2 клас І семестр
урок 11 дата ________
Тема уроку: Мистецькі подорожі
Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; продовжувати ознайомлювати учнів з особливостями та властивостями музичної мови; учити пізнавати мажорний та мінорний лади; ознайомити з інструментом «вібрафон»;
розвивати емоційну сферу учнів, уміти розрізняти настрої музики;
виховувати культуру слухання музики та інтерес до неї.
Музичний матеріал: А.-Ф. Марескотті «Негреня в місячному сяйві»(із циклу «Ескізи»); К.Дебюссі «Місячне сяйво»( у виконанні на вібрафоні); «Зимові свята» А. Сологуб.
Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
Музичне вітання.
Уява митця може перенести нас у далекі космічні світи, на незвідані планети. Художник за допомогою пензля та кольорів занурює нас у дивовижний, незвіданий світ. А за допомогою чого це робить композитор? Так, правильно, за допомогою музичних звуків. Тож, космічна подорож триває! І сьогодні ми вирушимо до Місяця! На вас чекають дивовижні відчуття.
2. Слухання музики
А.-Ф. Марескотті «Негреня в місячному сяйві»(із циклу «Ескізи»); К.Дебюссі «Місячне сяйво»( у виконанні на вібрафоні)
3. Бесіда
Відчуйте настрій творів.
4. Вокально – хорова робота
1. Розспівування
Нотки запрошують нас погуляти поверхами їх будиночка (грає гаму до – мажор угору і вниз, потім співає з учнями на склад «ля».)
-Який сеньйор супроводжував нас у цій прогулянці – Мажор чи Мінор?
А тепер з нами хоче прогулятись сеньйор Мінор (учитель з учнями співають висхідний та низхідний звукоряд у мінорі). Не забувайте допомагати собі показом напрямку мелодії рукою!
2. Демонстрація та розучування пісні «Зимові свята» А.Сологуба.
Створіть музичний та ритмічний супровід ходи святого Миколая.
5. Підсумок уроку. Ритмічні малюнки «Мультики». Автор – Демків М.В.