Розробка уроку з предмету "Я у світі" для учнів 3 класу на тему: Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. Як треба вітатися

Про матеріал
Розробка уроку з предмету "Я у світі" для учнів 3 класу на тему: Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. Як треба вітатися
Перегляд файлу

Розробка уроку з предмету "Я у світі" для учнів 3 класу на тему: Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. Як треба вітатися

Підготував:вчитель початкових класів

Старобільської  ЗОШ I-II ст. №1

Малько Анна Олександрівна

Тема: Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. Як треба вітатися

Мета: систематизувати й розширити знання учнів про правила поведінки; оозвивати спостережливість; виховувати бажання дотримувати правил поведінки, культури спілкування.

Тип уроку:формування компетентностей.

Обладнання: підручник,роздатковий матеріал.

Хід уроку

I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Творча вправа

Учитель пропонує учням назвати асоціації зі словом школа. Все перера¬ховане дітьми записує на дошці, а потім учні у групах складають портрет іде¬альної школи за питаннями:

•Чого повинна учити школа?

•3 чим би ви порівняли вашу школу?

2.Заслуховування повідомлень «Історія моєї школи»

III.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ і МЕТИ УРОКУ

  •              Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про правила культурної поведінки.

IV.ВИВЧЕННЯ НОВОГОМАТЕРІАЛУ .

Робота за підручником (с. 56-62)

  •              Прочитайте текст «Правила поведінки» на с. 56 і поділіться своїми дум­ками щодо прочитаного.
  •              Що із прочитаного було вам знайоме?
  •              Що нового ви дізналися?
  •              Що таке поведінка?
  •              Розгляньте малюнки на с. 56. Висловіть свою думку про кожного з дітей.

Робота в групі

  •              Обговоріть відповіді на подані запитання.
  •                   Що треба зробити, перш ніж увійти до чужого дому, квартири?
  •                   У якому порядку пасажири повинні заходити в автобус?
  •                   Чи потрібно знімати кашкет, коли зайшов до церкви, бібліотеки, театру, до друзів у гості; коли сідаєш до столу?
  •                   Що слід робити з обгорткою від цукерки, з недогризком яблука?
  •                   Чи можна смикати дівчинку за волосся, показувати язик, дражнитися?
  •              Прочитайте текст «Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводи­лись із тобою. Місто навпаки» на с. 56 і поділіться своїми думками щодо про­читаного.
  •              Спробуйте описати місто чемних людей. У якому місті зам хотілося б жити? Чому?

Робота в групі

  •              Прочитайте поради на с. 58, які дають своїм дітям мешканці Чемного і Нечемного міст. Оберіть ті, які ви вважаєте правильними. Пояси гь свій вибір.
  •              Прочитайте і поясніть народну мудрість на с. 58. Якою темою об'єднані ці прислів'я?
  •              Прочитайте вірш Володимира Верховеня «Чемний кіт» на с. 59-60.
  •              Назвіть героїв вірша. Розкажіть про кожного з них. Як ви розумієте слово ґречний?
  •              Прочитайте про це у тлумачному словничку на с. 60.

Робота в групі

  •              Хто знає більше чемних слів? Переможця нагороджують знаком «Зо­лота дитина» і підписують йому (їй) вітальну листівку з колективними поба­жаннями.
  •              Прочитайте текст «Кому - "ти", а кому - "ви"» на с. 60.
  •              Як ви звертаєтеся до своїх батьків? А ваші друзі? Як звертаються до своїх батьків ваші батьки? Як ви звертаєтеся до дідуся, бабусі?
  •              Прочитайте текст «Як треба вітатися» на с 61-62.
  •              Що із прочитаного було вам знайоме?
  •              Що нового ви дізналися?
  •              Розгляньте малюнки на с. 61. Які правила проілюстровано?
  •              Чи замислювалися ви, що про вас думають люди: ввічливі ви чи грубі; уважні чи байдужі; чемні чи нечемні?

Робота в парі

  •              Об'єднайтеся в пари. Обговоріть правила користування телефоном на с. 62.

 Фізкультхвилинка

  1. Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4 -5 разів.
  2. Міцно замружити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів.
  3. У середньому темпі проробити 3-4 кругових рухів очима в правий бік, стільки ж само - у лівий. Розслабивши очні м'язи, подивитися вдалечінь - на рахунок 1-6. Повторити 1 -2 рази.

V.УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Робота з картками.

Позначте те, що є ввічливим, зеленим кольором, неввічливим - чер­воним.

О Під час розмови розмахувати руками.

О Голосно розмовляти, галасувати, верещати.

О Кепкувати над кимось у гурті.

О Уступати дорогу старшим і дівчаткам.

О Показувати на когось або на щось пальцем.

О Сперечатися на кожному кроці з будь-якого приводу.

О Перебивати розмову дорослих або ровесників.

О Говорити погано про відсутніх.

О Іронічно посміхатися над кимсь

О Грюкати дверима.

О Вітатися, усміхаючись.

О Повчати і критикувати друга на людях.

О Попросити пробачення у свого товариша.

   VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

  •              Які правила поведінки вивчили на уроці?
  •              Наведіть приклади правил поведінки, яких ви дотримуєте.
  •              Які нові правила поведінки ви запам'ятали?

VII.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С.56-62

docx
Додано
15 грудня 2018
Переглядів
2020
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку