Урок №11 "Мистецькі подорожі" 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
Музичний матеріал: А.-Ф. Марескотті «Негреня в місячному сяйві»(із циклу «Ескізи»); К.Дебюссі «Місячне сяйво»( у виконанні на вібрафоні); «Зимові свята» А. Сологуб.учити пізнавати мажорний та мінорний лади; ознайомити з інструментом «вібрафон»;
Перегляд файлу

2 клас І семестр

урок 11                      дата ________

 

Тема уроку: Мистецькі подорожі

Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; продовжувати  ознайомлювати  учнів  з  особливостями  та  властивостями  музичної  мови; учити  пізнавати  мажорний  та  мінорний  лади; ознайомити з інструментом «вібрафон»;

розвивати  емоційну  сферу  учнів, уміти  розрізняти  настрої  музики;

виховувати  культуру  слухання  музики  та  інтерес  до  неї.

Музичний матеріал: А.-Ф. Марескотті «Негреня в місячному сяйві»(із циклу «Ескізи»); К.Дебюссі «Місячне сяйво»( у виконанні на вібрафоні); «Зимові свята» А. Сологуб.

Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку


1. Організаційний момент.

Музичне вітання.

Уява митця може перенести нас у далекі космічні світи, на незвідані планети. Художник за допомогою пензля та кольорів занурює нас у дивовижний, незвіданий світ. А за допомогою чого це робить композитор? Так, правильно, за допомогою музичних звуків. Тож, космічна подорож триває! І сьогодні ми вирушимо до Місяця! На вас чекають дивовижні відчуття.

2. Слухання музики

 

А.-Ф. Марескотті «Негреня в місячному сяйві»(із циклу «Ескізи»); К.Дебюссі «Місячне сяйво»( у виконанні на вібрафоні)

3. Бесіда

Відчуйте настрій творів.

  • Як звучала мелодія? Зімпровізуйте пластичні рухи під музику.
  • Вони будуть плавними чи стрибкоподібними?
  • Виберіть слова, які схарактеризують звучання віброфона.

4. Вокально – хорова робота

1. Розспівування

Нотки  запрошують  нас  погуляти  поверхами  їх  будиночка (грає  гаму  до – мажор  угору  і  вниз, потім  співає  з  учнями  на  склад  «ля».)

-Який  сеньйор  супроводжував  нас  у  цій  прогулянці – Мажор чи Мінор?

А тепер  з  нами  хоче  прогулятись  сеньйор  Мінор (учитель з учнями співають  висхідний  та  низхідний  звукоряд  у  мінорі). Не  забувайте  допомагати  собі  показом  напрямку  мелодії  рукою!

2. Демонстрація та розучування пісні «Зимові свята» А.Сологуба.

Створіть музичний та ритмічний супровід ходи святого Миколая.

5. Підсумок уроку. Ритмічні малюнки «Мультики». Автор – Демків М.В.

 

https://naurok.com.ua/uploads/files/444/125922/137431_images/2.jpg https://naurok.com.ua/uploads/files/444/125922/137431_images/3.jpg https://naurok.com.ua/uploads/files/444/125922/137431_images/6.jpg

 

 

 

docx
Додано
20 листопада 2019
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку