Урок №8 "Світ тварин у мистецтві" 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
Музичний матеріал: К. Сен-Санс «Королівський марш Лева», «Папуга-мандрівник», сл. і муз. З. Еманової. Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; ознайомити з емоційним змістом музики, правилами слухання, співу, новим жанром музики - маршем; навчити сприймати музичні твори та висловлювати свої враження. розвивати творчу уяву, фантазію учнів,ритм, пластичність, тривалості нот; виховувати інтерес і любов до музики, пісні,танців, творчої праці, бажання вчитися музики.
Перегляд файлу

                                     2 клас І семестр                  Ганінець С.П.

урок 8                      дата ________

 

Тема уроку: Світ тварин у мистецтві

Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; ознайомити з емоційним змістом музики, правилами слухання, співу, новим жанром музики - маршем;
навчити сприймати музичні твори та висловлювати свої враження.
розвивати творчу уяву, фантазію учнів,ритм, пластичність, тривалості нот;
виховувати інтерес і любов до музики, пісні,танців, творчої праці, бажання вчитися музики.

Музичний матеріал: К. Сен-Санс «Королівський марш Лева», «Папуга-мандрівник», сл. і муз. З. Еманової.

Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку


1. Організаційний момент.

Музичне вітання.

2. Мотивація навчальної діяльності.

Наша подорож зоопарком триває. Чи знаєте ви, що тварини можуть спілкуватися різними за висотою звуками?

       У звучанні музичного інструмента та людського голосу є також різні за висотою звуки. Розрізняють високий, середній та низький регістри.

Прислухайтесь до довкілля і дослідіть, хто які звуки видає….

3. Слухання музики

К. Сен-Санс «Персонажі з довгими вухами».

 

4. Бесіда

  • У якому регістрі звучить прослухана музика?
  • Чергуванням яких за тривалістю звуків композитор передав крик тваринок?
  • Вибери малюнок, на якому зображено персонажа цього музичного твору.

     Виберіть слова для визначення щойно прослуханої музики.

                     

Виберіть інструмент, який передає «мову» цієї тварини

                

5. Вокально – хорова робота

1. Розспівування

2. Виконання пісні «Папуга – мандрівник» сл.. і муз. З.Еманової.

3. Перегляд мультфільму «ЧоМуха». «Чому папуги розмовляють?»

6. Підсумок уроку.

Вигадайте танець тваринки, яку можна побачити в зоопарку. У якому регістрі буде звучати ця музика?

docx
Додано
11 листопада 2019
Переглядів
405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку