
31 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
32 |
Метод математичної індукції. |
1 |
|
|
33 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
34 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
35 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
36 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
КР |
Т-3 (15 г.) «Степенева функція» |
||||
37 |
Степенева функція з натуральним показником. Степенева функція з цілим показником. |
1 |
|
|
38 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
39 |
Корінь п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня, його властивості. |
1 |
|
|
40 |
Перетворення виразів з коренями п–го степеня |
1 |
|
|
41 |
. Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
42 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
43 |
Функція та її графік. |
1 |
|
|
44 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
45 |
Степень з раціональним показником, його властивості. |
1 |
|
|
46 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
47 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
48 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
49 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
50 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
51 |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
КР |
Т-4 (15 г.) «Ірраціональні рівняння та нерівності» |
||||
52 |
Найпростіші способи розв’язування ірраціональних рівнянь |
1 |
|
|
53 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
54 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
55 |
Різні прийоми розв’язування ірраціональних рівнянь та їхніх систем |
1 |
|
|
56 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
57 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
58 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
59 |
Ірраціональні нерівності |
1 |
|
|
60 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
61 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
62 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
63 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
64 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
65 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
66 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
КР |
Т-5 (15 г.) «Тригонометричні функції» |
||||
67 |
Радіанна міра кута. Тригонометричні функції числового аргументу |
1 |
|
|
68 |
Знаки значень тригонометричних функцій |
1 |
|
|
69 |
Періодичні функції. |
1 |
|
|
70 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
71 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
72 |
Властивості та графіки функції , |
1 |
|
|
73 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
74 |
Властивості та графік функції , . |
1 |
|
|
75 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
76 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
77 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
78 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
79 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
80 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
81 |
Контрольна робота №5 |
1 |
|
КР |
Т-6 (12 г.) «Тригонометричні формули» |
||||
82 |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу |
1 |
|
|
83 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
84 |
Формули додавання |
1 |
|
|
85 |
Формули зведення |
1 |
|
|
86 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
87 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
88 |
Формули подвійного, потрійного і половинного аргументів |
1 |
|
|
89 |
Формули для перетворення суми, різниці та добутку тригонометричних функцій |
1 |
|
|
90 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
91 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
92 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
93 |
Контрольна робота №6 |
1 |
|
КР |
Т-7 (10 г.) «Тотожні перетворення тригонометричних виразів» |
||||
94 |
Повторення тригонометричних формул |
1 |
|
|
95 |
Тотожні перетворення тригонометричних виразів |
1 |
|
|
96 |
Тотожні перетворення тригонометричних виразів |
1 |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
||||
97 |
Тотожні перетворення тригонометричних виразів |
1 |
|
|
98 |
Тотожні перетворення тригонометричних виразів |
1 |
|
|
99 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
100 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
101 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
102 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
103 |
Контрольна робота №7 |
1 |
|
КР |
Т-8 (16 г.) «Тригонометричні рівняння» |
||||
104 |
Обернені тригонометричні функції: означення, властивості, графіки. |
1 |
|
|
105 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
106 |
Найпростіші тригонометричні рівняння |
1 |
|
|
107 |
Найпростіші тригонометричні рівняння |
1 |
|
|
108 |
Найпростіші тригонометричні рівняння |
1 |
|
|
109 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
110 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
111 |
Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних |
1 |
|
|
112 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
113 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
114 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
115 |
Розв’язування тригонометричних рівнянь методом розкладення на множники. Застосування обмеженості тригонометричних функцій Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
116 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
117 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
118 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
119 |
Контрольна робота №8 |
1 |
|
КР |
Т-9 (16 г.) «Тригонометричні рівняння і нерівності» |
||||
120 |
Тригонометричні нерівності |
1 |
|
|
121 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
122 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
123 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
124 |
Тригонометричні рівняння і нерівності з параметрами |
1 |
|
|
125 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
126 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
127 |
Рівняння і нерівності, які містять обернені тригонометричні функції. |
1 |
|
|
128 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
129 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
130 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
131 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
132 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
133 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
134 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
135 |
Контрольна робота №9 |
1 |
|
КР |
Т-10 (18 г.) «Границя та неперервність функції. Похідна» |
||||
136 |
Границя функції в точці. Основні теореми про границі функції в точці. |
1 |
|
|
137 |
Неперервність функції в точці і на проміжку. |
1 |
|
|
138 |
Задачі, які приводять до поняття похідної. |
1 |
|
|
139 |
Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст. |
1 |
|
|
140 |
Правила диференціювання: похідна суми, добутку і частки |
1 |
|
|
141 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
142 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
143 |
Рівняння дотичної до графіка функції. функцій |
1 |
|
|
144 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
145 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
146 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
147 |
Складена функція. Похідна складеної функції. |
1 |
|
|
148 |
Похідні степеневої та тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
149 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
150 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
151 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
152 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
153 |
Контрольна робота №10 |
1 |
|
КР |
Т-11 (18 г.) «Застосування похідної» |
||||
154 |
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання і спадання функції. |
1 |
|
|
155 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
156 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
157 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
158 |
Екстремуми функції. |
1 |
|
|
159 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
160 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
161 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
162 |
Найбільше і найменше значення функції на проміжку. |
1 |
|
|
163 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
164 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
165 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
166 |
Застосування похідної для розв’язування рівнянь та доведення нерівностей. |
1 |
|
|
167 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
168 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
169 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
170 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
171 |
Контрольна робота №11 |
1 |
|
КР |
Т-12 (18 г.) «Застосування першої та другої похідних» |
||||
172 |
Друга похідна. Поняття опуклості функції. Точки перегину. |
1 |
|
|
173 |
Знаходження проміжків опуклості функції та точок її перегину. |
1 |
|
|
174 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
175 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
176 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
177 |
Застосування першої та другої похідних до дослідження функцій і побудови їх графіків. |
1 |
|
|
178 |
Асимптоти графіка функції. |
1 |
|
|
179 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
180 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
181 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
182 |
Застосування похідної до розв’язування задач, зокрема прикладного змісту. |
1 |
|
|
183 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
184 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
185 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
186 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
187 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
188 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
189 |
Контрольна робота №12 |
1 |
|
КР |
Т-13 (21 г.) «Повторення» |
||||
190 |
Функції, їхні властивості та графіки. Степенева функція |
1 |
|
|
191 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
192 |
Корінь п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня, його властивості. |
1 |
|
|
193 |
Перетворення виразів з коренями п–го степеня |
1 |
|
|
194 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
195 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
196 |
Раціональні та ірраціональні рівняння |
1 |
|
|
197 |
Раціональні та ірраціональні нерівності. Метод інтервалів |
1 |
|
|
198 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
199 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
200 |
Тригонометричні функції |
1 |
|
|
201 |
Тригонометричні тотожності |
1 |
|
|
202 |
Тригонометричні рівняння та нерівності |
1 |
|
|
203 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
204 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
205 |
Похідна та її застосування |
1 |
|
|
206 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
207 |
Контрольна робота №13 (підсумкова) |
1 |
|
КР |
208 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
209 |
Розв’язування задач з параметрами |
1 |
|
|
210 |
Розв’язування задач з параметрами |
1 |
|
|
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
З ГЕОМЕТРІЇ (профільний рівень)
В 10-А КЛАСІ
Навчальна програма з математики учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень
(Затверджена наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року)
Геометрія : проф. рівень : підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2018. — 240 с. : іл.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 31.05.2018 № 551)
|
Рік |
І семестр |
ІІ семестр |
Години |
105(3 год) |
48 |
57 |
Самостійні роботи |
14 |
6 |
8 |
Контрольні роботи |
8+1 |
3+1 |
5 |
№ |
Зміст програмного матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Види контролю |
І СЕМЕСТР |
||||
Т- 1 (18 г.) «Вступ до стереометрії» |
||||
1 |
Повторення |
1 |
|
|
2 |
Повторення |
1 |
|
|
3 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за базову школу. Діагностична контрольна робота |
1 |
|
ДКР |
4 |
Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії. |
1 |
|
|
5 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
6 |
Наслідки з аксіом стереометрії. Поняття про аксіоматичний метод в геометрії. |
1 |
|
|
7 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
8 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
9 |
Просторові геометричні фігури. Початкові уявлення про многогранники |
1 |
|
|
10 |
Найпростіші задачі на побудову перерізів піраміди та прямокутного паралелепіпеду. Побудова перерізів методом слідів |
1 |
|
|
11 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
12 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
13 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
15 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
16 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
17 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
18 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
КР |
Т- 2 (16 г.) «Паралельність прямих, прямої і площини у просторі» |
||||
19 |
Взаємне розміщення двох прямих у просторі: прямі, що перетинаються; паралельні прямі; мимобіжні прямі. Ознака мимобіжних прямих. |
1 |
|
|
20 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
21 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
23 |
Взаємне розміщення прямої та площини у просторі: пряма і площина, що перетинаються; паралельні пряма і площина. Ознака паралельності прямої та площини. |
1 |
|
|
24 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
25 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
26 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
27 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
28 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
29 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
30 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
КР |
Т- 3 (12 г.) «Паралельність площин у просторі» |
||||
31 |
Взаємне розміщення двох площин у просторі: площини, що перетинаються, паралельні площини. Ознака паралельності площин. |
1 |
|
|
32 |
Властивості паралельних площин. |
1 |
|
|
33 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
34 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
35 |
Паралельне проєкціювання, його властивості. Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії. |
1 |
|
|
36 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
37 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
38 |
Задачі на побудову перерізів многогранників методом слідів. |
1 |
|
|
39 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
41 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
42 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
КР |
Т- 4 (13 г.) «Перпендикулярність прямих, прямої і площини у просторі» |
||||
43 |
Кут між прямими у просторі. Перпендикулярність прямих у просторі. |
1 |
|
|
44 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
45 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
46 |
Перпендикулярність прямої та площини. Ознака перпендикулярності прямої та площини |
1 |
|
|
47 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
48 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
||||
49 |
Перпендикуляр і похила. Теорема про три перпендикуляри |
1 |
|
|
50 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
51 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
52 |
Кут між прямою та площиною |
1 |
|
|
53 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
54 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
55 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
КР |
Т- 5 (13 г.) «Перпендикулярність площин у просторі» |
||||
56 |
Кут між площинами. Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. |
1 |
|
|
57 |
Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин. Зв'язок між паралельністю та перпендикулярністю прямих і площин. |
1 |
|
|
58 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
59 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
60 |
Відстані у просторі: від точки до прямої, відрізка, променя, від точки до площини, півплощини; від прямої до паралельної їй площини, між паралельними площинами, між мимобіжними прямими. |
1 |
|
|
61 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
62 |
Ортогональне проєкціювання. Зображення кола. Площа ортогональної проєкції многокутника. |
1 |
|
|
63 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
64 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
65 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
66 |
Практичне застосування властивостей паралельності та перпендикулярності прямих і площин. |
1 |
|
|
67 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
68 |
Контрольна робота № 5 |
1 |
|
КР |
Т- 6 (12 г). «Декартові координати і вектори у просторі» |
||||
69 |
Прямокутна декартова система координат у просторі, координатний простір. Координати точки. Формула відстані між двома точками. |
1 |
|
|
70 |
Координати середини відрізка. Координати точки, яка ділить відрізок у заданому відношенні. |
1 |
|
|
71 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
72 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
73 |
Вектори у просторі. Координати вектора. Довжина вектора. Рівність векторів. Колінеарність векторів. Компланарність векторів. |
1 |
|
|
74 |
Операції над векторами та їх властивості: додавання і віднімання векторів, множення вектора на число |
1 |
|
|
75 |
Скалярний добуток векторів. Кут між векторами. |
1 |
|
|
76 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
77 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
78 |
Поняття про координатний і векторний методи розв'язування задач. |
1 |
|
|
79 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
80 |
Контрольна робота №6 |
1 |
|
КР |
Т-7 (10 г.) «Геометричні перетворення у просторі»
|
||||
81 |
Найпростіші геометричні місця точок простору. Рівняння сфери. |
1 |
|
|
82 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
83 |
Рівняння площини |
1 |
|
|
84 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
85 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
86 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
87 |
Перетворення у просторі: симетрія відносно точки, симетрія відносно площини, паралельне перенесення. |
1 |
|
|
88 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
89 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
90 |
Контрольна робота №7 |
1 |
|
КР |
Т-8 (15 г.) «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
||||
91 |
Аксіоми стереометрії та наслідки з них |
1 |
|
|
92 |
Взаємне розміщення прямих у просторі |
1 |
|
|
93 |
Взаємне розміщення прямої і площини |
1 |
|
|
94 |
Взаємне розміщення двох площин |
1 |
|
|
95 |
Побудова перерізів многогранників |
1 |
|
|
96 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
97 |
Кути і відстані у просторі |
1 |
|
|
98 |
Декартові координати у просторі |
1 |
|
|
99 |
Вектори у просторі |
1 |
|
|
100 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
101 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
СР |
102 |
Рівняння сфери і площини |
1 |
|
|
103 |
Контрольна робота №8 (підсумкова) |
1 |
|
КР |
104 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
105 |
Розв’язування задач практичної спрямованості |
1 |
|
|