Урок №10 "У мистецтві завжди лад" 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
Л.Бетховен "Весела. Сумна" Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; продовжувати ознайомлювати учнів з особливостями та властивостями музичної мови; надати визначення поняття «лад»; учити пізнавати мажорний та мінорний лади; розвивати емоційну сферу учнів, уміти розрізняти настрої музики; виховувати культуру слухання музики та інтерес до неї.
Перегляд файлу

2 клас І семестр

урок 10                      дата ________

 

Тема уроку: У мистецтві завжди лад

Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; продовжувати  ознайомлювати  учнів  з  особливостями  та  властивостями  музичної  мови; надати  визначення  поняття  «лад»; учити  пізнавати  мажорний  та  мінорний  лади;

розвивати  емоційну  сферу  учнів, уміти  розрізняти  настрої  музики;

виховувати  культуру  слухання  музики  та  інтерес  до  неї.

Музичний матеріал: Л.Бетховен «Весела. Сумна»; - Хто співає Ю.Паплавська

Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку


1. Організаційний момент.

Музичне вітання.

Наші  знайомі  веселі  нотки  сумували  за  нами. Вони  знову  запрошують нас  до  себе, адже  хочуть  розповісти  багато  нового. Кожного  уроку  збільшується  коло  наших  музичних  друзів. Сьогодні ми також  маємо  познайомитися  з  цікавою  мешканкою  острова  Музика. Допоможуть нам у цьому  брати – лади.

2. Актуалізація опорних знань

  • Що таке  лад?
  • Назвіть їх «імена».
  • Чим вони різняться?
  • Яким є характер мажорного  ладу?
  • Яким є характер мінорного  ладу?

3. Слухання музики

 

Л.Бетховен «Весела. Сумна» 

Пластичне інтонування.

 

4. Бесіда

  • Якою була музика – вокальною чи інструментальною?
  • Яким  є  характер  музики?
  • Чи  весь  час  музика  однакова за  настроєм?
  • Настрій  у  п’єсі  змінюється  тричі. Як  саме, визначимо  після  повторного  слухання.

5. Вокально – хорова робота

1. Розспівування

Нотки  запрошують  нас  погуляти  поверхами  їх  будиночка (грає  гаму  до – мажор  угору  і  вниз, потім  співає  з  учнями  на  склад  «ля».)

- Який  сеньйор  супроводжував  нас  у  цій  прогулянці – Мажор чи Мінор?

А тепер  з  нами  хоче  прогулятись  сеньйор  Мінор (учитель з учнями співають  висхідний  та  низхідний  звукоряд  у  мінорі). Не  забувайте  допомагати  собі  показом  напрямку  мелодії  рукою!

Виконаймо  те  саме, тільки  зі  словами.

Ми по звуках піднімались

     Й знов  до  тоніки  вертались.

     До, ре, мі, фа, соль, ля, сі, до.

     До, сі, ля, соль, фа, мі, ре, до.

 Учні  разом  з  учителем  виконують  по співку вгору  і  вниз  спочатку  в  мажорі, потім – у  мінорі.

2. Повторення пісні «Хто співає»

6. Підсумок уроку. Ритмічні малюнки «Мультики». Автор – Демків М.В.

 

https://naurok.com.ua/uploads/files/444/125922/137431_images/2.jpg https://naurok.com.ua/uploads/files/444/125922/137431_images/3.jpg https://naurok.com.ua/uploads/files/444/125922/137431_images/6.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Буякіна Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 листопада 2019
Переглядів
789
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку