Урок №9 "У мистецтві завжди лад" 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
Тема уроку: У мистецтві завжди лад Мета: - навчальна – ознайомити учнів із поняттями «звукоряд», «лад» та його видами. - розвинути вміння слухати музику та надавати їй характеристику - виховати ціннісне ставлення до класичної музики
Перегляд файлу

                                  2 клас, урок №9                                    Ганінець С.П.
2Б-07.11
2В-08.11

Тема уроку: У мистецтві завжди лад

Мета:

- навчальна – ознайомити учнів із поняттями «звукоряд», «лад» та його видами.

- розвинути вміння слухати музику та надавати їй характеристику

- виховати ціннісне ставлення до класичної музики

Тип уроку: комбінований

Обладнання : фортепіано, підручник, програвач.

Музичний матеріал:

  • В. Косенко «Не хочуть купити ведмедика», «Купили                   ведмедика
  • Хто співає (сл та муз Паплавської)

                                            Хід уроку

І Організаційний момент

Музичне привітання

ІІ Оголошення теми уроку.

Мотивація навчальної діяльності.

Темою сьогоднішнього уроку є «У мистецтві завжди лад». Ви ознайомитеся із новими музичними поняттями – «звукорядом» та «ладом» та навчитеся розрізняти в класичній музиці різні види ладів.

ІІІ Актуалізація опорних знань

  • Що таке регістр?
  • Які бувають регістри?
  • Які твори ми слухали?
  • Що виконували?

ІV Виклад нового матеріалу

А зараз ми прослухаємо твори українського композитора Віктора Косенка під назвою «Не хочуть купити ведмедика» та «Купили ведмедика»

  • Який характер цієї музики?
  • Який настрій вона викликає у тебе?
  • Який із цих творів написано в мажорі, а який — в мінорі?
  • Вибери слова, що характеризують мажор.

  • Який, на твою думку, настрій у намальованого ведмедика?
  • Запропонуй назву картини.

 

V Музична фізкультхвилинка за вибором учителя.

VI Вокально – хорова робота

  1. Розспівування
  2. Вивчення пісні «Хто співає»

 

  • демонстрація
  • розбір тексту
  • вивчення пофразово 1 куплету
  • закріплення
  • розбір 2 куплету
  • спів під фонограму
  •  

VII.Узагальнення уроку

Ось і підходить до завершення урок.

  • Що таке лад?
  • Який буває лад?
  • Чим відрізняється мажор від мінору?
  • Що ми слухали?
  • Що співали?

 

 

 

docx
Додано
11 листопада 2019
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку